"خوشمزه ترین شکلات صبحانه" فندقی-با نشاسته ذرت-با شیر-سریع و فوری

"خوشمزه ترین شکلات صبحانه" فندقی-با نشاسته ذرت-با شیر-سریع و فوری

طرز تهیه شکلات صبحانه فوری-طرز تهیه شکلات صبحانه با نشاسته-طرز تهیه خوشمزه ترین شکلات صبحانه طرز تهیه شکلات صبحانه فوری-طرز تهیه شکلات صبحانه با نشاسته-طرز تهیه خوشمزه ترین شکلات صبحانه

مواد لازم برای تهیه شکلات صبحانه نوتلا با پودر کاکائو

پودر کاکائو 3 ق غ
نشاسته ذرت 4 ق غ
پودر قند 7 ق غ
شیر 1 و نیم لیوان دسته دار فرانسوی
کره 50 گرم
شکلات سکه ای یا تخته ای 8 عدد
پودر فندق یا مغز آجیل خورد شده به میزان دلخواه
طرز تهیه شکلات صبحانه با خامه و پودر کاکائو

طرز تهیه خوشمزه ترین شکلات صبحانه با نشاسته

1- پودر کاکائو، پودر قند و نشاسته رو داخل یه کاسه ای که بتونید روی حرارت بذارید بریزید و با هم مخلوط کنید، بعد شیر رو کم کم بهش اضافه کنید و هم بزنید تا روان و یکدست بشه، بعد کاسه رو بذارید روی حرارت ملایم و مدام هم بزنید. 2- بعد از 3 دقیقه هم زدن، کره رو به کاسه اضافه کنید و کمی که از حالت رقیق و شل بودن در اومد شکلات سکه ای ها رو اضافه کنید و دوباره هم بزنید تا به غلظت دلخواهتون برسه، بعد از اینکه شکلات غلیظ شد از روی حرارت بردارید و بذارید در دمای اتاق تا خنک بشه. 3- زمانی که مایه شکلاتی خنک شد مغز خورد شده رو داخلش بریزید و هم بزنید، شکلات صبحانه خوشمزه شما حاضره، میتونید از این شکلات صبحانه خانگی خوشمزه علاوه بر اینکه در وعده صبحانه با کره یا به صورت خالی میل میکنید برای تزئین بستنی و انواع کیک و شیرینی و .. نیز استفاده کنید. چطور پنکیک ساده درست کنم؟

نکات مهم و فوت و فن تهیه شکلات صبحانه با شیر

1- شکلات سکه ای یا تخته ای رو از وسایل قنادی فروشی ها میتونید تهیه کنید. 2- پودر فندق و مغز آجیل اختیاریه میتونید حذفش کنید. 3- غلظت و طعم شیرینی شکلات صبحانتون بستگی به ذائقه خودتون داره میتونید شل یا خیلی غلیظ درست کنید و یا اینکه کم شیرین یا با شیرینی زیاد درستش کنید. 4- هر چه پودر کاکائوی شکلات صبحانتون بیشتر باشه سیاه‌ تر و طعمش تلخ‌ تر میشه. 5- مواظب باشید شکلات ته نگیرد، باید مرتب هم بزنید و در صورت ته گرفتن، ظرف آن را عوض کنید. 6- حرارت باید ملایم باشد، حرارت زیاد باعث می‌شود پس از مدتی شکلات شکرک بزند. 7- شکلات صبحانه رو بعد از درست کردن، داخل ظرف های درب دار بریزید و در یخچال به مدت 7 الی 12 روز نگهداری کنید.
نظرات: 0 مشاهده