تعبیر خواب پنهان شدن - لیست 39 معنی کامل دیدن مخفی شدن در خواب

دیدن پنهان شدن در خواب ، بسیار رایج است و در اکثر موارد هیچ معنی خاصی ندارد. فقط زمانی که به صورت مداوم و پی در پی این خواب را ببینید ، ممکن است تعبیر خاصی داشته باشد. جزئیات خوابی که در مورد پنهان شدن می بینیم می تواند بر روی معنی آن تاثیرگذار باشد . به همین دلیل همیشه توصیه می شود قبل از اینکه خوابتان را تعبیر کنید ، سعی کنید تا جایی که می توانید جزئیات بیشتری از خوابتان را به یاد بیاورید. اگر از جمله افرادی هستید که همیشه دوست دارید معنی بیشتر خوابهایتان را بدانید ، بهتر است یک قلم و کاغذ همیشه در اتاق خوابتان داشته باشید تا اگر خوابی دیدید که معنی آن برایتان بسیار مهم بود ، به محض بیدار شدن هر آنچیزی را که به خاطر می آورید سریعا یادداشت کنید. چراکه هر چقدر زمان بیشتری از بیدار شدنتان بگذرد ، میزان بیشتری از خوابتان را فراموش خواهید کرد.
مخفی شدن از چیزی در خواب در اکثر موارد می تواند نمادی از ناتوانی شما در مقابله با مشکلات و سختی های زندگی و نگرانی های شما از آینده باشد . این خواب معمولا نشانه ای از استرس ، اضطراب ، نگرانی ، عصبانیت ، ترس از چیزی و یا سردرگم بودن در زندگی است .در حالت کلی این خواب می تواند نمادی از حالات زیر باشد : تعبیر خواب پنهان شدن - لیست 39 معنی کامل دیدن مخفی شدن در خواب تعبیر خواب پنهان شدن - لیست 39 معنی کامل دیدن مخفی شدن در خواب
می خواهید چیزی را از کسی مخفی کنید رایج ترین معنی که برای مخفی شدن در خواب وجود دارد این است که شما در تلاش هستید چیزی را از کسی مخفی کنید. ممکن است رازی دارید که دوست ندارید کسی از آن باخبر شود و شدیدا نگران هستید که این راز برملا شود. ممکن است کار نادرستی انجام داده اید و شدیدا پشیمان هستید ولی نگرانید که شاید در آینده این راز برملا شده و برایتان دردسر ایجاد کند .
وجدان درد دارید :) چیزی در ناخودآگاه شما وجود دارد که مثل خوره به جانتان افتاده است و نمی توانید به آن فکر نکنید. مدام در ذهنتان آن را مرور می کنید و مدام در مورد آن حرص می خورید. تمرکز حواستان را کلا از دست داده اید و در کارهای مهم روزانه دچار مشکل شده اید چرا که نمی توانید بر روی انجام آن کارها تمرکز لازم را داشته باشید .
چیزی شما را گیج و سردرگم کرده است اتفاقی افتاده است که نمی توانید آن را کاملا درک کنید. معمولا این اتفاق می تواند یک خیانت جنسی و یا مالی از طرف کسی باشد که از او انتظار این خیانت را نداشتید و شوکه شده اید . به هیچ عنوان تصور نمی کردید که این فرد روزی به شما خیانت کند ولی حالا متوجه شده اید که او اینکار را کرده است . به همین دلیل اعتمادتان را به اطرافیانتان از دست داده اید و نمی دانید که از این به بعد به چه کسی می توانید اعتماد کنید. همچنین بخوانید : تعبیر خواب خیانت
فردی خائن و غیر قابل اعتماد هستید ممکن است به کسی خیانت کرده اید و یا تصمیم دارید که به او خیانت کنید. از این بابت ذره ای ناراحت نیستید ولی کمی نگران هستید که ممکن است روزی او از این موضوع آگاه شده و برای شما دردسر ایجاد کند. برای رسیدن به اهدافتان به هیچ کدام از قوانین اخلاقی پایبند نیستید و هر کاری از دستتان بر می آید و هیچ چیزی از شما بعید نیست .

