تعبیر خواب گل -لیست 297 معنی خواب گل و گلدان ?

دیدن خواب گل چه معنی دارد ؟ تعبیر خواب گل و طبیعت ?

دیدن گل در خواب از آن نوع خواب هایی است که معمولا حس خوبی به ما می دهد و بیشتر اوقات تعبیر خوبی هم دارد.اکثر گل ها زیبا هستند و حس آرامش و امنیت به ما می دهند. معمولا کسانی که آرامش فکری دارند و دور از استرس هستند ، بیشتر از دیگران خواب گل می بینند. همه انسان ها تقریبا یک سوم از کل عمر خود را در خواب سپری می کنند.بیشتر این زمان نیز به دیدن خواب های مختلف میگذرد. این خواب هایی که می بینیم اکثرا معنی های مختلفی دارند و اتفاقی نیستند. بسیاری از روانشناسان اعتقاد دارند آنچیزی که ما در خواب می بینیم مجموعه ای از چیزهایی است که قبلا دیده ایم. برای مثال امکان ندارد در خواب چهره کسی را ببینید که قبل او را ندیده اید.یا شما نمی توانید حیوان یا گلی را در خواب ببینید که قبلا آن را در واقعیت ندیده باشید. دیدن خواب گل چه معنی دارد ؟ تعبیر خواب گل و طبیعت دیدن خواب گل چه معنی دارد ؟ تعبیر خواب گل و طبیعت به عبارتی مغز ما در خواب به هیچ عنوان تصویر جدیدی خلق نمی کند و تمام آنچیزی که در خواب می بینیم ترکیبی از چیزهایی است که قبلا در بیداری دیده ایم. ممکن است شما یک لحظه در خیابان چشمتان به فردی افتاده باشد ولی حتی ذره ای از چهره او را به خاطر ندارید و حتی در آن زمان هم متوجه دیدن چهره او نشده اید. ولی مغز شما تمام این موارد را در خود ذخیره کرده است . دیدن گل در خواب می تواند معنی عمیقی داشته باشد.در اکثر اوقات زمانی که در خواب گلی را می بینید اسم آن گل را نمی دانید که در این صورت تعبیر این خواب بر اساس رنگ گل انجام می شود. با وجود اینکه برخی از روانشناسان اعتقاد دارند که کسی در خواب نمی تواند رنگ را تشخیص دهد و خواب های ما سیاه و سفید هستند ولی در عمل بسیاری از افراد زمانی که خواب خود را تعریف می کنند اشاره ای به رنگ اشیاء نیز دارند.
مطلبی پیشنهادی : تعبیر خواب مرده
در ادامه این مطلب به معنی خواب گل ها بر اساس رنگ آنها اشاره شده است.لطفا با ما همراه باشید . تعبیر خواب گل آبی رنگ تعبیر خواب گل آبی رنگ

تعبیر خواب گل آبی رنگ ?

دیدن گل های آبی رنگ در خواب نشانه آرامش روحی و روانی شماست.حتی اگر گلهای رنگارنگی ببینید که در بین آنها ، گل آبی رنگ خودنمایی می کند باز هم همین تعبیر را خواهد داشت. اگر گل آبی تیره ، سرمه ای و نفتی ببینید تعبیر آن کاملا برعکس است . اگر در خواب گل رز قرمز ببینید به معنی وجود عشق اگر در خواب گل رز قرمز ? ببینید به معنی وجود عشق

