بهترین رنگ موها برای سال جدید

بهترین رنگ موها برای سال جدید بهترین رنگ موها برای سال جدید بهار و سال جدید با تغییر و تحول در همه زمینه ها همراه است. شما نیز می‌توانید با استفاده از به روز ترین رنگ موها برای سال نو تغییرات زیادی داشته باشید و  سال نو را با رنگ موی جدید آغاز کنید.

سال جدید و رنگ موهای ترندی

اگر در مورد رنگ موهایی که در سال پیش رو قرار است بیشتر ترندی و مورد توجه باشند اطلاعاتی ندارید بدانید که پیش بینی می‌شود در سال جدید آمبره با رنگ‌های ظریف و طبیعی، لایت‌های تکه‌ای، فانتزی و انواع مدل‌های بیبی لایت، مورد استقبال قرار بگیرند و استفاده از رنگ موهای یک تکه و خسته کننده کنار گذاشته شود. همچنین رنگ‌های بلوند خامه‌ای، رنگ مو زیتونی متالیک و رنگ مو دودی به شکل گسترده‌ای محبوبیت خواهند داشت.

بالیاژ شکلاتی کاراملی

هر کدام از رنگ‌های شکلاتی و کاراملی جداگانه رنگ موهای جذاب و پرطرفدار هستند. حالا این دو رنگ موی پرطرفدار را در ترکیب یک بالیاژ جذاب تصور کنید؛ ترکیب رنگی خاص و فوق‌العاده که به زیباترین شکل ممکن بر روی موهای شما نمایان خواهد شد. در این مدل رنگ مو، با استفاده از تکنیک بالیاژ شاهد کنار هم قرار گرفتن طیف رنگ قهوه‌ای طبیعی و روشن، رنگ خاص شکلاتی و در آخر بلوند محبوب کاراملی روشن خواهیم بود. این ترکیب رنگ انتخاب مناسب و ترندی برای دختر خانم‌های جوان و افرادی است که می‌خواهند ضمن حفظ جوانی و کم سن و سال به نظر رسیدن، رنگ موی بلوند را نیز بر روی موهایشان داشته باشند. در این مدل رنگ مو، ریشه موها درگیر دکلره نمی‌شوند و درصد کمی از تار موهای شما نیاز به دکلره خواهند داشت. در این مدل بالیاژ، جای هیچ نگرانی برای احتمال آسیب موهایتان وجود ندارد و با خیال راحت می‌توانید مدل موی مورد نظر را به آرایشگرتان نشان دهید؛ و در عرض چند ساعت منتظر دیدن یکی از بزرگترین تغییرات در رنگ و مدل موهایتان، در سالهای گذشته باشید. به دلیل اینکه حدود 60 درصد این مدل بالیاژ را رنگ‌ موهای گرم تشکیل می‌دهند، بالیاژ کاراملی شکلاتی انتخاب مناسبی برای انواع رنگ پوست خواهد بود. وجود نیمه ترکیب سرد و بلوند در این بالیاژ، آن را به انتخابی گیرا و خاص برای افراد گندمگون و سبزه رو تبدیل می‌کند. به چشم آمدن رنگ موی گرم و قهوه‌ای، با پوست‌های سفید تضاد خارق‌العاده‌ای را خلق کرده و پوستتان را روشن‌تر نشان خواهد داد.

