تعبیر خواب قبر - دیدن گورستان ، آرامگاه ، وادی رحمت ، بهشت زهرا در خواب

تعبیر خواب قبر و گورستان

به نظر می رسد در حال حاضر بسیاری از افراد باور دارند که خواب هایی که می بینیم می تواند نشان دهنده حالات روحی و حتی برخی از بیماری های احتمالی ما باشند. حتی هنوز هم وجود دارند کسانی که باور دارند خواب های ما می تواند خبرهایی از آینده برای ما داشته باشند. دیدن خواب قبرستان یکی از خواب های ترسناک محسوب می شود که دیدن آن نیز بسیار رایج است . تعبیر خواب قبر تعبیر خواب قبر از رایج ترین خواب هایی که در مورد قبرستان دیده می شوند می توان به این موارد اشاره کرد :
  • خواب قدم زدن در قبرستان
  • خواب نشستن روی قبر
  • خواب عروسی کردن در قبرستان
  • تعبیر خواب گریه کردن در قبرستان
  • دیدن قبر شهدا
  • رفتن بر سر قبر پدر یا مادر
  • دیدن خواب دفن شدن و یا دفن کردن کسی در گورستان
  • تعبیر خواب سر قبر مرده رفتن و فاتحه خواندن
  • تعبیر خواب سر قبر مرده رفتن
  • و ....

تعبیر خواب قبرستان

دیدن این خواب ها می تواند تعابیر مختلفی داشته باشد ولی به صورت کلی دیدن قبر در خواب می تواند نشان دهنده وجود نگرانی بزرگی در ذهن شما باشد. اگر در خواب ببینید که گورستان ، سرسبز و زیباست می تواند به این معنی باشد که شما مشکل بزرگی داشتید که در حال حل شدن است .اگر در خواب ببینید که در قبرستان زندگی می کنید و یا بر سر قبر کسی خوابیده اید نشان دهنده این است که شما به گذشته خود وابستگی بسیار زیادی دارید . اگر در خواب ببینید که در قبرستانی هستید که بوته ها و چمن های بسیار زشتی در آن رشد کرده است نشان دهنده این است که شما احساس تنهایی می کنید و احساس می کنید که عزیزانتان شما را رها کرده اند. مطلب مشابه : تعبیر خواب مرده

تعبیر خواب عروسی کردن در قبرستان

اگر شما یک زن هستید و در خواب ببینید که در قبرستان مراسم عروسی برگزار کرده اید نشان دهنده این است که شما فرد افسرده ای هستید و نیاز به همدم دارید. شما نیاز دارید تا کسی به شما محبت کرده و به شما اهمیت دهد .شما نیازمند عشق و دوست داشتن و حتی داشتن رابطه جنسی هستید . اگر در خواب ببینید که در گورستان مراسم عروسی برگزار کرده اید و دیگران در حال گریه کردن هستند نشان دهنده این است که شما کسی را دوست دارید ولی اطرافیان شما مخالف این رابطه هستند و مشکلاتی در این راه برای شما ایجاد کرده اند. مطلب مشابه : تعبیر خواب عروسی کردن شما نه می توانید حرف عزیزانتان را در این مورد نادیده بگیرید و نه می توانید از عشق خودتان دست بردارید.این مشکل باعث ایجاد حس ناامیدی و حتی افسردگی در شما شده است و می تواند کیفیت زندگی روزمره شما را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. شما در ذهن ناخودآگاه خود از بابت اینکه نزدیکان شما باعث دوری شما از عشقتان شده اند ، ناراحتید.

دیدن قبرستان پر از گل و سرسبز

اگر در خواب ببینید که در قبرستانی پر از گل و سرسبز در حال قدم زدن هستید نشان دهنده این است که شما فرد شادی هستید و اعتماد به نفس بالایی دارید. شما بخوبی زندگی می کنید و دچار عذاب وجدان نیستید.
دیدن خواب قبرستان ، بهشت زهرا ، وادی رحمت و ... معمولا نشان دهنده ترس های درونی و ناخودآگاه شماست و باید بسیار مورد توجه قرار گیرد .
اگر بصورت مداوم و پی در پی خواب قبر می بینید می تواند نشان دهنده این باشد که شما استرس و اضطراب بسیار بالایی دارید و ذهن شما شدیدا نیازمند آرامش و استراحت است.این حالت معمولا در بین زنانی که مورد خیانت قرار گرفته اند و زنانی که تازه بچه دار شده اند بیشتر وجود دارد.توجه داشته باشید که دیدن قبر در خواب و یا حتی دیدن خواب مردن هیچ ارتباطی با طول عمر و یا مرگ شما ندارد . مطلب مشابه : تعبیر خواب گل

