تعبیر خواب فیل - لیست 36 معنی مختلف {دیدن فیل در خواب}

دیدن فیل در خواب چندان رایج نیست و می تواند معنی مثبت و یا منفی داشته باشد که به جزئیات خوابی که دیده ایم بستگی دارد. معمولا توصیه می شود قبل از تعبیر کردن هر خوابی ، تا جایی که می توانید سعی کنید جزئیات بیشتری از خوابتان را به یاد بیاورید و اگر چیز زیادی از خواب را به یاد ندارید اصلا آن را معنی نکنید. اگر از جمله افرادی هستید که همیشه دوست دارید معنی بیشتر خواب‌های‌تان را بدانید، می توانید یک قلم و کاغذ در اتاق‌خوابتان داشته باشید تا اگر زمانی خوابی دیدید که معنی آن برایتان بسیار مهم بود،‌ به محض بیدار شدن ،‌هر آن‌چیزی را که به خاطر می‌آورید سریعا یادداشت کنید. تعبیر خواب فیل - لیست 36 معنی مختلف {دیدن فیل در خواب} تعبیر خواب فیل - لیست 36 معنی مختلف {دیدن فیل در خواب} چرا که هرچقدر زمان بیشتری از بیدار شدن بگذرد ، میزان بیشتری از خواب را فراموش خواهید کرد. در حالت کلی دیدن این خواب می‌تواند نمادی از حالات زیر باشد.
موفقیت و فراوانی به طور کلی دیدن فیل در خواب می تواند نمادی از قدرت و موفقیت هایی باشد که می‌توانند شما را به رفاه برسانند. این موفقیت‌ها اکثرا مالی و کاری هستند. می‌تواند به این معنی باشد که برای رسیدن به اهداف مالی و کاری بسیار تلاش کرده‌اید و حالا به موفقیتی که همیشه در نظر داشتید ، بسیار نزدیک شده اید.
مقاومت و پایداری در برخی از موارد این خواب می تواند نمادی از سرسخت بودن شما در مسیر رسیدن به اهدافتان باشد.شما برای رسیدن به یک هدف بزرگ بسیار تلاش کرده‌اید و در این مسیر سختی های بسیاری را تحمل کرده‌اید. در برخی موارد تا مرز ناامیدی رسیده اید ولی امیدتان را از دست نداده‌اید و با تمام قدرت برای رسیدن به هدفتان تلاش کرده‌اید.
نیاز به حمایت از طرف فردی قدرتمند در برخی از موارد دیدن این خواب می تواند نمادی از احساس نیاز شما به حمایت شدن از طرف فردی قدرتمند و با نفوذ باشد.از اینکه اطراف خودتان را پر کرده اید از افراد ضعیف و افسرده ، خسته شده اید و دوست دارید از این به بعد کمی هم با افراد موفق و شاد ، رفت و آمد داشته باشید.
از گذشته درس گرفته اید در شرایطی ممکن است این خواب به این معنی باشد که شما فردی هستید که به اتفاقات گذشته اهمیت بسیار زیادی میدهید و گذشته افراد معمولا بر روی تصمیم گیری های شما بسیار تاثیر‌گذار است. همیشه از اشتباهات گذشته درس می گیرید و سعی می کنید هیچ اشتباهی را دوبار تکرار نکنید.

تعبیر خواب فیل

این خواب می تواند معانی بسیار زیادی داشته باشد که در ادامه این مطلب به برخی از آنها اشاره خواهد شد.لطفا با ما همراه باشید.

اگر در خواب ببینید که فیل به دنبال شما افتاده

و شما از دست او فرار می کنید معمولا نماد این است که فردی قدرتمند با شما دشمن شده و یا در حال رقابت کردن با شماست. شما فکر می کنید که نمی توانید در مقابل او ایستادگی کنید به همین دلیل ترجیح داده اید که از او فرار کنید تا کمتر آسیب ببینید. حس می کنید که مبارزه و یا رقابت کردن با این فرد هیچ معنی ندارد چون از بابت قدرت ، هیچ تناسبی با او ندارید و شکست شما حتمی است. اعتماد‌به‌نفس‌تان را از دست داده‌‌‌اید و توانایی‌های خودتان را بسیار دست‌کم گرفته‌اید. بخوانید: تعبیر خواب تعقیب شدن

اگر در خواب ببینید که فیل به شما حمله می کند

می تواند به این معنی باشد که فردی قدرتمند برای شما دردسری ایجاد کرده است که حس می کنید راه فراری ندارید و مجبور به تسلیم شدن هستید. بسیار دوست داشتید که کسی در برابر او از شما حمایت کند ولی متاسفانه کسی در بین اطرافیان شما وجود ندارد که توان مقابله با این فرد را داشته باشد. بهترین راه در حال حاضر ممکن است این باشد که با او به هر طریقی که می توانید ، کنار بیایید.