لایت تکه‌ای

انتخاب لایت تکه‌ای برای رنگ کردن موها، بهترین گزینه پیش رو برای دختران نوجوان و جوانی است که مشتاق تغییرات خاص و بزرگ برای موهایشان هستند. هرچند در اولین نگاه به لایت تکه‌ای، ممکن است گمان کنید صرف رنگ کردن همین دو تکه مو، تغییر خاصی در ظاهرتان ایجاد نخواهد کرد، اما باید بگوییم که با انتخاب رنگ درست و متناسب با فرم چهره‌تان، می‌توانید بزرگترین تغییر را نسبت به رنگ‌های کامل، بالیاژ و حتی سامبره به مو و ظاهرتان ببخشد. در لایت تکه‌ای البته که می‌توانید سلیقه‌ای عمل کنید و هر تکه از موهایتان را که خواستید به رنگ دلخواه در آورید، اما انتخاب دو تکه جلوی مو بسیار ترند شده است. بخش های جلویی مو، بیشترین میدان دید را نسبت به کلیت موهای شما به خود اختصاص می‌دهد و اندکی تغییر در این قسمت، بسیار بزرگ  و متفاوت جلوه خواهد کرد. از طرفی در مدل لایت تکه‌ای، به دلیل آنکه تنها بخش هایی از مو دکلره خواهند شد، سلامت موهای شما حفظ می‌شود. انتخاب لایت تکه‌ای برای رنگ کردن موها، بهترین گزینه پیش رو برای دختران نوجوان انتخاب لایت تکه‌ای برای رنگ کردن موها، بهترین گزینه پیش رو برای دختران نوجوان در این مدل رنگ مو توصیه می‌شود از رنگ مو بلوند شنی، رنگ مو دودی پلاتینه و رنگ‌های فانتزی بهره بگیرید تا ضمن احساس تغییرات، انتخابی مد روز و جذاب داشته باشید. برای افرادی که پوست روشن و سفیدی دارند، انتخاب رنگ یاسی روشن، سبز روشن و سورمه‌ای بهترین انتخاب‌های ممکن خواهند بود. بهتر است کسانی هم که پوستی سبزه و گندمگون دارند، از انتخاب رنگ مو زیتونی دودی بسیار روشن و بلوند خاکستری غافل نشوند.

سامبره دودی

انتخابی خارق‌العاده برای خاص پسندان است.چنانچه از جمله افرادی هستید که به دنبال انتخاب رنگ موهای منحصر به فرد و تکرار نشدنی می‌باشید، پس تعلل نکنید، این رنگ از آن شماست. در تکنیک سامبره، مخلوطی از رنگ دلخواهتان که در اینجا دودی روشن و جذاب است، روی موهایتان خود نمایی می‌کند و با رسیدن به قسمت پایینی مو جذابیت بیشتری از خود نشان می‌دهد. در سامبره ریشه‌های مو درگیر دکلره نخواهند شد و صرفا از رنگ موهای قهوه‌ای دودی برای ایجاد همخوانی با قسمت بسیار روشن پایین مو و برای کاور کردن ریشه‌ها استفاده می‌شود. فاصله شروع شدن لایت‌های ظریف سامبره از ریشه موها، کاملا به انتخاب شما بستگی دارد و می‌توانید فاصله 1 تا 10 سانتی از ریشه موهایتان را برای شروع سایه روشن رنگ مو انتخاب نمایید. از جمله مزایای این تکنیک، عدم نیاز به رسیدگی مداوم و اقدام به ریشه گیری مجدد موها و هزینه‌های مکرر می‌باشد. اما به دلیل آنکه قسمتی از موهای شما دکلره خواهد شد، لازم است با انجام روتین مراقبتی روزانه به خوبی از موهایتان محافظت کنید. با استفاده مرتب از شامپو و سرم تقویت کننده مناسب موها، هیچ آسیبی گریبان‌گیر موهای جذابتان نخواهد شد. سامبره دودی در دسته بندی رنگ‌موهای سرد طبقه بندی می‌شود و انتخاب مناسبی برای انواع طیف رنگی پوست است. اما اگر پوست سبزه‌ای دارید، آرایش و میکاپ را برای درخشیدن با این رنگ مو نباید از یاد ببرید.

بالیاژ و آمبره پاستلی

استفاده از رنگ‌های جذاب و انرژی بخش پاستلی، از جمله انتخاب‌های فوق‌العاده‌ای است که به عنوان ترند روز رنگ مو برای سال جدید، برای همه شما در دسترس خواهد بود. این مدل رنگ موها به سبب جسارت بخشیدن و پرداختن به علایق شخصی در دنیا ترند شده و هدف اصلی آنها انتخاب خواسته‌ها و علایق افراد بدون دخیل کردن قضاوت دیگران است. پس اگر دوستدار هرکدام از رنگ‌های پاستلی و فانتزی هستید، لحظه‌ای تعلل نکنید و به آرایشگاه بروید و مطمئن باشید خوشایندترین تغییر ممکن را احساس خواهید کرد. در این تکنیک اگرچه ریشه موهایتان درگیر دکلره نخواهد شد، اما ساقه موها کاملا دکلره می‌شوند تا به پایه برسند. به همین دلیل نگهداری از این مدل رنگ، نیاز به شامپو رنگساژ و انواع سرم های تقویتی دارد تا هم رنگ موهایتان مدت طولانی‌تری حفظ شود و هم به دلیل دکلره دچار خشکی مو نشوید.

