تعبیر خواب مسواک - بیش از 38 معنی مختلف و متفاوت

دیدن مسواک زدن در خواب معمولا همراه با دیدن دندان در خواب است و اکثرا کسانی که این خواب را می بینند ، به دنبال تعبیر خواب دندان هستند در حالی که این رویا می تواند معنی متفاوتی داشته باشد. مانند سایر خواب هایی که می بینیم ، برای بهتر معنی کردن این خواب نیز توصیه می شود تا جایی که ممکن است، جزئیات بیشتری از خواب خود را به یاد بیاورید. تعبیر خواب مسواک کهنه / مسواک زدن دیگران / هدیه گرفتن / /نشانه چیست /مسواک زدن بانمک /سفید شدن دندان تعبیر خواب مسواک

تعبیر خواب مسواک زدن

این خواب می تواند معانی متفاوتی داشته باشد . برای مثال برخی از تعبیر کننده ها ، این خواب را به نگرانی فرد از بابت زیبایی و ظاهری تفسیر می کنند. یا ممکن است فردی که این خواب را می بیند ، اعتماد به نفس پایینی در برخورد با دیگران در اجتماع داشته باشد. برخی از سایر تعبیر کننده ها نیز اعتقاد دارند که دیدن مسواک زدن در خواب می تواند به معنی تصمیم فرد برای رسیدن به خواسته هایش ، از راه درست و اصولی باشد. گاهی ممکن است این خواب ندایی از درون شما باشد که به شما یاداوری می کند که باید توجه بیشتری به سلامت عمومی بدنتان داشته باشید . البته توجه داشته باشید که در تمام موارد ،لزوما این خواب معنی خاصی ندارد . برای مثال اگر در واقعیت دچار دندان درد شده اید ، به دندان پزشک مراجعه کرده اید و یا هر چیز دیگری که مربوط به دهان و دندان می باشد را تجربه کرده اید ، دیدن این خواب دور از انتظار نیست  و در این صورت معنی خاصی هم ندارد.

مسواک زدن دندان بعد از بیدار شدن از خواب

اگر در خواب ببینید که به محض بیدار شدن از خواب و در زمان صبح مسواک می زنید می تواند به این معنی باشد که شما فرد بسیار مقرراتی هستید و به سلامت خودتان شدیدا اهمیت می دهید. شما دوست دارید با استفاده از روش های طبیعی و اصولی ، بدنی سالم و سلامت داشته باشید.

مسواک زدن در هنگام شب

اگر در خواب ببینید که شب و قبل از خواب مسواک می زنید می تواند به این معنی باشد که شما در رعایت مسائل بهداشتی خوب عمل نمی کنید و به سلامت عمومی بدنتان اهمیت کمی می دهید. همچنین می تواند به این معنی باشد که شما کارهای مهم را به موقع انجام نمی دهید  و برای انجام آنها همیشه امروز و فردا می کنید. بسیار از کارهای مهم را در آخرین لحظه و در دقیقه 90 انجام می دهید و به همین دلیل در بسیاری از آنها موفق نمی شوید.

تعبیر خواب خریدن مسواک

این خواب می تواند به این معنی باشد که خبرهای خوبی به شما داده شده است . این خبر در اکثر اوقات جنبه مالی و پولی دارد.ممکن است ارتقاء مقام گرفته اید و یا کار جدید و پرسودی به شما پیشنهاد شده است . تعبیر خواب مسواک شکسته / خمیر دندان / شستن دهان با نمک /مسواك زدن دندانها / تعبیر خواب خمیر دندان

تعبیر خواب خمیر دندان

اگر در خواب ببینید که خمیر دندان روی مسواک می مالید می تواند نشانه این باشد که پولی خوبی به دست آورده اید ولی این پول را در کاری بیهوده مصرف کرده اید و در حال حاضر مشکل مالی دارید.

تعبیر خواب مسواک خونی

اگر در خواب ببینید که دندان هایتان را مسواک می زنید و مسواک خونی می شود می تواند به این معنی باشد که برای رسیدن به اهدافتان و پیشرفت کردن ، فشار بسیار زیادی را تحمل می کنید و حس می کنید که بیشتر از این نمی توانید زیر بار این فشار و استرس ، دوام بیاورید. احساس خستگی و بیحوصلگی می کنید.

تعبیر خواب شکستن مسواک

اگر در خواب ببینید که مسواک خودتان را شکستید می تواند به این معنی باشد که فشار زیادی بر روی شما وارد شده است و دوست دارید محدودیت هایی را که آزادی های شما را سلب کرده اند ، زیر پا بگذارید و آزاد شوید.

مسواک زدن با نمک

اگر در خواب ببینید که بر روی مسواک بجای خمیر دندان ، نمک میریزید و با آن دندان های خود را تمیز می کنید می تواند به این معنی باشد که شما برای پیشرفت اطرافیان و عزیزانتان بسیار فداکاری می کنید و علایق خودتان را زیر پا می گذارید ولی احساس می کنید که این رفتار باعث عقب ماندن شما از دیگران شده است .

تعبیر خواب مسواک زدن در جلوی آینه

اگر در خواب ببینید که در حال مسواک زدن ، خودتان را در آینه تماشا می کنید می تواند به این معنی باشد که شما از بابت ظاهری بسیار وسواس دارید و دوست دارید ظاهر شما طوری باشد که دیگران همیشه پشت سر شما به نیکی صحبت کنند .

