آیا می دانید کدام روش فیشیال صورت برای شما مناسب است؟

با اینکه این روزها عوامل بسیاری مانند آلودگی هوا، اضطراب، محصولات آرایشی و ... روی سلامت و زیبایی پوست ما تاثیر منفی می گذارند، اما گزینه های ترمیم و پاکسازی پوست بسیاری نیز پیش روی ما قرار دارد تا بتوانیم طراوت و زیبایی پوست خود را حفظ کنیم. علاوه بر روش های درمانی تهاجمی که می توانند بیماری ها و مشکلات مختلف پوستی ما را درمان کنند، روش های ملایم و غیرتهاجمی بسیاری نیز وجود دارند که می توانند طراوت، شادابی، و جوانی را به چهره ما بازگردانند. آیا می دانید کدام روش فیشیال صورت برای شما مناسب است؟ آیا می دانید کدام روش فیشیال صورت برای شما مناسب است؟ این روش ها که برای انواع پوست مناسب هستند و توسط یک فرد متخصص طی مراحل مختلفی انجام می شوند، فیشیال پوست نام دارند. فیشیال یا پاکسازی پوست این روزها در یک لاین تخصصی جداگانه در آموزشگاه آرایشگری تدریس می شود. برای اینکه بدانید کدام روش فیشیال صورت برای شما مناسب است، این مطلب را از دست ندهید. ما شما را با انواع روش های فیشیال صورت آشنا می کنیم.

معرفی روش های فیشیال صورت برای انواع پوست

فیشیال با انجام مراحل ملایم و آرامش بخشی مانند بوخور، ماساژ، ماسک، روغن درمانی و ... باعث پاک کردن منافذ، آبرسانی، تخلیه جوش ها، و از بین رفتن چین و چروک های ریز صورت می شود و چهره ای جوان و شاداب به شما می دهد. اما موضوع مهمی که در یک دوره آموزش فیشیال صورت به هنرجویان آموزش داده می شود، این است که هر روش فیشیال برای چه نوع پوستی مناسب است. بنابراین، بسیار مهم است که شما نوع پوست خود را بشناسید و بدانید که فیشیال صورت را به چه هدفی انجام می دهید تا بتوانید بهترین نتیجه را از این روش بدست آورید. ۱. فیشیال صورت برای پوست های چرب ۱. فیشیال صورت برای پوست های چرب

۱. فیشیال صورت برای پوست های چرب

یکی از بهترین روش های فیشیال صورت مناسب برای پوست های چرب، فیشیال کلاسیک است. این روش شامل پاکسازی پوست، لایه برداری، تخلیه جوش ها و باز کردن منافذ پوست است. از آنجایی که معمولا پوست های چرب مستعد جوش و آکنه هستند،  استفاده از بوخور برای تخلیه جوش ها و تمیز و باز کردن منافذ پوست بسیار می تواند در تنظیم چربی پوست و کاهش جوش های صورت موثر باشد. علاوه بر این، فیشیال آبرسان و ضد پیری نیز می تواند برای این نوع پوست مناسب باشد. البته دقت کنید که فیشیال ضد پیری برای افراد بالای ۳۰ سال مناسب است.

۲. فیشیال مناسب پوست خشک

آروماتراپی یا رایحه درمانی را می توان یکی از بهترین روش های فیشیال برای پوست های خشک دانست. آروماتراپی دقیقا شامل مراحل فیشیال کلاسیک است، با این تفاوت که از روغن های معطر برای پوست استفاده می شود. زمانی که پوست با این روغن ها ماساژ داده می شوند، روغن به عمق پوست نفوذ کرده و به ترمیم، آبرسانی، و  آرامش پوست کمک می کند. این روش فیشیال برای پوست ها معمولی و خشک مناسب است، اما به دلیل استفاده از روغن برای پوست های چرب پیشنهاد نمی شود. یکی دیگر روش هایی که برای تمام پوست ها مناسب است، فیشیال آبرسان است که پوست های خشک نیز می توانند از آن استفاده کنند.

