تعبیر خواب خیانت - لیست 79 معنی جدید دیدن خیانت در خواب

دیدن خواب خیانت یکی از ‌آن خواب هایی است که می تواند تا مدت ها ذهن فرد را مشغول کرده و حتی باعث مشکلاتی در زندگی زناشویی فرد شود. اگر در خواب ببینید که همسر و یا عشق شما در حال خیانت کردن به شما است ، می تواند معانی مختلفی داشته باشد که یکی از اصلی ترین این معنی ها ، واقعا خیانت کردن او است !!

تعبیر خواب خیانت کردن

تعبیر خواب خیانت - بیش از 37 معنی مختلف خواب بی وفایی و هوو تعبیر خواب خیانت - بیش از 37 معنی مختلف خواب بی وفایی و هوو این خواب می تواند بسیار طبیعی و شدیدا ناراحت کننده باشد . در موارد بسیاری دیده شده است که دیدن این خواب واقعا نشانه این است که شریک جنسی شما در حال خیانت کردن به شماست.شما در زندگی روزمره خودتان نشانه هایی از خیانت را مشاهده می کنید که ممکن است به آن آنطور که باید ، توجه نمی کنید و یا ممکن است به دلیل عشق زیادی که به او دارید  ، سعی می کنید این نشانه ها را نادیده بگیرید. در حقیقت شما سعی دارید خودتان را قانع کنید که این نشانه ها نشانه خیانت او به شما نیست . ولی توجه داشته باشید که مغز شما و ضمیر ناخودآگاه شما این علائم و نشانه ها را کنار هم قرار داده و به این نتیجه رسیده است که عشق شما در حال خیانت کردن به شماست. در بسیاری از موارد ، این نتیجه گیری ذهن شما (که در خواب آن را به شما اعلام می کند) واقعا درست است و خیانتی در کار است . بسیاری از مردم بعد از دیدن این خواب ، در این مورد حساس شده و به دنبال نشانه ها و علائمی از خیانت در زندگی واقعی خود می گردند و در اکثر موارد این کار به کشف یک خیانت جنسی منجر می شود.شما هر چقدر که سعی کنید خودتان را فریب دهید که خیانتی در کار نیست ، ذهن شما سرنخ های موجود را در کنار هم قرار داده و این نتیجه گیری را در خواب به شما اعلام خواهد کرد. در برخی از موارد نیز دیدن این خواب به شکاک بودن بیش از حد شما بر می گردد. در صورتی که در زندگی روزمره بسیار شکاک هستید و همیشه دنبال علائمی می گردید که نشان دهنده خیانت عشق شما باشد ، این رفتار می تواند باعث دیدن اینگونه خواب ها شود.

اگر عشق شما به شما خیانت نمی کند ولی خواب خیانت می بینید

در صورتی که مطمئن هستید که شوهر و یا زن شما به شما خیانت نمی کند ولی مدام خواب خیانت می بینید می تواند نشانه احساس ناامنی و ترس شما باشد. احتمالا شما به هر دلیلی دچار شک و تردید به دیگران شده اید و مشکل اعتماد کردن دارید. این حس اضطراب و بی اعتمادی به شکل خواب به شما نمایش داده می شود.
زیگموند فروید در این مورد می گوید :دیدن خواب خیانت کردن اگر به معنی خیانت واقعی نباشد می تواند به این معنی باشد که شما از ظاهر و فیزیک بدنی خود رضایت ندارید و حتی ممکن است احساس می کنید از لحاظ جنسی نمی توانید شریک جنسی خودتان را ارضا کنید. اگر مرد هستید ممکن است مشکل کوچک بودن آلت دارید و این مورد اعتماد بنفس شما در مسائل جنسی را تحت تاثیر قرار داده است .
همچنین در صورتی که در گذشته به شما خیانت جنسی شده باشد ، دیدن این خواب ها دور از انتظار نیست چرا که شما مدام نگران هستید که این خیانت جنسی دوباره تکرار شود.

