تعبیر خواب آسانسور - 29 معنی دیدن «آسانسور در خواب»

دیدن آسانسور در خواب چندان رایج نیست و معمولا خوابهایی که در این مورد می بینیم با استرس و ترس زیادی همراه هستند. این خواب در اکثر موارد هیچ معنی خاصی ندارد و فقط نمادی از اتفاقات روزمره و استرس ها و ترس های ماست. در هر صورت زمانی که می خواهید خوابی که در مورد آسانسور دیده اید را تعبیر کنید بسیار مهم است که جزئیات کاملی از خوابتان را به یاد داشته باشید. معمولا زمانی که از خواب بیدار می شویم ، به سرعت و به مرور زمان جزئیات خواب را فراموش می کنیم . بهترین روش برای فراموش نکردن خواب این است که یک قلم و کاغذ در اتاق خوابتان داشته باشید تا اگر زمانی خوابی دیدید که معنی آن برایتان بسیار مهم بود به محض بیدار شدن هر آنچیزی که به یاد می آورید را سریعا یادداشت کنید. در حالت کلی دیدن این خواب می تواند نمادی از حالات زیر باشد. تعبیر خواب آسانسور - 29 معنی دیدن «آسانسور در خواب» تعبیر خواب آسانسور - 29 معنی دیدن «آسانسور در خواب»
موفقیت و پیشرفت در زندگی در شرایطی دیدن این خواب می تواند نمادی از پیشرفت و موفقیت باشد . شما حس می کنید که به برخی از اهدافتان رسیده اید و به همین دلیل احساس قدرت می کنید. اعتماد به نفستان بسیار بهتر شده است و حس می کنید که توانایی پیشرفت بیشتری دارید  و می توانید هر مشکلی که در این راه وجود دارد را به تنهایی حل کنید.
احساس خطر می کنید در برخی از موارد دیدن این خواب می تواند به این معنی باشد که احساس خطر می کنید و حس می کنید که در حال شکست خوردن هستید. دوست دارید خودتان را از این خطر نجات دهید ولی هر کاری انجام می دهید موفق نمی شوید. حس می کنید که هیچ کنترلی روی شرایط ندارید و تمام تلاشتان برای حل این مشکل بی نتیجه است . ظاهرا حل این مشکل از توان شما خارج است و به همین دلیل در حال تسلیم شدن هستید و می خواهید خودتان را به دست تقدیر بسپارید.
از دست دادن کنترل احساس می کنید که کنترل زندگیتان را از دست داده اید و دیگران بر روی تصمیمات شما تاثیر میگذارند . حس می کنید که آنها شما را به مسیری هدایت می کنند که اصلا درست نیست ولی هر کاری انجام می دهید نمی توانید جلوی این کار را بگیرید. حس می کنید که دیگران هرکاری که دوست دارند می توانند بر علیه شما انجام دهند و شما فکر نگاه می کنید و کاری از دستتان بر نمی آید. به احتمال زیاد اعتماد به نفستان را از دست داده اید و توانایی های خودتان را بیش از حد دست کم گرفته اید و به دیگران بیشتر از آنچیزی که لیاقتش را دارند اهمیت می دهید.
در یک دوراهی بد به دام افتاده اید در شرایطی دیدن این خواب می تواند نمادی از این باشد که در یک دوراهی بسیار سخت گیر کرده اید و نمی دانید که تصمیم درست دقیقا چیست . شما به خوبی می دانید که اگر در این تصمیم گیری اشتباه کنید زندگی شما به کل نابود می شود ولی اگر بتوانید درست انتخاب کنید می توانید به موفقیت های بسیار خوبی برسید.

تعبیر خواب آسانسور

دیدن آسانسور در خواب می تواند معنی ها مختلفی داشته باشد که به جزئیات خوابی که دیده اید بستگی دارد. به همین دلیل همیشه توصیه می شود قبل از معنی کردن از خوابی تا جایی که می توانید سعی کنید جزئیات بیشتری از خوابتان را به یاد بیاورید و اگر چیز زیادی از خوابتان را به یاد ندارید کلا آن را فراموش کرده و به فکر تعبیر کردن آن نباشید.

