تعبیر خواب سگ - لیست 147 معنی جدید دیدن سگ در خواب

دیدن سگ در خواب معمولا نماد حمایت و وفاداری و یک هشدار ساده است.معمولا این خواب به شما می گوید که از چیزی و یا کسی بیشتر مراقبت کنید.یا در برخی از خواب ها معنی دیدن خواب سگ می تواند این باشد که کسی از شما به خوبی حمایت می کند و بسیار به شما وفادار است .

تعبیر خواب سگ

دیدن خواب یک سگ قدرتمند و قوی معمولا نماد مسائل حیاتی و مهم زندگی شماست .گم شدن سگ در خواب نیز می توانید نشانه این باشد که شما عزیزی را از دست داده اید و یا گم کرده اید .

دیدن سگ سیاه و سفید در خواب

دیدن سگ دو رنگ سیاه و سفید در خواب معمولا خوب نیست و به معنی مشکل و بیماری است .ممکن است شما از لحاظ روحی دچار مشکل شده اید .حس نا امیدی و افسردگی نیز می تواند باعث دیدن این خواب شود. معنی دیگر این خواب این است که کسی که به شما بسیار نزدیک بوده و احساس می کردید که به شما وفادار است ، به شما خیانت کرده است .اگر ببینید که سگ سیاه و سفید به شما حمله می کند به معنی آن است که کسی به شما خیانت جنسی کرده است و آرامش را از شما گرفته است .شما همیشه اضطراب دارید و نمی توانید این موضوع را در ذهن خودتان قبول کرده و حل کنید .

تعبیر خواب سگ دیدن خواب یک سگ قدرتمند و قوی

تعبیر خواب حمله سگ

اگر در خواب ببینید که سگ به شما حمله می کند و شما در حال فرار از دست سگ هستید می تواند به این معنی باشد که شما فرد بسیار مضطرب و نگرانی هستید و فشارهای زیادی در زندگی تحمل می کنید. این فشارها می توانند فشار مالی ، سلامتی ، خانوادگی ، کاری ، اجتماعی و حتی جنسی باشند.شما سعی دارید با تمام وجود از این مشکلات فرار کنید ولی احساس می کنید توان فرار کردن از این مشکلات را ندارید و دیر یا زود این مشکلات شما را از پا در خواهند آورد.

همچنین اگر در خواب ببینید که سگ به دنبال شما افتاده است و شما توان فرار کردن ندارید و احساس می کنید پاهای شما بی حس شده اند می تواند به این معنی باشد که شما کار اشتباهی انجام داده اید و از بابت آن کار متهم شده اید. ممکن است که به کسی خیانت کرده اید و او این موضوع را فهمیده است.یا ممکن است به کسی بدهکار هستید و او از شما شکایت کرده و یا آبروی شما رفته است .

تعبیر خواب گاز گرفتن سگ

اگر در خواب ببینید که سگی به دنبال شما بود و به شما حمله کرد و جایی از بدن شما را گاز گرفت به این معنی است که شما در زندگی دچار مشکلاتی هستید که باید بجای فرار کردن از این مشکلات ، سعی کنید راه و روشی برای غلبه کردن به آنها پیدا کنید.با فرار کردن از دست مشکلات شما هیچ گاه طعم خوشبختی را نخواهید چشید .

همچنین دیدن این خواب می تواند به تعاملات اجتماعی شما ارتباط داشته باشد.ممکن است شما از دوست نزدیکی که داشتید ضربه بسیار بزرگی خورده اید و به همین دلیل اعتماد خود را نسبت به دیگران از دست داده اید . باید توجه داشته باشید که این عدم اطمینان می تواند باعث منزوی شدن شما شده و شما را از اجتماع دور می کند. همچنین دیدن این خواب نشان میدهد که شما تحت فشار روانی بسیار شدیدی هستید که دید شما را نسبت به اطرافیانتان عوض کرده است .

شما شدیدا نیاز به استراحت دارید .احتمالا دوستان شما فقط به دوستانی که باهم ارتباط کاری دارید خلاصه شده است .در کارهای روزانه و تجارت احتمالا درگیری و اختلاف نظر و حتی خیانت وجود دارد و نداشتن دوستانی خارج از محیط کار می تواند شما را در معرض بی اعتمادی به افراد و اطرافیانتان قرار دهد .

سعی کنید دوستان غیر کاری بیشتری پیدا کنید و با این دوستان جدید هیچ ارتباط مالی برقرار نکنید.استراحت کردن و گردش و تفریح با اینگونه دوستان می تواند دید شما را به جهان تغییر دهد . سلامت روانی شما شدیدا در خطر است و احتمال افسردگی و بروز مشکلات روانی در شما بسیار بالاست.مشکلات روحی و روانی نیز می تواند شما را برای سایر مشکلات مربوط با سلامت آماده کنند.

تعبیر خواب سگ نگهبان

تعبیر خواب سگ نگهبان

اگر در خواب یک سگ نگهبان و حتی سگ گله ببینید به این معنی است که شما باید از خودتان و یا اطرافیانتان در برابر چیزی محافظت کنید.این خواب به شما اشاره می کند که ممکن است یکی از عزیزانتان را فراموش کرده اید و محبت بسیار کمی نسبت به او دارید.او به کمک و هم دلی شما نیاز دارید و باید ارتباط خود را با او بیشتر کنید.

زیگموند فروید اعتقاد دارد این خواب می تواند نشانه یک نوع مشکل جنسی در زمان کودکی باشد.برای مثال ممکن است شما در زمان کودکی در معرض تجاوز جنسی قرار داشتید و احساس ناامنی می کردید و نیاز داشتید تا کسی از شما حمایت کند. دیدن خواب سگ نگهبان همچنین می تواند نشانه این باشد که شما به حمایت روحی و عاطفی نیاز دارید.

