تعبیر خواب نوزاد از نظر روانشناسی و سنتی - لیست 149 معنی جدید و قدیمی

تعبیر و معنی خواب نوزاد از نظر روانشناسی و سنتی چیست ؟

دیدن خواب نوزاد معمولا در بین زنان باردار ، کسانی که تصمیم به بچه دار شدن دارند و کسانی که رابطه پر خطر داشته اند ولی آمادگی بچه دار شدن ندارند ، بسیار رایج تر است. دیدن خواب نوزاد معمولا معنی خوبی دارد و نشان دهنده وجود یک حس خوب در درون شماست .اگر در خواب ببینید که یک نوزاد زیبا به شما لبخند می زند ، به معنی این است که در زندگی شما کسی وجود دارد که از ته دل او را دوست دارید.

تعبیر و معنی خواب نوزاد چیست ؟

تعبیر گریه کردن نوزاد

اگر در خواب نوزادی را ببینید که در حال گریه کردن است ، نشان دهنده این است که شما در زندگی خود یک غم بزرگ دارید که در دل خود نگه داشته ای و کسی از آن خبر ندارد.

تعبیر پرستار نوزاد

اگر در خواب ببینید که خودتان قادر به نگهداری نوزاد نیستید و برای نگهداری از او یک پرستار استخدام کرده اید ؛ نشان دهنده این است که شما به خودتان اعتماد ندارید و در برخورد با دیگران ، اعتماد بنفس شما بسیار پایین است .

تعبیر چندین نوزاد کنار هم و یا دیدن خواب دوقلو و سه قلو

اگر در خواب ببینید که چند نوزاد کنار هم خوابیده اند و یا چند قلو دارید می تواند نشان دهنده این باشد که شما شغل جدیدی شروع کرده اید و در حال سرمایه گذاری هستید ولی فکر شما از عاقبت این کار اصلا مطمئن نیست. اگر یک زن باردار ببیند که چند قلو به دنیا آورده است می تواند نشان دهنده مشکلی در جنین او و سوء تغذیه جنین او باشد.

مطلب پیشنهادی : تعبیر خواب بارداری

تعبیر خواب نوزاد ناخواسته

اگر در خواب ببینید که صاحب نوزاد ناخواسته ای شده اید در حالی که آمادگی بچه دار شدن را نداشتید می تواند به این معنی باشد که شما سرمایه گذاری جدیدی آغاز کرده اید ولی نگرانی بی مورد شما درباره این سرمایه گذاری باعث نگرانی و مشغله ذهنی شما شده است که در حال لطمه زدن به زندگی و شغل شماست. ولی این خواب نشان می دهد به احتمال خیلی زیاد ، سرمایه گذاری شما درست بوده است و شما بی دلیل نگران هستید.

تعبیر خواب راه رفتن نوزاد

اگر در خواب ببینید که نوزاد شما شروع به راه رفتن کرد ، نشان دهنده این است که کاری که شروع کرده اید به نتیجه مطلوب و درآمد خوبی رسیده است و شما از درون احساس خوشحالی می کنید. اگر در خواب ببینید که نوزاد همزمان با راه رفتن در حال خندیدن است می تواند نشان دهنده این است که برنامه ریزی شما نتیجه داده است و حالا وقت بازنشستگی شماست و می توانید از نتیجه کار و برنامه ریزی خود بهره مند شوید.

تعبیر خواب خوابیدن نوزاد

اگر در خواب ببینید که نوزاد شما خوابیده است نشان دهنده این است که شما خودتان را تحت فشار گذاشته اید تا نیاز مالی و معنوی دیگران را تامین کنید ولی در این کار موفق نشده اید. باید توجه داشته باشید که هیچ کس قادر نیست تمام دوستان و عزیزان خود را تامین کند و آنها را راضی نگه دارد.

سایر معانی دیدن خواب نوزاد

تعبیر خواب عوض کردن پوشک نوزاد » اینگونه تعبیر می شود که شما در برخی از جنبه های زندگی خود باید تغییراتی انجام دهید.ممکن است در زمینه کاری با کسی شریک شده اید و این شراکت به نفع شما نیست تعبیر خواب کشتن نوزاد » می تواند به این معنی باشد که شما با اینکه سن بالایی دارید ولی تفکرات و رفتار شما بچگانه است . شما خودتان از این مورد اطلاع دارید و در عذاب هستید ولی قادر به تغییر فتار و افکار خود نیستید. تعبیر خواب مرگ نوزاد » این خواب کمی نگران کننده است.شما غم و یا عصبانیت شدیدی دارید که در درون خود ریخته اید و خشم خود را خفه کرده اید . این خشم و ناراحتی بر زندگی شخصی شما تاثیر گذاشته است و شما در حال غرق شدن هستید.توصیه می شود با کسی صحبت کنید و اگر در آشنایان خود کسی برای درد دل ندارید و یا راز شما چیزی است که نمی توانید به آشنایان خود بگویید ، حتما با یک روانکاو گفتگو کنید

دیدن خندیدن نوزاد در خواب تعبیر خوبی دارد

مطلب پیشنهادی : تعبیر خواب مرده

اگر باردار هستید و خواب نوزاد می بینید » این خواب هیچ مفهوم خاصی ندارد. مغز شما خودش را برای زمانی که نوزاد شما به دنیا خواهد آمد ، آماده می کند. اگر رابطه جنسی پر خطر داشته اید » اگر شما اخیرا رابطه جنسی پر خطر داشته اید و آمادگی بچه دار شدن ندارید ، دیدن خواب نوزاد فقط به دلیل نگرانی روزانه شما است و معنی خاصی ندارد. نگران نباشید.

