تعبیر خواب خون - بیش از 39 معنی مختلف برای دیدن خون در خواب

دیدن خون در خواب نماد انرژی ، سلامت ، خوشبختی و یا از دست دادن آنهاست. این خواب می تواند برخی از مشکلات شما را در این موارد نشان دهد.

تعبیر خواب خون و خونریزی

این خواب معمولا نشانه خوبی نیست و می تواند به معنی از دست دادن چیزی و یا فردی باشد.اگر ببینید که خون زیادی از دست می دهید و به اصطلاح در خون خود غلت می زنید ، اصلا نشانه خوبی نیست و معمولا نماد به خطر افتادن سلامتی شماست .اگر ببینید که کسی در حال خونریزی شدید است و شما تلاش می کنید تا جلوی خونریزی را بگیرید می تواند به این معنی باشد که شما به تازگی عزیزی را از دست داده اید و غم و اندوه شما هنوز کاهش پیدا نکرده است . این از دست دادن می تواند دوری از او و یا حتی مرگ او باشد . تعبیر خواب خون - بیش از 39 معنی مختلف برای دیدن خون در خواب تعبیر خواب خون - بیش از 39 معنی مختلف برای دیدن خون در خواب

تعبیر خواب زدن کسی و خونریزی

اگر در خواب ببینید که با کسی دعوا کردید و او را زدید و باعث خونریزی او شدید نشان دهنده این است که شما ار کسی کینه ای به دل دارید و در فکر این هستید که انتقام بگیرید.

تعبیر خواب دیدن خون در خانه

اگر ببینید که وارد خانه خود شدید و همه جا پر از لکه های خون بود نشان دهنده این است که شما برای آینده شغلی خود برنامه ریزی کرده بودید و در حال رسیدن به اهداف خود هستید و از این بابت احساس رضایت خاطر می کنید.اگر در حال اقدام به بارداری هستید و زن هستید ، این خواب می تواند نشان دهنده این باشد که حامله شده اید .

دیدن خواب شنا کردن در خون

اگر در خواب ببینید که در استخر پر از خون در حال شنا کردن هستید و یا در جایی مشغول شنا بودید و متوجه شوید که بجای آب در آنجا خون وجود دارد می تواند نشان دهنده این باشد که شما بسیار خوشحال هستید و یا خبر فوق العاده خوبی شنیده اید .

ریختن خون کسی

اگر در خواب ببینید که در جنگ و یا دعوا خون کسی را ریختید و او را به حال خودش رها کردید می تواند به این معنی باشد که شما مشکل بزرگی در زندگی و یا رفتار خود داربد ولی هنوز تصمیمی برای رفع این مشکل نگرفته اید و آن را به حال خود رها کرده اید .

تعبیر خواب آمپول زدن یا اهدای خون

اگر در خواب ببینید که در حال اهدای خون هستید و یا موقع آمپول زدن ، خون از رگ شما خارج شد به این معنی است که شما از شغل خودتان خسته شده اید و از درآمدتان به هیچ عنوان راضی نیستید .این خواب می تواند نشان دهنده این باشد که شما بیش از اندازه کار می کنید و درامد شما نسبت به کاری که انجام می دهید ، رضایت بخش نیست . احتمالا به همین دلیل ناراحت و افسرده هستید .

تعبیر خواب لباس خونی

این خواب می تواند به این معنی باشد که کسانی در زندگی شما مشکل ایجاد می کنند و شما دشمنانی دارید که توانایی مقابله با آنها را ندارید . این افراد می توانند از نزدیکان شما مانند همسر و یا والدینتان باشند. احتمالا به همین دلیل نمی توانید آنها را از زندگی خود بیرون کنید.  این مشکل می تواند باعث عدم دستیابی شما به اهدافتان شده و از موفقیت های احتمالی شما جلوگیری کند.