تعبیر خواب مخفی شدن

دیدن پنهان شدن در خواب معنی های بسیار زیادی دارد که در ادامه این مطلب به برخی از آنها اشاره شده است. لطفا با ما همراه باشید.

تعبیر خواب فرار کردن و مخفی شدن

اگر در خواب ببینید که در حال فرار کردن هستید و در نهایت در جایی مخفی می شوید می تواند نشان دهنده این باشد که مشکلی دارید که نمی توانید و یا نمی خواهید آن را حل کنید . شما مدام در حال فرار از این مشکل هستید به امید اینکه این مشکل خودبخود رفع شده و یا فراموش شود. خودتان هم خوب می دانید که در نهایت هیچ چاره ای جز حل کردن این مشکل را ندارید ولی فعلا قدرت و اعتماد به نفس کافی برای روبرو شدن با این مشکل را ندارید. همچنین بخوانید : تعبیر خواب تعقیب شدن

تعبیر خواب مخفی شدن از کسی

اگر در خواب ببینید که از کسی پنهان می شوید می تواند به این معنی باشد که کار نادرستی در مورد کسی انجام داده اید و شدیدا نگران هستید که او متوجه این موضوع شود. ممکن است به عشقتان خیانت کرده اید و حالا شدیدا نگران هستید که لو بروید. خودتان هم می دانید که تمام پل های پشت سرتان را خراب کرده اید و اگر این موضوع لو برود دیگر راه برگشتی برای شما وجود نخواهد داشت . یا ممکن است از کسی کلاه برداری کرده اید و یا در مورد مالی به کسی خیانت کرده اید. در هر صورت کار نادرستی در مورد کسی انجام داده اید و نگران لو رفتن آن هستید. همچنین بخوانید : تعبیر خواب دستگیر شدن

تعبیر خواب فرار از خطر و مخفی شدن

اگر در خواب ببینید که از یک موقعیت خطرناک فرار کرده و مخفی شده اید می تواند نمادی از استرس و اضطراب بسیار بالای شما باشد .شما حس می کنید که کنترل زندگیتان را از دست داده اید و اتفاقاتی در زندگی شما می افتند که از کنترل شما خارج هستند. مدام تلاش می کنید که هوشمندانه رفتار کنید و اشتباهی انجام ندهید که بعدا به ضررتان تمام شود ولی معمولا موفق نیستید و کارها خودبخود به سمتی می روند که دچار مشکل شوید و حس می کنید که در این مورد هیچ کنترلی ندارید . نگران آینده تان هستید و مدام استرس آینده و اتفاقاتی را دارید که هنوز رخ نداده اند.

اگر در خواب ببینید که زیر یک میز مخفی شده اید

می تواند نمادی از این موضوع باشد که شما معمولا برای حل مشکلات ، غلط ترین راههای ممکن را انتخاب می کنید و بعد از آزمون و خطاهای زیاد و تلف کردن وقت ، در نهایت مجبور می شوید راه درست را انتخاب کنید. عمرتان را برای آزمون خطاهای بیمورد تلف می کنید و در هر موضوعی دوست دارید چرخ را خودتان از اول اختراع کنید.

اگر ببینید موقع مخفی شدن ، لو رفتید و گرفتار شدید

می تواند نمادی از این باشد که مدت ها از مشکلی فرار کرده بودید و امیدوار بودید که گرفتار نشوید ولی حالا گرفتار شده اید و مجبور هستید که آن مشکل را حل کرده و تاوان اشتباه خودتان را بپردازید . هیچ راه فراری ندارید و مجبور هستید مسئولیت اشتباهاتتان را به عهده بگیرید.