تعبیر دیدن خواب نوزاد دختر یا پسر

اگر زن هستید و در خواب نوزاد دختر ببینید به این معنی است که کودک درون شما نیاز به پرورش بیشتری دارد.اگر زن هستید و در خواب نوزاد پسر ببینید نشان دهنده این است که اعتماد بنفس پایینی دارید و باید اعتماد بنفس خود را تقویت کنید. اگر مرد هستید و در خواب نوزاد دختر ببینید به این معنی است که شما به بلوغ فکری نرسیده اید و اگر ببینید که نوزاد پسر دارید نشان دهنده این است که کودک درون شما هنوز به شدت فعال است .

آنلی بیتون درباره تعبیر خواب نوزاد می گوید :

اگر در خواب ببینید که نوزاد تازه متولد شده است نشان دهنده این است که اتفاقات جدید و لذت بخشی در انتظار شماست . اگر دختری که شوهر ندارد در خواب ببینید که صاحب نوزاد شده است می تواند نشان دهنده این باشد که او رابطه نامتعارف و نامشروع داشته است و از بابت اینکه باردار است یا نه ، نگران است . اگر در خواب ببینید که نوزاد در حال شنا کردن است نشان دهنده این است که در زندگی شما گرفتاری و مشکلی بزرگی وجود دارد که شما در تلاش هستید تا از آن خلاص شوید. اگر در خواب ببینید که نوزاد در حال شنا کردن مرد نشان دهنده این است که در کار خودتان شکست خورده اید.

سایر تعبیر خواب های قدیمی درباره خواب نوزاد عبارتند از :

  • اگر در خواب نوزاد زیبا و خوشگل ببینید اینگونه تعبیر می شود که شادی و آرامش روحی در انتظار شما ست
  • اگر شما در خواب ببینید که  شیردادن به نوزاد هستید تعبیر آن عشق و خوشی است
  • اگر در حال اقدام به بارداری هستید و خواب نوزاد ببینید می تواند نشان دهنده این باشد که شما موفق به بارداری شده اید.
  • اگر دختر در خواب ببیند که بچه دار شده است می تواند نشان دهنده این باشد که به عشقش نخواهد رسید
  • اگر یک زن در خواب ببیند که قادر به شیر دادن به نوزاد نیست اینگونه تعبیر می شود که رنج و عذاب و غم در انتظار شماست .
  • اگر در خواب ببینید که نوزاد بیماری است می تواند نشان دهنده بیماری یکی از نزدیکان شما باشد.

تعبیر خواب هندی در کتاب های قدیمی هندی دیدن خواب نوزاد معانی بسیار زیادی دارد.برای مثال : در صورتی که شما باردار هستید ، دیدن این خواب کاملا طبیعی بوده و معنی خاصی ندارد.در این دوران تمام زنان معمولا این خواب را زیاد می بینند. ولی اگر مطمئن هستید که باردار نیستید ، ممکن است به دلیل ترس شما از بارداری باشد. ممکن است شما مجرد هستید و رابطه ای داشته اید که در حال حاضر نگران هستید که باردار شده باشید. از طرفی در صورتی که متاهل هستید ، این خواب می تواند نشانه این باشد که شما دوست دارید بچه دار شوید. اگر هیچ کدام از موارد بالا در مورد شما صدق نمی کند می تواند به معنی آماده شدن شما برای اتفاقات خاص و حیاتی باشد. این خواب در اکثر مواقع مربوط به آغاز یک دوره جدید و سخت از زندگی است .این دوره جدید می تواند مربوط به کار شما و یا هر تغییر بزرگ دیگری در زندگی شخصی شما باشد. معمولا این خواب مربوط به مشکلات مالی است و نگرانی شما را در مورد آینده مالی تان نشان میدهد.شما بسیار نگران هستید که در اینده دچار مشکلات مالی شوید.

آرزوی بچه دار شدن

اگر در خواب ببینید که آرزوی بچه دار شدن می کنید به این معنی است که شما اهداف بلند مدتی دارید که در صورت رسیدن به آنها از لحاظ مالی و فکری به آرامش خواهید رسید. بسیاری از معبرین کشور هند اعتقاد دارند که دیدن خواب نوزاد می تواند بیانگر حالات کودک درون ما باشد. به همین دلیل برای معنی کردن دقیق این خواب حتما باید جزئیات زیادی از خواب خودتان را به یاد بیاورید.

تعبیر خواب زایمان کردن

اگر در واقعیت باردار نیستید ، این خواب می تواند به معنی انجام تغییرات بسیار سخت و بزرگ در آینده نزدیک باشد.این تغییرات در صورتی که به درستی انجام شوند و صبر و تحمل داشته باشید بسیار خوب هستند و برای شما آرامش به همراه خواهند داشت .