تعبیر خواب گل قرمز رنگ

دیدن گل های قرمز رنگ تعابیر مختلفی می تواند داشته باشد. معروف ترین گل قرمز رنگ ، گل رز است.اگر در خواب گل رز قرمز ببینید به معنی وجود عشق شدید در دل شماست. شما مدت های طولانی است که کسی را بسیار دوست دارید.در برخی از موارد دیدن گل هایی که به رنگ قرمز هستند می تواند نشانه وجود خشم بسیار شدید در دل شما باشد . همچنین بسیاری از تعبیر کننده های اروپایی اعتقاد دارند که دیدن گل قرمز در خواب می تواند نشانه اشتیاق شما برای رسیدن به لذت های زندگی باشد . این لذت می تواند داشتن پول زیاد و حتی لذت جنسی باشد . فروید در این باره می گوید :
دیدن گل قرمز در خواب به هر شکلی که باشد نشان دهنده احساس نیاز شما به یک رابطه عاشقانه است . شما نیاز دارید که محبت جنس مخالف را درک کنید. اگر در خواب گل رز قرمز ببینید به این معنی است که عاشق شده اید و یا نیاز شدیدی به عاشق شدن دارید . شما دوست دارید که کسی در زندگیتان وجود داشته باشد که عاشق او باشید و او هم شما را عاشقانه دوست داشته باشد .
تعبیر خواب گل سفید تعبیر خواب گل سفید

تعبیر خواب گل سفید

دیدن گل های سفید در خواب معمولا نشانه پاکی دل شماست.ممکن است شما خالصانه کسی را دوست دارید. این خواب نشان می دهد که شما در این لحظه ، کمترین میزان استرس ممکن را دارید . بسیاری از معنی کننده های خواب اروپایی اعتقاد دارند که دیدن هر نوع گل سفید در هر حالتی می تواند نشانگر آرامش ، شادی و پاکی شما باشد . فقط در حالتی که گل سفید را به صورت پژمرده و خراب ببینید می تواند نشانه ناراحتی ، غم و حتی افسردگی شما باشد . اگر دختر جوان هستید و خواب گل سفید ببینید می تواند نشانه این باشد که به شدت به ازدواج کردن فکر می کنید و دوست دارید رابطه عاشقانه را تجربه کنید. دیدن گل رز سفید هم دقیقا همین معنا را دارد و نشانه عاشق شدن و یا نیاز به عشق از طرف جنس مخالف است .

گل لاله سفید

می تواند در خواب به معنی خلق و خوی خوب شما و اجتماعی بودنتان باشد . شما فردی اجتماعی و خوش اخلاق هستید که دوستان زیادی دارید و در جمع دوستان ، احترام خاصی برایتان قائل هستند.

دیدن گل ادریسی یا هورتانسیا سفید در خواب

می تواند به این معنی باشد که دوران سختی را پشت سر گذاشته اید ولی کم کم در حال رفع مشکلاتتان هستید و به فکر یک شروع دوباره و خوب هستید. شما مقاومت بسیار بالایی در برابر سختی ها و مشکلات دارید و می توانید به خوبی روی پای خودتان بیاستید .

دیدن گل های نارنجی در خواب چه معنی دارد ؟

دیدن گل های نارنجی و پرتقالی رنگ در خواب معمولا معنی خوب ومثبتی دارد .شکوفه های نارنجی رنگ نشانه احساس خوشبختی و شادی هستند. شما روزهای خوبی می گذرانید و از آن چیزی که هستید کاملا رضایت دارید.

تعبیر خواب گل های سبز رنگ

رنگ سبز در خواب به معنی حسادت است.اگر در خواب گل هایی را ببینید که به رنگ سبز هستند می تواند به این معنی باشد که شما به کسی به صورت ناخودآگاه حسادت می کنید. ممکن است به عشق کسی حسودی می کنید و دوست دارید که جای او باشید . این خواب نشان می دهد که ذهن شما از آرامش دور است و درگیری های ذهنی شما به دلیل آن حسادت ، باعث عدم پیشرفت شما خواهد شد . تعبیر خواب گلهای زرد تعبیر خواب گلهای زرد

تعبیر خواب گلهای زرد

دیدن گل زرد و یا نارنجی در خواب به معنای شادی و خوشحالی شماست. شما خلق و خوی بسیار خوبی دارید و فرد مهربانی هستید.در هر جمعی که شما حضور داشته باشید ، شادی و نشاط موج خواهد زد.

تعبیر گل های بنفش

دیدن گل هایی به رنگ بنفش در خواب می تواند به معنی این باشد که شما شور و هیجان بسیار بالایی دارید و دوست دارید ماجراجویی کنید. شما عاشق سفر کردن و تجربه کردن هستید.شما به راحتی عاشق می شوید .

