هر آنچه باید درباره انواع سمعک زیمنس بدانید

خرید سمعک با کیفیت کار پر اهمیتی است. این وسیله یکی از مهمترین حواس انسان، یعنی شنوایی را به افرادی که دچار کم شنوایی هستند، بر می گرداند. به همین دلیل در خرید این محصول باید بیشترین دقت را به خرج داد. یک راه ساده برای خرید محصولی با کیفیت، اعتماد کردن به نام برند آن محصول است. هر آنچه باید درباره انواع سمعک زیمنس بدانید هر آنچه باید درباره انواع سمعک زیمنس بدانید شرکت آلمانی زیمنس از اولین شرکت هایی است که در جهان سمعک های شنوایی را تولید کرد. این شرکت با اعتبار 130 ساله ای که دارد می تواند شما را از خرید این محصول مطمئن سازد. در این مقاله قصد داریم تا برخی از انواع محصولات این شرکت را معرفی و بررسی کنیم.

انواع سمعک زیمنس

شرکت زیمنس یک برند معتبر در تولید سمعک های شنوایی است. این برند محصولات خود را با بالاترین فناوری های روز جهان می سازد و تنوع بسیار زیادی در تولید سمعک دارد. اولین سمعک جیبی این شرکت فونوفور آلفا بود که 130 سال از زمان ساخت آن می گذرد. در ادامه با انواع مختلف محصولات شنوایی این شرکت آشنا می شوید. لیستی که در ادامه می آید لیستی از صفحه پیشنهاد خرید از سمعک قلهک  است. انواع مختلف محصولات این برند را می توانید در این سایت تخصصی شنوایی ببینید و با آسودگی خاطر در خصوص کیفیت، آنها را خریداری کنید.

مدل زیمنس SILK X

این مدل برند زیمنس از کوچکترین سمعک های دنیا می باشد که با قرار گیری آن در گوش شما کسی متوجه آن در مقایسه با سمعک های دیگر با سایز معمولی، نخواهد شد. این نوع سمعک به راحتی در گوش افراد جایگذاری میشوند و با آنها می توان صدا ها را با کیفیت و به صورت واضح شنید.

مدل سمعک ACE

این مدل بسیار کوچک به صورت بسیار نامرئی در پشت گوش قرار می گیرد. قدرت این محصول بسیار بالاست و با استفاده از اپلیکیشن مخصوص می توانید تنظیمات آن را تغییر بدهید.

مدل سمعک MOTION

از این محصول می توان برای درمان هر نوع مشکل شنوایی استفاده کرد. طراحی ظاهری آن هم بسیار حرفه ای انجام شده است. این دستگاه به خوبی در پشت گوش پنهان می شود و حتی از فاصله های کم هم قابل تشخیص نیست.

مدل سمعک MOTION 13nx SIGNIA

این محصول از محبوب ترین محصولات زیمنس است. با این مدل شما می توانید درک شنیداری بهتری پیدا کنید و حتی در محیط های شلوغ صداها را با کیفیت بسیار خوبی بشنوید. این محصول به صورت بلوتوث با دستگاه های مختلف متصل می شود و قابلیت درمان وزوز گوش را هم دارد.

مدل زیمنس SILK NX

این مدل از انواع نامرئی است و برای شما شنوایی طبیعی و دقیقی را به ارمغان خواهد آورد. جنس این دستگاه از سیلیکون بسیار نرم است و با توجه به قابلیت Ultra HD e2e، شنیدن مکالمات را به شکل بهینه ای برای شما به ارمغان خواهد آورد.

مدل زیمنس INSIO NX و INSIO PX

مدل زیمنس INSIO NX و INSIO PX مدل زیمنس INSIO NX و INSIO PX این دو محصول از نوع سمعک های نامرئی هستند. با استفاده از این محصولات شما می توانید صداها را به صورت طبیعی و دقیق حتی در محیطهای شلوغ بشنوید. این محصول به فناوری درک بهینه مکالمات هم مجهز شده و دارای قابلیت استفاده از فناوری بی سیم و کنترل از راه دور است.

مدل سمعک PURE

یکی از محصولات ظریف و به روز شده زیمنس است و قدرت شنوایی فوق العاده ای به شما می دهد. این محصول برای افرادی که کم شنوایی حاد دارند، بسیار مناسب است. همچنین قابل شارژ است و مقاومت خوبی در برابر رطوبت و گرد و غبار دارد.

مدل سمعک Pure 13  signiaو Pure 10  signia

این محصول به مدت طولانی قابل استفاده است و می تواند روی گوش قرار بگیرد. شما می توانید همچنین کنترل کاملی روی این سمعک داشته باشید. قدرت پخش صدا در این محصول بسیار واضح و طبیعی است. سمعک signia طوری طراحی شده است که جریان مستقیم صدا از تلفن هوشمند و تلویزیون به دستگاه شنوایی هدایت می شود.

جمع بندی نهایی

در این مقاله سعی شد تا برخی از مدل ها را به شما عزیزان معرفی کرده تا برای خرید تصمیم گیری بهتری داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مرکز شنوایی قلهک در ارتباط باشید تا راهنمایی های لازم در خصوص خرید را داشته باشید.  
نظرات: 0 مشاهده