رفتن به بیمارستان در خواب

اگر در رویا ببینید که در حال رفتن به بیمارستان هستید تا زایمان کنید به این معنی است که مسئولیت های سنگینی به عهده شما گذاشته شده است و شما دوست دارید از زیر این مسئولیت سنگین خلاص شوید. شما به آرامش نیاز دارید و دوست دارید بدون استرس و مسئولیت زندگی کنید. شما احتیاج دارید که مستقل تر زندگی کنید و کارهایی که انجام می دهید به نفع خود شما باشد و نه به نفع دیگرانی که ممکن است قدر و ارزش کارهایی که انجام می دهید را ندانند .

تعبیر خواب لبخند نوزاد

اگر در خواب ببینید که بچه به شما لبخند می زند و شما خوشتان می آید نشانه بسیار خوبی است .شما احساس شادی و خوشبختی می کنید و تغییرات بزرگی در زندگی خودتان انجام داده اید که به نفع شما بوده است .

دیدن گریه کردن نوزاد پسر یا دختر در خواب

گریه کردن نوزاد در خواب همیشه معنی بدی دارد.اگر در خواب ببینید که نوزاد پسر در حال گریه کردن است به این معنی است که کسی بر شما تسلط بسیار زیادی دارد و استقلال عمل را از شما گرفته است . اگر نوزاد دختر باشد و گریه کند نشانه این است که کسی و یا چیزی احساسات شما را جریحه دارد کرده است و شما در فشار روحی بسیار زیادی هستید.

تعبیر خواب نوزاد گرسنه

دیدن این خواب معمولا سمبل وابستگی شدید شما به دیگران است .شما به افراد دیگر به سادگی اعتماد می کنید و برای انجام کارهای مهم خودتان به دیگران شدیدا وابستگی دارید.

داشتن نوزاد بسیار کوچک

اگر در خواب دیدید که نوزاد بسیار کوچکی دارید به این معنی است که شما سعی می کنید احساسات واقعی خودتان را از دیگران مخفی کنید. شما معمولا با کسی زیاد درد دل نمی کنید و فرد تو داری هستید. این تو دار بودن باعث شده است تا مشکلات روحی شما بر روی هم انباشته شده و شما را تحت فشار قرار دهد. قبل از اینکه این مشکلات تبدیل به عقده شوند ، توصیه می کنیم با افرادی که احساس نیاز می کنید ، صحبت کرده و حتی در صورت نیاز ، دعوا کنید.

تعبیر خواب بچه جن

در صورتی که در خواب ببینید که بچه ای که به دنیا آورده اید آدم نیست و جن و یا شیطان است می تواند به این معنی باشد که شما تغییر بزرگی در زندگی خود آغاز کرده اید که از آن می ترسید . شما نگران هستید که این تغییر برای شما گران تمام شده و زندگی شما را نابود کند.

دیدن نوزاد با سه چشم

اگر در خواب ببینید که نوزاد شما سه چشم دارد به این معنی است که شما تجربه های بسیار بدی از اعتماد کردن به دیگران دارید و در حال حاضر اصلا نمی توانید در هیچ کاری به کسی اعتماد کنید. شما بیش از حد احتیاط می کنید و اصلا اهل ریسک کردن نیستید . با وجود اینکه این عدم اعتماد باعث شده است تا کسی نتواند سر شما را کلاه بگذارد ولی از طرفی نیز باعث شده تا از بسیاری از کارهایی که می توانستید انجام بدهید ، غافل شوید.

تعبیر خواب پرستار بچه

این خواب معمولا نشان دهنده این است که شما به کسی اعتماد زیادی داشته اید و او به شما خیانت کرده است .این خواب به شما هشدار می دهد که این موضوع را فراموش نکرده و در اعتماد کردن به افراد دیگران احتیاط بیشتری کنید.

گم کردن کودک در خواب

اگر در خواب ببینید که کودک و نوزاد خودتان را گم کرده اید به این معنی است که شما نقاط ضعفی دارید که دوست ندارید اطرافیان شما از آن با خبر شوند.شما ضعف و ترس های خودتان را از عزیزانتان مخفی می کنید. همچنین این خواب می تواند نشانه این باشد که شما به خاطر دیگران ، زیاد فداکاری می کنید و این اخلاق باعث شده است تا علایق و آرزوهای خودتان را فراموش کنید. کمی دیگران را رها کرده و به فکر خودتان باشید. برای اینکه بتوانید برای دیگران و عزیزانتان مفید باشید قبل از هر چیز باید به سلامتی خودتان اهمیت بدهید.

دیدن مرگ نوزاد

در صورتی که در خواب ببینید که کودک و نوزاد شما مرده است به ایت معنی است که شما تغییر بزرگ در زندگی خودتان انجام داده اید که در آن شکست خورده اید و مشکلات بسیاری برای شما ایجاد شده است .

شیر دادن به نوزاد

اگر زن متاهلی در خواب ببیند که نوزاد شیر می دهد به این معنی است که در آرامش و رفاه است .شما روابط زناشویی خوبی دارید و از همسر خودتان راضی هستید.

تعبیر خواب نوزاد و بچه از نظر ابن سیرین

ابن سیرین در این باره می گوید : اگر در خواب ببینید که دختر دار شده اید نشانه سلامتی شماست .اگر در خواب ببینید که پسر دار شده اید و در واقعیت باردار هستید می تواند اینگونه تعبیر شود که شما صاحب دختر خواهید شد. در صورتی که باردار هستید و در خواب ببینید که صاحب دختر شده اید ، شما پسردار خواهید شد.