ممکن است در حال حاضر مشکل روحی بزرگی دارید و خودتان را در برابر آن بی دفاع می بینید و احساس بدی دارید .دوست دارید کسی در زندگی شما وجود داشته باشد که بتوانید به او اعتماد کرده و به او تکیه کنید.

تعبیر خواب توله سگ

دیدن توله سگ در خواب به این معنی است که شما فرد خوشبختی هستید و از زندگی خود رضایت دارید.شما احتمالا در حال بهبود روابط اجتماعی خود هستید و دوست دارید دایره دوستان خودتان را گسترش دهید. بهتر است با افراد قابل اطمینان خود در این مورد مشورت کنید تا در میانه راه مجبور به تغییر راه و تغییر دوباره ی شیوه زندگی خود نشوید .

دیدن تولد چند توله سگ در خواب می تواند نشانه شروع یک ایده و یا یک کسب و کار جدید باشد. در این راه باید بسیار تحقیق و بررسی کنید تا به راحتی بتوانید به هدف خود برسید .اگر در خواب ببینید که از توله سگ نگه داری می کنید نشان دهنده این است که به ایده و کسب و کار خود علاقه زیادی دارید و با تمام وجود از آن نگهداری می کنید.

تعبیر خواب خریدن سگ

اگر در خواب ببینید که در حال خریدن سگ هستید به این معنی است که دوست دارید روابط دوستانه خود را افزایش دهید و دوستان جدیدی پیدا کنید .شما به شدت احساس تنهایی می کنید . حتی ممکن است کسان زیادی در دور و بر شما هستند ولی شما در بین آنها باز هم احساس تنهایی و بی کسی می کنید.

شما نیاز دارید دوستی پیدا کنید که باعث پیشرفت شما باشد.ممکن است در کسب و کار خود نیاز به یک همکار و شریک دارید . اگر در خواب ببینید که در انتخاب سگ دچار شک و تریدید شده اید نشان دهنده این است که شما فرد شکاکی هستید و به اطرافیان خود اطمینان ندارید.شاید احساس ناامنی می کنید و یا از دوستان خود بی وفایی و خیانت دیده اید .

تعبیر خواب کشتن سگ

اگر در خواب ببینید که یک و یا چند سگ را کشتید به این معنی است که یکی از عزیزان و یا دوستان شما به شما خیانت بدی کرده است و شما در فکر تلافی کردن آن هستید.

سایر تعبیر خواب های مرتبط با سگ

  • اگر گوشت سگ خوردید به این معنی است که به دوست خود خیانت کرده اید
  • دیدن یک سگ که دو سر دارد نشان دهنده این است که شما در روابط دوستی خود فرد بسیار فعالی هستید .
  • گم کردن سگ به این معنی است که شما احساس ناراحتی و نا امنی می کنید و حس می کنید اتفاق بدی در حال رخ دادن است و همیشه منتظر شنیدن خبر بد هستید.
  • اگر سگ در خواب گریه می کند به این معنی است که شما به یکی از دوستان و یا عزیزان خود شک داشتید ولی متوجه شده اید که شما در اشتباه بودید و در مورد او بسیار بد فکر کرده اید .
  • دیدن سگ وحشی و هار در خواب نشان دهنده این است که شما از رفتارهای خود رضایت ندارید و احساس می کنید رفتار بدی دارید و به همین دلیل تنها مانده اید و دوستان شما رفته رفته کمتر می شوند. احساس می کنید به هر کسی خوبی می کنید او قدر شما را نمی داند .
  • زیگموند فروید می گوید : اگر در خواب ببینید که سگ شما را تعقیب می کند و شما را گاز گرفت به این معنی است که یکی از دوستانتان به همسر شما نظر داشته و باعث خیانت همسرتان شده است .
  • زخمی کردن سگ در خواب به این معنی است که شما یک دوست بد را از زندگی خود دور کرده اید .
  • اگر در خواب ببینید که یک سگ خانگی کوچک خریدید به معنی این است که به تازگی عاشق شده اید و یک شخص جدید به زندگی شما وارد شده است .
  • اگر ببینید که یک سگ را به پیاده روی و گردش برده اید به این معنی است که شما فرد موفقی هستید و در حال حاضر احساس می کنید به آرزوهای خود رسیده اید و آینده شما تامین شده است .
  • اگر ببینید که سگ شما را به این طرف و آن طرف می کشد به این معنی است که شما شدیدا تحت تاثیر دوستان و نزدیکان خود هستید و از خود اختیار عمل بسیار کمی دارید .
  • اگر در خواب ببینید که به سگ غذا می دهید نشان دهنده این است که شما انسان متعهدی هستید و دوستان و آشنایان شما به راحتی می تواند روی حرف شما حساب کرده و به شما تکیه کنند.
  • اگر سگی به شما حمله کند و شما را گاز بگیرد و یا شما را زخمی کند به این معنی است که شما یک بیماری روحی دارید و این بیماری شما طولانی مدت است . باید به پزشک مراجعه کنید.
  • اگر سگ را بشویید نشان دهنده این است که فرد قابل اطمینانی برای دوستان خود هستید
  • اگر زخم سگ را پانسمان کنید نشان دهنده این است که شما رفتار بدی با دوستان و اطرافیان خود داشته اید و قصد دارید این رفتار بد خود را جبران کنید.
  • اگر در خواب ببینید که یک سگ ماده به توله های خود شیر می دهد به این معنی است که شما عاشق سگ هستید و دوست دارید یک سگ داشته باشید .