اگر ببینید در کمد مخفی شدید

اگر در خواب ببینید که در کمد و یا جایی شبیه به آن پنهان شده اید می تواند نمادی از ناامیدی و درماندگی شما باشد .حس می کنید که به تنهایی قادر به حل مشکلاتتان نیستید و حتما کسی باید در این راه به شما کمک کند. اعتماد به نفستان را از دست داده اید و نیاز به کمک دارید. حس می کنید که قدرت کافی برای حل کردن مشکلاتتان را ندارید و اگر کسی به زودی به شما کمک نکند ، به احتمال زیاد به دردسر خواهید افتاد .

اگر ببینید که در حمام مخفی شده اید

اگر در خواب ببینید که در حمام و یا هر جای دیگری که با آب و تمیزی همراه است ، مخفی شده اید می تواند نمادی از پشیمانی شما از اشتباهی باشد که مطمئن هستید کسی از آن خبردار نخواهد شد. شما اشتباهی انجام داده اید که می دانید هیچ وقت کسی از آن مطلع نخواهد شد و کسی با شما کاری ندارد ولی خودتان آرامش ندارید و دوست دارید این اشتباه را به هر طریقی که می توانید ، جبران کنید تا آرام شوید. همچنین بخوانید : تعبیر خواب حمام

تعبیر خواب پنهان شدن در میدان جنگ

اگر ببینید که در میدان جنگ از دست دشمن فرار می کنید و پنهان می شوید می تواند نمادی از مشکلات خیلی زیاد در زندگی شما باشد . شما حس می کنید که کنترل مشکلاتتان را از دست داده اید و هیچ ایده ای برای حل کردن آنها ندارید .هنوز مشکلی را حل نکرده اید که سر و کله مشکل جدیدی پیدا می شود. امیدتان را از دست داده اید و شدیدا نگران آینده خودتان و خانواده تان هستید . حس می کنید که آینده بسیار سختی در انتظار شماست .

تعبیر خواب مخفی شدن در بالای درخت

اگر در خواب ببینید که فرار کرده و از درخت بالا رفتید تا مخفی شوید می تواند به این معنی باشد که هدف بزرگی دارید و برای رسیدن به آن سخت تلاش می کنید ولی کمی نگران هستید و شک دارید که آیا تصمیمتان درست بوده است یا خیر . نگران هستید زمانی که کاملا به هدفتان رسیدید ، متوجه شوید که آنطور که فکر می کردید نیست و هدف درستی انتخاب نکرده اید. برای مثال ممکن است با کسی در ارتباط هستید و شدیدا تلاش می کنید که با او ازدواج کنید.ولی ته دلتان نگران هستید که بعد رسیدن به هدفتان و بعد از ازدواج متوجه شوید که این فرد ، گزینه مناسبی نبوده است و هدفتان اشتباه بوده است. همچنین بخوانید : تعبیر خواب ازدواج کردن

تعبیر خواب مخفی شدن در قبر

این خواب می تواند به این معنی باشد که احساس می کنید دیگر فرصتی برای حل مشکلات و رسیدن به آرزوهایتان ندارید و برای این کارها دیگر کاملا دیر شده است . حس می کنید که پیر شده اید و امیدی به آینده ندارید. همچنین بخوانید : تعبیر خواب قبر

تعبیر خواب مخفی شدن زیر تخت

شما به کسی حس عاشقانه دارید ولی نمی توانید این حس را با او مطرح کنید.نگران هستید که او به شما علاقه ای نداشته باشد و جواب رد به شما بدهد . کمی مغرور هستید و دوست ندارید در این مورد از کسی جواب رد بشنوید.

اگر ببینید که از دست قاتل فرار می کنید و پنهان می شوید

فکر می کنید که دشمنان زیادی دارید که همه آنها از نزدیکان و اطرافیانتان هستند و سعی دارند به شما آسیب وارد کنند. این حس شما کمی دور از واقعیت است و احتمالا اشتباه می کنید و بیش از حد حساس شده اید.
نظرات: 0 مشاهده