اگر در خواب ببینید که آسانسور با سرعت بالا میرود

هم می تواند معنی خوبی داشته باشد و هم می تواند نماد بدی باشد. اگر در خواب ببینید که آسانسور با سرعت بالا میرود و شما حس خوبی از این موضوع داشتید می تواند به این معنی باشد که اتفاقی افتاده است که سرعت رسیدن شما به هدفتان بسیار زیاد شده است و حس می کنید که به زوری موفق خواهید شد. اگر ببینید که از این سرعت بالا حس بدی دارید می تواند به این معنی باشد که در رسیدن به یک هدف و خواسته بسیار عجله می کنید و به همین دلیل اشتباهاتی انجام می دهید که کار خودتان را سخت می کنید. شما صبر و حوصله کافی برای رسیدن به اهدافتان را ندارید و به همین اکثر اهدافتان را نیمه کاره رها می کنید و به سراغ هدف بعدی می روید.

اگر در خواب ببینید که آسانسور به سرعت پایین می رود

می تواند به این معنی باشد که مشکلی برایتان به وجود آمده است که حس می کنید به سرعت در حال شکست خوردن هستید و هر لحظه ممکن است اتفاقی بیافتد که کلا زندگی شما نابود شود . حس می کنید که هیچ کنترلی بر روی این وضع ندارید و همه چیز به شانس شما بستگی دارد.

اگر در خواب ببینید که آسانسور به سمت بالا می رود ولی ناگهان گیر می کند

می تواند به این معنی باشد که شما در راه رسیدن به آرزو و هدفتان به مشکلی برخورد کرده اید که نگران هستید تمام زحمات شما را به باد بدهد و مجبور شوید همه چیز را از اول شروع کنید.

تعبیر خواب سقوط آسانسور

اگر در خواب ببینید که آسانسور در حال سقوط است می تواند به این معنی باشد که شما یکی از بدترین دوران زندگیتان را می گذرانید و مدام نگران هستید. تمام مدت استرس دارید و می ترسید اتفاقی بیافتد که از کنترل شما خارج باشد و نتوانید برای حل آن کاری انجام دهید. مدام نگران هستید که خبر بدی به شما داده شود . معمولا این خواب را زمانی می بینیم که مشکلی برایمان پیش آمده است که حل کردن آن از کنترل ما خارج است و کس دیگری باید آن را حل کند. برای مثال زمانی که یکی از عزیزانمان دچار بیماری سختی شده است ممکن است این خواب را ببینیم . چرا که درمان بیماری او از کنترل ما خارج است و کاری از این بابت نمی توانیم برای او انجام دهیم و امیدوار هستیم که پزشک بتواند بیماری او را درمان کند. بخوانید‌ :‌ تعبیر خواب دکتر

تعبیر خواب افتادن در چاه آسانسور

اتفاق بسیار بدی برای شما افتاده است و حس بسیار بدی دارید. نمی توانید احساسات خودتان را کنترل کنید و مدام به این اتفاق بد فکر می کنید. برای مثال ممکن است کسی از عزیزان شما فوت کرده است و یا به شما خیانت جنسی شده است . در هر صورت هر چه که هست ، تحمل کردن آن برای شما بسیار سخت است و مدام از اول به موضوع فکر می کنید و دوباره ناراحت می شوید. بخوانید : تعبیر خواب مرده

اگر در خواب ببینید که آسانسور شما را به زیر زمین میبرد

اگر ببینید که آسانسور شما را بسیار پایین می برد و در جایی پیاده می شوید که آن را نمی شناسید می تواند به این معنی باشد که اتفاقی در زندگی شما افتاده است که حس می کنید حقایق بسیار زیادی از شما پنهان نگه داشته شده است. به قدری به شما دروغ گفته شده است که حتی به دانسته های خودتان هم شک کرده اید و حس می کنید که احتمالا بسیاری از دانسته هایتان هم دروغ هستند. به احتمال زیاد به شما خیانت جنسی شده است. بخوانید :‌ تعبیر خواب خیانت