تعبیر خواب سگ ژرمن شپرد

تعبیر خواب سگ ژرمن شپرد

دیدن سگ ژرمن شپرد : این خواب نشان می دهد که شما انسان بسیار سر سختی هستید و می تواند سخت ترین مشکلات زندگی خود و اطرافیانتان را با قدرت حل کنید .متاسفانه شما قادر به کنترل احساسات خود نیستید و سریعا و به شدت عصبانی می شوید .

اکثر تصمیم گیری های شما عجولانه است.احتمالا مشغول انجام شغلی هستید که هیچ علاقه ای به آن ندارید و ماندن شما در این شغل فقط از روی نیاز و اجباری است . شما فرد کله شقی هستید و در انجام کارها و تصمیم گیری های مهم ‏ ، کوچکترین توجهی به نظر دیگران نمی کنید.شما فردی هستید که به شدت نسبت به اطرافیان خود حساس هستید و سریعا در مقابل کسانی که احساس کنید خطری برای اطرافیانتان دارند ، جبهه می گیرید.شما به شدت بر روی همسر خود حساس هستید و کوچکترین بی احترامی را به او قبول نمی کنید.

همچنین اگر احساس کنید کسی کوچکترین نظری به همسر شما دارد ، به سرعت از کوره در میروید و احتمال درگیری و دعوا در این مورد بسیار زیاد است .

تعبیر خواب قلاده سگ

اگردر خواب قلاده سگ ببینید به این معنی است که شما سعی دارید اطرافیان و دوستان خود و بخصوص همسر خود را تحت کنترل خود قرار دهید.شما احتمالا فرد دیکتاتوری هستید و این اخلاق شما باعث آزار و اذیت دیگران شده است .این رفتار می تواند رفاه شما و خانواده شما را به خطر بیاندازد و حتی باعث از هم پاشیدن زندگی زناشویی شما شود.برای رفع این مشکل پیشنهاد می شود با مشاور گفتگو کنید.

تعبیر خواب سگ سفید

دیدن خواب سگی که کاملا سفید است به این معنی است که شما دوست دارید کسی را داشته باشید که به راحتی بتوانید به او اعتماد کنید و به شما کاملا وفادار باشد .ممکن است دوست دارید همسری پیدا کنید که کاملا وفادار شما باشد.

تعبیر خواب سگ بولداگ

تعبیر خواب سگ بولداگ

اگر در خواب ببینید که سگ بولداگ دارید به این معنی است که چهره شما غلط انداز است.شما از لحاظ ظاهری فرد خشنی هستید در حالی که قلب رعوفی دارید و در اصل بسیار مهربان هستید . همچنین دیدن خواب بولداگ می تواند به این معنی باشد که شما در خارج از خانه بسیار جدی و بی رحم هستید ولی با خانواده و کودکان خود بسیار با مهربانی برخورد می کنید .

شما فرد وفاوداری هستید و برای رفاه خانواده خود بسیار تلاش می کنید. کمی تنبل هستید و صبح ها در بیدار شدن از خواب و جدا شدن از رخت خواب دچار مشکل هستید. اکثر اوقات دیر به قرارهای خود می رسید و روی حرف شما از بابت زمانی نمی توان حساب کرد.

تعبیر خواب سگ یورکشایر

تعبیر خواب سگ یورکشایر

دیدن سگ یورکشایر در خواب می تواند به این معنی باشد که شما فرد بی احتیاطی هستید و برای رسیدن به اهداف خود معمولا بدون برنامه ریزی و بدون فکر حرکت می کنید به همین دلیل اکثر اوقات دچار دردسر شده و خودتان را به خطرهای بزرگی می اندازید. شما در انجام کارهای گروهی دچار مشکل هستید و احتمالا کمی نیز حالات بیش فعالی دارید .سعی کنید قبل از انجام هر کاری دوباره فکر کنید و با دیگران نیز زیاد مشورت کنید.

تعبیر خواب سگ گرگی

دیدن سگ گرگی در خواب می تواند نشانه این باشد که شما برای رسیدن به اهداف خود ، از حیله و حقه استفاده می کنید. شما یک دوست و یا شریک جدید پیدا کرده اید و در فکر حیله و حقه ی جدیدی برای کار کردن و ارتباطتان با او هستید. معمولا شما از این طریق سود بسیار زیادی کسب می کنید. اگر زن هستید ، از حیله های زنانه خود برای پیشرفت در کارهای روزانه زیاد استفاده می کنید و دقیقا می دانید که مردان را چگونه با استفاده از روش های زنانه فریب دهید .

تعبیر خواب سگ روتوایلر

اگر در خواب سگ روتوایلر ببینید به این معنی است که شما برای محافظت از دیگران خودتان را به خطرهای بزرگی می اندازید.برای مثال ممکن است برای کمک مالی به اطرافیان و یا دوستتان ، بیش از آن چیزی که توانش را دارید پول خرج کنید و حتی برای پرداخت بدهی دوستتان ، خودتان بدهکار شوید.

باید توجه داشته باشید که محافظت از خودتان نیز به اندازه محافظت از عزیزانتان مهم است.شما باید سالم و قدرتمند باشید تا بتوانید برای همیشه از کسانی که دوست دارید محافظت کنید. ولی با این نوع برخورد و با به خطر انداختن خودتان ، به زودی سلامت خود را از دست خواهید داد. اگر در خواب ببینید که سگ روتوایلر به شما حمله کرد و شما را زخمی کرد به این معنی است که شما تمام تلاش خود را برای همایت از کسی انجام داده اید ولی در جواب خوبی های شما ، آن فرد به شما آسیب رسانده و حتی شاید به شما خیانت کرده است .