تعبیر گل های صورتی

شما هنوز تجربه کافی برای عاشق شدن را ندارید و حتی ممکن است تا بحال کسی را دوست نداشته اید. روحیه شما بسیار شکننده است و در صورتی که دچار خیانت عشقی شوید بسیار آسیب خواهید دید .از برقراری رابطه عاشقانه عمیق و دلبستن در اولین قرار عاشقانه خودداری کنید. دیدن گل ها در خواب می تواند معانی بسیار متفاوتی داشته باشد .برای مثال دیدن چند نوع گل در کنار هم می تواند به معنی این باشد که شما از لحاظ مالی مشکلی ندارید . اگر در خواب دسته گل ببینید می تواند اینگونه تعبیر شود که ارثی به شما رسیده است.اگر گل پژمرده ببینید نشانه وجود غم و اندوه فراوان در دل شماست و...
  • دیدن گل های خشک شده به معنی این است که شما در عشقتان شکست خورده اید . احتمالا خیانتی اتفاق افتاده است
  • دیدن باغی از گل های زیبا نشان دهنده این است که شما در زندگی خود فرد موفقی هستید .
  • دیدن گل های تازه و جوان نشان دهنده زندگی شاد است
  • ویران شدن باغ گل نشان دهنده بیماری و یا افسردگی شماست
  • لمس کردن گلبرگ های گل نشان دهنده این است که شما از یک بیماری سخت خلاص شده اید.
  • وجود گل بر روی دریا نشان می دهد که شما فرد شادی هستید و روح و روان شما بسیار سالم است
  • چیدن گل های تازه به معنی شروع یک کسب و کار خوب است
  • اگر در خواب ببینید که هر چقدر تلاش می کنید نمی توانید گل را بچینید به این معنی است که شما در رسیدن به آرزوهای خود موفق نبودید و ناامید شده اید.
  • کاشتن گل در گلدان به این معنی است که شما به آرزوی خود رسیده اید
  • قدم زدن بر روی گل ها نشان دهنده این است شما در رابطه عشقی خود دچار مشکل شده اید .
مطلب پیشنهادی : تعبیر خواب مار در ادامه این مطلب به برخی از تعبیر خواب های قدیمی در مورد گل اشاره شده است .

تعبیر خواب کاشتن گل در گلدان

اگر در خواب ببینید که در گلدان گلی می کارید به این معنی است که شما برای آینده خود برنامه ریزی خوبی دارید و کسب و کار جدیدی آغاز کرده اید. اگر در خواب ببینید که قبلا گلی در گلدان کاشته بودید و آن گل پژمرده شده است ، به این معنی است که تصمیم نادرستی گرفته اید و در کار خود شکست خورده اید .

تعبیر خواب کاشتن بذر گل

اگر در خواب ببینید که در حال کشتن بذر گل در گلدان و یا باغچه هستید به این معنی است که شما آرزوهایی در دلتان دارید که برای رسیدن به آن بسیار امیدوار هستید.کاشتن دانه و بذر هر چیزی نماد امید داشتن به آینده ای خوب است . اگر ببینید که دانه را کاشتید و سریعا رشد کرد به این معنی است که شما به یکی از آرزوهای خود رسیده اید .

معنی گرفتن گل در خواب

اگر در خواب ببینید که کسی به شما گلی هدیه داد به این معنی است که خبر خوشی شنیده اید و یا منتظر شنیدن خیر خوشی هستید. ممکن است پدر و یا مادر شده اید. همچنین این خواب نشان میدهد که شما از لحاظ روحی فرد شادی هستید .

تعبیر گل ها و غنچه های روی درخت

اگر در خواب باغی پر از درخت ببینید که گل و یا غنچه هایی بر روی درخت وجود دارد نشان دهنده این است که شما از لحاظ مالی در وضعیت مناسبی هستید. اگر این گلها به رنگ سفید و یا زرد باشد تعبیر بهتری دارد و احتمالا شما فرد ثروتمندی هستید .

