کاربرد تزریق ژل در مادلینگ و کانتورینگ صورت

بسیاری از افراد با تزریق ژل برای رفع چین و چروک آشنایی دارند، اما می توان از تزریق ژل برای زاویه سازی صورت هم استفاده کرد. وقتی تزریق ژل توسط یک متخصص حرفه ای انجام شود می توانید به کانتور صورت دلخواهتان برسید و زاویه صورتتان را اصلاح یا زاویه سازی کنید. در ادامه به مواردی از نتایج تزریق ژل در صورت پرداخته شده است. کاربرد تزریق ژل در مادلینگ و کانتورینگ صورت کاربرد تزریق ژل در مادلینگ و کانتورینگ صورت

تزریق ژل چیست؟

مانند پیوند چربی اتولوگ یا همان تزریق چربی، تزریق ژل روش غیرتهاجمی است که بیمار برای هموارسازی چین و چروک، خطوط سن و افتادگی های پوست و خلاص شدن از شر آنها به کار می گیرد، اما در مواقع دیگر از تزریق ژل برای کانتورینگ شکل صورت به شکل دلخواه بیمار استفاده می‌شود. هیالورونیک اسید ماده اصلی این ژل ها است که به صورت طبیعی در بدن هم پیدا می‌شود که این ماده به رطوبت رسانی و افزایش حجم پوست کمک می‌کند. پوست با افزایش سن، کشسانی خود را به تدریج از دست می دهد و شروع به نازک شدن می‌کند. با کمک این ژل ها، پوست هایی که افتادگی دارند، لیفت می شوند و به صورت یا بخش های دیگر بدن ظاهری پرتر و جوان تر می بخشد. کاربرد تزریق ژل برای مادلینگ و کانتورینگ صورت از تزریق ژل می توان در مادلینگ صورت استفاده کرد. مادلینگ و کانتورینگ صورت با تزریق ژل در فک متخصص پوست بعد از انجام مشاوره کامل با شما، کانتورها را روی صورتتان خواهد کشید و برای هر چه بی‌دردتر کردن فرآیند، از کرم بی حس کننده استفاده می‌کند. برای شکل دهی به زاویه فک، کاهش افتادگی پوست زیر فک و دستیابی به ظاهر و زاویه طبیعی فک از تزریق مقدار کمی ژل استفاده می‌شود. کل فرآیند زاویه سازی فک چیزی بین 30 تا 45 دقیقه طول می کشد. ممکن است کمی کبودی، تورم و قرمزی را مشاهده کنید اما چیز نگران کننده ای نیست و بعد از حدود دو هفته فروکش می‌کند.  

مادلینگ و کانتورینگ صورت با تزریق ژل در گونه

مادلینگ و کانتورینگ صورت با تزریق ژل در گونه مادلینگ و کانتورینگ صورت با تزریق ژل در گونه استخوان های گونه نقاط اصلی ساختار استخوانی صورت را تشکیل می دهند. وقتی پزشکان افزایش حجم گونه به آن ژل تزریق می کنند، نه تنها بخش میانی صورت را لیفت می‌کند بلکه ظاهر جوان تری هم به بخش بالایی صورت می بخشد. تزریق ژل گونه خیلی می تواند اشکال مختلفی داشته باشد، یعنی شاید اگر صورت لاغری دارید، دوست داشته باشید که گونه بزرگتر، و اگر صورت گردی دارید، دوست داشته باشید که گونه زاویه دارتری داشته باشید.