تعبیر خواب خیانت کردن به همسر

در این صورت جریان کاملا فرق می کند. اگر در خواب ببینید که به زن و یا شوهر خودتان خیانت می کنید می تواند نشان دهنده این باشد که شما کاری انجام داده اید که از بابت آن احساس گناه می کنید و دوست ندارید کسی از آن باخبر شود.اگر در خواب ببینید که به شوهر و یا همسر خودتان خیانت می کنید و از این بابت احساس گناه ندارید و حتی خوشحال هم هستید ، می تواند نشان دهنده این باشد که شما از همسر خود ناراضی هستید و کم کم علاقه شما نسبت به او در حال کاهش است . این خواب نشانه زنگ خطر برای رابطه عاشقانه و زناشویی شماست . ممکن است واقعا در حال فکر کردن به خیانت هستید و یا حتی زمینه این کار را نیز آماده کرده اید. اگر از ظاهر همسر خود رضایت ندارید ، اگر احساس می کنید او خوشتیپ و یا خوشگل نیست و یا حتی اگر شما از لحاظ جنسی از او راضی نیستید ، ممکن است ضمیر ناخودآگاه شما در حال برنامه ریزی برای رفع این کمبودها باشد. در هر حال باید بسیار مواظب رفتار خود باشید چراکه شما شدیدا استعداد خیانت کردن دارید و ممکن است در اولین موقعیت مناسب ، خیانت کنید. ذهن شما دنبال کسی می گردد که تمام ویژگی های مد نظرش (که در همسر شما وجود ندارد و یا تکراری شده است) در او وجود داشته باشد و به محض پیدا کردن آن فرد ، شما به احتمال زیاد خیانت خواهید کرد.

تعبیر خواب خیانت کردن

اگر در خواب ببینید که شریک جنسیتان به شما خیانت می کند (همسر ، شوهر ، دوست)

دیدن این خواب می تواند به این معنی باشد که شما به شدت به او وابسته هستید و از لحاظ عاطفی نمی توانید دوری او را تحمل کنید. از طرفی این خواب می تواند نشان دهنده این باشد که شما به کسی بجز عشقتان وابسته شده اید و احتمال دارد او را به عشقتان ترجیح دهید . در هر صورت دیدن این خواب نشان دهنده مشکلات عاطفی و عشقی شماست .

اگر در خواب ببینید که همسر و یا شوهر شما در حال خیانت کردن است و شما تماشا می کنید

دیدن این خواب به این معنی است که شوهر و یا زن شما با افراد متعددی رابطه جنسی دارد و شما این موضوع را می دانید ولی به هر دلیلی نمی توانید کاری انجام دهید. ممکن است از بابت مالی و یا شغلی به او وابسته هستید و منتظر موقعیتی می گردید که این وابستگی کم شده باشد تا انتقام خود را بگیرید. شما شدیدا در معرض خیانت کردن هستید و ممکن است برای تلافی کردن ، دست به خیانت بزنید .

تعبیر خواب طلاق و یا قطع رابطه به دلیل خیانت کردن

اگر در خواب ببینید که به دلیل خیانت همسرتان از او جدا شده اید می تواند به این معنی باشد که او به شما خیانت کرده است و شما در فکر جدایی هستید . یا ممکن است رفتار او با شما تغییر پیدا کرده است و شما احساس می کنید او علاقه سابق را نسبت به شما ندارد و از شما دور شده است . مواظب باشید این احساس باعث از هم پاشیدگی رابطه شما و یا زندگی زناشویی شما نشود .

اگر در خواب ببینید که به شوهرتان خیانت می کنید

این خواب می تواند به این دلیل باشد که شما واقعا در حال خیانت کردن به شوهرتان هستید. اگر اینطور نباشد نشان دهنده این است که شما کاری انجام داده اید که فکر می کنید باعث شده است رفتار شوهرتان نسبت بهشما سرد و بی روح شده باشد . احتمال اعتماد بنفس خود را از دست داده اید و احساس تنهایی می کنید.

