تعبیر تصادف کردن - لیست 24 تعبیر خواب متفاوت - تصادف در خواب

تعبیر خواب تصادف کردن

تصادف کردن در خواب می تواند نشانه خطر باشد.معمولا باید به این خواب توجه خاصی نشان دهید.دیدن تصادف در خواب معمولا نشانه این است که در راه خطرناکی قدم گذاشته اید و هر لحظه احتمال خطر در این راه  وجود دارد.مهمتر از تصادف کردن در خواب ، نتیجه آن تصادف است.باید دقت داشته باشید که بعد از تصادف کردن چه اتفاقی برای شما رخ داده است . اگر در خواب ببینید که در جاده ، مانع و یا ماشینی وجود دارد که شما در حال تصادف کردن با آن هستید می تواند اینگونه تعبیر شود که شما در راه اشتباهی قدم گذاشته اید ولی هنوز راه بازگشتی وجود دارد.اگر در خواب ببینید که کسی با شما تصادف کرد و شما تقصیری در این تصادف نداشته اید اینگونه تعبیر می شود که اشتباه دیگران و احتمالا یکی از عزیزانتان باعث خواهد شد شما دچار دردسر شوید. تعبیر خواب تصادف کردن تعبیر خواب تصادف کردن
مطلب پیشنهادی : تعبیر خواب مرده
اگر زن هستید و در خواب ببینید که تصادف کرده اید می تواند به معنی این باشد که روابط شما با همسرتان در وضع خوبی نیست و باید برای بهتر شدن آن تلاش کنید.اگر در خواب ببینید که در هنگام تصادف از ماشین به بیرون پرتاب شده و سلامت ماندید می تواند اینگونه تعبیر شود که شما در یک بحران مالی به سر می برید ولی راهی که برای خلاص شدن از این بحران انتخاب کرده اید درست است . اگر در خواب دیدید که دو ماشین باهم تصادف کردند و کسی از نزدیکان شما در این تصادف زخمی شد می تواند به این معنی باشد که آن فرد در حق شما بدی یا خیانتی انجام داده است و شما هنوز او را نبخشیده اید. اگر در خواب ببینید که یکی از عزیزان شما در تصادف جان خود را از دست داد نشانه این است که آن فرد برای شما مهم است و شما شدیدا نگران از دست دادن و یا مرگ او هستید.ممکن است این عزیز در حال حاضر مریض باشد و یا حتی در بیمارستان بستری است .اگر سوار بر ماشین و یا اتوبوس هستید و هر لحظه نگرانید که ممکن است تصادف کنید می تواند نشانه این باشد که شما در زندگی خود شدیدا احساس نا امنی می کنید و کسی را ندارید که بتوانید به او اعتماد کنید. اگر ببینید تصادف کردید ولی هیچگونه خونریزی وجود ندارد می تواند به این معنی باشد که شما راهی را برای زندگی انتخاب کرده اید که فکر می کنید درست است ولی در عمل راهی اشتباهی در پیش رو دارید.عقل و مغز شما این اشتباه را درک کرده است ولی شما نمی توانید خودتان را قانع به برگشتن از این راه کنید. برای مثال ممکن است در حال ازدواج با کسی هستید که می دانید فرد درست و مناسبی برای زندگی کردن نیست و از لحاظ عقلی او را فرد مناسبی نمی دانید ولی به دلیل اینکه او را دوست دارید نمی توانید از ازدواج با او چشم پوشی کنید. اگر در خواب ببینید که شب هنگام در حال رانندگی هستید و مانعی در جلوی شما وجود دارد ولی با مهارت آن مانع را رد کردید و از تصادف کردن جلوگیری کردید می تواند نشانه این باشد که شما در راه غلطی بودید ولی با زیرکی راه خود را عوض کرده و از عواقب بد احتمالی آن در امان مانده اید.