تعبیر خواب گم کردن مسواک

این خواب معمولا نشانه از دست دادن آزادی ها و فشار روحی است . اتفاقی در زندگی شما افتاده است که حس می کنید دیگر نمی توانید آنگونه که دوست دارید زندگی کنید و برای زندگی خودتان نمی توانید مستقلا تصمیم گیری کنید. احتمالا در حال ازدواج کردن هستید و یا طلاق گرفته اید و در حال حاضر پیش پدر و مادرتان زندگی می کنید.

افتادن مسواک در جای کثیف

اگر در خواب ببینید که مسواک شما کثیف شده است و یا مثلا در جایی مانند دستشویی افتاده است به این معنی است که اتفاقی رخ داده که باعث از بین رفتن اعتماد به نفس شما شده است .برای مثال ممکن است به شما خیانت جنسی شده است و این موضوع اعتماد به نفس شما را نابود کرده است .  

خراب شدن مسواک (کهنه)

اگر در خواب ببینید که مسواک شما خراب است یا موهای آن ریخته است به این معنی است که وارد کسب و کار جدیدی شده اید ولی احساس می کنید توانایی لازم برای انجام درست این کار را ندارید.

تعبیر خواب گرفتن مسواک از کسی

اگر در خواب ببینید که کسی به شما مسواک داد و یا مسواک خودتان را با کسی عوض کردید به این معنی است که فردی تاثیر زیادی بر روی شما گذاشته است به حدی که برخی از اعتقادات شما را تحت تاثیر قرار داده و تغییر داده است . اگر در خواب ببینید که از مسواک برقی استفاده می کنید اگر در خواب ببینید که از مسواک برقی استفاده می کنید

تعبیر خواب مسواک برقی

اگر در خواب ببینید که از مسواک برقی استفاده می کنید به این معنی است که برای رسیدن به اهداف و آرزوهایتان روی دیگران بیش از اندازه حساب می کنید و معمولا شخصا تلاش زیادی برای رسیدن به اهدافتان نمی کنید.

تعداد زیادی مسواک

اگر در خواب ببینید که تعداد زیادی مسواک دارید به این معنی است که در دوراهی بزرگی گیر افتاده اید و نمی توانید تصمیم درستی بگیرید.

معنی های قدیمی در این مورد

مسواک زدن مرده

اگر در خواب ببینید که مرده ای در حال مسواک زدن است می تواند به معنی عادت ها آرزوهای فراموش شده  شما باشد . شما تغییرات بسیار زیادی در رفتار و شخصیت خودتان ایجاد کرده اید. اگر خودتان را در خواب ببینید که مرده اید و در حال مسواک زدن هستید به این معنی است که دوست دارید برخی از رفتارها و شخصیت گذشته شما دوباره زنده شود ولی به هر دلیلی نمی توانید اینکار را انجام دهید. کارل گوستاو یونگ در این مورد می گوید : اگر در خواب ببینید که در حال مسواک زدن هستید به این معنی است که فرد انتقاد پذیری نیستید و اگر کسی ایرادات شما را گوش زد کند ، از او ناراحت می شوید. شما در مورد اینکه دیگران در مورد شما چه فکری می کنند بسیار نگران هستید. جابر مغربی در این مورد می گوید : 
  •  مسواک زدن دندان ها در خواب به این معنی است که به اطرافیانت خوبی می کنید.
  • مال و ثروت خودت را صرف راحتی و آرامش عزیزانت خواهی کرد

منوچهر مطیعی تهرانی در این مورد می گوید :

دیدن مسواک زدن دندان ها در خواب به معنی خوبی کردن به خویشاوندان و فرزندان است . اگر زن هستی و در خواب ببینی که دندان هایت را مسواک می زنی و بسیار سفید و درخشان می شوند به این معنی است که پیش شوهرت عزیز خواهی شد. اگر در خواب ببینی که می خواهی مسواک بخری به این معنی است که به اهل خانه ات بی توجهی می کنید و به اندازه کافی به آنها رسیدگی نمی کنی. مطالب مرتبط : تعبیر خواب مار تعبیر خواب خون ب-ت-25-01
خریدن مسواک خبرهای خوبی به شما داده شده است . این خبر در اکثر اوقات جنبه مالی و پولی دارد.ممکن است ارتقاء مقام گرفته اید و یا کار جدید و پرسودی به شما پیشنهاد شده است
مسواک خونی برای رسیدن به اهدافتان و پیشرفت کردن ، فشار بسیار زیادی را تحمل می کنید و حس می کنید که بیشتر از این نمی توانید زیر بار این فشار و استرس ، دوام بیاورید.
مسواک زدن در جلوی آینه از بابت ظاهری بسیار وسواس دارید و دوست دارید ظاهر شما طوری باشد که دیگران همیشه پشت سر شما به نیکی صحبت کنند
مسواک برقی برای رسیدن به اهداف و آرزوهایتان روی دیگران بیش از اندازه حساب می کنید و معمولا شخصا تلاش زیادی برای رسیدن به اهدافتان نمی کنید.
مسواک زدن مرده می تواند به معنی عادت ها آرزوهای فراموش شده شما باشد . شما تغییرات بسیار زیادی در رفتار و شخصیت خودتان ایجاد کرده اید.
نظرات: 2 مشاهده