تعبیر خواب نوزاد از نظر امام صادق (ع)

اگر در خواب ببینید که دختر به دنیا آورده اید و در واقعیت نیز باردار هستید ،دختری به دنیا خواهید آورد و او در بین فامیل بسیار محبوب خواهد بود.

تعبیر خواب نوزاد از نظر ابراهیم کرمانی

اگر در خواب ببینید که یک نوزاد سر راهی پیدا کرده اید به این معنی است که از جایی که انتظارش را ندارید ، سودی به شما خواهد رسید.

مطلب پیشنهادی : تعبیر خواب سیب

تعبیر خواب نوزاد از نظر برخی از معبرین غربی

  •  تعبیر خواب نوزاد خوشبختی است
  • اگر مرد هستید و در خواب نوزاد را در بغل مادرش ببینید نشان دهنده این است که روزگار خوشی در انتظار شماست
  • اگر در خواب نوزاد کم وزن و دچار بیماری ببینید نشان دهنده غم و اندوه است
  • اگر در خواب بچه را کتک بزنید فرد بی عدالتی هستید
  • اگر بچه را در حال دویدن ببینید نشان دهنده خوشبختی شماست
  • اگر در خواب ببینید که نوزادی را کشتید نشان دهنده این است که شما به اشتباه خود در زندگی پی برده اید و در تلاش هستید تا آن را جبران کنید.
  • در صورتی که در خواب بازی کردن با نوزاد را ببینید به این معنی است که شما در کار خود موفق هستید.
  • اگر در خواب ببینید که همسر شما باردار است و نوزادی در بغل دارد نشان دهنده این است که شما عاشق همسر خود هستید.
  • اگر در خواب ببینید که نوزاد زشتی دارید ، شما در زندگی خود بسیار بد شانس هستید

سایر تعبیر خواب های مربوط به این موضوع :

تعبیر خواب نوزاد ناقص الخلقه چیه ؟

شما از چیزی خجالت می کشید. ممکن است کار و یا معامله ای انجام داده اید که برای شما بسیار ناراحت کننده بوده است .

تعبیر خواب نوزاد چشم آبی چیه ؟

این خواب به معنی احساس زیبایی و غرور است .شما اعتماد بنفس بالایی دارید .

تعبیر نوزاد نارس چیست ؟

دقیقا مانند نوزاد ناقص الخلقه است .

تعبیر خواب نوزاد پسری که حرف میزند؟

شدیدا نیاز دارید با کسی یا کسانی درد و دل کنید

تعبير خواب عوض كردن پوشك بچه ؟

در برخی از جنبه های زندگی خود باید تغییراتی انجام دهید.ممکن است در زمینه کاری با کسی شریک شده اید و این شراکت به نفع شما نیست

دیدن خواب بچه دختر در بغل داشتن ؟

به گذشته زیاد فکر می کنید و در حسرت انجام برخی از کارهای گذشته هستید.

تعبیر خواب نوزاد زخمی چیست ؟

کسی و یا چیزی به شما صدمه روحی بسیار بزرگی وارد کرده است .ممکن است خیانت دیده اید.

شستن مدفوع نوزاد دختر یا پسر

شما احساس می کنید وقت خودتان را بیهوده هدر داده اید و نتیجه ای که به دست آورده اید ، چیزی در حد هیچ است.

بروز رسانی در تاریخ یازده دی ماه هزار و چهارصد

تعبیر این خواب از نظر تعبیر کننده های اروپایی و ترکیه

از نظر این تعبیر کننده ها ، دیدن خواب نوزاد به معنای پاکی و بی گناهی است .برخی دیگر ، این خواب را به شروعی دوباره و تصمیم گیری برای انجام یک تغییر مهم معنی می کنند. این خواب در برخی از موارد نشان دهنده یک معصومیت از دست رفته است. در هر صورت معنی خواب نوزاد می تواند با توجه به جزئیات خواب کاملا متفاوت باشد. به همین دلیل است که همیشه توصیه می شود قبل از معنی کردن هر خوابی ، تا جایی که می توانید جزئیات بیشتری از خواب را به خاطر بیاورید. اگر خوابی برای شما بسیار مهم است ، به محض بیدار شدن از خواب ، هر چیزی که به یاد می آورید را یادداشت کنید چراکه هر چقدر زمان بگذرد ، خوابتان را بیشتر فراموش خواهید کرد.