تعبیر خواب اینکه شوهر شما با خواهرتان رابطه دارد

اگر در خواب ببینید که شوهر شما با خواهر شما رابطه جنسی دارد و به شما خیانت می کند نشان دهنده این است که شما احساس می کنید واقعا شوهرتان این کار را می کند. اگر اینطور نیست احتمالا احساس می کنید خانواده شما مسئله مهمی را از شما مخفی کرده اند.

تعبیر خواب اینکه شوهرتان همجنس بازی می کند

اگر در خواب ببینید که شوهر شما با یک مرد رابطه جنسی دارد می تواند به این معنی باشد که شما به شوهرتان اعتماد ندارید. شما احساس می کنید او فرد بی اراده و بی عرضه ای است که توان نه گفتن به دیگران را ندارد. شما احساس می کنید او هیچگاه نمی تواند شما را به آرزوهایتان برساند .احتمالا از درآمد او و وضع شغلی فعلی او رضایت ندارید . ممکن است او ورشکست شده باشد و از لحاظ مالی در فشار هستبد. تعبیر خواب های قدیمی در مورد خیانت کردن

نظر امام صادق در مورد خواب خیانت :

اگر در خواب ببینی که زن دوم گرفته ای و همسر قبلی تو از این بابت بسیار ناراحت و عصبانی است نشانه خیر و برکت است و بزودی مال و ثروتی به تو خواهد رسید .

نظر ابن سیرین در مورد خواب خیانت

اگر زنی در خواب شوهرش را با زن دیگری ببیند نشانه خیر و برکت و صثروت است . جابر مغربی در مورد خواب خیانت می گوید اگر مردی ببیند که زن او در حال خیانت کردن است نشانه نیکی و سود مالی است .

آنلی بیتون در مورد خیانت می گوید :

اگر زنی در خواب ببیند که دو شوهر دارد به این معنی است که دست به کارهایی خواهد زد که باعث رسوایی می شود. اگر در خواب ببیند که شوهرش به زن دیگری علاقه دارد به این معنی است که شوهرتان نسبت به شما سرد شده است و روابط جنسی شما خوب نیست . تعبیر خواب های مرتبط :
  1. تعبیر خواب مرده
  2. تعبیر خواب بارداری
  3. تعبیر خواب نوزاد
  4. تعبیر خواب دندان
  5. تعبیر خواب سگ
  6. تعبیر خواب آب
  7. تعبیر خواب برف

ب-ت-02-04-01

در ادامه این مطلب ، نظر روانشناسان اروپایی و امریکایی در مورد دیدن خیانت در خواب آورده شده است . لطفا با ما همراه باشید. لوری لوونبرگ ، تحلیل گر خواب در مورد دیدن خیانت در خواب می گوید : این خواب می تواند به شما کمک کند تا ترس ها و نگرانی های ذهنی خودتان را پیدا کنید. شما زمانی این خواب را می بینید که به شما خیانت شده است و از این بابت بسیار ناراحت هستید. ویا اینکه همسرتان در حال خیانت کردن به شماست ولی شما هنوز این موضوع را متوجه نشده اید. ضمیرناخودآگاه شما با کنار هم گذاشتن شواهد و نشانه ها ، به این نتیجه رسیده است که دروغ و خیانتی در کار است و با استفاده از این خواب می خواهد شما را آگاه کند.