خریدن گل در خواب

اگر در رویا ببینید که در حال خریدن گل هستید به این معنی است که شما به خانه جدیدی اسباب کشی کرده اید و یا بعد از مدت ها صاحب خانه شده اید. ممکن است وسایل خانه خود را عوض کرده اید و یا حتی ممکن است در محل کار خود مقام بهتری به شما داده شده است و افزایش حقوق پیدا کرده اید .
مطلب پیشنهادی : تعبیر خواب گربه

تعبیر خواب گلخانه

در صورتی که در خواب ببینید تعداد زیادی گل در گلخانه دارید و به آنها رسیدگی می کنید به این معنی است که شما شغل خوبی دارید و برنامه ریزی های شما برای کسب درآمد به نتیجه رسیده است و احساس می کنید آینده شما تامین است . اگر مجرد هستید احساس می کنید وقت آن رسیده است که از خانواده خود جدا شده و خانه مستقلی برای زندگی مجردی خود دست و پا کنید.

دیدن لباس گل دار و لباس گل گلی در خواب

این خواب را معمولا خانم های می بینند .اگر زنی در خواب ببیند که لباس گل دار به تن کرده است نشان دهنده این است در بین بین اطرافیان و جامعه خود مورد تحسین است و اعتماد به نفس بسیار بالایی دارد. شما از بابت ظاهر و زیبایی خود کاملا راضی هستید و حتی شاید کمی غرور نیز دارید .

تعبیر خواب خرید گل مصنوعی

اگر در خواب ببینید که گل مصنوعی خریداری کرده اید به این معنی است که شما شخصیت واقعی خودتان را به دیگران نشان نداده اید. ممکن است فرد دورویی باشید و به این طریق قصد دارید تا کسی را فریب دهید. از طرفی ممکن است شما فرد فداکاری هستید و برای مثال غم ها و غصه های خود را از خانواده خود پنهان می کنید تا آنها دچار استرس نشوند.به احتمال زیاد شما فرد قابل اطمینانی نیستید.
مطلب پیشنهادی : تعبیر خواب دندان

معنی خواب گل هدیه دادن

اگر در خواب ببینید که به کسی گل هدیه می دهید نشان دهنده این است که شما عزیزان خود را بسیار دوست دارید و در صورتی که هرگونه نیاز مالی داشته باشند و شما امکان کمک داشته باشید به هیچ عنوان این کمک را از انها دریغ نخواهید کرد. اگر شما یک مرد هستید و در خواب ببینید که به زنی که نمی شناسید گل هدیه دادید نشان دهنده این است که همسر خود را رنجانده اید و از کار خودتان پشیمان هستید و دوست دارید که او شما را از ته دل ببخشد .

تعبیر خواب گل شیشه ای

اگر در خواب ببینید که یک گل شیشه ای و یا کریستال دارید به معنی این است که کسب و کار شما بسیار پرسود است و رونق گرفته است . شما احساس می کنید پایه های زندگی خود را محکم کرده اید و در آینده مشکلی از لحاظ مالی نخواهید داشت .

داشتن گل فروشی

اگر در خواب ببینید که گل فروشی دارید به معنی این است که شما به آنچیزی که آرزو دارید رسیده اید و اعتماد بنفس بسیار بالایی دارید . شما احساس می کنید به هر چیزی که اراده کنید می توانید دست پیدا کنید.شما فرد اجتماعی هستید و دوستان و آشنایان بسیاری دارید . به طور کلی از نظر معبران قدیمی و اسلامی دیدن گل در خواب معمولا خوب است.اگر در خواب ببینید که گلی را چیده اید نشان دهنده شادی و لذت زودگذر است .

نظر امام جعفر صادق (ع) در مورد خواب گل

دیدن گل در خواب شش حالت دارد .
  1. فرزند
  2. دوست و رفیق
  3. مردی بی ارزش و حقه باز
  4. کنیز
  5. غلام
  6. نامه

نظر حضرت یوسف در مورد خواب گل

دیدن گل در خواب به معنی امنیت و آرامش است .