دیدن نوزاد در خواب چه معنی دارد ؟

دیدن این خواب برای افراد مجرد و مخصوصا کسانی که دوست ندارند بچه دار شوند می تواند ناراحت کننده و استرس زا باشد ولی برای اکثریت مردم و مخصوصا خانم ها ، دیدن خواب نوزاد خوشایند و خوب است . دیدن نوزاد در خواب در حالت کلی نشان دهنده آمادگی و تصمیم شما برای یک تغییر بزرگ و یک شروع تازه است . شما هیجان و امید بسیاری دارید و دوست دارید با ایجاد این تغییر بزرگ ، به آرامش و رفاه برسید . فکرهای بسیار خوبی در سر دارید و اگر بتوانید برنامه هایتان را به خوبی پیاده کنید به راحتی و به زودی به موفقیت بزرگی خواهید رسید .ناخودآگاه شما با این خواب به شما پیام می دهد که از این تصمیم و این تغییر بسیار بزرگ ، بسیار خوشحال است . ضمیر ناخودآگاه شما معمولا خواب نوزاد و حتی خواب بچه دار شدن را نماد فکری نو و انجام کاری جدید و حتی خلق کردن چیزی می داند. این چیز می تواند یک فکر جدید ، شغل جدید ، خانه یا حتی یک عشق جدید باشد. این خواب به شما یاداور می شود که برای رسیدن به آن چیزی که همیشه آرزویش را داشتید ، قدم های محکم و اولیه را برداشته اید. همچنین بخوانید => تعبیر خواب دندان ممکن است ایده و برنامه ای در ذهنتان داشتید که به مراحل نهایی رسیده است و در حال اجرا کردن آن هستید ، احساس می کنید اگر این برنامه و تصمیم شما نهایی شود می تواند تغییر بسیار بزرگی در سبک زندگی شما ایجاد کند. بالاخره تصمیم گرقتید که شکست ها و ناراحتی های گذشته را پشت سر بگذارید و برای رسیدن به اهدافتان سخت تلاش کنید . این تصمیم به خودی خود می تواند باعث ترشح هورمون هایی در بدن شود که باعث احساس شادی و سرخوشی می شود و همچنین ترشح این هورمون ها ، با دیدن خواب نوزاد و بچه بی ارتباط نیست . اگر زن باردار در خواب نوزاد ببیند کاملا طبیعی است و معنی خاصی ندارد.شاید کمی احساس ترس و اضطراب دارید .احساس ناامنی می کنید و حس می کنید اگر نتوانید مادر خوبی برای فرزندتان باشید چه اتفاقی خواهد افتاد. با وجود اینکه بیصبرانه منتظر به دنیا آمدن نوزاد هستید ولی کمی هم حس پشیمانی و نگرانی از آینده دارید. همچنین بخوانید => تعبیر خواب بارداری در برخی از کتاب های تعبیر خواب ترکیه اشاره شده است که دیدن خواب نوزاد می تواند نشانه حس بیگناهی شما باشد. شما دچار مشکلی شده اید که هیچ گناهی در آن در ندارید ولی دیگران حرف شما را باور ندارند و شما را گناهکار اصلی می دانند. شما احساس ضعف و شکست می کنید و فکر می کنید که به تنهایی قادر به حل این مشکل نیستید و نیاز دارید که کسی مثل یک پدر و یا مادر از شما همایت کرده و شما را از این مشکل نجات دهد.

تعبیر خواب بچه دار شدن چیست ؟

اگر در خواب ببینید که صاحب یک نوزاد شده اید می تواند به این معنی باشد که در حال ایجاد یک تغییر بزرگ هستید که می تواند زندگی شما را زیر و رو کند. برای مثال ممکن است شغل جدیدی شروع کرده اید و یا ازدواج کرده اید. شما ایده های نوآورانه بسیار خوبی دارید و زندگی شما از این به بعد کاملا متحول خواهد شد. در صورتی که بتوانید ایده هایتان را به درستی اجرا کنید می تواند شما را به آرزوهایتان برساند . اگر یک دختر مجرد هستید و در خواب ببینید که بچه دار شده اید و احساس خوبی از این خواب داشتید می تواند به معنی اشتیاق شما به  ازدواج کردن باشد . اگر از دیدن این خواب احساس نگرانی و ناراحتی کردید می تواند نشانه این باشد که چیزی را از کسی پنهان کرده اید و یا اشتباهی کرده اید که می ترسید به ضرر شما باشد. ممکن است رابطه جنسی پرخطر داشته اید و نگران هستید که ناخواسته باردار شده باشید. هچنین بخوانید => تعبیر خواب ازدواج کردن

تعبیر خواب داشتن نوزاد پسر چیست ؟

اگر در خواب ببینی که نوزاد پسر داری می تواند به این معنی باشد که برای رسیدن به اهداف و آرزوها و برای حل مشکلات نیاز به همایت و کمک دیگران دارید . این خواب نشان دهنده این است که حس می کنید قدرت لازم برای رسیدن به اهدافتان را ندارید و نیاز به یک مشاور و راهنما دارید. شاید کمی کمبود اعتمادبنفس داشته باشید.

تعبیر خواب داشتن نوزاد دختر

این خواب معمولا به شدت خوب است . شما به رسیدن به اهدافتان بسیار نزدیک شده این و شدیدا احساس آرامش و آسودگی می کنید. حس می کنید تلاش هایتان بینتیجه نبوده و شما را به آرزوهایتان نزدیک کرده است .

تعبیر خواب نوزاد ناخواسته

اگر در خواب ببینید که بچه دار شده اید ولی این بچه دار شدن ناخواسته بوده و از این بابت ناراحت هستید نشان دهنده این است که برای تغییر اوضاع فعلی آمادگی کافی ندارید ولی کسی یا کسانی شما را مجبور کرده اند که روال زندگیتان را تغییر دهید. شما حس می کنید از شرایط فعلیتان رضایت دارید و به هیچ عنوان دوست ندارید از منطقه امنی که برای خود ساخته اید خارج شوید.

