تعبیر خواب شیطان - لیست 37 معنی کاملِ دیدنِ ابلیس و دیو در خواب

دیدن خواب شیطان می تواند بسیار ترسناک و یا ناراحت کننده باشد. این خواب به راحتی می تواند شما را وحشت زده کند به حدی که ناگهان همراه با فریاد ، از خواب بپرید و حس کنید که ضربان قلبتان افزایش پیدا کرده است و شدیدا عرق کرده اید.چندین ساعت بعد از بیدار شدن از خواب هم اثرات این رویای ترسناک هنوز وجود دارد و به مرور از بین میرود. اکثر تعبیر کننده ها ، دیدن شیطان در خواب را مثبت تعبیر نمی کنند. البته جزئیات خوابی که در مورد شیطان می بینیم می تواند بر روی معنی آن بسیار تاثیرگذار باشد. به همین اگر شما از دسته افرادی هستید که همیشه دوست دارید معنی خوابهایتان را بدانید ، می توانید یک قلم و کاغذ در اتاق خوابتان داشته باشید تا اگر خوابی دیدید که معنی آن برایتان بسیار مهم بود ، به محض بیدار شدن هر آنچیزی که به خاطر می آورید را یادداشت کنید. چرا که هر چقدر زمان بیشتری از بیدار شدنتان بگذرد ، میزان بیشتری از خواب را فراموش خواهید کرد.در حالت کلی دیدن این خواب می تواند نمادی از حالات زیر باشد: تعبیر خواب شیطان - لیست 37 معنی کاملِ دیدنِ ابلیس و دیو در خواب تعبیر خواب شیطان - لیست 37 معنی کاملِ دیدنِ ابلیس و دیو در خواب
احساس خطر می کنید در شرایط بسیار بدی قرار دارید و مدام نگران هستید و احساس خطر می کنید. از بابت آینده خودتان و عزیزانتان بسیار نگرانید و فکر می کنید که به احتمال زیاد آینده سختی در انتظار شما است . این روزهای فشار زیادی را تحمل می کنید و شدیدا استرس و اضطراب دارید. هیچ ایده ای برای حل این مشکل به ذهنتان نمی رسد و دقیقا نمی دانید که این مشکل چطور ممکن است حل شود.
آنطور که دوست دارید زندگی نمی کنید در بسیاری از موارد به هر دلیلی مجبور هستیم کارهایی را انجام دهیم و یا طوری زندگی کنیم که دوست نداریم .ممکن است این اجبار بخاطر مشکلات مالی باشد و یا بخاطر کسی مجبور به فداکاری شده باشیم . در هر صورت در این شرایط معمولا احساس آرامش نمی کنیم و دوست داریم هرچه سریع تر اوضاع عوض شود. ممکن است آروزهایی دارید که حس می کنید دیگر به آنها نخواهید رسید.
به چیزی معتاد هستید این اعتیاد همیشه اعتیاد به مواد مخدر نیست . هر چیزی که شما را به خودش گرفتار کرده باشد  و شما به آن عادت کرده باشید می تواند نوعی اعتیاد به حساب بیاید. به کارهایی عادت پیدا کرده اید که خودتان هم می دانید که بسیار بیهوده و حتی بد هستند و هیچ نفعی برای شما و خانواده تان ندارند. ولی به هر دلیلی نمی توانید این کارها را کنار بگذارید. ممکن است لذتی در این کارها است که شما را به سمت خودش جذب می کند. به خوبی میدانید که اشتباه می کنید و این اشتباه می تواند برایتان بسیار گران تمام شود.

تعبیر خواب شیطان

دیدن شیطان در خواب می تواند معانی بسیار گسترده ای داشته باشد که به جزئیات خوابی که دیده اید بستگی دارد. به همین دلیل همیشه توصیه می شود قبل از معنی کردن خوابهایتان ، سعی کنید تا جایی که می توانید جزئیات بیشتری از آن را به یاد بیاورید. در ادامه این مطلب به برخی از خوابهایی که ممکن است در این مورد بببینم اشاره شده است. لطفا با ما همراه باشید.

تعبیر خواب دیدن شیطان به شکل یک مرد

اگر در خواب شیطان را به شکل یک مرد ببینید می تواند به این معنی باشد که کسانی در زندگی شما وجود دارند که در حال آسیب رساندن به شما هستند و باعث شده اند که اشتباهات زیادی انجام دهید. اگر خانم هستید و متاهل هستید می تواند به این معنی باشد که حس می کنید همسر مناسبی انتخاب نکرده اید و وجود او برای شما مضرر است . حس می کنید که با وجود این فرد هیچ آینده روشنی در انتظار شما نیست و هرگز نمی توانید به رفاه و موفقیت برسید.

اگر در خواب خودتان را به شکل شیطان و دیو ببینید

می تواند به این معنی باشد که حس می کنید ظلم بزرگی در حق کسی کرده اید و حالا از این کار اشتباه خودتان به شدت پشیمان شده اید . حس می کنید که راهی برای جبران این ظلم ندارید و تقریبا کار از کار گذشته است . حس خوبی نسبت به خودتان ندارید و فکر می کنید که فردی ظالم و حقه باز هستید.