تعبیر خواب قبر از دیدگاه معبران هندی

به اعتقاد هندی ها ، خواب قبرستان با تمام چیزهایی که رو به پایان است و یا به پایان رسیده است در ارتباط است.برای مثال پایان یک رابطه عاشقانه و  طلاق و یا حتی پایان یک شغل خوب و ورشکست شدن .حتی پایان کودکی و شروع دوره بلوغ و جوانی نیز می تواند عاملی برای دیدن این خواب باشد. با وجود اینکه دیدن خواب قبر معمولا بسیار ترسناک و ناراحت کننده است ولی می تواند در مواردی نشان دهنده تغییرات خوب و بسیار بزرگی در زندگی شما باشد. ممکن است شما عادت بسیار بدی داشته اید که حالا آن را ترک کرده اید. ممکن است سالیان دراز معتاد بوده اید و به تازگی اعتیاد خود را ترک کرده اید . در اینگونه موارد ، دیدن این خواب دور از انتظار نیست . تعبیر خواب قبر مسیحی تعبیر خواب قبر مسیحی از طرفی دیدن خواب قبرستان و یا دفن شدن می تواند نشان دهنده این باشد که شما احساس می کنید پیر شده اید و جوانیتان پایان یافته است .اگر احساس می کنید که پیر شده اید و به آخر خط رسیده اید دیدن خواب مردن ، قبر و حتی دیدن سنگ قبر دور از انتظار نیست .ممکن است شما خاطرات بسیار بدی داشته اید و مدت هاست که در تلاش هستید تا این خاطره بد را فراموش کنید . اگر مدام خواب قبر می بینید می تواند نشان دهنده این باشد که شما در این راه در حال پیروز شدن هستید و اثرات آن خاطره بد در حال از بین رفتن است. معمولا اگر یک زن در خواب قبر مادر خود را ببیند و یا در خواب ببیند که در حال دفن کردن مادر خود است این گونه تعبیر می شود که مورد خیانت جنسی قرار گرفته است .در مورد مشابه ، آقایان معمولا خواب دفن کردن پدر خود را می بینند.در مورد آقایان ، ورشکست شدن و خورده شدن پول و هرگونه کلاهبرداری نیز می تواند باعث دیدن خواب های مشابه شود.

تعبیر خوابیدن در قبر

خوابیدن در قبر و یا خوابیدن در قبرستان می تواند نشان دهنده امیدها و آرزوهای از دست رفته شما باشد.شما هنوز حسرت گذشته خود را می خورید ولی بخوبی می دانید که هیچ راهی برای رسیدن به آرزوهای خود ندارید و به آخر خط رسیده اید . ذهن ناخودآگاه شما هنوز امیدوار است که روزی به این آرزوها دست پیدا کنید ولی شما بخوبی می دانید که دیگر این آرزوها دست نیافتنی هستند.

تعبیر خواب چینی در مورد قبرستان

  • اگر در خواب ببینید که قبرستان پر از شن و ماسه است نشان دهنده مال و ثروت است
  • اگر در خواب ببینید که در حال پر کردن قبر هستید نشان دهنده سلامت و شادابی شماست .
  • خوابیدن در قبر می تواند نشان دهنده این باشد که شما عاشق شده اید .
  • اگر اسم خود را بر روی سنگ قبر ببینید نشان دهنده این است که شما آدم دورویی هستید .
  • اگر ببینید که شما را در گور دفن کردند و شما قادر به نفس کشیدن نیستید به این معنی است که شما در زندگی خود احساس محدودیت و زندانی بودن می کنید و حس می کنید که اختیار زندگی خود را از دست داده اید .