تعبیر خواب فیل سواری

اگر در خواب ببینید که سوار فیل شده اید می تواند به این معنی باشد که به شدت احساس قدرت می کنید. حس  می کنید که بسیار قوی هستید و کسانی پشت سر شما هستند و از شما حمایت می کنند که بسیار قدرتمند و با نفوذ هستند. شما روی کمک این افراد بسیار حساب کرده اید و به همین دلیل هدف های بسیار بزرگی برای خودتان ترسیم کرده اید. اعتماد‌بنفس‌تان بسیار بالا رفته است. کمی در حال مغرور شدن هستید که می تواند باعث شکست‌تان شود. بخوانید : تعبیر خواب ببر

تعبیر خواب افتادن از روی فیل

این خواب معمولا تعبیر مثبتی ندارد و می تواند نمادی از شکست باشد. شما حس می کنید که شکست سختی خورده اید و جایگاه اجتماعی‌تان را در پیش اطرافیانتان از دست داده اید . حس می کنید که رفتار آنها با شما عوض شده است و دیگر مثل قبل به شما احترام نمی گذارند و در کارهای مهم روی شما حساب نمی کنند . حس می کنید اشتباهی انجام داده اید که باعث عقب افتادن‌تان از دیگران شده است . احساس می کنید که دیگر قدرت قبل را ندارید و بسیار ضعیف شده اید. اعتماد‌به‌نفستان را از دست داده اید. بخوانید : تعبیر خواب افتادن

تعبیر خواب غذا دادن به فیل

اگر در خواب ببینید که به فیل غذا می دهید می تواند به این معنی باشد که در حال تلاش هستید که پیشرفت بسیار زیادی داشته باشید. از ضعیف بودن به شدت خسته شده اید و دوست دارید به حدی پیشرفت کنید که دیگران حسرت زندگی شما را بخورند. برای اینکار برنامه هایی دارید و برای انجام این برنامه ها به شدت تلاش می‌کنید .

اگر در خواب ببینید که فیل در قفس است

می تواند به این معنی باشد که کسی شما را گرفتار خودش کرده است و در حال سوءاستفاده کردن از شماست. این فرد آزادی‌هایتان را شدیدا محدود کرده است و در خصوصی ترین کارهای شما هم دخالت می کند. شما فعلا به هر دلیلی به این فرد نیاز دارید و نمی توانید از او جدا شوید به همین دلیل فعلا مجبور هستید که رفتارهای ناراحت کننده او را تحمل کنید. ولی به محض اینکه احتیاجی به او نداشته باشید مطمئنا یک روز هم وجود او را تحمل نخواهید کرد و فورا از او دور خواهید شد.

تعبیر خواب فیل در خانه

اگر در خواب ببینید که در خانه شما فیل وجود دارد می تواند به این معنی باشد که کسی در بین اعضای خانواده شما وجود دارد که می توانید روی او حساب کنید . او یک فرد قابل اعتماد و قوی است که خوب می دانید که در روزهای سخت به راحتی ‌می‌توانید به او با خیال راحت تکیه کنید. بخوانید : تعبیر خواب خانه

تعبیر خواب فیل مرده

اگر در خواب یک فیل مرده ببینید می تواند به این معنی باشد که اتفاقی افتاده است که باعث از بین رفتن اعتماد‌به‌نفستان شده. شما دیگر مثل قبل احساس قدرت نمی کنید و حس می کنید که ضعیف شده اید.شاید به مشکل مالی دارید و به همین دلیل احساس کمبود می کنید. یا حتی ممکن است حس می کنید که پیر شده‌اید. شدیدا احساس پوچی و ناامیدی می کنید و هیچ تصوری از یک آینده بهتر و روشنتر ندارید. بخوانید : تعبیر خواب مرده
اگر سیاه باشد بسیار ناامید هستید
اگر سفید باشد خاطرات بدی دارید که نمی توانید به آنها فکر نکنید و این فکر کردن به خاطرات بد ، تمام انرژی شما را تخلیه می کند و اجازه نمی دهد که بر روی کارها و اهداف مهمتان تمرکز کنید
اگر قرمز باشد احساس خطر می کنید. حس می کنید که کسی در حال برنامه ریزی است تا برای شما مشکل بزرگی ایجاد کند
اگر زرد باشد  به صورت وسواس‌گونه نگران اتفاقاتی هستید که هنوز رخ نداده‌اند و ممکن است هرگز اتفاق نیافتاند
اگر صورتی باشد  کودک درون خودتان را به‌خوبی زنده نگه داشته‌اید
نظرات: 0 مشاهده