تفاوت تجربه، تخصص و رویکرد صحیح را با کلینیک دندانپزشکی آرمانی در شهریار تجربه کنید.

کادر پزشکی با تجربه، برنامه ریزی صحیح و مواد با کیفیت، موفقیت را برای شما به ارمغان می آورد. از پر کردن دندان تا عمل جراحی پیشرفته مانند پیوند استخوان ، تمامی خدمات دندانپزشکی که به آن نیاز خواهید داشت در کلینیک  دندانپزشکی آرمانی توسط متخصصین دانشگاهی ارائه می شود. تشخیص، برنامه ریزی و درمان صحیح سه اصل کلی در دستیابی به موفقیت در خدمات دندانپزشکی کلینیک ما هست. ما سعی می کنیم با استفاده از تجربه و دانش متخصصان دانشگاهی ، به بیماران خود کمک کنیم تا با لبخندی زیبا و سالم تر کلینیک دندانپزشکی آرمانی در شهریار را ترک کنید. ما در ارتودنسی، جراحی دهان، ایمپلنتولوژی، ریشه دندان، پروتز، دندانپزشکی کودکان و زیبایی دندان متخصص هستیم. ما راه حل هایی برای تمامی اعضای خانواده شما داریم. امکانات مدرن کلینیک ما علاوه بر ارائه محیطی آرام، از بهترین تکنولوژی استفاده می کند. در کلینیک دندانپزشکی آرمانی هدف ما ارائه حداکثر راحتی و بهترین درمان پزشکی و شخصی، برای هر یک از بیماران است. تنها چیزی که ما را نگران می کند سلامت دهان و دندان شماست و اینکه بتوانید بدون فکر کردن به هزینه درمان مورد نیاز خود را دریافت کنید. به همین منظور تسهیلات پرداختی فراوانی را به شما پیشنهاد می کنیم تا به راحتی بتوانید روی سلامت دهان و دندان خود سرمایه گذاری کنید.   تفاوت تجربه، تخصص و رویکرد صحیح را با کلینیک دندانپزشکی آرمانی در شهریار تجربه کنید. کلینیک تخصصی دندانپزشکی آرمانی یکی از مجهزترین کلینیک های دندانپزشکی واقع در شهریار است  که در راستای خدمات رسانی به هموطنان عزیز مطابق با استاندارد های روز دنیا از سال 1394 با همکاری دندانپزشکان مجرب،  متخصصان دندانپزشکی در شهریار و اساتید دانشگاهی به شهروندان گرامی شهر های کرج ، شهریار خدمات رسانی می کند و با به کارگیری بهترین و با کیفیت ترین مواد دندانپزشکی سعی در ارتقاء کیفیت خدمات خود برای حفظ و بهبود سلامتی مراجعین محترم دارد. بر این اساس با افتخار و اطمینان کامل کلیه خدمات دندانپزشکی خود را بصورت تضمینی و با گارانتی ارائه میکند. تمام کارکنان کلینیک آرمانی در رسیدگی به نیازهای شما نقش دارند و هدف ما طراحی بهترین لبخند برای شماست. کلینیک دندانپزشکی آرمانی در کرج بهترین انتخاب برای سلامتی و زیبایی لبخند شما .... کلینیک دندانپزشکی آرمانی در کرج بهترین انتخاب برای سلامتی و زیبایی لبخند شما ....

کلینیک دندانپزشکی آرمانی در کرج بهترین انتخاب برای سلامتی و زیبایی لبخند شما ....

درمان های دندانپزشکی در محیطی آرامش بخش و راحت انجام می شود. بهترین چیزی که می توانیم به شما هدیه بدهیم یک لبخند زیبا و سالم است.   فلسفه ما بر اساس استفاده از متخصصان با تجربه همراه با آخرین تکنیک های دندانپزشکی است. برای ما بسیار اهمیت دارد که تیم متخصصانی که به شما رسیدگی می کنند همیشه در دسترس باشند. ما رضایت بیماران خود را با یک درمان دندانپزشکی کاملاً تخصصی، شخصی و راحت به دست می آوریم.

خدمات دندانپزشکی کلینیک آرمانی در شهریار

ایمپلنت در شهریار

دندان ها ممکن است به دلیل پوسیدگی و یا عوامل مختلف از بین بروند. فرقی نمی کند که یک دندان از بین رفته باشد یا بی دندانی کامل باشد، شما می توانید با ایمپلنت دندان سلامت قبلی خود را به دست آورید.

لمینت در شهریار

درمان لمینت در شهریار و در کلینیک آرمانی با استفاده از بهترین برند های لمینت سرامیکی انجام می شود، زیرا سلامت شما در اولویت ما قرار دارد.

پر کردن و عصب کشی

عصب کشی برای بازسازی و محافظت از استحکام ساختار اصلی دندان شما انجام می شود.