تعبیر خواب چینی در مورد خون

  • اگر در خواب ببینی که در حال راه رفتن ناگهان از بینی شما خون به زمین ریخت به این معنی است که خبر خوبی دریافت می کنی
  • اگر ببینی که در حال نوشیدن خون هستی به این معنی است که امیدها و آرزوهایی در سر داری که به نفع زندگی شماست .
  • اگر در خواب ببینی که در حال لیسیدن خون هستی می تواند به این دلیل باشد که در گذشته کاری را بدون فکر انجام داده ای و شدیدا از انجام آن کار پشیمان هستی .
  • اگر ببینی که در حال تلاش برای پاک کردن لکه خون هستی می تواند اینگونه تعبیر شود که در شما در زندگی خود بیش از حد به حرف مردم توجه می کنید و به همین دلیل سردرگم شده اید .
  • تف کردن خون در خواب نشانه وجود یک بیماری جزئی و بی خطر است . ممکن است شدیدا خسته باشید .
  • دیدن خون در تخت خواب نشانه خیانت است . یا به شما خیانت جنسی شده است و یا شما در حال خیانت کردن هستید. احتمالا به طلاق فکر می کنید.
  • اهدای خون در خواب به این معنی است که شما تلاش می کنید مشکلات اطرافیان خود را حل کنید. این تلاش می تواند به ضرر شما باشد .
  • اگر ببینید که خون شما کلا از بدنتان خارج شد و شما خونی ندارید ، به این معنی است که شما احساس می کنید تمام قدرت خود را از دست داده اید و این تفکر باعث نابود شدن اعتماد بنفس شما شده است .
  • دیوارهای پوشیده شده از خون نشان می دهند که شما به تازگی عزیزی را از دست داده اید .
  • اگر در خواب ببینید که خون از سقف خانه می چکد نشان دهنده این است که شما دچار مشکلات سلامتی شده اید و احتمالا بیمار هستید .
  • سرفه خونی به این معنی است که شما وقت خود را برای موضوعات بی ارزش ، بیهوده هدر می دهید.

تعبیر خواب هندی در مورد خون

  1. دیدن خون قاعدگی در خواب ، اگر زن هستید به معنی سلامت شماست و اگر مرد هستید نشانه سرکوب نیازهای جنسی شماست .
  2. اگر در خواب ببینید که از خونریزی کسی خوشحال هستید به این معنی است که شما با آن فرد دشمنی دارید .
  3. استفراغ خونی نشان دهنده این است که شما یک کینه قدیمی را فراموش کرده اید و یا کسی را بخشیده اید .
  4. دیدن خونریزی در حین عمل جراحی نشان دهنده این است که شما تغییرات مهمی در شغل خود ایجاد کرده اید که نتیجه خوبی برای شما داشته است .
  5. خونریزی از انگشت نشان دهنده این است که شما مشکل مالی دارید .
  6. خونریزی از پا نشان دهنده این است که شما درآمد خوبی دارید.
تعبیر خواب های قدیمی در مورد خون

نظر محمد بن سیرین در مورد خون

ابن سیرین در این مورد می گوید : اگر در خواب ببینی بدون این که زخمی شده باشی ، خون از بدنت خارج می شود به این معنی است که فرد رشوه گیری هستی.اگر ببینی که زخمی شده ای و خونریزی داری به این معنی است که غم اندوه خواهی دید .اگر ببینی که تو را با شمشیر و یا چاقو زخمی کردند و خون جاری شد به این معنی است که پشت سر تو حرف های زیادی زده می شود و این حرف ها به نفع تو خواهد بود.

نظر مطیعی تهرانی در مورد خواب خون

اگر در خواب ببینی که در هنگام دعوا کردن جایی از بدنت زخمی شد و خون جاری شد به این معنی است که مردم پشت سر تو بدگویی می کنند.

نظر حضرت یوسف در مورد خواب خون

دیدن خون در خواب نشانه غم و اندوه است . اگر در خواب ببینی که خون در حال بند آمدن است نشانه سلامت و یا بیرون آمدن از غم است .اگر در خواب ببینی که خون می خوری نشانه خوردن مال حرام و ناحق است . اگر خون از دندان خارج شود نشانه این است که یکی از نزدیکان و یا عزیزان شما دچار غم و اندوه خواهند شد.

آنلی بیتون در این باره می گوید

دیدن خون در خواب نشانه این است که دوستان نابابی دارید که باید از آنها دوری کنید.  اگر در خواب ببینی که زخمی شده اید و خون از جای زخم جاری شده است نشانه این است که بیمار خواهی شد و یا در کسب و کار خود دچار زیان و یا ورشکستی می شوی.

تعبیر خواب خون قاعدگی و پریود

اگر کسی در خواب ببیند که پریود شده است نشانه این است که در یک احساس ناخوشایند و موقعیت غیر قابل تحمل گیر کرده است و راه فراری ندارد. احتمال احساس درماندگی و بیچارگی می کند. سایر تعبیر خواب های مرتبط
  1. تعبیر خواب بارداری
  2. تعبیر خواب مرده
  3. تعبیر خواب نوزاد
  4. تعبیر خواب دندان
  5. تعبیر خواب سگ
  6. تعبیر خواب گربه
  7. تعبیر خواب پول
نظرات: 21 مشاهده