۳. فیشیال پوست های مختلط

پوست مختلط ماجرای خود را دارد. در بعضی قسمت ها چربی آن زیاد است و در بعضی قسمت ها دچار خشکی می شود. به همین دلیل برای پاکسازی این نوع پوست ها باید در انتخاب محصولات دقت زیادی به خرج داد. به عنوان مثال، اگر از روش فیشیال کلاسیک استفاده می کنید، باید در قسمت های حساس و خشک پوست از لایه برداری ملایم استفاده کنید تا پوست دچار حساسیت نشود.

۴. بهترین روش فیشیال برای پوست های پیر

فیشیال ضد پیری یک روش مخصوص برای پوست های چروک و افتاده است. این روش شامل پاک‌سازی عمیق منافذ پوست، لایه‌برداری و میکرودرم است که با ماسک لیفتینگ و ماساژ تکمیل می شود. در آخر نیز از یک سرم کلاژن ‌ساز برای تحریک تولید کلاژن پوست استفاده می‌ شود تا پوست حالت کشسانی خود را حفظ کند و افتادگی و چین و چروک آن برطرف شود. این روش برای انواع پوست مناسب است و حتی افرادی که پوست چرب و حساس دارند نیز می توانند از آن استفاده کنند. بهترین آموزشگاه برای یادگیری فیشیال صورت بهترین آموزشگاه برای یادگیری فیشیال صورت

بهترین آموزشگاه برای یادگیری فیشیال صورت

فیشیال صورت یکی از رشته های پرطرفدار آرایشگری است که می تواند درآمد بسیار بالایی برای شما به همراه داشته باشد. اما برای اینکه بتوانید در این حرفه به مهارت کامل دست پیدا کنید، باید در یک آموزشگاه خوب و حرفه ای آموزش ببینید. زیرا این مهارت شماست که می تواند موفقیت شما را در آینده کاریتان تضمین کند. دترلند یک آموزشگاه آرایشگری زنانه معتبر و حرفه ای است که در طی سال ها فعالیت خود افراد زیادی را آموزش داده و وارد بازار کار کرده است. شما در دوره فیشیال صورت دترلند با ساختار پوست و ویژگی های انواع پوست صورت آشنا می شوید، اصول رعایت بهداشت فردی و محیط را می آموزید و بر انواع روش های فیشیال صورت مسلط می شوید. شما پس از پایان دوره آموزشی می توانید نوع و مشکلات پوستی مشتریان خود را تشخیص داده و بهترین روش فیشیال را به آن ها معرفی کنید. این آموزشگاه علاوه بر آموزش پاکسازی و فیشیال صورت، انواع رشته های آرایشگری پرطرفدار مانند آموزش کوتاهی مو، کاشت و طراحی ناخن، رنگ مو، تاتو بدن و … را با بهترین کیفیت و متد آموزشی برگزار می کند. از برجسته ترین ویژگی های این آموزشگاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • ارائه سرفصل های آموزشی استاندارد که توسط کارشناسان سازمان فنی و حرفه ای کشور تعیین می شوند
  • همکاری با اساتید مجرب و کارآزموده که می تواندتاثیر مستقیم بر میزان یادگیری شما داشته باشد
  • ارائه مدرک معتبر فنی و حرفه ای
  • ارائه ابزار و تجهیزات لازم برای آموزش با بهترین کیفیت
  • برگزاری دوره های آموزشی به صورت تئوری و عملی
  • پشتیبانی ۶ ماهه پس از پایان دوره آموزشی برای مشاوره و رفع اشکال هنرجو
  • برگزاری کلاس ها در روزهای تعطیل
  • شهریه مناسب و مقرون به صرفه با توجه به کیفیت و سطح بالای آموزش ها در این آموزشگاه
شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت دترلند به آدرس Deterland.com  اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۲۲۹۰۳۵۷۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.  
نظرات: 0 مشاهده