اگر در خواب ببینید که همسرتان به شما خیانت می کند

اگر بخواهیم رک و روراست در این مورد صحبت کنیم متاسفانه آمار نشان داده است که دیدن این خواب در بسیاری از موارد ، نشانه وقوع خیانت در واقعیت است . اگر به شما قبلا خیانت نشده است و این خواب به دلیل خیانت قبلی نیست ، پس به احتمال خیلی زیاد در حال حاضر همسرتان در حال خیانت کردن به شماست. احتمالا شما نشانه هایی از خیانت از او دیده اید ولی به هر دلیلی نمی توانید و یا نمی خواهید این واقعیت را قبول کنید. در هر صورت باید حواستان را بیشتر از قبل جمع کنید. ممکن است هسرتان رفتاری از خود نشان می دهد که باعث می شود نتوانید به او اعتماد کنید. شما مدام در مورد او نگران هستید و همیشه فکر می کنید احتمالا به شما خیانت می کند. در برخی از موارد این خواب می تواند به دلیل رفتار اجتماعی نامناسب همسر شما باشد. مخصوصا اگر شما یک زن هستید ، اگر شوهرتان در برخورد اجتماعی با زنان دیگر رفتار مناسبی ندارد و بیش ار حد به زنان دیگر توجه نشان می دهد و خودش را لوس می کند ، ناخودآگاه می تواند بر روی احساسات شما تاثیر گذاشته و گاهی خودش را به شکل خوابهایی شبیه به این مورد نشان دهد. شما در کنار همسرتان آرامش ندارید و مدام احساس ناامنی می کنید. مدام در این فکر هستید که به زودی او به شما خیانت خواهد کرد و زندگیتان به هم خواهد خورد. یا ممکن است شما اعتماد به نفس و عزت نفس بسیار پایینی دارید و حس می کنید همسرتان بسیار بالاتر از شماست . شما به او این حق را می دهید که چون از شما سرتر است پس می تواند از شما ناراضی بوده و به راحتی به شما خیانت کند. احتمال دیگر است که در رابطه قبلی به شما خیانت جنسی شده است و به همین دلیل شما دچار شک و تردید شده اید و مدام نگران این هستید که این اتفاق دوباره تکرار شود. یکی دیگر از احتمال ها این است که اصلا خود شما در حال خیانت کردن به همسرتان هستید. در این صورت هم احتمال دیدن این خواب وجود دارد چرا که شما کمی ممکن است دچار عذاب وجدان شده اید و ذهن شما با این روش سعی می کند این فشار را از روی خودش بردارد با این فرض که همسر شما هم در حال خیانت کردن به شما پش این خیانتی که شما انجام می دهید ایرادی ندارد و فقط نوعی تلافی کردن است !
ولی حالا اگر به صورت صددرصد مطمئن هستید که هیچ خیانتی در واقعیت اتفاق نیافتاده است ، تعبیر دیدن این خواب چطور خواهد بود؟ در این صورت ممکن است یکی از حالات زیر اتفاق افتاده باشد :

ممکن است از عشقتان راضی نیستید

ممکن است در مورد انتخابتان دچار شک و تردید شده اید. این شک و تردید همیشه به این دلیل نیست که او فرد خوبی نیست . ممکن است او کاملا فرد خود و مناسبی باشد ولی با این وجود شما  به هر دلیلی حس می کنید که او آن کسی نبود که همیشه انتظارش را می کشیدید . در این صورت ممکن است مدام این خواب را ببینید.

حس می کنید که که ارزش های خودتان را نادیده گرفته اید

زمانی که به کسی خیانت می شود ، یکی از بدترین حس های ممکن در جهان را تجربه می کند. زمانی که شما خودتان به خودتان خیانت می کنید و ارزش های خودتان را نادیده گرفته و زندگی را برای خودتان سخت می کنید ، دقیقا حسی شبیه به خیانت کردن را تجربه می کنید. در حال حاضر شما حس می کنید که راه را اشتباه رفته اید و به هر دلیلی احساساتتان را سرکوب کرده اید . از این کار شدیدا پشیمان هستید و دوست دارید که هرچه سریع تر مسیر زندگیتان را به گونه ای عوض کنید که به خواسته های دلتان برسید.