نظر ابن سیرین در مورد تعبیر خواب گل

دیدن گل در خواب دو حالت دارد .در صورتی که گل بر روی درخت باشد که در این صورت خوب است . در صورتی که گل از درخت و شاخه جدا باشد به معنی غم و اندوه است .اگر گلی در فصلی غیر از فصل اصلی آن ببینید به معنی بیماری فرزند است .
مطلب پیشنهادی : تعبیر خواب خانه
دیدن خواب گل از نظر جابر مغربی اگر در خواب ببینید که درخت گل در خانه دارید ، صاحب فرزند خواهید شد .دیدن گل در خواب به معنی مردی بی وفا و بی ارزش است . دیدن گل در خواب از نظر لوک اويتنهاو
  • گل سفید » دچار مشکل و سختی خواهید شد
  • گل زرد » تصمیماتی که گرفته اید نتیجه بدی خواهند داشت
  • گلی که رشد نمی کند » همیشه شاد خواهید بود
  • گرفتن گل » دوستان وفادار و خوبی دارید
  • کاشتن گل » به داشته های خود افتخار می کنید
  • چیدن گل » منفعت مالی و سود فراوانی کسب خواهید کرد
  • گل پژمرده » بیمار خواهید شد
  • گل نرگس » فرد بی وفایی هستید
  • تعبیر خواب گل لاله » فرد بیوفایی هستید
  • دسته گل » نشانه شادی زود گذر و غمگین شدن است

تعبیر خواب گل از نظر آنلی بیتون

اگر در خواب ببینید که در باغی پر از گل هستید به ثروت و رفاه خواهید رسید. اگر گل های سفید در خواب ببینید غم و اندوه در انتظار شماست .گل پژمرده نشانه نا امیدی و بیماری است .اگر دختر مجردی در خواب ببینید که گل های رنگارنگی دارد به این معنی است که خواستگاران خوبی دارد . اگر در خواب ببینید که گلها خشکیده اند و بر روی زمین افتاده اند نشانه این است که ورشکست خواهید شد .

↓↓↓↓بروزرسانی در تاریخ 30 تیر 98 ↓↓↓↓

تعبیر خواب گل حسن یوسف چیست ؟

اگر شما یک زن هستید و در خواب ، گل حسن یوسف دیده اید می تواند معانی مختلفی داشته باشد.احتمالا شما با کسی مشکلی دارید و دوست دارید با او آشتی کنید. همچنین می تواند به این معنی باشد که شما به آرایش و زیبایی خودتان زیاد اهمیت می دهید.این خواب معمولا با غرور زنانه در ارتباط است .
  •  اگر گل های حسن یوسف در خواب شما بسیار خوشرنگ بودند به این معنی است که شما از زندگی خودتان رضایت دارید
  • اگر انها را چیدید و به کسی هدیه دادید به این معنی است که شما نیاز به محبت و قدردانی دارید
  • اگر کسی به شما گل حسن یوسف داد به این معنی است که کسی به شما محبت خاصی دارد.
  • اگر گل پژمرده شده بود به این معنی است که شما ضربه احساسی خورده اید و مشکل دارید.

تعبیر خواب گل حسن یوسف برای مرد

اگر بیننده خواب مرد باشد به این معنی است که به دلایلی نگران از دست دادن عشق خود است .احتمالا از خیانت می ترسد و نگران است.

دیدن خواب گل مریم

گل مریم نیز در خواب می تواند نشان عشق و دوست داشتن باشد. اگر گل مریم پژمرده ببینید نشان دهنده یک عشق از دست رفته است .شما از کسی جدا شده اید و شدیدا دل تنگ او هستید. دادن گل مریم به کسی در صورتی که شما متاهل هستید می تواند به این معنی باشد که همسر شما خواسته های عاشقانه شما را برآورده نمی کند و شما ممکن است این حس را از دیگران دریافت کنید که می تواند خطرناک باشد.

تعبیر خواب گل ختمی

معنی این رویا بستگی به رنگ گل دارد .به بخش تعبیر رنگ های مختلف گل ها در اواسط همین مطلب مراجعه شود.