تعبیر خواب تصادف کردن دیگران

اگر در خواب ببینید که کسی تصادف کرده است و زخمی شده است و شما او را نمی شناسید ، رونق کسب کار شما خوب است.اگر کسی که تصادف کرده است را می شناسید ، خبر بدی در راه است .اگر ببینید کسی در خواب تصادف کرده است و شما از این حالت او خوشحال هستید نشان دهنده این است که کسی بدی و یا خیانتی به شما کرده است و شما از او کینه به دل دارید. حتی ممکن است شما در فکر انتقام نیز هستید.
مطلب پیشنهادی : تعبیر خواب بارداری
اگر در خواب دیدید تصادف شدیدی رخ داده است و کسی در این تصادف زخمی نشده است نشان دهنده این است که شغل ، سرمایه گذاری و یا راه درآمدزایی که برای خود انتخاب کرده اید نادرست است ولی شما هنوز فرصت برای برگشت از این راه اشتباه دارید. تعبیر خواب تصادف کردن که با خون زیاد و یا حتی مرگ کسی همراه است می تواند اینگونه باشد که شما اشتباه بزرگی انجام داده اید و این اشتباه شما نه تنها به ضرر شما بوده است بلکه به اطرافیان و دوستان و آشنایان شما نیز زیان وارد کرده است.معمولا این اشتباه یک اشتباه مالی است .اگر در یک جاده در حال رانندگی هستید ولی از ترس پرتگاهی که در ادامه راه وجود دارد و از ترس تصادف کردن ، راه خود را ادامه نمی دهید می تواند نشان دهنده این باشد که شما راهی را انتخاب کرده اید که خودتان به آن راه اطمینان ندارید. اگر در خواب ببینید که تصادف کرده اید و در این تصادف جان خود را از دست دادید می تواند به این معنی باشد که شما در کسب و کار خود اشتباه بزرگی انجام داده اید و احتمال در حال حاضر ورشکسته شده اید و دیگر هیچ راه بازگشتی وجود ندارد.
مطلب پیشنهادی : تعبیر خواب سیب

 تعبیر خواب تصادف کردن با دوچرخه

اگر در خواب ببینید که در حال دوچرخه سواری هستید معمولا تعبیر آن به عوامل مختلفی بستگی دارد و نتیجه این دوچرخه سواری بسیار مهم است.اگر ببینید که در حال دو چرخه سواری هستید ولی به صورت کامل دوچرخه سواری بلد نیستید می تواند اینگونه تعبیر شود که شما کسب و کاری جدید آغاز کرده اید ولی به آن کار تسلط کامل ندارید.متاسفانه کاری که آغاز کرده اید بسیار حساس است و هر لحظه احتمال دارد تعادل و کنترل کار خود را از دست داده و شکست بخورید. اگر در خواب ببینید که با دوچرخه تصادف کردید و زخمی شدید به این معنی است که با یک اشتباه کوچک ، ضرر مالی بزرگی به خودتان وارد کرده اید .اگر در حال دوچرخه سواری هستید و در مسیر خود چندین تصادف را می بینید ولی شما جان سالم به در می برید می تواند نشانه این باشد که در کسب کار محل زندگی و یا همکاران شما مشکلی و یا کسادی وجود دارد ولی شما با زیرکی از آن مشکلات عبور می کنید و سود مالی به دست می آورید . اگر در خواب ببینید که دونفر باهم تصادف کرده اند و شما زخمی شدید !! می تواند نشانه این باشد که نزدیکان شما اشتباهی انجام داده اند و شما از آن اشتباه ضربه خورده اید و دچار ضرر مالی شده اید.

تعبیر خواب تصادف کردن عمدی

اگر در خواب بینید که به صورت عمدی با ماشین تصادف کردید می تواند نشانه این باشد که شما دچار مشکل مالی بزرگی بودید و سالها آن مشکل را ادامه داده بودید ولی نهایتا خودتان به جریان خاتمه داده اید و یا اعلام ورشکستگی کرده اید.
نظرات: 49 مشاهده