بررسی و آشنایی با جدیدترین مدل های روز نی نی لای لای

در حال حاضر که مشغول به خواندن این مطلب هستید مدل های بسیار زیاد و متنوعی از انواع نی نی لای لای ها در بازار وجود دارد که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند. با مطالعه آنچه در ادامه خدمتتان ارایه می دهیم می توانید با انواع مدل های جدید و به روز این محصول آشنا شوید.

اهمیت کیفیت خواب کودک

خواب به اندازه مناسب برای هر کودک و نوزاد نیاز است و کمک شگرفی به بدن کودک می کند تا استخوان ها و ماهیچه های خود را به سمت رشد و نمو هدایت کند. طبق خلقت نوزادان برخی از آنها در طول شبانه روز ممکن است چیزی در حدود 5 ساعت از روز را بیدار و مشغول مشاهده اطرافیان خود و کنجکاوی باشند و باقی مواقع در حال استراحت و خواب هستند. بسیار مهم است که این استراحت و خواب به صورت مداوم باشد و کودک دچار اختلال خواب نشود. دو اندام مهم بدن نوزادان یعنی قلب و مغز هر دو از اصلی ترین اندام هایی هستند که در زمان استراحت تقویت می شوند. قلب به عنوان یکی از قوی ترین ماهیچه های بدن کودک نیاز به استراحت کودک دارد تا بتواند به رشد معمول خود ادامه دهد. مغز کودک نیز در زمان خواب او به رشد خود ادامه می دهد. تاثیر مهم دیگر خواب در مغز کودک این است که خواب با کیفیت مناسب و به اندازه باعث زمانبندی دقیق ارسال پالس های گرسنگی و سیری توسط مغز کودک می شوند. بررسی و آشنایی با جدید ترین مدل های روز نی نی لای لای بررسی و آشنایی با جدید ترین مدل های روز نی نی لای لای این امر موجب رسیدن و به هدر نرفتن مواد غذایی در بهترین زمان ممکن به بدن کودک است و بدن کودک می تواند از مواد مغذی دریافت شده در طول روز بهترین استفاده را نماید. مواد مغذی مانند پروتئین ها، انواع ویتامین ها و... این موارد مهم باعث می شود والدین تمام موارد ملزومات خواب را با وسواس زیاد و دقت انتخاب کنند تا خللی بر خواب کودک وارد نشود.

استفاده از نی نی لای لای

استفاده از این محصول می تواند درست مانند گهواره های قدیمی سنتی که در گذشته متداول بودند باعث آرامش خواب کودک گردند. این محصولات به نوعی مدل به روز شده ی همان گهواره ها هستند و با داشتن امکانات بیشتر راحتی بیشتری را برای کودک فراهم می کنند. برخی از کودکان عادت دارند تا در هنگام خواب توسط پدر یا مادر در آغوش کشیده شوند و حرکت کنند تا خوابشان ببرد. این محصول برای کودکانی که چنین عادتی دارند کاملا مناسب است و در مدل های گوناگونی به بازار عرضه می شود که می تواند تمامی نیاز های والدین را در رابطه با خواب کودک برطرف کند.

آشنایی با جدیدترین مدل های نی نی لای لای

نی نی لای لای یکی از محصولاتی است که روز به روز در حال گسترش بین خانواده های ایرانی است و سال های اخیر ب جزئی لا ینفک از ملزومات کودک و سیسمونی کودک تبدیل شده اند. انواع محصولات متنوع با ویژگی های متفاوتی در بازار وجود دارند که می توانید با تهیه آنها موجب خواب راحت کودک خود شوید که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم. آشنایی با جدیدترین مدل های نی نی لای لای آشنایی با جدیدترین مدل های نی نی لای لای

مدل های دارای موتور الکتریکی

برخی از نی نی لای لای ها دارای موتور برقی کوچکی هستند که توسط باتری و برخی مدل ها توسط برق شهر تغذیه شده و به آرامی حرکت می کنند. در رابطه با این مدل ها نیز دقت داشته باشید مدل هایی را تهیه کنید که حرکت تند و ناگهانی نداشته باشند که موجب بر هم زدن آرامش کودک دلبندتان شوند. انتخاب بین این مدل ها نیز گسترده است. برخی از مدل ها تنها در یک راستا حرکت می کنند و برخی دیگر نیز در چند جهت به صورت چرخشی حرکت می کنند. قابلیت انتخاب از بین چند سرعت نیز می تواند ویژگی مناسبی برای انتخاب محصول باشد.

مدل های موزیکال

برخی از مدل های موجود در بازار دارای قابلیت پخش موسیقی هستند. این قابلیت برای بعضی از خانواده ها اهمیت بالایی دارد. برخی از کودکان با خواندن یک لالایی یا پخش موسیقی راحت تر به خواب می روند. برخی از مدل ها دارای یک موسیقی ملایم خاص هستند و برخی دیگر قابلیت پخش چند موسیقی از پیش ذخیره شده در حافظه دستگاه را دارند. پس لازم است در هنگام خرید به موزیکال بودن محصول دقت کنید تا کودکتان به خوابی عمیق تر فرو برود. مدل های دارای آویز عروسکی مدل های دارای آویز عروسکی

مدل های دارای آویز عروسکی

برخی از مدل های موجود در بازار نیز دارای آویز های عروسکی مختلف هستند و بسته به سلیقه مادر و پدر و جنسیت فرزند می توان این آویز ها را تعویض کرد. می توانید از آویز های ی با رنگ های شاد و یا آویز های پسرانه که دارای عروسک های پسرانه هستند یا آویز های دخترانه و به رنگ های مورد پسند دختر ها استفاده کنید. کودک و نوزاد شما با تلاش به گرفتن آنها قوای بینایی و لامسه خود را تقویت می کند. این عروسک ها همچنین باعث تقویت قدرت تخیل کودک و سرگرمی او می شود.

آشنایی با قیمت نی نی لای لای در بازار

در بازار فروش نی نی لای لای ها در انواع متفاوت و مختلفی وجود دارند که هرکدام از آن ها مزایای مصرف قابل توجه ای دارند، از این رو نمی توان قیمت ثابت و مشخصی را برای آن ها در نظر گرفت چراکه این محصولات بر اساس نوع، کیفیت، طرح و.... دارای قیمت های متفاوتی هستند. بنابراین در هنگام خرید این موارد می تواند تاثیر مستقیمی بر روی قیمت محصول بگذارد که باید حتما به آن توجه داشته باشید تا بتوانید محصولی مناسب و کاربردی با نیاز خود تهیه و خریداری کنید که بیشترین استفاده ممکن را بدهد.  

سخن پایانی

در آخر اگر نیاز به داشتن سقف یا سایه بان برای نی نی لای لای خود دارید دقت کنید که در بازار مدل هایی با قابلیت اتصال سایبان وجود دارد. این نکته را مد نظر داشته باشید که تمامی این مدل ها دارای کمربند متناسب با بدن کودک باشند. و هرگز آنها را برای مدت طولانی به حال خود در این محصول رها نکنید و هر چند دقیقه یک بار به آنها سر بزنید.
نظرات: 0 مشاهده