دیدن خواب سگ بردر کولی

اگر در خواب سگ بردر کولی ببینید به این معنی است که شما راه خودتان را گم کرده اید و سردرگم هستید .به احتمال زیاد حس می کنید که قدرت و اعتبار سابق را ندارید و احساس ضعف می کنید.شما کنترل احساسات خود را از دست داده اید و از بابت آینده (آینده شغلی و یا زندگی آینده خود) احساس وحشت و بی اعتمادی می کنید. شما برای خودتان دایره امنی ترسیم کرده اید که حاضر نیستید به هیچ عنوان از آن خارج شوید و این دایره امن باعث عقب ماندن شما خواهد شد.

شما نیاز دارید تا کسی راه را به شما نشان دهد و کمی جرات تصمیم گیری و قدرت پیشرفت شما را تقویت کند. شما به شدت از تغییر می ترسید و این اولین چیزی است که باید تغییر دهید. اگر در خواب ببینید که سگ بردر کولی شما را گاز گرفت و زخمی کرد به این معنی است که شما در دایره امن خود زندانی شده اید و قادر به تغییر اوضاع نیستید

. شما نیاز به کمک یک مشاور دارید تا بتوانید از این بلاتکلیفی و ناامیدی خارج شود .در صورتی که روش زندگی فعلی خودتان را به همین صورت ادامه دهید ، به احتمال خیلی زیاد افسرده خواهید شد و از لحاظ مالی مشکلات بزرگی خواهید داشت .

در ادامه این مطلب به برخی از تعبیر خواب های قدیمی در مورد سگ اشاره شده است .

  1. اگر سگ در حال مرگ است » شما دچار سختی و مشکلات زیادی در زندگی و کسب و کارتان هستید.
  2. اگر ببینید سگ شما را گاز گرفت » اعضاء خانواده و دوستان شما در حال آسیب رساندن به شما هستند.
  3. اگر سگ از شما فرار می کند » شما دچار مشکلات مالی شده اید و دوستان شما یکی پس از دیگری از شما دور می شوند و قطع رابطه می کنند .
  4. سگ سفید » به معنی این است که شما قلب پاکی دارید و در مقابل دوستانتان صادق هستید .
  5. اگر سگ شما گم شده است » شما اعتماد به نفس خود را از دست داده اید .نمی توانید به کسی اعتماد کنید و حس می کنید همه در حال برنامه ریزی برای آسیب رساندن به شما هستند.
  6. شنیدن صدای سگ در خواب » اگر در خواب صدای پارس کردن سگ را بشنوید به این معنی است که شما از اطرافیان خود ناراحت هستید .احساس می کنید کسی باشما هم دل و مهربان نیست و کسی ارزشی برای حرف شما قائل نیست .
  7. اگر در خواب ببینید که یک سگ خوابیده است به این معنی است که یکی از دوستان و یا اطرافیان شما مریض است و یا مشکل بزرگی دارد و شما نگران حال او هستید .
  8. اگر یک سگ مریض ببینید » یکی از دوستان خود را از دست داده اید و از این بابت بسیار ناراحت هستید.این از دست دادن می تواند قهر کردن باشد و یا دوست شما از دنیا رفته است .
  9. تعبیر خواب گرگ » اگر در خواب ببینید که یک گرگ به شما حمله کرد به این معنی است که شریک شما اشتباه بزرگی انجام داده است و شما در حال جبران خسارت هستید. این شریک می تواند همسر شما باشد .
  10. کشتن سگ » به این معنی است که دوستی شما در خطر است .باید راهی برای جلوگیری از خطر پیدا کنید .
  11. دیدن سگ سیاه در خواب » این خواب نشان می دهد که شما شخص مهربان و بسیار وفاداری هستید. اگر در خواب ببینید که سگ سیاه شما را گاز گرفت و یا زخمی کردن به این معنی است که یکی از کسانی که شما به او اعتماد زیادی داشتید و به او خوبی های زیادی کرده بودید به شما خیانت کرده است .

تعبیر خواب سگ از نظر امام جعفر صادق (ع)

نظر ابن سیرین در مورد خواب سگ

تعبیر خواب چینی - دیدن سگ قهوه ای

تعبیر دیدن سگ در خواب

نظر ابن سیرین در مورد خواب سگ

محمد ابن سیرین : دیدن سگ در خواب دشمن پست است.اگر سگ مهربان و ماده باشد به معنی زن پست است و اگر سیاه باشد دشمن عرب است و اگر سفید باشد دشمن غیر عرب است .اگر سگ به او پارس کند حرف زشتی و ناراحت کننده ای از دیگران می شود.

اگر در خواب ببینید که سگ شما را گاز گرفت از طرف دشمنتان ضربه می خورید .اگر آب دهن سگ بر روی لباس شما ریخت به این معنی است که کارشکنی های دشمن شما ، شما را خسته و ناامید می کند. اگر ببینی که سگ لباس تو را پاره کرد به معنی ضرر مالی است .اگر ببینی که به سگ نان می دهی به معنی افزایش روزی و سود بیشتر در کسب و کار است .

اگر بر روی سگ تکیه داده بودی به معنی اعتماد بی جا به دشمنی است که به نو خیانت خواهد کرد .اگر در خواب ببینی که سگ از تو فرار می کند به معنی این است که دشمن شما از شما می ترسد .

تعبیر خواب سگ از نظر منوچهر مطیعی

اگر سگی که در خواب دیدی آشنا باشد به معنی این است که کسی از تو حمایت می کند و اگر سگ را نمی شناختی ، کسی به تو آسیب وارد می کند .اگر سگ رام بود و از شما اطاعت می کرد به معنی این است که آرامش و امنیت داری .اگر در خواب یک سگ ببینی که قبلا او را ندیده بودی باید نگران و مواظب آسیب دیدن از اطرافیان خود باشید .

