تعبیر خواب حمام - 48+12 معنی مختلف استحمام

دیدن خواب حمام کردن و یا شستن بدن ، بسیار رایج است و تعبیر کننده های مختلف در سراسر جهان ، معانی متفاوتی برای این خواب در نظر می گیرند. این خواب می تواند بسیار مثبت و گاهی نیز بسیار منفی باشد. به صورت کلی دیدن خواب حمام کردن نشانه تمایل شما به تغییر زیاد و دوری از کارهایی است که می تواند برای زندگی شما مضر باشد. این خواب در اکثر موارد نشانه یک تغییر مثبت است. تعبیر خواب حمام - 48+12 معنی مختلف استحمام تعبیر خواب حمام - 48+12 معنی مختلف استحمام

تعبیر خواب حمام کردن

این خواب می تواند نشان دهنده تمایل شما به یک تغییر بزرگ و مثبت باشد.شما تمایل زیادی به پیشرفت کردن و یادگیری دارید و دوست دارید تغیرات مثبت زیادی در زندگی خود ایجاد کنید. حمام کردن نماد عبور از شرایط دشوار و سخت است.شما در حال عبور از ناامیدی و سختی هستید و شدیدا به خوشبختی فکر می کنید.در برخی از کشورها ، حمام کردن نشانه تمایل به ثروتمند شدن است . به طور کلی می توان گفت در اکثر موارد ، خواب حمام کردن معنی مثبتی دارد و نشانه یک تغییر خوب است.

دیدن حمام کردن کس دیگر

اگر در خواب ببینید که در حال شستن و حمام کردن فرد دیگری هستید نشانه این است که شما فرد مسئولیت پذیری هستید و به تازگی مسئولیتی بر عهده شما گذاشته شده است و شما دوست دارید که این مسئولیت را به خوبی انجام دهید.

دیدن حمام کردن کودک و نوزاد

اگر در خواب ببینید که در حال حمام کردن کودک و نوزاد هستید به این معنی است که تغییرات خوبی در زندگی و حتی شغل خودتان ایجاد کرده اید ولی هنوز در اول راه هستید و مطمئن هستید که این تغییرات ، آینده شما را بهتر خواهند کرد. شما فرد بسیار خلاقی هستید و تلاش هایی که در زندگی انجام می دهید کاملا هدفمند هستند. این تلاش ها در آینده نزدیک باعث راحتی و آسودگی شما خواهند شد.

شستن عروسک در خواب

دیدن اینکه در حمام در حال شستن اسباب بازی و یا عروسک هستید به این معنی است که شما در مورد امور مالی بسیار بی نظم و بدون فکر عمل می کنید و این طرز رفتار مالی ، باعث شده است شکست های زیادی بخورید. بهتر است قبل از هزینه کردن در هر موردی بخوبی فکر کنید و با دیگران مشورت کنید. بهترین کار این است که به محض پسندیدن چیزی ، آن را نخرید. بپسندید و چند روز بعد برای خرید اقدام کنید. این کار می تواند باعث کاهش بسیار شدید خریدهای بی مورد شود.

تعبیر خواب حمام کردن با کسی

اگر در خواب ببینید که با یک فرد غریبه در حال حمام کردن هستید اصلا نشانه خوبی نیست .این خواب نشان می دهد که شما در مورد مسائل خصوصی خودتان اصلا احتیاط نمی کنید. شما باید در بسیاری از مسائل خصوصی زندگی خودتان سکوت کنید و با دیگران حرفی نزنید.کمی سیاست داشته باشید. کسانی که امروز دوست شما هستند و شما مسائل خصوصی زندگیتان را برایشان تعریف می کنید ، هر لحظه ممکن است به هر دلیلی با شما دشمن شده و از این مسائل خصوصی برای ضربه زدن به شما استفاده کنند. کیسه کشیدن و دوش گرفتن در خواب خوب است کیسه کشیدن و دوش گرفتن در خواب خوب است

تعبیر خواب حمام کردن و ترسیدن

اگر در خواب ببینید که در حمام هستید و می ترسید معمولا نشانه خوبی نیست .این رویا نشان می دهد که شما از لحاظ عاطفی مشکل دارید و احتمالا شدیدا احساس تنهایی می کنید. شما از آینده خودتان می ترسید و نگران هستید که در شرایط بد،کسی را نداشه باشید که از شما حمایت کند.

تعبیر خواب حمام کردن با شوهر و همسر

اگر در خواب ببینید ک با شوهر و یا همسر خودتان در حمام هستید به این معنی است که شما در روابط عاشقانه خودتان دچار مشکل شده اید.شما بسیار تلاش می کنید که این مشکل را حل کنید و دوباره عشقتان را به دست بیاورید.

اگر در خواب ، مادرتان را حمام کنید

اگر در خواب ببینید که در حال شستن و تمیز کردن مادرتان در حمام هستید به این معنی است که مشکلات بسیار بزرگی در زندگی شما وجود دارد که به تنهایی قادر به حل کردن آنها نیستید و شدیدا نیاز دارید که کسی مانند مادر از شما حمایت کند.

حمام کردن در رودخانه و دریا

اگر در خواب ببینید که در رودخانه و یا دریا در حال حمام کردن هستید نشانه خوبی است.شما شانس خوبی برای پیشرفت کردن به دست آورده اید و در صورتی که راه درست را انتخاب کنید ، آینده خوبی در انتظار شماست .