به روز رسانی در تاریخ 1 بهمن 1400   :)

معنی این خواب از نظر روانشناسان اروپایی و ترکیه در برخی از نوشته های روانشناسان اروپایی اشاره شده است که دیدن گل در خواب معمولا نشانه خوبی است و نشان دهنده شادی و آرامش شماست . البته این خواب را در صورتی می توان به درستی تعبیر کرد که جزئیات بیشتری از رویای خود را به یاد بیاورید چرا که برخی از نماد ها می توانند معنی این رویا را کاملا تغییر دهند. برای مثال دیدن گل های پژمرده و خراب نشان دنده افسردگی و ناامید است در حالی که دیدن دسته گل زیبا در خواب می تواند نشان خبرهای خوب و شادی باشد پس تا جایی که می توانید ، سعی کنید جزئیات بیشتری از خواب خود را به یاد بیاورید . رایچ ترین خواب هایی که در ترکیه و کشورهای اروپایی در مورد گل گزارش شده اند :
  • گرفتن گل از کسی یا دادن گل به کسی
  • دیدن گل هایی به رنگ زرد ، نارنجی ، آبی ، بنفش،سفید ، صورتی و سبز
  • دسته گل بای مراسم تدفین و تشییع جنازه
  • کاشتن گل
  • لگد کردن گل
  • راه رفتن روی گل ها
  • چیدن و بو کردن
  • درست کردن سبد گل
  • قدم زدن در مزرعه گل
  • خواب گلدان گل طبیعی
  • دیدن گل و گیاه در خانه
  • خواب گل سانسوریا
  • هدیه گرفتن گل
  • خواب آب دادن به گل

دیدن گل در مزرعه یا تعبیر خواب کاشتن گل

دیدن گل در مزرعه و باغ نشان دهنده این است که چالش های جدیدی در پیش روی شماست که می تواند باعث بهبود خلق و خو شما و افزایش نشاط و شادی زندگی شما شود . اگر در خواب ببینید که در حال کاشتن گل هستید می تواند به این معنی باشد که در حال تلاش برای انجام کاری هستید که حس می کنید می تواند زندگی شما را بهبود ببخشد و به این موضوع ایمان دارید . در حالی که اگر ببینید که در حال چیدن گل هستید می تواند به این معنی باشد که تلاش های شما نتیجه داده اند و در حال حاضر از زندگی خود رضایت کامل دارید و شاد هستید . اگر ببینید که در حال چیدن گل های باغ هستید و دسته گل درست می کنید می تواند به این معنی باشد که در حال برنامه ریزی برای شروع یک رابطه عاشقانه و زیبا هستید.یا ممکن است احساس تنهایی می کنید و احساس می کنید که به وجود کسی نیاز دارید تا نیازهای روحی شما را برآورده کند .

سبد گل

دیدن سبد گل در خواب یکی از بهترین و خوشایندترین رویاهایی است که در مورد گل دیده می شود .این رویا معمولا به این معنی است که شما در مقابل یکی از مشکلات مهم زندگی ، بهترین تصمیم ممکن را گرفته اید و این تصمیم باعث آرامش روحی شما شده است . بهترین تصمیم ممکن لزوما یک تصمیم راحت نیست . برای مثال ممکن است تصمیم به طلاق گرفته اید و از همسرتان جدا شده اید . این تصمیم یک تصمیم مشکل و ناراحت کننده است ولی اگر این طلاق باعث آرامش روحی شما شده است می تواند یک تصمیم خوب و شادی آفرین محسوب شود. شما اعتماد بنفس خوبی دارید و حس می کنید که می توانید مشکلات خودتان را به راحتی و با تصمیمات درست حل کنید و نتیجه خوبی بگیرید . اگر در خواب ببینید که سبد گل درست می کنید تا آن را به کسی هدیه بدهید به این معنی است که در حال شروع یک رابطه عاشقانه هستید و یا برای شروع یک رابطه عاشقانه احساس نیاز می کنید .

خرید گل برای کسی

اگر در رویا ببنید که در حال خرید گل برای کسی هستید می تواند به این معنی باشد که در حال تلاش برای کمک کردن به یکی از عزیزانتان هستید .می خواهید به او برای رفع مشکلش کمک کنید تا احساس شادی بیشتری کند .