تعبیر خواب بچه دار شدن عشق قبلی یا همسر قبلی

اگر در خواب ببینید که عشق قبلی ، دوست دختر و یا دوست پسر قبلی شما بچه دار شده است می تواند به این معنی باشد که او را فراموش نکرده اید و از ته دل به او فکر می کنید.

تعبیر خواب زایمان کردن و به دنیا آوردن نوزاد

اگر در خواب ببینید که زایمان کرده اید و نوزادی به دنیا آمد به این معنی است که تلاش های شما نتیجه داده است و به هدفتان رسیده اید.

تعبی خواب نوزاد دوقلو

این خواب معمولا به این معنی است که پیشرفت بسیار بزرگی در زندگی کرده اید و به چندین هدف و آرزو به صورت همزمان دست پیدا کرده اید . احساس آرامش و رفاه بسیار زیادی دارید و حس می کنید که آینده شما تضمین شده است . اعتمادبنفس بسیار خوبی دارید و حس می کنید که می توانید به راحتی مشکلات خودتان را رفع کنید بدون اینکه نیاز به کمک کسی داشته باشید.

دیدن زایمان بدون درد و به دنیا آمدن نوزاد

اگر در خواب ببینید که زایمان بدون درد داشتید و نوزادی به دنیا آوردید می تواند به این معنی باشد که به اهداف و آرزوهایتان بدون دردسر و به راحتی رسیده اید و در این راه تلاش زیادی نکرده اید . احتمالا آقازاده یا بچه پولدار هستید :)

تعبیر به دنیا آمدن نوزاد در بیمارستان

اگر در خواب ببینید که در بیمارستان زایمان کردید و نوزاد به دنیا آمد می تواند به این معنی باشد که برای رسیدن به اهداف و آرزوهایتان و برای رفع مشکلاتتان هیچ تلاشی نمی کنید و زمانی که شکست می خورید و یا به مشکلی برخورد می کنید به دنبال مقصر می گردید که تمام گناه ها را به گردن او بیاندازید و از زیر بار مسئولیت فرار کنید. شما استقلال کافی ندارید و به دیگران بسیار وابسته هستید . به تنهایی نمی توانید هیچ کاری را به درستی انجام دهید و برای انجام مسئولیت هایی که به عهده شما گذاشته شده است مدام به دنبال کمک هستید. اعتماد به نفس خوبی ندارید.

تعبیر خواب خندیدن نوزاد

اگر در خواب نوزادی را ببینید که در حال خندیدن است می تواند به این معنی باشد که پیشرفت خوبی کرده اید و در آرامش و رفاه هستید.  و یا ممکن است برنامه ریزی خوبی برای رفع مشکلاتتان داشته اید و مطمئن هستید که قدرت کافی برای پیشرفت کردن را دارید و به زودی به اهداف و آرزوهایتان می رسید. در هر صورت اگر حتی نتوانید به اهدافتان برسید لااقل می دانید که نهایت تلاشتان را کرده اید.

مرگ نوزاد در رسیدن به آرزوهایتان شکست خورده اید
تولد نوزاد تصمیمات خوبی برای تغییر زندگی گرفته اید
دوقلو بودن به چندین هدف بزرگ به صورت همزمان رسیده ای
زایمان راحت برای رسیدن به اهدافت تلاش خاصی نمی کنی
نوزاد زشت برای انجام یک کار شر و بد برنامه ریزی کرده ای
گم کردن نوزاد هیچ برنامه خاصی برای رسیدن به اهدافت نداری
کشتن نوزاد اشتباه بزرگی کرده ای که زندگی تو را نابود کرده است

بروزرسانی در تاریخ 1 تیر 1401

تعبیر خواب نوزاد گریان

اگر در خواب نوزادی را در حال گریه کردن ببینید می تواند به این معنی باشد که مشکلی دارید که نمی دانید چطور باید آن را حل کنید. حس می کنید که شدیدا گرفتار شده اید و راهی برای فرار کردن ندارید. حس بدشانسی و بدبختی می کنید و فکر می کنید که قدرت لازم برای حل این مشکل را ندارید.


تعبیر خواب نوزادی که شبیه پدرش نیست

اگر در خواب ببینید نوزادی به دنیا آورده اید که شبیه پدرش نیست و حس می کنید که پدر این نوزاد شخص دیگری است می تواند به این معنی باشد که شما نمی توانید دیگران را همانگونه که هستند در کنارتان بپذیرید . شما مدام تمایل دارید که رفتار و اخلاق اطرافیانتان را طبق میل خودتان تغییر دهید. همین کار باعث شده است که دوست کمی داشته باشید و تعداد دوستانتان مدام در در حال کاهش باشند. در جمع های دوستانه و خانوادگی دیگران از این رفتارتان ناراحت می شوند و در کنار شما احساس آرامش نمی کنند.