ارتودنسی در شهریار

کلیه درمان های ارتودنسی ثابت و متحرک در کلینیک آرمانی توسط ارتودنتیست های با تجربه انجام می شود. درمان ارتودنسی در شهریار به شهروندان این امکان می دهد لبخند صاف تری داشته باشند.

انجام جراحی ساده و پیشرفته دهان و دندان در شهریار

ایمپلنت، جراحی کیست، کانال ریشه ، فلپ ( پیوند استخوان) ،  لیفت سینوس، کشیدن دندان عقل نهفته و …

سفید کردن دندان

اگر از رنگ دندان خود راضی نباشند به راحتی می توانید با استفاده از بلیچینگ دندان به لبخند دلخواه خود دست یابید.

جسورانه بخندید

ما لبخند سه بعدی شما را با طرح لبخند طراحی می کنیم و به شما لبخندی جسورانه هدیه می دهیم.

دندانپزشکی اطفال در شهریار

دندانپزشکی اطفال شاخه ای از دندانپزشکی است که وظیفه پیشگیری و درمان مشکلات دهان و دندان در کودکان را بر عهده دارد. کلینیک دندانپزشکی آرمانی با ارائه گسترده ترین خدمات دندانپزشکی اطفال مانند فلورایدتراپی ، فضانگهدار، عصب کشی دندان شیری، فیشور سیلانت و ... سلامت دهان و دندان کودکان شما را تضمین می کند. کلینیک ما به عنوان یکی از شناخته شده ترین دندانپزشکی اطفال در شهریار فعالیت می کند. چرا کلینیک دندانپزشکی آرمانی را انتخاب کنید؟ چرا کلینیک دندانپزشکی آرمانی را انتخاب کنید؟

چرا کلینیک دندانپزشکی آرمانی را انتخاب کنید؟

  • ما به سلامتی و بهداشت دهان و دندان شما اهمیت ویژه ای می دهیم
  • تجربه بالا و استفاده از متخصصین دانشگاهی
  • 20 سال تجربه بالینی در این زمینه
  • همیشه از آخرین تکنولوژی و نوآوری های علمی دندانپزشکی برای درمان بیماران خود استفاده می کنیم.
  • ما سلامت دهان و دندان را مرتبط با سلامت عمومی شما در نظر می گیریم و را با رویکردی پیشگیرانه درمان می کنیم.
  • ما به آسایش شما اهمیت می دهیم
پزشک شما بهترین برنامه درمانی را برای شما انتخاب خواهد کرد.

ما به بهداشت محیطی اهمیت ویژه ای می دهیم

در کلینیک دندانپزشکی آرمانی، می‌توانید فرآیندهای استریل را به طور کاملا شفاف دنبال کنید. کنترل‌ پرسنل و تجهیزات به‌طور دوره‌ای بررسی می ‌شوند.

ما به زمان شما اهمیت می دهیم

از آنجایی که می دانیم هیچ کس دوست ندارد منتظر بماند، سعی می کنیم نوبت های شما را به گونه ای برنامه ریزی کنیم که هنگام مراجعه به کلینیک وقت خود را تلف نکنید. بیماران اضطراری بدون وقت قبلی در همان روز درمان می شوند.

ما به بودجه شما اهمیت می دهیم

ما روش های مختلف پرداخت را ارائه می دهیم تا بتوانید به راحتی از خدمات دندانپزشکی ما بهره مند شوید. همچنین می‌توانید از تخفیف‌های ثبت نام آنلاین نیز استفاده کنید.

ما آخرین فناوری را از نزدیک دنبال می کنیم

بی‌حسی بدون درد، دستگاه بی‌حسی موضعی کنترل‌شده ، استفاده از لیزر در جراحی نمونه هایی از کاربرد تکنولوژی روز دنیا.

طراحی لبخندی که آرزوی آن را داشتید

ما طیف گسترده ای از خدمات دندانپزشکی را برای کمک به شما در دستیابی به یک لبخند جذاب ارائه می دهیم.

6 سال تجربه

کلینیک دندانپزشکی آرمانی با 6  سابقه خدمات رسانی ، تمامی خدماتی که ارائه می دهد زیر نظر بهترین دندانپزشکان کشور انجام می شود.

رضایت بیمار

رضایت بیمار هدف اصلی ما در ارائه خدمات دندانپزشکی است. انتخاب شما نتیجه نهایی را تعیین می کند، پزشکان کلینیک آرمانی فقط در این روند شما را راهنمایی می کنند. پروتکل های بهداشتی پروتکل های بهداشتی

پروتکل های بهداشتی

هدف ما این است که بیماران و کارکنان خود را همیشه ایمن نگه داریم. به همین دلیل، درمان هایی که در مطب دندانپزشکی انجام می دهیم، با استفاده از پروتکل های استاندارد ایمنی انجام می شود.
نظرات: 0 مشاهده