اگر در خواب ببینید که در حال کندن قبر هستید

این خواب می تواند نشانه این باشد که شما در حال ازدواج کردن هستید و یا ازدواج کرده اید ولی از اینکار خود به شدت پشیمان هستید. همچنین این خواب می تواند نشانه این باشد که شما خانه ای اجاره کرده اید و یا خریده اید که مناسب شما نیست و شما اصلا در این خانه احساس امنیت و راحتی نمی کنید.
  • دیدن استخوان های مرده در قبر نشانه از دست دادن شغل و عدم امنیت مالی است
  • نگاه کردن به قبر دیگران نشان دهنده این است که شما حسرت خانه یکی از نزدیکان خود را می خورید و دوست دارید روزی خانه ای مانند آن داشته باشید .
  • خوابیدن در قبر و سپس خارج شدن از آن نشان دهنده این است که شما شغل خود را عوض کرده اید و به رفاه و آسودگی رسیده اید .
  • اگر در خواب ببینید که مرده ای از قبر بیرون آمد اینگونه تعبیر می شود که شما فرد مناسبی را به عنوان الگوی زندگی خود انتخاب نکرده اید و در حال شکست خوردن در زندگی هستید.
  • اگر در خواب مراسم تدفین خود را ببینید و شما را برای دفن کردن به قبرستان ببرند نشانه این است که شما احساس می کنید کسی یا کسانی برای نابودی زندگی شما در حال برنامه ریزی و توطئه کردن هستند.
  • اگر در خواب ببینید که توسط فرشته مرگ در داخل قبر سوال و جواب می شوید نشان دهنده این است که شما کار خلاف و یا خیانتی انجام داده اید و از برملا شدن آن بسیار وحشت دارید .
  • اگر ببینید که مرده اید و دوباره زنده شده اید می تواند به این معنی باشد که شما به تازگی از یک مشکل مالی بزرگ رها شده اید .
  • کدن قبر در خواب به معنی ازدواج کردن است .

تعبیر خواب ترکی در مورد قبرستان

از دیدن خواب قبر اصلا نگران نباشید چراکه تعبیر آن آنچنان هم ترسناک نیست .اگر در خواب ببینید که شما را دفن کردند نشان دهنده سلامت جسمی شماست و شما عمر طولانی خواهید داشت .اگر در قبرستان قدم می زنید و احساس آرامش می کنید نشان دهنده این است که شما آرامش روحی خوبی دارید و نگرانی های کوچک موجود در مسیر زندگی نمی تواند شادی ها و آرامش شما را از بین ببرند.

تعبیر خواب های قدیمی در مورد قبرستان

مطیعی تهرانی در این مورد می گوید : دیدن قبر در خواب نباید باعث وحشت شما شود. این خواب نشان دهنده وجود برخی از گرفتاری ها در زندگی است .اگر در رویا ببینید که روی قبر را با سنگ قبر می پوشانید نشان دهنده این است که یک خرابی را آباد خواهید کرد و یا خانه و یا ویلا خواهید خرید . اگر در خواب ببینید که در حال کندن قبر هستید خوب است به شرطی که جنازه ای در قبر نباشد و اگر هم جنازه ای در قبر وجود دارد شما آن را لمس نکرده باشید . اگر در خواب ببینی که تو را دفن می کردند اینگونه تعبیر می شود که دچار مشکلات مالی و فقر خواهی شد. اگر ببینی که تو را دفن کردند در حالی که زنده هستی و کسی صدای تو را نمی شنود به این معنی است که دچار فقر و تنگدستی خواهی شد و کسی به تو در این مورد کمکی نخواهد کرد.

دانیال نبی در مورد خواب قبر می گوید :

دیدن این خواب به معنی زندانی شدن است . اگر ببینی که تو را دفن کردند و خاک بر روی تو ریختند به این معنی است که دین تو دچار لطمه شده است .

محمد ابن سیرین در مورد تعبیر خواب قبر می گوید :

محمد ابن سیرین : این خواب نشان می دهد که شما را زندانی خواهند کرد .اگر ببینی که در خانه خود در حال کندن قبر هستی نشان دهنده این است که عمر تو زیاد خواهد شد .

نظر آنلی بیتون در مورد تعبیر قبر :

آنلی بیتون در این مورد می گوید : دیدن قبر در خواب نشانه غم و اندوه است .اگر در خواب ببینی که تو را در قبری ویران و خراب گذاشتند نشانه این است که در اثر بیماری جان خود را از دست خواهی داد.در صورتی که ببینی بر روی قبرها راه می روی به این معنی است که در اثر حادثه جان خود را از دست خواهی داد و یا ازدواج می کنی . اگر در خواب ببینی که برای تو قبر کنده اند به این معنی است که به دلیل اشتباه دیگران به شما لطمه وارد شده است و شما دچار مشکل و مخصوصا مشکل مالی شده اید . اگر ببینید که بر روی قبر خود نشسته اید به این معنی است که دشمنانتان برای شما مشکل ایجاد کرده اند و شما توان مقابله با آنها را ندارید
نظرات: 24 مشاهده