شما اصول اخلاقی خودتان را زیر پا گذاشته اید

کاری انجام داده اید که هیچ وقت فکر نمی کردید روزی بخواهید این کار را انجام دهید. این کار با اصول اخلاقی شما در تضاد بوده است و اصلا از انجام آن راضی و خوشحال نیستید.حس بسیار بدی دارید و فکر می کنید که ارزش های خودتان را زیر پا گذاشته اید.

شما به کسی علاقمند شده اید ولی ...

همه ما ممکن است در طول زندگی چندین بار به افرادی علاقمند شویم . شما در حال حاضر کسی را دوست دارید ولی نمی توانید این موضوع را به زبان بیاورید. شما برای این پنهان کاری دلیل هایی دارید. ممکن است این فرد متاهل است و یا کس دیگری را دوست دارد. و یا ممکن است شما خودتان را در حد و اندازه های او نمی بینید . حتی ممکن است از شنیدن نه ، وحشت دارید و نگران هستید که اگر به او ابراز علاقه کنید ، ممکن است او به شما جواب منفی دهد.

از زندگی جنسی تان راضی نیستید

ممکن است نیازهای جنسی شما به خوبی و به صورتی که دوست دارید رفع نمی شوند. شما به هر دلیلی نمی توانید این موضوع را با همسرتان در میان بگذارید ولی این ارضا نشدن نیازهای جنسیِ شما باعث سردی روابطتان با همسرتان شده است .

در اطراف شما به کسی خیانت شده است

ممکن است در بین اطرافیانتان کسانی وجود دارند که به آنها خیانت شده است و شما با شنیدن این موضوع وحشت کرده اید که ممکن است روزی این بلا سر خود شما هم بیاید. اینکه مدام از چیزی بترسید و نگران اتفاق افتادن موضوع بدی باشید ، باعث می شود که مدام خوابش را ببینید.

 تعبیر خواب دستگیر شدن در زمان خیانت

اگر در خواب ببینید که در حال خیانت جنسی ،کسی شما را دستگیر می کند و شما لو می روید می تواند به این معنی باشد که در حال خیانت کردن به کسی هستید و شدیدا نگرانید که او مچ شما را بگیرد . به هر دلیلی نمی توانید این خیانت کردن را ترک کنید ولی از طرفی هم مدام نگران گیر افتادنتان هستید.

اگر ببینید که با یک غریبه در حال خیانت هستید

اگر در خواب ببینید که با کسی که او را نمی شناسید در حال برقراری رابطه جنسی هستید و به همسرتان خیانت می کنید می تواند به این معنی باشد که شما به هر دلیلی دیگر هیچ تعهدی نسبت به همسرتان ندارید .شما از او کاملا دور شده اید و هیچ حسی به او ندارید.

اگر در خواب ببینید که همسرتان با دوست شما رابطه دارد

اگر در خواب ببینید که همسرتان با دوست شما رابطه جنسی دارد و به شما خیانت می کند می تواند به این معنی باشد که همسرتان با دوستان شما رفتار مناسبی ندارد و با آنها بیش از حد صمیمی می شود . شما از این موضوع ناراحت هستید و احساس ناخوشایندی دارید. این رفتار همسرتان باعث شده است که رفت و آمدتان را با دوستانتان محدود کنید تا آرامش بیشتری داشته باشید. شما مدام نگران هستید که این لوس بازی های همسرتان در نهایت منجر به یک رابطه جنسی با یکی از دوستان شما شود.

قبل از ازدواج خواب خیانت کردن به همسرتان را می بینید

در بسیاری از موارد زمانی که فردی به روز ازدواج نزدیک می شود ، مدام خواب خیانت کردن می بیند . این خواب می تواند به دلیل احساس استرس و اضطراب ناشی از ازدواج کردن باشد . فرد در این دوران مدام فکرهایی می کند که می توانند آزار دهنده باشند. برای مثال ممکن است در مورد درست بودن انتخاب خودش دچار شک و تردید شده است و یا نگران است که آزادی های دوران مجردی را کلا از دست بدهد.