حمام کردن در زیر آبشار

این خواب نشان می دهد که شما مسائل و مشکلات بزرگی در گذشته داشته اید که باعث مشکلات روحی شما شده بود ولی شما به خوبی این مرحله را پشت سر گذاشته اید و خودتان را پیدا کرده اید.

حمام کردن در گل و لای

این خواب نشان می دهد که شما سخت تلاش می کنید تا به موفقیت و پیروزی برسید. با وجود اینکه این راه برای شما بسیار سخت و ناراحت کننده است ولی در صورتی که موفق شوید ، آینده شما تضمین شده است .

حمام کردن در آب سرد

این خواب معمولا نشانه خوبی نیست و نشان می دهد که شما ناامید و کمی افسرده هستید .شما در زندگی شکست هایی خورده اید که باعث سرخوردگیتان شده است و توان ادامه دادن این مسیر را ندارید.

حمام آب گرم

این خواب نشان می دهد که شما شور و شوق بسیار زیادی برای انجام کار خاصی دارید .شما به آینده بسیار امیدوار هستید و برای رسیدن به آرامش و رفاه ، سخت تلاش می کنید.

حمام کردن در مکان عمومی

اگر در خواب ببینید که در یک مکان عمومی و بدون پوشش در حال حمام کردن هستید ، نشان دهنده این است که دلهره و اضطراب بسیار شدیدی دارید . به احتمال زیاد خیانتی به کسی کرده اید و نگران هستید که او از این موضوع مطلع شود.البته از خیانتی که کرده اید احساس پشیمانی نمی کنید. تعبیر خواب حمام کردن یعنی ایجاد تغییر مثبت تعبیر خواب حمام کردن یعنی ایجاد تغییر مثبت تعبیر خواب های قدیمی در این مورد شما اخیر تغییرات بزرگی در زندگیتان ایجاد کرده اید که نتایج مثبتی برای شما خواهد داشت .شما دوست دارید سریعا از شر احساسات و عواطف ناراحت کننده خلاص شده و به آرامش خیال برسید.

تعبیر خواب حمام کردن با آب داغ

به نظر معبرین اسلامی ، حمام کردن با آب داغ در خواب نشانه غم و اندوه است .

تعبیر خواب رفتن به حمام

علامه مجلسی در این مورد می گوید : رفتن به حمام در خواب نشانه دعوت به زیارت امامان است .
  • دیدن وان حمام نشانه نیاز واقعی شما به تغییر رفتار و کردارتان است .شما شدیدا احساس نیاز می کنید که برخی از رفتارها و افکار خودتان را پاکسازی کنید.

تعبیر خواب حمام کثیف

اگر در خواب ببینید که در یک حمام بسیار کثیف و چندش آور در حال شستن خودتان هستید به این معنی است که شما نمی توانید احساسات خودتان را مدیریت کنید. شما برای آسودگی خاطر نیاز دارید که افکار منفی را از ذهن خود پاک کنید. افرادی در اطراف شما هستند که شدیدا حس ناامیدی به شما می دهند. تمام این افراد را با بی رحمی تمام ، سریعا از زندگی خودتان برای همیشه بیرون کنید.

تعبیر خواب کیسه (و لیف)کشیدن و چرک

اگر دیدید که به بدن خودتان کیسه (یا لیف)می کشید و یا کسی پشت شما را کیسه می کشد و چرک خارج می شود نشانه این است که هزینه های زندگی شما بسیار بالا است و یا کسی به شما ضرر مالی زیادی وارد کرده است .

دیدن حمام کردن با شیر

برای این منظور به تعبیر خواب شیر مراجعه کنید. آنلی بیتون در این باره می گوید :
  • اگر شخص جوانی در خواب ببینید که استحمام می کند ، عاشق جنس مخالف شده است .
  • اگر زن حامله این خواب را ببیند ، سقط جنین می کند.
  • اگر زن در خواب حمام کردن شوهر خود را ببیند ، شوهر به او خیانت می کند.
  • اگر ببینی که دسته جمعی حمام می کنید باید از دوستان شرور دوری کنی .
  • اگر زن بیوه این خواب را ببیند به این معنی است که شوهر قبلی خود را فراموش کرده است و منتظر عشق جدید است .
  • اگر دختر جوان این خواب را ببیند باید از دوست شدن با افراد جدی خودداری کند.
  • حمام کردن با آب گرم خوب نیست .آب سرد نشانه سلامت است .
  • آب تنی کردن در آب دریا و رودخانه به معنی پیدا کردن شغل است .

نظر حضرت یوسف در مورد حمام :

  1. نشانه بیماری است .
  2. غم و اندوه و ناراحتی است .
سایر تعبیر خواب ها :
حمام کردن با آب ولرم پول زیاد و ثروتمند شد
صبح زود حمام کردن ازدواج و تشکیل خانواده
ظهر حمام کردن سلامت جسمی و روحی
عصر حمام کردن کسی به شما خیانت کرده است
آماده شدن برای استحمام بیمار هستید
شستن بچه و نوزاد احساس خوشبختی می کنید
با لباس حمام کردن به شما خیانت جنسی شده است و یا خودتان به کسی خیانت جنسی کرده اید.
استحمام نکردن در حمام مشکلات عشقی دارید.
 

تعبیر خواب حمام کردن از نظر امام جعفر صادق :

چیزی یافت نشد. مطالب مشابه : دیدن خواب نوزاد دیدن بارداری در خواب مردن در خواب تعبیر خواب دندان
نظرات: 17 مشاهده