تعبیر خواب موز - لیست 21 معنی مختلف [دیدن موز در خواب]

دیدن موز در خواب معمولا با حس بسیار خوبی همراه است.در اکثر موارد دیدن میوه ها در خواب خوب است و هیچ معنی خاصی هم ندارد . بخصوص اگر میوه را در فصل خودش در خواب ببینید و رسیده و خوش طعم باشد و از خوردن آن در خواب لذت ببرید. در هر صورت معنی خواب هایی که می بینیم به شدت به جزئیات خوابی که دیده ایم بستگی دارد.به همین دلیل اگر از جمله افرادی هستید که مدام دوست دارید معنی اکثر خوابهایتان را بدانید ، می توانید یک قلم و کاغذ در اتاق خوابتان داشته باشید تا اگر زمانی خوابی دیدید که معنی آن برایتان بسیار مهم بود،‌به محض بیدار شدن ،‌ هر آنچیزی که به خاطر می آورید را سریعا یادداشت کنید. چراکه هر چقدر زمان بیشتری از بیدار شدن بگذرد میزان بیشتری از خواب را فراموش خواهید کرد. این خواب در حالت کلی می تواند نمادی از موارد زیر باشد: تعبیر خواب موز - لیست 41 معنی مختلف [دیدن موز در خواب] تعبیر خواب موز - لیست 41 معنی مختلف [دیدن موز در خواب]
حس خوبی دارید این خواب در بسیاری از موارد می تواند نمادی از این باشد که این روزها شرایط روحی خوبی دارید. آرامش دارید و از زندگی لذت می برید. ممکن است بعد از مدت های زیادی که استرس داشتید بالاخره به آرامش رسیده اید و از این بابت بسیار خوشحال هستید.
میل جنسی بالایی دارید در شرایطی دیدن این خواب می تواند نمادی از میل جنسی زیاد باشد. زیگموند فروید در این مورد می گوید:‌
دیدن موز در خواب نماد میل جنسی است . ممکن است مدتی است که از رابطه زناشویی به حد کافی لذت نمی بری و به همین دلیل مدام نیاز جنسی بالایی داری. این مورد در بیشتر موارد در خانم ها صادق است .

کمبود محبت دارید ممکن است این خواب نمادی از کمبود محبت باشد . شما سعی می کنید خودتان را جوری به دیگران نشان دهید که بیشتر توجه‌شان به شما جلب شود.
به فکر خیانت هستید اتفاقی افتاده که شما را به شدت به سمت خیانت کردن هدایت می کند. برای مثال ممکن است همسرتان به شما خیانت کرده است و شما می خواهید این کار او را تلافی کنید. هر چه که هست باید به شدت مواظب باشید که کاری انجام ندهید که بعدا باعث پشیمانی شود.
در زندگی زناشویی شکست سختی خورده اید ممکن است زندگی زناشویی بسیار بدی دارید و از این بابت به سختی شکست خورده اید. مخصوصا از بابت جنسی هیچ لذتی نمی برید و حتی ممکن است به شما خیانت جنسی شده باشد.

تعبیر خواب موز

این خواب در بیشتر مواقع هیچ معنی خاصی ندارد. در شرایط بسیار نادر ،‌اگر خوابی در مورد موز دیده اید که فکر می کنید می تواند معنی خاصی داشته باشد ،‌ سعی کنید قبل از معنی کردن خواب تا جایی که می توانید جزئیات بیشتری از آن را به یاد بیاورید و اگر چیز زیادی از خوابتان را به یاد ندارید اصلا به دنبال تعبیر آن نباشید و کاملا فراموشش کنید. در ادامه این مطلب به برخی خواب هایی که ممکن است در مورد موز ببینیم اشاره شده است . لطفا با ما همراه باشید.

تعبیر خواب موز خراب

اگر در خواب یک موز خراب و گندیده ببینید می تواند به این معنی باشد که استرس و اضطراب زیادی دارید و نگران هستید. شما نگران چیزی هستید که هنوز اتفاق نیوفتاده است. با این فکرهای منفی ، روزهای خودتان را تلخ می کنید.

تعبیر خواب خوردن موز

نیاز جنسی بالایی دارید و این نیاز بالا ممکن است برایتان مشکل ایجاد کند. ممکن است کاری انجام بدهید که بعدا پشیمان شوید ولی راهی برای جبران نداشته باشید. این روزها به شدت مستعد خیانت کردن هستید. بخوانید:‌ تعبیر خواب خیانت

اگر زنی در خواب ببینید که موز می خورد

می تواند به این معنی باشد که به شدت به توجه فردی از جنس مخالف نیاز دارید. شما دوست دارید که توسط مردی که عاشق او هستید دوست داشته شوید. احساسات زنانه شما این روزها به شدت بالاست . مخصوصا از بابت جنسی .

تعبیر خواب دیدن موز در خواب در دوران بارداری

اگر حامله هستید و خواب موز ببینید می تواند به این معنی باشد که حس می کنید دیگر آن جذابیت قبل از بارداری را برای شوهرتان ندارید و حس می کنید که او هر لحظه ممکن است به دلیل شرایط خاص دوران بارداری ،‌به شما خیانت کند. حتی ممکن است خود شما هم حس جنسی‌تان را نسبت به او از دست داده اید و به فکر خیانت کردن هستید.

اگر در خواب ببینید که پایتان روی پوست موز رفت

می تواند به این معنی باشد که در شرایط سختی قرار دارید. در این شرایط اگر کوچکترین اشتباهی انجام دهید ممکن است به مشکل بزرگی بیافتید. کاملا با احتیاط عمل می کنید و حواستان را کاملا جمع کرده اید.

تعبیر خواب موز فروشی

اگر در خواب ببینید که در حال فروختن موز هستید می تواند به این معنی باشد که از کار و شغلتان رضایت ندارید و حس می کنید که در حال تلف کردن عمر و وقتتان هستید و سود زحمت هایی که شما می کشید را فقط کارفرمای شما می برد.

تعبیر خواب موز نرسیده

اگر در خواب ببینید که موز نرسیده می خورید می تواند به این معنی باشد که با کسی وارد رابطه جنسی شده اید ولی حالا حس می کنید که این فرد مناسب شما نیست و انتخابتان اشتباه بوده است. شما نه تنها هیچ لذتی از کنار او بودن نمی برید بلکه حتی از این بابت ناراحت هم هستید و به دنبال بهانه می گردید تا این رابطه را تمام کنید.

اگر در خواب ببینید که کسی موز شما را دزدیده است

می تواند به این معنی باشد که به شما خیانت جنسی شده است و شما به هیچ عنوان نمی توانید این موضوع را درک و تحمل کنید. مدام به این فکر می کنید که حتما از بابت جنسی مشکلی داشتید که این خیانت اتفاق افتاده است. بخوانید : تعبیر خواب دزد
نظرات: 0 مشاهده