دیدن یک نوزاد خیلی کوچک در خواب

اگر در خواب نوزادی را ببینید که بسیار کوچکتر از حد معمول است می تواند به این معنی باشد که شما مدام احساسات و خواسته هایتان را از دیگران مخفی می کنید. شما به هیچ عنوان تمایل ندارید که اطرافیانتان از وضعیت روحی شما و مشکلاتتان آگاه باشند. حس می کنید که اگر آنها در مورد احساسات و مشکلات روحیتان بدانند می تواند برای شما گران تمام شود. می ترسید که آنها از روی این مشکلات در مورد شما قضاوت کنند و یا به خاطر مشکلاتی که دارید ، به شما ترحم کنند. شما دوست دارید مستقل و قوی باشید و هر مشکلی که دارید را خودتان به تنهایی و با قدرت تمام رفع کنید.


دیدن یک نوزاد مریض در خواب

این خواب معمولا به این معنی است که در رابطه عاشقانه تان دچار مشکل شده اید و حس می کنید این رابطه آنطور که دوست داشتید پیش نمی رود. شما بسیار نگران هستید و می ترسید که با ادامه این رابطه دچار مشکل بزرگی شوید . به هر دلیلی نمی توانید سریعا از این رابطه خارج شوید ولی خودتان هم می دانید که ادامه این راه به هیچ عنوان درست نیست و هر لحظه ممکن است اتفاق بسیار بدی بیافتد.


اگر در خواب یک نوزاد سر راهی ببینید

اگر در خواب ببینید که یک نوزاد سرراهی پیدا کرده اید می تواند به این معنی باشد که چیزی یا احساسی را در گذشته به عمد رها کرده اید ولی حالا احساس می کنید که کارتان اشتباه بوده است و دوست دارید که این حس را دوباره تجربه کنید و یا آن کار را دوباره انجام دهید. ممکن است برای رفاه حال اطرافیانتان از خود گذشتگی کرده اید و برای اینکه آنها به رفاه و آسایش برسند ، آرزوهایتان را کنار گذاشته اید و فقط برای آنها تلاش کرده اید . ولی حالا پشیمان شده اید و دوست دارید که دوباره برای خودتان و برای آرامش دلتان تلاش کنید. در سال های گذشته آرزوهایی داشته اید که به هر دلیلی به آنها نرسیده اید و حتی آنها را فراموش کرده بودید ولی حالا دوباره دوست دارید که به این آرزوها برسید.


اگر در خواب یک نوزاد بیمار را در بیمارستان ببینید

اگر در خواب ببینید که نوزاد شما بیمار شده است و در بیمارستان بستری است می تواند به این معنی باشد که روزهای سختی را گذرانده اید و مشکلات بسیاری داشتید که باعث شده اند روح و روان شما خسته شود. شما نیاز به آرامش دارید و برای رسیدن به سلامت روحی و جسمیتان باید بیشتر تلاش کنید. برخی از عذاب های روحی و روانی که در گذشته دیده اید ذهن شما را درگیر کرده اند و تمرکز ذهنی شما را گرفته اند. برای رهایی از این خاطرات بد باید ذهن و روحتان را درمان کنید. در صورتی که خودتان قادر به این کار نیستید ، بهتر است از یک روانشناس کمک بگیرید.


اگر در خواب نوزادی با دندان های کامل ببینید

اگر در خواب ببینید که نوزادی به دنیا آورده اید که دندان های کاملی دارد می تواند به این معنی باشد که دوست دارید بچه دار شوید. شما از این که با یک نوزاد بازی کنید و ارتباط برقرار کنید ، حس خوبی دارید و دوست دارید که نوزاد خودتان را در آغوش بگیرید.


تعبیر خواب نوزادی که مال شما نیست

اگر در خواب ببینید نوزادی دارید که می دانید مال شما نیست می تواند به این معنی باشد که  اضطراب و استرس بسیار بالایی دارید و اعتقاد دارید که مشکلاتی که در حال حاظر به آن دچار شده اید ، به دلیل ندانم کاری ها و بی مسئولیتی اطرافیان شماست و شما خودتان در بوجود آوردن این مشکلات نقشی نداشته اید. حس می کنید که دیگران به شما بدی کرده اند و شما را در شرایط بدی قرار داده اند.


اگر خودتان را به شکل نوزاد ببینید

اگر در خواب ببینید که خودتان نوزاد هستید می تواند به این معنی باشد که به شدت اعتماد به نفستان را از دست داده اید و احساس ضعف می کنید. حس می کنید که کاملا بی دفاع و ضعیف هستید و دیگران به راحتی می توانند به شما آسیب وارد کنند. احساس نیاز به دوست داشته شدن دارید و فکر می کنید که برای رفع مشکلاتتان ، کسی باید از شما حمایت کند. احساس بی کسی ، بی دفاع بودن ، ناامیدی ، تنهایی و ضعف می کنید.


اگر در خواب یک نوزاد گرسنه ببینید

اگر در خواب ببینید که یک نوزاد گرسنه دارید که مدام در حال شیر خوردن است می تواند به این معنی باشد که در زندگی واقعی کمبودهای بزرگی از بابت احساساتتان دارید. زیگموند فروید در این مورد می گوید :

اگر در خواب نوزادی را ببینید که شیر می خورد ولی سیر نمی شود به این معنی است که نیازهای عاطفی و جنسی شما ارضا نمی شوند و شما از این بابت در عذاب هستید.