لایت شکلاتی

لایت شکلاتی برای شمایی که موهایی تیره رنگ دارید و می‌خواهید بدون آسیب رساندن به آنها، رنگ مویی متفاوت و به روز را تجربه کنید انتخاب بسیار مناسبی است. این رنگ مو در وهله اول ممکن است تیره به نظر برسد ولی با کمترین دردسر، رنگ مویی شیک را تجربه خواهید کرد. لایت شکلاتی با قرار گیری در میان موج موهای تیره شما، سایه روشن بسیار عمیق و خاصی را به طیف موهایتان خواهد بخشید و با هر حرکت مو، خودنمایی خواهد کرد. در این مدل رنگ مو، به هیچ عنوان از دکلره استفاده نمی‌شود و سلامت موهایتان به خطر نخواهد افتاد. اما صرف وجود رنگ مو، ایجاب می‌کند ابتدایی‌ترین مراقبت‌ها مثل سرم مو و روغن‌های تقویتی را برای آنها در نظر بگیرید. رنگ لایت شکلاتی در دسته لایت‌های گرم قرار می‌گیرد و انتخابی مناسب برای افرادی است که پوست سفید و روشنی دارند. تضاد به وجود آمده میان رنگ مو و رنگ پوست در این افراد جذابیت بی‌همتایی را به چهره آنان می‌بخشد. و اگر پوست سبزه و گندمگونی دارید، انتخاب این رنگ مو چندان به شما توصیه نمی‌شود. ولی چنانچه مصر هستید و دوست دارید چنین تناژ رنگی را روی موهایتان امتحان کنید، پیشنهاد می‌شود در کنار لایت‌های بلوند و ظریف بسیار روشن این کار را انجام دهید تا پوستتان را کدر نشان ندهد.

آمبره شرابی

ممکن است شما هم شنیده باشید که امسال، سال استقبال از انواع قرمزها در رنگ مو است. و استفاده از لایت‌ و آمبره طیف رنگ‌های قرمز در سال جدید به اوج محبوبیت خود خواهد رسید. این طیف از رنگ موها انتخاب بسیار مناسبی برای خانم‌های جوان و میانسال است. استفاده از لایت‌ و آمبره طیف رنگ‌های قرمز در سال جدید استفاده از لایت‌ و آمبره طیف رنگ‌های قرمز در سال جدید تنها کافیست بتوانید طیف رنگ مورد علاقه‌تان را پیدا کنید و با ترکیبی مناسب با سن و سالتان آن را روی موهایتان امتحان نمایید. انتخاب رنگ قرمز به صورت لایت و آمبره بر روی رنگ پایه طبیعی موهای خودتان، بسیار انرژی بخش و جذاب خواهد بود و با هر بار نگاه کردن در آینه، لبخندی از رضایت بر لبانتان نقش خواهد بست. طیف رنگ موی قرمز بسیار وسیع است و به همین دلیل هم ممکن است برای انتخاب رنگ موی مناسب دچار شک و تردید شوید. به همین خاطر چنانچه در سنین جوانی هستید، گاهی خوب است آزادانه عمل کنید انتخاب‌های جسورانه‌ای برای خود رقم بزنید؛ آمبره شرابی می‌تواند بهترین گزینه ممکن برای چنین شرایطی باشد. اما اگر در سنین میانسالی قرار گرفته‌اید و می‌خواهید رنگ مویی قرمز با طیفی مناسب برای سن و سالتان را انتخاب نمایید، ترکیب شرابی مسی، شرابی شامپاینی و شرابی ماهگونی از جمله بهترین گزینه‌های انتخاب از خانواده قرمز و پیش روی شما خواهند بود. اجرای آمبره شرابی روشن بر روی موها نیاز به دکلره تا پایه 7_8 خواهد داشت و ممکن است موهایتان به خاطر دکلره پایه کمی آزرده شود. به همین دلیل اول اینکه از بهترین مواد اولیه برای دکلره و رنگ موی سال جدید استفاده کنید و ثانیا برای این مدل رنگ موها، به آرایشگران حرفه ای مراجعه کنید تا موهایی سالم داشته باشید. رنگ‌های شرابی جلوه خارق‌العاده‌ای روی پوست‌های سفید و روشن دارند و تضاد جذاب و دلربایی را در ظاهر این افراد رقم خواهد زد. اما چنانچه، طیف رنگ پوست سبزه و گندمگونی دارید و می‌خواهید با انتخاب رنگ قرمز بدرخشید، اصلا نگران نباشید. افزودن تناژ کمرنگ و محوی از رنگ موی مسی می‌تواند نجات دهنده شما باشد و رنگ موی مورد علاقه تان را به شما بدهد.

