با «بی نهایت» تخیل را دوباره تجربه کنید در فیلیمو

فیلم های علمی تخیلی همیشه جزو آثاری هستند که به فکر کردن بیشتر مخاطب و تامل در رازهای هستی کمک می کنند. اگر ژول ورن در حدود 150 سال پیش در رمان هزاران فرسخ زیر دریا درباره پدیده عجیبی به اسم زیردریایی حرف نمی زد شاید امروز صنعت دریانوردی و اقیانوس پیماها نمی توانستند تا عمق چند صد کیلومتر دریا و اقیانوس ها نفوذ کنند و پرده از رازهای خلقت و هستی بردارند. با «بی نهایت» تخیل را دوباره تجربه کنید در فیلیمو با «بی نهایت» تخیل را دوباره تجربه کنید در فیلیمو سینمای هالیوود همواره جزو پیشتازهای ساخت آثار علمی تخیلی است که تلاش کرده است با ساخت فیلم های جذاب و دیدنی صنعت سرگرمی را ارتقا بدهد. فیلم سینمایی بی نهایت ساخته آنتوان فوکوآ جدیدترین محصول سینمای جهان است که توانسته است نظر مخاطبان را جلب کند. فیلیمو به عنوان بزرگترین VOD کشور با نمایش این فیلم هیجان انگیز تلاش کرده است مخاطبان خود را راضی نگه دارد.

داستان فیلم بی نهایت

«بی نهایت»، فیلمی در ژانر علمی-تخیلی و هیجان انگیز، به کارگردانی «آنتوان فوکوآ» و محصول سال 2021 سینمای آمریکاست. این فیلم اقتباسی از رمانی به نام «یادداشت های یک تناسخ گرا» اثر «دکتر اریک مایکرانز» است. داستان این فیلم درباره مردی به نام «ایوان مک کالی» است که به مرور در می یابد که توهمات او، واقعا چشم اندازهایی از زندگی گذشته اش است. برای دیدن فیلم بی نهایت در فیلیمو کلیک کنید

درباره فیلم بی نهایت

فیلم بی نهایت به کارگردانی آنتوان فوکوآ در سال 2021 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور آمریکا و در ژانر علمی تخیلی می‌باشد. در این فیلم مارک والبرگ، دیلن اوبرایان، سوفی کوکسن، والیس دی، چویتل اجیوفور، جیسون منتزوکس، روپرت فرند , لیلی ریچ به هنرمندی پرداخته‌اند. درباره کارگردان آنتوان فوکوآ (به انگلیسی: Antoine Fuqua) (زاده ۱۹ ژانویه ۱۹۶۶) کارگردان آمریکایی است.وی از سال 1999 مشغول فعالیت است و آثاری همچون ایکولایزر 1 و 2، چپ دست و بی نهایت نام برد. وی کارگردان فیلم‌های سینمایی هالیوود می‌باشد که با هنرپیشه‌های مطرح همچون: مورگان فریمن، ساموئل ال. جکسون، دنزل واشینگتن، مارک والبرگ، بروس ویلیس، جرارد باتلر و...فعالیت دارد. «بی نهایت» یک فیلم هیجان انگیز «بی نهایت» یک فیلم هیجان انگیز

«بی نهایت» یک فیلم هیجان انگیز

آنتوان فوکوآ از جمله کارگردان مطرح سینمای هالیوود محسوب می‌شود، وی با بازیگران بزرگی همچون مورگان فریمن، ساموئل ال. جکسون، دنزل واشینگتن، مارک والبرگ، بروس ویلیس و جرارد باتلر همکاری داشته است. آدمکش‌های جایگزین، طعمه، روز تعلیم، اشک‌های خورشید، آرتور شاه، تیرانداز، بهترین‌های بروکلین، المپیوس سقوط کرده‌است، ایکوالایزر، چپ‌دست، هفت دلاور و ایکوالایزر ۲ از جمله آثاری هستند که آنتوان فوکوآ در کارنامه کارگردانی خود می‌بیند. مارک والبرگ، دیلان اوبراین، میدی تو اجیوفور، یوهان هویکور، سوفی کوکسون، روپرت فرند، جیسون ممنتزوکس، کای الکساندر و تام هیوز بازیگرانی هستند ه در فیلم سینمایی «بی‌نهایت» به ایفای نقش پرداخته اند.   کریس ایوانز بازیگر مطرح فیلم‌های اونجرز در نقش کاپیتان آمریکا قرار بود در این فیلم بازی کند، در ماه ژوئن، کریس ایوانز به دلیل مسائل مربوط به زمان‌بندی، از این پروژه کنار رفت و مارک والبرگ وارد مذاکره برای جایگزینی وی شد. در ماه اوت اضافه شدن والبرگ تأیید شد و سوفی کوکسون و دیلان اوبراین به جمع بازیگران اضافه شدند. تام هیوز نیز در ماه اکتبر به بازیگران این فیلم پیوست. فیلمبرداری نیز در سپتامبر ۲۰۱۹ آغاز شد. صحنه‌ها در مرکز کاردیف و فرودگاه فارنبورو انجام شدند.

درباره بازیگران

مارک رابرت مایکل والبرگ (به انگلیسی: Mark Robert Michael Wahlberg) (زاده ۵ ژوئن ۱۹۷۱) هنرپیشه، تهیه‌کننده، تاجر، مدل، خواننده رپ و ترانه‌نویس آمریکایی است. مارک والبرگ بازیگر محوری فیلم «بی نهایت»  است. او برای فیلم رفتگان نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و نامزد جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش مکمل مرد و برای فیلم مشت‌زن نامزد جایزه اسکار بهترین تصویر و نامزد جایزه گلدن گلوب بهترین بازیگر مرد فیلم درام شد.او در آغاز کار حرفه‌ای خود، زمانی که به عنوان نوازنده رپ در گروه مارکی مارک و فرانکی بونچ به شهرت رسید، وی با نام «مارکی مارک» شناخته می‌شد. بر اساس گزارش وبگاه فوربز، او در سال ۲۰۱۷ با درآمد ۶۸ میلیون دلار آمریکا عنوان پردرآمدترین بازیگر تاریخ را از آن خود کرد که بیش از دو برابر درآمد اما استون پردرآمدترین زن هنرپیشه آمریکا با ۲۶ میلیون دلار در سال ۲۰۱۷ است. دیگر بازیگر مطرح این فیلم سینمایی دیلن اوبراین (به انگلیسی: Dylan O'Brien ؛ متولد ۲۶ اوت ۱۹۹۱) بازیگر آمریکایی است. وی به دلیل بازی در نقش اصلی توماس در سه گانه داستان علمی تخیلی Maze Runner (دونده مارپیچ) و بازی در نقش استایلز استیلینسکی در مجموعه تلویزیونی teen wolf (گرگ نوجوان) MTV شناخته شده است. از دیگر کارهای اوبراین می توان به بازی در نقش های اصلی فیلم هایی مانند The First Time (اولین بار) و American Assassin (قاتل آمریکایی) و نقش های مکمل در The Internship و Deepwater Horizon اشاره کرد. وی از معروف ترین و محبوب ترین کراش های دختران است .
نظرات: 0 مشاهده