دیدن گل و گیاه در خانه

اگر در خواب ببینید که گل و گیاه زیادی در خانه یا باغچه شما رشد کرده اند به این معنی است که احساس می کنید زندگیتان پیچیدگی های زیادی دارد و در تلاش هستید که این پیچیدگی ها را کم کرده و احساس آرامش بیشتری کنید . علاوه براین ، این خواب می تواند به این معنی باشد که شما در تلاش هستید تا کاری انجام دهید که پول خوبی برای شما داشته باشد و نیاز مالی شما برای همیشه برطرف شود تا در زندگی روزمره مدام در حال فکر کردن برای رفع نیازهای مالی نباشید .

هدیه گرفتن گل

اگر در خواب ببینید که کسی به شما گل هدیه داد و این گل های را دوست داشتید به این معنی است که کسی یا کسانی در زنگی شما وجود دارند که باعث آرامش روحی شما می شوند . اگر گلی که به شما هدیه داد شد ، پژمرده و خراب بودند ، معنی آن برعکس حالت قبلی است . کسانی در اطراف شما وجود دارند که باعث احساس ناراحتی و افسردگی شما می شوند و انرژی منفی به شما می دهند . برای رسیدن به آرامش شما به هر طریقی که می توانید و به بیرحمانه ترین حالت ممکن ، این افراد منفی را باید از خود دور کنید.

دیدن گلهای پژمرده در گلدان

اگر در خواب ببینید که گلهای گلدان پژمرده شده اند می تواند به این معنی باشد که احساس ناامیدی می کنید و حس می کنید تلاش های شما نتیجه ای نداشته اند و راهی برای حل این مشکل به ذهنتان نمی رسد .

دسته گل مراسم تدفین

اگر در خواب دسته گل مراسم تدفین ببینید می تواند به معنی احساس گناه باشد . وجدان شما از چیزی ناراحت است و یا ممکن است دلتنگ کسی باشید که می دانید هیچ وقت او را نخواهید دید و به او دسترسی ندارید . شاید دلتنگ کسی هستید که فوت کرده است . ???بروزرسانی در تاریخ 400/11/30 ????

در ادامه این مطلب ، نظر تعبیر کننده های اروپایی و امریکایی در مورد این خواب رو مطالعه بفرمایید .

دیدن گل آفتابگردان در خواب

دیدن گل آفتابگردان در خواب نشانه استقامت و توانایی شما برای حل مشکلات است. زمانی که مشکلی برای شما پیش می آید به جای ناامید شدن و قبول شکست ، خودتان را با شرایط جدید هماهنگ کرده و سعی می کنید بهترین و مناسب ترین راه حل را برای این مشکل پیدا کنید. اگر کسی مسئولیت و کاری به شما سپرده باشد ، کاملا تلاش می کنید که آن کار را به خوبی و در زمان مناسب انجام دهید و به هیچ عنوان در انجام وظایف کوتاهی نمی کنید و کار را نمی کاره رها نمی کنید.

دیدن گل های وحشی در خواب چه معنی دارد ؟

زندگی خودتان را بسیار آشفته و شلوغ کرده اید و کارهای نیمه کاره بسیاری دارید ، در حال رسیدن به اهدافتان هستید و اگر کمی به کارهایتان نظم بدهید ، طعم شیرین آسودگی و رفاه را خواهید چشید . زمان آن رسیده است که از زندگیتان لذب ببرید و از باقیمانده آن به بهترین نحو ممکن استفاده کنید.
دیدن گل قرمز نشانه نیاز به عشق و رابطه جنسی
دیدن گل سفید نشانه پاکی و صداقت شماست
گل نارنجی نشانه احساس خوشبختی و رضایت است
دیدن گل رز نشانه نیاز به رابطه عاشقانه و ازدواج است
گل صورتی در خواب نشانه رمانتیک بودن ، احساس نیاز به عشق و عاشقی است ولی شدت آن از گل قرمز کمتر است :)
گل رزد در خواب نشانه احترام و ادب است
گل سبز در خواب نشانه ثروت ، آزادی ، شادی ، سرزندگی و شروعی خوب است
گل آبی نشانه حس آرامش و رفاه است
گل بنفش نشانه ثروت و خلاقیت است
 
نظرات: 59 مشاهده