آمبره شنی

انتخاب مناسبی برای بلوند پسندان و عشاق رنگ‌های پلاتینه و بسیار روشن است. آمبره شنی می‌تواند تغییر زیادی در ظاهر و چهره شما ایجاد کند؛ خصوصا اگر این رنگ مو را برای سال نو انتخاب می‌کنید. در تکنیک آمبره جذابیت و خودنمایی رنگ موها از وسط بلندی موهایتان شروع شده و در پایین مو به اوج خود می‌رسد. انتخاب آمبره‌های بسیار روشن در زمینه تیره ریشه‌ها، تضاد جذاب و دلربایی را برای موهایتان به وجود خواهد آورد که چشم هر کسی را به خود خیره می‌کند. در آمبره شنی، تکه‌های ظریف و بسیار روشن پلاتینه با بلوند بسیار روشن ادغام شده و با قرارگیری در کنار تیرگی ریشه مو، زیبایی نفس‌گیری را برای موهایتان رقم خواهد زد. در آمبره شنی، با توجه به رنگ اصلی مو، برای رنگ شدن یا نشدن ریشه و قسمت بالایی موها تصمیم گیری می‌شود. اگر موهای یکدست تیره و یا مشکی داشته باشید، می‌توانید از رنگ کردن ریشه موهای خود صرف نظر کنید. ولی در صورتیکه موهایی چند رنگ دارید، با استفاده از رنگ موی دودی زیتونی تیره، قسمت ریشه و بالای موهایتان یکدست خواهد شد و در نهایت به صورت سایه روشن اقدام به آمبره موهایتان می‌نمایند. در این تکنیک اجرای آمبره، از دکلره در قسمت زیرین مو استفاده می‌شود. به همین دلیل هم لازم است برای محافظت از موهایتان مانند بقیه زمان هایی که موی دکلره شده دارید روتین مراقبتی روزانه داشته باشید با کمک از انواع سرم و روغن مناسب برای موهای رنگ شده، و شامپوی بدون سولفات و تثبیت کننده رنگ آنها را تقویت کنید. آمبره شنی ترکیبی همگن از رنگ‌های بسیار تیره و بسیار روشن است و از این رو می‌تواند برای هر طیف رنگ پوستی مناسب باشد. پس اگر از این مدل رنگ مو خوشتان آمده، تعلل نکنید و بدون لحظه‌ای اتلاف وقت به آرایشگاه بروید.

نکات مهم و مراقبتی برای رنگ موی جدید

  • نکته مهمی که در رنگ کردن موهایتان باید آن را در نظر داشته باشید، مراجعه به آرایشگاه معتبری است که آرایشگر مربوطه تبحر کافی در رنگ کردن موهایتان را داشته باشد و با اقدامات غیر حرفه‌ای خود باعث آسیب دیدن موهایتان نشود.
  • نکته دیگر خرید رنگ مو مناسب و با برند معتبر است که کمک می‌کند موهایتان از آسیب‌های وارده در اثر وجود مواد شیمیایی موجود در رنگ مو محافظت گردد.
  • رعایت روتین مراقبت از موهای رنگ شده باعث می‌شود که موهایتان به مدت طولانی تری خوش رنگ و براق بماند و آسیب کمتری ببیند.
  • استفاده از شامپوی موهای رنگ شده بعد از رنگ کردن موها، از مهم‌ترین اقدامات ممکن می‌باشد.
  • قرار دادن ماسک موهای طبیعی، مثل ماسک موی آلوئه ورا و ... در روتین مراقبت موها، برای احیا و بازگرداندن سلامتی آنها بسیار موثر خواهد بود.
نظرات: 0 مشاهده