اگر در خواب ببینید که از آسانسور آویزان شده اید

می تواند به این معنی باشد که یکی از بدترین دوران زندگی خودتان را سپری می کنید. شما به شدت استرس دارید و نگران هستید. مدام دلشوره دارید و می ترسید که اتفاق بدی بیافتد. احساس بی پناهی و بی کسی می کنید و حس می کنید که در برابر مشکلات زندگی بی دفاع هستید و هر لحظه ممکن است مشکلی برایتان پیش بیاید که برای حل آن هیچ کاری از دست شما ساخته نیست .به سختی خودتان را سرپا نگه داشته اید ولی نمی دانید که تا چه زمانی می توانید به این کار ادامه بدهید. به دنبال راه نجات از این وضع هستید ولی راهی پیدا نمی کنید و در حال ناامید شدن هستید. بخوانید :‌ تعبیر خواب افتادن

اگر در خواب ببینید که در آسانسور گیر کرده اید

می تواند به این معنی باشد که زندگی شادی ندارید ولی نمی دانید که چطور باید این اوضاع را عوض کنید . گرفتاری های زیادی دارید که حل نمی شوند و قبل از اینکه بتوانید یکی از مشکلات را حل کنید چند مشکل دیگر برایتان ایجاد میشود. به هیچ عنوان از زندگی خودتان رضایت ندارید و احساس خفگی می کنید. دوست دارید هر چه سریع تر این اوضاع را عوض کنید ولی راهی برای این موضوع پیدا نمی کنید. زیگموند فروید در این مورد می گوید:
اگر در خواب ببینید که در آسانسور گیر کرده اید می تواند به این معنی باشد که در عشقتان شکست خورده اید و حس می کنید که هیچگاه کسی را پیدا نخواهید کرد که شما را دوست داشته باشد و شما هم با او احساس آرامش کنید.
کارل گوستاو یونگ در این مورد می گوید ‌:‌
گیر کردن در آسانسور در خواب می تواند به این معنی باشد که از زندگی سیر شده اید و دلیلی برای زنده ماندن پیدا نمی کنید. شاید گاهی به خودکشی کردن فکر می کنید. ممکن است افسرده شده اید.

اگر در خواب ببینید که در یک طبقه خاص گیر می کنید

اگر در خواب ببینید که مدام در یک طبقه خاص گیر می کنید و آسانسور از آن طبقه بالاتر نمی رود می تواند به این معنی باشد که هر چقدر تلاش می کنید نمی توانید پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته باشید و حس می کنید که هیچ وقت قادر به موفقیت نخواهید بود . حس می کنید که دست به هر کاری میزنید اشتباه از آب در می آید. اعتماد به نفستان را از دست داده اید و کمی برای ادامه راه ناامید شده اید.

اگر در خواب ببینید که کسی شما را به چاه آسانسور هل می دهد

می تواند به این معنی باشد که مشکلی برای شما پیش آمده است که دیگران را در مورد آن مقصر می دانید و فکر می کنید که دیگران به عمد برای شما دردسر ایجاد کرده اند . شما از آنها کینه به دل گرفته اید و مدام به دنبال فرصتی هستید که این بدی آنها را تلافی کنید .

اگر در خواب ببینید که مقابل در آسانسور ایستاده اید

و منتظر هستید که آسانسور برسد ولی این اتفاق نمی افتد می تواند به این معنی باشد که شما برای رسیدن به اهدافتان منتظر کمک دیگران هستید و مدام به دنبال راه میان بر و راحت میگردید. ولی کسی به کمک شما نمی آید و راه میان بری هم وجود ندارد. در نهایت مجبور هستید که روی پای خودتان بیاستید و خودتان برای رسیدن به هدفتان تلاش کنید. کمکی در کار نیست و بهتر است بیش از این وقت و عمرتان را تلف نکنید و تا دیر نشده است دست به کار شوید.  
نظرات: 0 مشاهده