با انواع کراتینه مو آشنا شوید

آیا شما هم از موهای وز و شکننده خود خسته شده اید و به دنبال راهی برای احیا و صاف کردن موهایتان هستید؟ پس حتما تا به حال نام کراتینه مو به گوشتان خورده است. کراتینه کردن مو باعث احیا و ترمیم آسیب دیدگی های مو می شود و به درخشندگی و استحکام و زیبایی آن کمک می کند. کراتین مو چیست؟ کراتین مو چیست؟ این روش احیا و صافی مو بسیار پرطرفدار و محبوب است و با یاد گرفتن آن می توانید به درآمدهای بالایی برسید. دوره های آموزش آرایشگری کراتینه مو در آموزشگاه های آرایشگری تدریس می شود و شما در این دوره آموزشی علاوه بر انواع روش های کراتینه می توانید روش های دیگر صافی و احیای مو را نیز یاد بگیرید. اما آیا می دانید که چند نوع کراتینه مو وجود دارد و هرکدام از این روش ها برای چه نوع مویی مناسب است؟ اگر می خواهید موهای خود را کراتینه کنید یا به دنبال آموزش این روش محبوب هستید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید. ما شما را با انواع کراتینه مو آشنا می کنیم و در انتها بهترین آموزشگاه آرایشگری را برای آموزش این روش به شما معرفی می کنیم.

کراتین مو چیست؟

کراتین نام پروتئین موجود در ساختار مو است که آن را قوی و درخشان می کند. کراتین در موهای مجعد و ویو به اندازه کافی وجود ندراد و باعث خشک و وز شدن آن ها می شود. اگر کنترل و حالت دادن به موهای شما دشوار است، درمان کراتینه می تواند پاسخی برای مشکل شما باشد. درمان کراتینه مو اساساً پروتئین را به موهای شما برمی گرداند. موهای شما را صاف می کند و باعث می شود که وزی آن از بین برود.

با انواع کراتینه مو آشنا شوید

با انواع کراتینه مو آشنا شوید با انواع کراتینه مو آشنا شوید

۱. کراتین برزیلی

این درمان کراتینه موخوره را از بین می برد و موهای شما را صاف می کند. اما حجم مو را کم یا زیاد نمی کند. کراتینه برزیلی گزینه برای افرادی است که موهای بسیار مجعدی دارند و خشکی دارند. این نوع موها بسیار دهیدراته و آسیب پذیر هستند. این روش تراپی مو در دوره آموزش کراتین و احیا مو به هنرجویان آموزش داده می شود. برای انجام این کار باید موهای خود را به مواد کراتینه آغشته کنید. سپس موهایتان را با سشوار خشک کرده و با استفاده از یک برس گرد فلزی به جذب بیشتر مواد به درون موهایتان کمک کنید. سپس از یک اتو صاف برای اطمینان از چسبیدن کامل مواد به موهایتان استفاده کنید. کل این فرآیند حدود یک ساعت طول می کشد. اثر درمان از سه ماه تا شش ماه ادامه دارد. لازم به ذکر است که کراتینه برزیلی فاقد فرمالدئید است.

۲. کراتین بدون صافی

کراتینه بدون صافی یا کراتینه نرم به آرامی موخوره را از بین می برد. موها را نرم می کند اما فرها را دست نخورده نگه می دارد. این روش برای موهای با بافت نرم یا متوسط توصیه می شود. برای کراتینه کردن موهای خود با این روش، مواد کراتینه را از ریشه مو تا نوک مو اعمال کنید. سپس آن را با استفاده از سشوار و اتو سرامیکی در تار موها تثبیت کنید. ماندگاری این روش کراتین حدود ۲ ماه است.

۳. کراتین برزیلی و ژاپنی

این درمان ترکیبی از درمان کراتینه برزیلی و صافی موی ژاپنی است. ماندگاری این روش حدود ۵ ماه بیشتر کراتین برزیلی است. ابتدا موهایتان را به مواد کراتین برزیلی آغشته کنید و سپس با یک سشوار و اتوی صاف سرامیکی آن را در ساختار ساقه مو تثبیت کنید. بعد از این مرحله، مواد صاف کننده ژاپنی را با یک شانه به موها بمالید. اگر تار موهای شما ضخیم است دو بار این کار را انجام دهید. بعد از یک ساعت که مواد روی موهای شما سفت شد، موها یکبار دیگر آبکشی و سشوار می شوند. زمان مورد نیاز برای انجام این فرآیند حدود سه تا چهار ساعت است.

۴. کراتین اکسپرس

این درمان برای کوتاه مدت استفاده می شود. برای آن دسته از افرادی مفید است که موهای موج دار یا صافی دارند که در اثر رطوبت وز می شود و مدیریت آن مشکل است. کراتین به صورت سرم روی موها اعمال می شود و با سشوار و اتو سرامیکی صاف می شود. استفاده از شامپوی بدون سولفات به طولانی شدن مدت ماندگاری این درمان کمک می کند و باعث می شود معمولاً تا شش هفته ادامه پیدا کند. بهترین آموزشگاه آرایشگری برای یادگیری کراتین مو بهترین آموزشگاه آرایشگری برای یادگیری کراتین مو

بهترین آموزشگاه آرایشگری برای یادگیری کراتین مو

برای اینکه بتوانید انواع کراتین و روش های دیگر صافی و احیای مو را بشناسید و به تمام تکنیک ها و ریزه کاری های آن مسلط شوید، نیاز است که در یک آموزشگاه آرایشگری حرفه ای و معتبر آموزش ببینید. پیشنهاد ما به شما آموزشگاه آرایشگری رز سرخ است. این آموزشگاه تحت نظارت سازمان فنی و حرفه ای کشور فعالیت می کند و می تواند بهترین آموزش ها را بوسیله اساتید مجرب و حرفه ای و بهترین متدهای آموزشی به شما ارائه دهد. شما با شرکت در دوره های آموزشی رز سرخ، علاوه بر اینکه با تمام تکنیک ها و مباحث مورد نیاز رشته خود آشنا می شوید، بلکه این فرصت را دارید که روی مدل های مصنوعی و طبیعی تمرین کنید و در حضور مربی ایرادات و اشکالات خود را برطرف کنید. لازم به ذکر است که رشته های ارائه شده توسط این آموزشگاه به صافی و احیای مو محدود نمی شود و بسیاری از رشته ها مهم و پرطرفدار آرایشگری مانند آموزش میکاپ عروس،‌ لیفت و لمینت مژه و ابرو، اکستنشن مو، پاکسازی و فیشیال پوست، تاتوی صورت و بدن و .... را با بالاترین سطح کیفیت برگزار می کند. از سایر ویژگی های منحصر به فرد رز سرخ می توان به ارائه سرفصل های جدید و استاندارد، ارائه ابزار و تجهیزات آموزشی با کیفیت و به‌روز به هنرجویان، ارائه مدارک معتبر فنی و حرفه ای، و پشتیبانی بلند مدت از هنرجویان برای مشاوره و رفع اشکال اشاره کرد. همچنین این آموزشگاه جهت رفاه حال خانم های شاغل و کسانی که از شهرستان تشریف می آورند،‌دوره های آموزشی خود را همه روزه، حتی در روزهای تعطیل نیز برگزار می کند. شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت رزسرخ به آدرس rosesorkh.com  اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه با شماره تلفن  ۰۲۱۸۸۰۴۷۱۶۲ برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.
نظرات: 0 مشاهده