اگر دیدی که سگ به تو حمله کرد ، از طرف یک دشمن پست به تو آسیب می رسد. اگر در خواب پارس کردن سگ را بشنوی نشانه این است که کسی از تو بدگویی می کند.اگر در خواب سگ ماده به شما حمله کرد باید مواظب آسیب دیدن از طرف یک زن در اطرافیانتان باشید .اگر در خواب ببینید که به سگ غذا می دهید ، غم و غصه شما از بین می رود .

تعبیر خواب چینی در مورد سگ

دیدن سگ در خواب علامت خوبی است مخصوصا اگر سگی که در خواب دیده اید بسیار بزرگ و قدرتمند باشد که می تواند نشان دهنده این باشد که شما دوستان خوب و قابل اعتمادی دارید که در حل مشکلات بزرگ می توانند برای شما کمک خیلی خوبی باشند.از آنجایی که سگ نماد وفاداری و محبت است اگر این خواب را دیده باشید نشان دهنده این است که شما فرد بسیار با محبت و وفاداری هستید و برای دوستان و نزدیکان خود فداکاری های بسیاری انجام می دهید.

اگر یک سگ به شما حمله کند و شما از او فرار کنید نشان دهنده این است که چیزی در درون شما وجود دارد که شما از آن راضی نیستید و به جای تغییر این ویژگی بد ، در حال فرار کردن و پنهان کردن آن هستید.اگر در خواب ببینید که سگی مرده است ، یکی از دوستانتان را از دست داده اید . اگر در خواب ببینید که سگی را کتک زده و از پای در آوردید به این معنی است که شما در تلاش هستید تا زندگی خود را تغییر داده و به موفقیت برسید .

خریدن سگ در خواب به این معنی است که شما احساس تنهایی می کنید و قصد دارید تعداد دوستان خود را افزایش دهید.اگر برای سگ در حال خرید لباس بودید به این معنی است که شما عیب و ایرادات دوستان خود را مخفی می کنید و از آنها حمایت می کنید.اگر در خواب ببینید که یک سگ مجروح شده است به این معنی است که باید به سلامت خود اهمیت بیشتری قائل شوید و کمی استراحت کنید.

تعبیر خواب چینی - دیدن سگ قهوه ای

اگر در خواب ببینید که یک سگ قهوه ای روبروی شما خوابیده است معمولا تعبیر خوبی ندارد.شما دچار مشکل بزرگی شده اید که مانع از رسیدن به اهداف بلند مدتتان می شود.شما به تنهایی قادر به رفع این مشکل نیستید و باید از اطرافیان خود برای حل این مسئله کمک بگیرید.اگر در خواب ببینید که یک سگ قهوه ای در حال آب خوردن است اینگونه تعبیر می شود که شما فرد گوشه گیری هستید که دوستان بسیار کمی دارید و با این دوستان کم نیز احساس نزدیکی و صمیمیت نمی کنید.

شما به شدت از دیدن خوشحالی و صمیمیت دیگران احساس حسادت و ناراحتی می کنید. اگر در خواب ببینید که یک سگ قهوه ای را کتک زدید و یا اذیت کردید به این معنی است که شما فرد بسیار حسودی هستید و بجای پیشرفت کردن خودتان ، سعی می کنید اطرافیانتان را پایین کشیده و هم سطح خودتان کنید.

شما باید احترام بیشتری برای دیگران قائل شوید و تلاش خود را برای رسیدن به درجه های بالاتر ، بیشتر کنید. اگر در خواب ببینید که یک سگ قهوه در حال حمله کردن به شما است می تواند معنی بدی داشته باشد.دشمنان و رقیب های شما در حال توطئه چینی برای ضربه زدن به شما هستند و شما باید کاملا حواس خود را جمع کنید. این رقیب ها می توانند رقبای کاری و یا رقیب های عشقی باشند

. این خواب نوعی هشدار به شماست که کسانی که شما را دوست ندارند به زودی برای شما دردسر ایجاد خواهند کرد.اگر کسی سعی دارد در زندگی شخصی شما دخالت کند با تمام قدرت او را از زندگی خود بیرون کنید.


ب - 13 ف 401

در ادامه این مطلب ، تعبیر دیدن سگ در خواب از نظر روانشناسان هندی آورده شده است ، لطفا با ما همراه باشید :)

دیدن سگ در خواب در تمام کشورهای جهان بسیار رایج است . در اکثر نقاط جهان ، سگ نماد وفاداری و مهربانی است و بهترین دوست انسان شناخته می شود. به همین دلیل دیدن سگ در خواب هم می تواند همین معانی را در پی داشته باشد . البته جزئیات خوابی که می بینید می تواند معنی آن را شدیدا تحت تاثیر قرار دهد به همین دلیل همیشه توصیه می شود که اگر خوابی دیده اید که برایتان بسیار مهم است ، به محض بیدار شدن از خواب ، تمام آنچیزی را که بیاد می آوردید سریعا یادداشت کنید چرا که با گذشت زمان ، جزئیات خوابتان را بیشتر فراموش خواهید کرد.


تعبیر دیدن سگ در خواب

این که شما در دنیای واقعی چه حسی به سگ دارید می تواند در معنی خوابی که می بینید بسیار تاثیرگذار باشد. در اکثر کشورهای جهان ، مردم سگ ها را دوست دارند ولی در برخی از نقاط ممکن است حس بد و منفی نسبت به سگ وجود داشته باشد که می تواند به دلیل تفاوت فرهنگی و دینی کشورهای مختلف باشد. مطمئنا اگر دونفر خواب یکسانی دیده باشند ولی در واقعیت ، حس متفاوتی نسبت به سگ داشته باشند ، معنی خواب آنها کاملا متفاوت از یکدیگر خواهد بود و این کاملا طبیعی است چرا که ضمیر ناخودآگاه شما ، سعی می کند پیام هایی را از طریق نمادهایی در خواب برایتان بفرستد.

