اقامت در سرسبزترین هتل‌های شمالی

اگر تابحال در سفرتان به شهرهای شمالی ایران، به دنبال ویلا بوده‌اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که این مقاله را بخوانید و بعد از آشنایی با سه تا از بهترین‌ هتل‌های شمالی کشورمان، برای اقامت تصمیم بگیرید. در نهایت به شما خواهیم گفت که چطور می‌توانید هر یک از این هتل‌های شمالی را با قیمت مناسب رزرو کنید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. اقامت در سرسبزترین هتل‌های شمالی اقامت در سرسبزترین هتل‌های شمالی

هتل میزبان بابلسر

به جرات می‌توان گفت که بهترین هتل شهر بابلسر و یکی از بهترین هتل‌های شمالی ایران، هتل میزبان بابلسر می‌باشد. این هتل 5 ستاره که خارج از شهر بابلسر است و فاصله خیلی کمی تا مرکز شهر دارد، در سال 1399 افتتاح شده و جزو هتل‌های نوساز و باکیفیت این شهر بحساب می‌آید. هتل میزبان در کل 13 طبقه و 126 واحد اقامتی دارد. اگر دوست دارید چشم‌انداز خوبی از داشته باشید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که یکی از اتاق‌های طبقات بالاتر هتل را رزرو کنید و از منظره آن لذت ببرید. این هتل چهار رستوران دارد و در این رستوران‌ها، می‌توانید انواع غذاهای ایرانی، فست فودی و کبابی را نوش جان کنید و برای میل کردن غذا، تا شهر نروید. از امکانات تفریحی این هتل نیز می‌توان به زمین تنیس، زمین والیبال، استخر، سونا و جکوزی اشاره کرد.

هتل سالار دره ساری

یکی از هتل‌های خوب مازندران که حدود 10 کیلومتر با مرکز شهر ساری فاصله دارد، هتل سالار دره ساری می‌باشد. این هتل 4 ستاره با 56 واحد اقامتی، از مسافرانش میزبانی می‌کند. با اقامت در این هتل، از منظره فوق‌العاده جنگل‌های سرسبز شمال، لذت بی‌نهایتی خواهید برد. از امکانات این هتل نیز می‌توان به استخر، سونا و زمین تنیس اشاره کرد. البته این هتل رستوران، کافی شاپ و سفره خانه سنتی نیز دارد که می‌توانید برای میل کردن غذا و صرف نوشیدنی، به آنها مراجعه کنید.

هتل بام سبز رامسر

یکی دیگر از هتل‌های معروف خطه شمالی ایران که در شهر رامسر نیز قرار گرفته است و بیشتر از 10 سال از ساخت آن می‌گذرد، هتل بام سبز رامسر است. این هتل شمالی 43 واحد اقامتی دارد. ننکته جالب این هتل این است که واحدهای اقامتی هتل، به کلبه‌های جنگلی و سوئیت تقسیم‌بندی می‌شوند. اقامت در کلبه‌های جنگلی این هتل، شما را به 700 متری سطح دریا می‌رساند و چشم انداز بی‌نظیری به جنگل‌های سرسبز رامسر دارد. برای اقامت در این واحدها، باید با تله کابین بالا بروید. این هتل امکانات تفریحی مختلفی نیز دارد که از میان آنها می‌توان به سالن بیلیارد، زیپ لاین، شهربازی و پیست کارتینگ اشاره کرد. این هتل چهار رستوران و دو کافی شاپ هم دارد که شما مجبور نباشید برای صرف غذا و نوشیدنی، از ارتفاع 700 متری پایین بروید و خود را به شهر برسانید.
رزرو هتل در شمال
برای رزرو هر یک از این هتل‌های شمالی کشورمان، کافیست وارد سایت اسنپ تریپ شده، نام شهر مورد نظرتان برای اقامت را جستجو کنید و تاریخ مورد نظر برای اقامت را تعیین کنید. اسنپ تریپ لیستی از هتل‌های آن شهر را برای شما نمایش می‌دهد که می‌توانید با مقایسه آنها به لحاظ قیمت، موقعیت مکانی و امکانات، هتل مورد نظرتان را انتخاب و رزرو نموده و هزینه آن را آنلاین پرداخت کنید.
نظرات: 0 مشاهده