مزایای مادلینگ و کانتورینگ صورت توسط تزریق ژل چیست؟

مزایای مادلینگ و کانتورینگ صورت توسط تزریق ژل چیست؟ مزایای مادلینگ و کانتورینگ صورت توسط تزریق ژل چیست؟ مزیت های مختلفی در استفاده از تزریق ژل در مادلینگ صورت وجود دارد که بعضی از این مزایا عبارتند از:
  • تزریق ژل پوستی یک روش بدون جراحی است. زمانی شکلی دهی و زاویه سازی فک و صورت تنها از طریق جراحی ممکن بود. اما این روش، هزینه بر، تهاجمی و نیازمند زمان ریکاوری قابل توجهی بود تا بافت صورت بهبود پیدا کند. در مقابل در تزریق ژل، هیالورونیک اسید به سادگی و در مدت زمانی معمولا کمتر از دو ساعت تزریق می‌شود. اگرچه ممکن است در ابتدا با کمی کبودی و تورم مواجه شوید اما به دوره ریکاوری نیازی نیست و می توانید ادامه روز را همانطور که برنامه ریزی کرده بودید ادامه دهید.
  • تزریق ژل نقاط بخصوص را هدف می گیرد. از تزریق ژل می توان برای هدفگیری نقاطی بخصوص که معمولا نقاط اصلی و ساختاری صورت به شمار می روند، استفاده کرد. در این روش، بینی، گونه ها، چانه و فک را می توان برای زاویه سازی صورت از نو شکل دهی کرد و حجمشان را افزایش داد تا یک کانتورینگ صورت کامل داشته باشیم و نتایج خیره کننده ای نیز به دست بیاوریم. تزریق ژل در این نقاط نیاز به دقت بالایی دارد، چرا که علیرغم نیاز به افزایش حجم اما اگر مقدار تزریق ژل کمی بیش از حد مورد نیاز شود، ظاهری نامتوازن به صورت می دهد و شاید نیاز به تخلیه آن شود. این مساله در کنار مسائل ایمنی وبهداشتی از دلایل دیگری است که تنها به متخصصان حرفه ای زیبایی اعتماد کنید.
  • هیالورونیک اسید به صورت طبیعی در بدن وجود دارد. فیلرهای پوستی می تواند شامل تزریق هیالورونیک اسید باشد که تنها یک ماده شیمیایی نیست، بلکه در واقع نوعی ماده شیمیایی است که در بدن انسان پیدا می‌شود و در زیر پوست متمرکز می‌شود. به عنوان بخشی از فرآیند طبیعی افزایش سن، با کاهش ذخیره بدن و کاهش سرعت تولید، میزان هیالورونیک بدن کاهش می یابد. این مساله منجر به شکسته شدن کلاژن و الاستین، و در نتیجه افتادگی و فرورفتگی پوست می‌شود و همین می‌شود که چین و چروک ها هم تشکیل می‌شود. تزریق هیالورونیک اسید منجر به جایگزینی این ذخایر و در اختیار قرار دادن مواد مغذی مورد نیاز پوست برای سالم ماندن می‌شود. در این فرآیند احجام فرو رفته داخل پوست نیز جایگزین می شوند و امکان شکل دهی مجدد و کانتورینگ صورت به شکلی طبیعی فراهم می‌شود.

نتایج تزریق ژل به نوع ژل استفاده شده بستگی دارد.

نتایج تزریق ژل به نوع ژل استفاده شده بستگی دارد. نتایج تزریق ژل به نوع ژل استفاده شده بستگی دارد. دیدن نتیجه مادلینگ و کانتورینگ ناشی از تزریق ژل در صورت فوری است. رایج ترین ژل مورد استفاده در مادلینگ و کانتورینگ صورت، ژل هیالورونیک اسید است، با اینحال ممکن است بعضی از مواد دیگری استفاده کنند.
  1. برند Restylane Lyft و Juvederm Volumaاینها ژل های هیالورونیک اسیدی هستند که نتایج بهتری به همراه خواهند داشت و نتایج آنها نیز برای مدت زمانی طولانی تری باقی می ماند. ژل هیالورونیک اسید در طول زمان به طور کامل جذب می‌شود و اگر از نتیجه تزریق ژل راضی نبودید، مطمئن باشید که از بین خواهد رفت.
  2. برند Sculptraژل اسکالپترا که از پلی ال لاکتیک اسید ساخته شده، گزینه دیگری است که عملکرد بسیار خوبی در مادلینگ و کانتورینگ صورت دارد. نتیجه اسکالپترا بلافاصله بعد از تزریق دیده نمی شود اما با گذشت زمان به صورت مداوم، کلاژن های بیشتری تولید می‌کند و تا شش ماه افزایش حجم خواهد داشت.

ماندگاری ژل تزریق شده چقدر است؟

نتیجه تزریق ژل هیالورونیک اسید بسته به فیزیولوژی فرد می تواند بین هشت تا دوازده ماه باشد، که در مواردی ممکن است کوتاهتر یا طولانی تر باشد. پلی ال لاکتیک اسید می تواند تا پنج سال باقی بماند، اما نتایج قابل بازگشت نیستند.

همیشه با یک پزشک حرفه ای مشورت کنید.

ظاهر طبیعی صورت در نتیجه مادلینگ و کانتورینگ صورت همیشه تنها به محصولی که استفاده می‌شود بستگی ندارد بلکه به مجری آن نیز وابسته است. فراموش نکنید که حتما با یک متخصص پوست یا کارشناس زیبایی حرفه ای مشورت کنید. ترکیب یک محصول باکیفیت در دستان یک پزشک حرفه ای تضمین کننده نتیجه دلخواهتان خواهد بود.
نظرات: 0 مشاهده