نوع سگی که دیده ایم ، رنگ آن ، رفتاری که با ما دارد و تمام حالات سگی که در خواب دیده ایم پیام هایی به ما می دهند که می توانیم با استفاده از آن ، معنی خواب را بهتر و بیشتر درک کنیم . برای مثال دیدن نوعی از سگ می تواند نشان دهنده این باشد که ضمیرناخودآگاه ما به ما هشدار می دهد که باید حس و یا رفتاری از خودمان را کنترل کرده و یا از برخی از افراد دوری کنیم . در حالت کلی دیدن این رویا می تواند به معنی :

  •  یک دوست وفادار و خوب باشد
  • به معنی این باشد که از چیزی یا کسی عصبانی هستید و هر لحظه ممکن است با او درگیر شوید
  • نشان دهنده این است که کنترل رفتار خودتان را از دست داده اید و کارهایی می کنید که به خیر و صلاح شما نیست
  • می تواند نشان دهنده این باشد که کسی یا کسانی آزادی شما را محدود کرده اند و شما حس بسیار بدی نسبت به آنها دارید
  • نشان دهنده فردی امانتدار و قابل اعتماد است
  • نشان دهنده کسی است که می خواهد شما را کنترل کند
  • و ....

به صورت نمادین در تعبیر خواب هندی سگ می تواند معانی زیر را داشته باشد

1- نشانه وفاداری و قابل اطمینان بودن است

سگ ها به وفاداری و دوستی با انسان معروف هستند. به همین دلیل نمادی که از آنها در ذهن ما شکل گرفته است ، همین وفاداری و قابل اعتماد بودن است . در اکثر موارد دیدن سگ در خواب معنی مثبتی دارد. شما فردی و یا کسانی در اطراف خودتان دارید که کاملا به شما وفادار هستند و به راحتی می توانید به آنها اعتماد کنید.او می تواند یکی از اعضاء خانواده تو باشد . با کمک او به راحتی می توانید بسیاری از مشکلات زندگی را حل کنید و در زمان های سخت می توانید روی کمک او حساب کنید. شما باید با آنها بیشتر ارتباط برقرار کنید و سعی کنید طوری رفتار کنید که بدانند و احساس کنند که قدر زحمات آنها را می دانید و از آنها سپاسگذار هستید.


2 - باید بیشتر از خودتان محافظت کنید

در برخی از حالات ، دیدن سگ در خواب می تواند به این معنی باشد که ضمیرناخودآگاه شما اعتقاد دارد که شما به محافظت و احتیاط بیشتری نیاز دارید. ذهن ناهوشیار شما احساس خطر کرده است و نگران است که آسیبی به شما وارد شود. شما به چند نفر از اطرافیان و عزیزانتان حس بدی پیدا کرده اید و فکر می کنید که آنها دیگر مثل قبل قابل اعتماد نیستند و هر لحظه ممکن است از اعتماد شما سوءاستفاده کرده و به شما ضربه وارد کنند.


3 - حس مهربانی و عشق است

گاهی دیدن سگ در خواب می تواند نماد عشق و وفاداری باشد . شما دیگران را دوست دارید و روابط اجتماعی خوبی برقرار می کنید. در برخورد با دوستان و آشنایانتان بسیار قابل اعتماد و مهربان هستید. این خواب می تواند به این معنی باشد که شما بیش از حد به دیگران اعتماد کرده اید و این مهربانی و حتی سادگی ، می تواند به ضرر شما تمام شود. شما فرد کینه ای نیستید و به راحتی کسانی را که به شما آسیب رسانده اند می بخشید و این باعث می شود که آنها بیشتر در فکر ایجاد مشکل برای شما باشند.


4 - انجام وظیفه و متعهد بودن به مسئولیت

سگ ها حیوانات سخت کوش و خستگی ناپذیری هستند و زمانی که کاری را به عهده آنها می گذارید ، تمام تلاششان را می کنند و تا آخرین نفس آن کار را انجام می دهند. در برخی از موارد زمانی که خواب سگ می بینید می تواند به این معنی باشد که شما فردی سخت کوش و پرتلاش هستید.زمانی که تصمیمی می گیرید و یا مسئولیتی را قبول می کنید ، هیچگاه آن را نیمه کاره رها نمی کنید و تا جایی که توان دارید تلاش می کنید تا آن مسئولیت را به بهترین شکل ممکن انجام دهید. فرد بسیار قابل اعتمادی هستید و دیگران می دانند که در انجام کارهای سخت به راحتی می توانند روی کمک شما حساب کنند. شما حتی به قدردانی و سپاسگذار بودن دیگران اهمیتی نمی دهید و اصلا نیازی به این ابراز محبت ها ندارید.


5 -شجاعت و نترس بودن

شما برای دفاع از نزدیکان و عزیزانتان شجاعت بسیار بالایی از خودتان نشان می دهید و حتی در مواقع خطر ، می توانید جانتان را هم برای آنها فدا کنید.


دیدن سگ در خواب از نظر روانشناسی هندی

رنگ ، حالات ، نوع و احساس ما در زمان دیدن سگ در خواب بر روی معنی این خواب تاثیرگذار است .


دیدن سگ سیاه در خواب

دیدن سگ سیاه در خواب در اغلب موارد به این معنی است که روح و روان شما دچار مشکل است . ممکن است دچار افکار منفی ، ناامیدی و یا افسردگی شده باشید . دیدن این خواب در زمان هایی که به هر دلیلی غمگین هستید ، دور از انتظار نیست . در کتاب های قدیمی هندی از سگ سیاه به عنوان پیام آور مرگ یاد شده است . البته مرگ همیشه هم از دست دادن جان یک عزیز نیست . می تواند نشانه مرگ یک رابطه و یا حتی مرگ یک کسب کار باشد. ممکن است در حال طلاق گرفتن و جدایی از عشقتان هستید و یا ممکن است در کار و کسبتان دچار مشکل شده اید و یا حتی ورشکست شده باشید.