تعبیر خواب فرار کردن از دست شیطان

اگر در خواب ببینید که از دست ابلیس در حال فرار کردن هستید می تواند به این معنی باشد که کسی در بین اطرافیان شما وجود دارد که براحتی می توان افکار و تصمیمات شما را تحت تاثیر قرار دهد. شما به خوبی می دانید که او نیت خوبی از این کار ندارد ولی هر چقدر تلاش می کنید نمی توانید در برابر وسوسه ها و پیشنهادهای او مقاومت کنید. بخوبی می دانید که این فرد به زودی شما را به دردسر بزرگی خواهد انداخت ولی توان جدایی و دوری از او را ندارید و به همین راه اشتباه ادامه می دهید.

تعبیر خواب گشتن به دنبال شیطان

اگر در خواب ببینید که می خواهید به جایی وارد شوید تا شیطان را ببینید می تواند به این معنی باشد که شما به هیچ کدام از قوانین اخلاقی پایبند نیستید و به راحتی می توانید برای رسیدن به اهدافتان دست به هر کاری بزنید و در این راه به هیچ عنوان برایتان مهم نیست که کسی آسیب ببینید. تنها چیزی که برای شما مهم است ، رسیدن به اهدافتان است . حتی اگر این هدف بد باشد و دیگران در این مسیر آسیب ببینید کوچکترین اهمیتی برای شما ندارد.

 تعبیر خواب جنگ کردن با شیطان

اگر در خواب ببینید که در حال جنگیدن با شیطان هستید می تواند به این معنی باشد که در حال انجام کار اشتباهی بودید ولی کمی احساس پشیمانی می کنید و در حال مقاومت کردن در برابر انجام آن کار هستید. برای مثال ممکن است در حال خیانت کردن به همسرتان هستید و خودتان هم می دانید که این کار اصلا درست نیست . با وجود اینکه او از این موضوع باخبر نشده است ولی شما مدام تلاش می کنید که این کار را ترک کرده و دیگر به او خیانت نکنید. مقاومت در برابر لذت جنسیِ خیانت کردن ، کار راحتی نیست و ممکن است موفق نشوید. بخوانید: تعبیر خواب خیانت

اگر یک زن متاهل در خواب ببیند که با شیطان می جنگد

زیگموند فروید در این مورد می گوید :
اگر متاهل هستی و در خواب ببینی که با شیطان یا دیو جنگ می کنی می تواند به این معنی باشد که به یاد عشق قبلی خودت هستی و می دانی که این کار درست نیست و می خواهی او را فراموش کنی . حس می کنی که حتی فکر کردن به او می تواند در حال حاضر خیانت محسوب شود.ممکن است از بابت جنسی او را با همسر خودت مقایسه می کنی و از رابطه زناشویی خودت رضایت نداری ...

اگر ببینی که شیطان را شکست دادی

می تواند به این معنی باشد که برای حل یک مشکل بزرگ ، بسیار تلاش کرده اید و حالا توانسته اید که این مشکل را حل کنید. در روزهای پایانی ، بسیار ناامید شده بودید و حس می کردید که دیگر قدرت لازم برای ادامه راه را ندارید.

تعبیر خواب شنیدن صدای شیطان

اگر در خواب صدایی بشنوید و حس کنید که صدای شیطان است می تواند به این معنی باشد که برای انجام کارهای مهم بسیار عجولانه و فکر نشده تصمیم گیری می کنید و به همین دلیل در اغلب اوقات شکست می خورید و موفق به انجام آن کار نمی شوید. معمولا کارها را نیمه کاره رها می کنید و کمتر پیش می آید که بتوانید مسئولیتی را به درستی به پایان برسانید.

تعبیر خواب ازدواج کردن با شیطان

اگر در خواب ببینید که عاشق شیطان ، دیو و یا جن شده اید و با او ازدواج می کنید می تواند نمادی از یک عشق نادرست باشد. برای مثال ممکن است عاشق یک فرد متاهل شده اید و نمی توانید او را ترک کنید. با وجود اینکه می دانید ارتباط با یک فرد متاهل کار بسیار اشتباهی است ولی نمی توانید او را فراموش کنید و همچنان به این عشق نادرست ادامه می دهید. یا ممکن است با فردی در ارتباط هستید که بخوبی می دانید که فرد مناسبی برای شما نیست و هیچ آینده روشنی با وجود او نخواهید داشت ولی به هر دلیلی نمی توانید او را ترک کنید. بخوانید : تعبیر خواب ازدواج

 تعبیر خواب شیطان در اتاق خواب

اگر در خواب ببینید که در اتاق خواب شما شیطان وجود دارد می تواند به معنی خیانت جنسی باشد . شما حس می کنید که همسرتان به شما خیانت جنسی کرده است .
 
نظرات: 1 مشاهده