تعبیر خواب خیانت در دوران بارداری و حاملگی

خانم های باردار در دوران حاملگی مدام خواب خیانت می بینند. این خواب ها معمولا به دلیل این است که در بین خانم ها این اعتقاد وجود دارد که در دوران بارداری به دلیل تغییرات اندام خانم ها ، ممکن است شوهر تمایل خود را برای رابطه جنسی با همسرش از دست داده و به طرف زنان دیگر کشیده شود. به دلیل این که خانم های باردار مدام نگران این موضوع هستند ، در دوران بارداری دیدن این خواب کاملا رایج است . از طرفی میزان خیانت مردان در دوران بارداری بسیار بیشتر از سایر زمان ها است . ممکن است ذهن شما رفتار هایی از شوهرتان دیده است و به این نتیجه رسیده است که خیانتی در کار است . این نتیجه گیری در اکثر اوقات کاملا درست است و مغز با استفاده از این خواب ، این موضوع را به شما اطلاع می دهد. همچنین به دلیل تغییرات هورمونی بسیار زیاد در این دوران ، دیدن خواب های آشفته و ناراحت کننده دور از انتظار نیست .
تعبیر خواب خیانت شوهر با همسر و یا دوست دختر سابق ? اگر در خواب ببینید که شوهرتان با زن قبلی و یا دوست دختر قبلی خودش رابطه جنسی دارد و به شما خیانت می کند ، در بیشتر اوقات به این دلیل است که به تازگی درباره این شخص با همسرتان صحبت کرده اید و یا بحث داشتید . این موضوع باعث شده است که ناخودآگاه به زن قبلی و یا دوست دختر قبلی شوهرتان فکر کنید و خوابش را هم ببینید. اگر این طور نبوده و چندین ماه و یا چند سال است که درباره این موضوع صحبت نکرده اید و حتی فکرش را هم نکرده اید در این صورت بیشتر باید حواستان را جمع کنید چرا که واقعا ممکن است خیانتی در کار باشد . ?
اگر ببینید که با کسی که او را می شناسید به شما خیانت می کند می تواند به این معنی باشد که به همسرتان اعتماد ندارید و مدام نگران هستید که به شما خیانت کرده و شما را ترک کند.شما شدیدا احساس ناامنی و نگرانی می کنید و این احساس باعث شده است که روال عادی زندگیتان دچار مشکل شود.
اگر ببینید که خودتان به همسرتان خیانت می کنید اگر در خواب ببینید که در حال خیانت جنسی به همسر و یا شریک جنسیتان هستید می تواند به این معنی باشد که از زندگی زناشویی لذتی نمی برید و ارضا نمی شوید. شما یا واقعا در حال خیانت کردن به همسرتان هستید و یا فعلا دارید به این موضوع فکر می کنیدو به زودی این کار را خواهید کرد. ?
رابطه شوهر با خواهر زن اگر اینطور نیست ، احتمالا احساس می کنید خانواده شما مسئله مهمی را از شما مخفی کرده اند.
خواب ببینید که همسرتان به شما خیانت می کند متاسفانه آمار نشان داده است که دیدن این خواب در بسیاری از موارد ، نشانه وقوع خیانت در واقعیت است .
دستگیر شدن در زمان خیانت در حال خیانت کردن به کسی هستید و شدیدا نگرانید که او مچ شما را بگیرد . به هر دلیلی نمی توانید این خیانت کردن را ترک کنید
اگر ببینید که با یک غریبه در حال خیانت هستید شما به هر دلیلی دیگر هیچ تعهدی نسبت به همسرتان ندارید .شما از او کاملا دور شده اید و هیچ حسی به او ندارید.
ببینید که همسرتان با دوست شما رابطه دارد شما مدام نگران هستید که این لوس بازی های همسرتان در نهایت منجر به یک رابطه جنسی با یکی از دوستان شما شود.
 
نظرات: 25 مشاهده