دیدن سگ قهوه ای در خواب

اگر در خواب یک سگ قهوه ای رنگ ببینید می تواند نشانه دوستی ، صداقت و شادی باشد. اگر ببینید که یک سگ قهوه ای خریده اید و در حال بازی کردن با او هستید می تواند به این معنی باشد که به صورت کلی از زندگی فعلی خودتان راضی هستید و حس شادی و آرامش دارید. اگر ببینید که سگ قهوه ای عصبانی است و شما نمی توانید او را کنترل کنید می تواند معنی کاملا متفاوتی داشته باشد. کسی یا کسانی آرامش روحی شما را به هم زده اند و باعث عصبانیت و غمگین شدن شما هستند. به هر طریقی که می تواند باید این افراد را از خودتان دور کنید و در غیر این صورت نمی توانید به این راحتی ها ، آرامش قبلیتان را به دست بیاورید.


دیدن سگ سفید در خواب

رنگ سفید در خواب معمولا نماد آرامش ، دوستی و صداقت است . اگر در خواب سگ سفید ببینید نشان دهنده این است که یکی از بهترین دوران زندگیتان را سپری می کنید و کاملا در آرامش و رفاه هستید. کسانی که در اطراف شما وجود دارند کاملا حس صداقت و دوستی را به شما منتقل می کنند و شما در کنار آنها حس کاملا خوب و مثبتی دارید. اگر سگ سفیدی را ببینید که شما را گاز می گیرد و یا به شما حمله می کند تعبیر آن کاملا برعکس است . اگر ببینید که یک سگ سفید مرده است می تواند به این معنی باشد که به کسی اعتماد کامل و زیادی داشته اید و او به شما خیانت کرده و از اعتماد شما سوء استفاده کرده است و این کار او شما را بسیار ناراحت کرده و نمی توانید با این موضوع کنار بیایید. اگر ببینید که سگ سفید به روی شما پارس می کند و دندان هایش را به شما نشان می دهد نشان دهنده این است که ضمیرناخودآگاه شما به خطری که شما را تهدید می کند پی برده است و به وسیله این خواب به شما هشدار می دهد.


دیدن خواب سگ مرده

اگر در خواب ببینید که سگ شما مرده است و شما از این بابت احساس غمگین بودن داشته باشید نشان دهنده این است که یکی از کسانی را که به او اعتماد کامل داشتید ، از دست داده اید. این از دست دادن به معنی مرگ او نیست . ممکن است یکی از دوستان خوبتان با شما قهر کرده است .یا ممکن است از عشقتان جدا شده باشید . در هر صورت شما یک جدایی بد را از یکی از عزیزان و نزدیکانتان تجربه کرده اید. سعی کنید به کسانی که دوستشان دارید و برای شما مهم هستند بیشتر محبت کنید و بیشتر به آنها نزدیک شوید.


دیدن خواب سگی که پای شما را گاز گرفته است

اگر در خواب ببینید که سگی به شما حمله کرد و پای شما را گاز گرفت می تواند به این معنی باشد که در زندگی دچار مشکل بزرگی شده اید که فکر می کنید کسانی از نزدیکانتان باعث بوجود آمدن این مشکل شده اند. شما حس می کنید این مشکلی که پیش آمده است به خاطر خیانت و صادق نبودن یکی از دوستان و یا کسانی است که به او اعتماد داشته اید.


دیدن مدفوع سگ در خواب

این خواب در اکثر موارد نشان دهنده این است که شما در مسائل مالی دقت کافی ندارید و مدام در حال هدر دادن پولتان هستید به همین دلیل اکثر اوقات مشکل مالی دارید و احساس بی پولی می کنید. شما در زندگی پیشرفت نکرده اید و حس می کنید که از هم دوره ای های خودتان بسیار عقب مانده اید. حس می کنید که در حق شما ظلم شده است و لیاقت شما بیشتر از اینها بوده است در حالی که این پیشرفت نکردن شما فقط بخاطر بی برنامه بودن و ارزش قائل نشدن به پول است . شما به شدت از آینده می ترسید و نگران هستید که از بابت مالی دچار مشکل بزرگی شوید.


اگر در خواب سگ دست شما را گاز بگیرد

به این معنی است که شما به دیگران بیش از حد اعتماد می کنید و تلاش می کنید که به آنها تا جایی که می توانید کمک کنید تا پیشرفت کنند .در این کار زیاده روی می کنید تا جایی که حتی منافع خودتان را هم به خطر می اندازید. در نهایت اکثرا از این کاری که انجام داده اید پشیمان می شوید چون آنها قدر کارها و محبت های شما را نمی دانند و حتی ممکن است به شما خیانت کرده و یا مشکلی برایتان درست کرده باشند.


ب 4 ت 01 (نظر روانشناسان امریکایی و اروپایی) اگر سگ زخمی ببینید ? می تواند به این معنی باشد که شما عادت دارید با مشکلات مردم همدردی کنید. شما فردی دل رحم هستید و سعی می کنید در مشکلات با نزدیکانتان همدلی کنید . اگر این کار را بیش از حد ادامه دهید می تواند باعث افسردگی شما شود?. اطراف شما را بیشتر کسانی گرفته اند که مشکلات زیادی در زندگی دارند و رفت و آمد شما با این افراد هیچ سودی برایتان ندارد. اینکه شما به حرف ها و درد و دل های آنها گوش کنید هیچ سودی برای آنها ندارد ولی در عوض می تواند تمرکز حواس شما را از بین برده و به مرور دید شما را نسبت به زندگی تغییر داده و باعث ناامیدی و افسردگی شما شود. بهتر است هر چه سریع تر ، معیارهای انتخاب دوستتان و اطرافیان خودتان را تغییر داده و کمی هم با افراد موفق ? و شاد ? معاشرت کنید.