شما نیازهایی دارید که در زندگی واقعی به هیچ عنوان مورد توجه قرار نمی گیرند و از این بابت بسیار ناراحت هستید. با وجود اینکه شما شخصیتی مستقل دارید و حس می کنید که به کمک کسی نیاز ندارید ولی در مورد نیازهای روحی و احساسی ، احساس کمبود می کنید.


تعبیر خواب نوزاد سفید ، زیبا و تمیز

شما نیاز به عاشق شدن دارید. دوست دارید با کسی آشنا شوید که همدیگر را واقعا دوست داشته باشید و به هم محبت کنید. دوست دارید با کسی آشنا شوید که با شما صادق باشد و به احساساتتان احترام قائل شود. به شخصی احتیاج دارید که بتوانید به او تکیه کنید و احساس آرامش و امنیت داشته باشید.


تعبیر خواب شیر دادن به نوزاد

اگر در خواب ببینید که در حال شیر دادن به نوزاد هستید می تواند به این معنی باشد که حس می کنید کسی یا کسانی در بین اطرافیان شما وجود دارند که در حال سوء استفاده کردن از شما هستند. آنها همیشه تلاش می کنند که خودشان را به شما بچسبانند و سهمی از موفقیت های شما داشته باشند. آنها بدون این که زحمتی بکشند ، مدام می خواهند در شادی ها ، موفقیت ها و دارایی های شما سهیم باشند. کسانی در نزدیکی شما وجود دارند که انرژی شما را تخلیه می کنند و باعث از بین رفتن آرامشتان هستند.


تعبیر خواب نوزاد مرده

اگر در خواب ببینید که نوزادی مرده به دنیا آورده اید می تواند به این معنی باشد که مدت های زیادی برای رسیدن به هدفی تلاش کرده اید و در این راه مشکلات زیادی را تحمل کرده اید. ولی حالا که زمان به نتیجه رسیدن تلاش هایتان بوده است ناگهان متوجه شده اید که به هر دلیلی دیگر قادر به رسیدن به این هدف نیستید. شدیدا احساس ناامیدی می کنید و انگیزه تان را برای زندگی کردن از دست داده اید. احساس ناتوانی و افسردگی می کنید و دیگر دلیلی برای تلاش کردن ندارید.


تعبیر خواب نوزاد عقب افتاده ذهنی

اگر در خواب ببینید که نوزادی به دنیا آورده اید که دچار مشکل عقب افتادگی ذهنی است می تواند به این معنی باشد که کاری انجام داده اید که حس می کنید نتیجه آن خوب نیست و می تواند شما را تا آخر عمر به دردسر بیاندازد. حس می کنید که برنامه ریزیتان درست نبوده است و برای هدفی تلاش کرده اید که هیچ سودی برای شما نداشته است .


تعبیر خواب نوزاد نارس

شما کاری انجام داده اید که اشتباه بوده و سریعا نتیجه آن را دیده اید و گرفتار شده اید. حس می کنید راه فراری ندارید و این مشکل می تواند آینده شما را نابود کند. چون این مشکل زودتر از آن چیزی که انتظارش را داشتید برایتان پیش آمده است ، به هیچ عنوان آمادگی برخورد با آن را نداشته اید و نمی دانید که این مشکل را چطور باید حل کنید.


اگر ببینید که یک نوزاد ناقص الخلقه به دنیا آورده اید

اگر در خواب ببینید که یک نوزاد ناقص به دنیا آورده اید می تواند به این معنی باشد که مسئولیت بزرگی را قبول کرده اید ولی حالا متوجه شده اید که کارها آنطور که باید پیش نمی روند و احتمالا در قبول کردن این مسئولیت اشتباه کرده اید. در هر صورت مجبور هستید که این کار را به انتها برسانید و نمی توانید از زیر بار این مسئولیت شانه خالی کنید.


تعبیر خواب زایمان سخت و دردناک

اگر در خواب ببینید که زایمانی سخت و دردناک داشتید و نوزاد را به سختی به دنیا آوردید می تواند به این معنی باشد که در شغل ، رابطه و یا اهدافتان دچار مشکل های پیشبینی نشده شده اید. شما زمانی که در این راه قدم گذاشتید انتظار این مشکلات را نداشتید و در حال حاضر اضطراب و استرس بسیار زیادی را تحمل می کنید . حس می کنید که اگر از ابتدا می دانستید که ممکن است این مشکلات بوجود بیایند ، هیچ وقت وارد این راه نمی شدید .


تعبیر خواب زایمان آسان

شما هدف بزرگی داشتید و برای رسیدن به آن تلاش کردید و حالا زودتر از آنچیزی که فکر می کردید به این هدف رسیدید . در این راه هیچگونه مشکلی نداشتید و خودتان هم فکر نمی کردید که رسیدن به این هدف تا این حد آسان و دلچسب باشد . در حال حاضر روزهای خوبی را سپری می کنید و کاملا در آرامش هستید.


تعبیر خواب زایمان سزارین

اگر در خواب ببینید که برای به دنیا آوردن نوزاد نیاز به زایمان سزارین دارید می تواند به این معنی باشد که کاری انجام داده اید که شما را گرفتار کرده است و برای رها شدن از این مشکل نیاز دارید که کسی به شما کمک کند. حس می کنید که خودتان به هیچ عنوان قادر به حل کردن این مشکل نیستید.  

نظرات: 60 مشاهده