اگر ببینید که می خواهد شما را گاز بگیرد? اگر در خواب ببینید که سگی می خواهد شما را گاز بگیرد می تواند به این معنی باشد که کسی در بین اطرافیان شما وجود دارد که بسیار بی ادب و نمک نشناس است . با این که شما هر کاری از دستتان بر می آید برای پیشرفت این فرد انجام می دهید ، ولی او مدام برای شما مشکل ایجاد می کند و همیشه در حال نقشه کشیدن برای ضربه زدن به شماست . شما هر چقدر تلاش کنید که او را اصلاح کنید فایده ای ندارد و فقط وقت و انرژی خودتان را هدر می دهید. ممکن است او را دوست دارید و یا به هر دلیل دیگر نمی توانید او را از خودتان دور کنید ولی توجه داشته باشید تا زمانی که او در کنار شماست ، نمی توانید تمرکز حواس داشته باشید و به اهدافتان برسید. باید هرچه سریعتر و با بی رحمی تمام او را از خودتان دور کنید حتی اگر این فرد پدر ?، مادر  ? و یا عشق ? شماست.


اگر ببینید که به شخص دیگری حمله می کند اگر در خواب سگی را ببینید که به کسی حمله می کند می تواند به این معنی باشد که در این روزها تحت بمباران خبرها و اتفاقات بد بوده اید . مدام استرس داشتید و روزهای سختی را گذرانده اید. حتی ممکن است این اتفاقات بد برای خود شما رخ نداده باشند ولی حتی اگر برای دیگران هم اتفاق افتاده باشد ، روی شما تاثیر بدی گذاشته است . کمی آرامش خودتان را حفط کنید و سعی کنید از اخبار و اتفاقات بد دور باشید.


اگر ببینید که سگ شما را تعقیب می کند

مشکلی در زندگی شما پیش آمده است که مدام تلاش می کنید که از آن فرار کنید و یا آن را نادیده بگیرید ولی موفق نمی شوید. بالاخره مجبور هستید روزی با این مشکل روبرو شوید و آن را حل کنید. این که دائم در حال فرار باشید هیچ حس خوبی نیست و باعث می شود مدام حس استرس و اضطراب داشته باشید. مدام نگران رخ دادن اتفاقات بد هستید و دلتان همیشه شور می زند. یکبار برای همیشه با این مشکل روبرو شده و خودتان را خلاص کنید.?


اگر ببینید که با هم دعوا می کنند اگر در خواب ببینید که دو سگ با همدیگر در حال دعوا کردن هستند می تواند به این معنی باشد که بین دو نفر از نزدیکان شما اختلاف بدی افتاده است و مدام در حال دعوا و درگیری هستند. شما بسیار نگران هستید که در این بین ، به یکی از این دونفر آسیب وارد شود. شما تلاشتان را می کنید ولی موفق نمی شوید که این دونفر را با هم آشتی دهید.


تعبیر خواب پارس کردن سگ

اگر در خواب ببینید که سگی پارس می کند و دمش را برای شما تکان می دهد می تواند به این معنی باشد که کسی از جنس مخالف در تلاش است که خودش را به شما نزدیک کند. او عاشق شما نیست و فقط می خواهد با نزدیک شدن به شما ، از موقعیتی که دارید ، سوءاستفاده کند. بعد از اینکه به هدف خودش برسد ، هر لحظه ممکن است تغییر رفتار داده و پاچه شما را بگیرد ?


دیدن سگ ولگرد اگر در خواب سگ ولگرد ببینید که کاری به شما ندارد و وحشی نیست می تواند به این معنی باشد که دوستی دارید که هیچ نسبت فامیلی با شما ندارد ولی از بیشتر نزدیکان شما قابل اعتمادتر است و از شما سوء استفاده نمی کند. او فقط به خاطر دوستی و علاقه ای که به شما دارد ، همیشه در کنار شماست .


تعبیر خواب توله سگ

این خواب می تواند نمادی از دوستان قدیمی شما باشد . شما با کسی از دوران بچگی دوست هستید و دوستی شما مدام پایدار بوده است . او یکی از بهترین دوستان شماست و در روزهای سخت به راحتی می توانید  روی کمک های او حساب کنید. ?


اگر ببینید که سگی را می کُشید

کشتن سگ در خواب می تواند در شرایطی نمادی از احساس بی اعتمادی باشد . شما به کسی سالها خدمت کرده اید و هرکاری که می توانستید برای او انجام دادید ولی او قدر محبت های شما را نمی داند و ناگهان خیانت بزرگی به شما کرده است . شما به هیچ عنوان انتظار این رفتار را از او نداشتید و این خیانت باعث شده است که شما اعتمادتان را به همه از دست بدهید. هر چقدر فکر می کنید نمی توانید دلیل قانع کننده ای برای این رفتار او پیدا کنید.


اگر ببینید که در حال خریدن سگ هستید خریدن سگ در خواب می تواند نمادی از دوستان جدید باشد . شما به تازگی با کسی یا کسانی دوست شده اید که حس می کنید می توانند دوستان خوبی برای شما باشند و باعث پیشرفتتان شوند. شما از معاشرت کردن با این دوست جدید احساس بسیار خوبی دارید و از این که با او وقت بگذرانید ،کاملا لذت می برید.  

نظرات: 32 مشاهده