چند نکته درباره مدل ژل لب روسی + مشاوره قبل از انجام

داشتن چهره ای زیبا و خاص برای همه انسان ها مهم است از این رو افراد در پی آن هستند که با راه های مختلف، چهره ای بسیار جذاب را برای خود بسازند. از این رو روش های بسیار متعددی به وجود آمده است که می تواند در این راستا تأثیر گذار باشد. یکی از راه های زیباسازی چهره، تزریق ژل لب است. ژل لب می تواند لبانی زیبا را برای شما عزیزان به ارمغان بیاورد. لازم به ذکر می باشد یکی از متدهای بسیار مناسب برای تزریق ژل لب روسی است. به همین دلیل در این مقاله از وب سایت مهراز کلینیک قصد داریم تا درباره مدل ژل لب روسی اطلاعاتی ارزشمند را در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مطلب با مهراز کلینیک همراه باشید. تزریق ژل لب روسی تزریق ژل لب روسی

مدل ژل لب روسی چیست؟

یکی از متدهای بسیار جذاب و البته امروزی برای تزریق ژل لب، مدل روسی است که طرفداران بسیاری دارد، به دلیل آن که در این روش قطعا حجم لب افزایش پیدا خواهد کرد اما به قدری طبیعی و زیبا است که کمتر کسی متوجه تزریق ژل لب شما می شود. اگر شما جزء افرادی هستید که لب بالای کوچکی دارید، این مدل بسیار برای شما عزیزان بسیار مناسب می باشد و زیبایی چهره‌تان را دو چندان می نماید. داشتن لب ‌های حجیم و در عین حال طبیعی نیاز به تخصص و تبحر پزشک دارد تا این کار را با اصول و قواعد انجام دهد. بنابراین برای تزریق ژل لب با متد روسی بهتر است به کلینیک های معتبر در این زمینه مراجعه بفرمایید.

مشاوره قبل از تزریق ژل لب مدل روسی:

اگر قصد تزریق لب‌ هایتان را دارید، بهتر است در ابتدا کمی تحقیق کنید تا با انواع تزریق آشنا شوید. و متدی مناسب با چهره خود پیدا کنید. البته لازم به ذکر است که بیشتر فیلر لب روسی برای تمام چهره ها مناسب است و به علاوه یک مدل فوق ‌العاده جذاب و چشمگیر می باشد. اما نکته بسیار مهمی که باید بدانید، این است که قبل از انتخاب مدل، با پزشک زیبایی خود مشورت نمایید. پزشک باید با توجه به فرم صورت و تک به تک اجزای صورت شما بهترین روش را به شما پیشنهاد دهد. اگر در انتخاب کلینیک زیبایی دقت کرده باشید و یک کلینیک معتبر با پزشکان با تجربه و خبره انتخاب کرده باشید، آن گاه می توانید از نتیجه زیبای آن لذت برده و متوجه تغییر چهره خود بشوید. مهراز کلینیک سعی دارد تا در انجام امور زیبایی به تمامی زیبا جویان کمک کند و از این طریق رضایت آن ها را جلب نماید. شما عزیزان می توانید برای تمامی امور زیبایی خود به مهراز کلینیک مراجعه کرده و با خیالی آسوده چهره و پوست خود را به پزشکان متبحر و ماهر بسپارید. مزایای تزریق فیلر لب روسی مزایای تزریق فیلر لب روسی

در تزریق ژل لب، از چه برندهایی استفاده می شود؟

از جمله نکات بسیار مهم و حیاتی دیگری که باید بدانید، این است که برند ژل یکی از موارد تاثیر گذار در کیفیت کار است و نباید آن را نادیده بگیرید و سعی کنید به کلینیک هایی مراجعه فرمایید که از برندهای معتبر برای تزریق ژل و دیگر امور زیبایی استفاده می کنند. پس لازم است که در این مورد از پزشک خود بخواهید بهترین برند موجود در بازار را برای شما استفاده کند و بر سر زیبایی خود به هیچ عنوان ریسک نکنید. البته باید ذکر شود که با انتخاب یک مجموعه درجه یک این نگرانی ‌ها هرگز وجود نخواهد داشت. به دلیل آن که یک مجموعه خوب به هیچ عنوان از یک برند بی ‌کیفیت و نامناسب بهره نخواهد برد.

میزان ماندگاری تزریق ژل لب با متد روسی چقدر است؟

در کل ماندگاری ژل های لب مناسب است. لازم به ذکر است که این مدل تزریق هم به اندازه مدل های دیگر ماندگار می باشد و نوع مدل تزریق هیچ تاثیری در ماندگاری آن نخواهد داشت. بنابراین با خیالی راحت از این متد زیبا و پرطرفدار برای زیبا سازی چهره خود بهره ببرید. البته در نظر داشته باشید که تزریق ژل لب مدل روسی هم مانند مدل های دیگر یک مدت زمانی دارد، ممکن است ۶ ماه تا یکسال بسته به نوع برند و… متفاوت باشد اما با این حال حداکثر ماندگاری ژل لب با هر متد و روشی یک سال است. اگر خواستار ماندگاری بالاتری هستید، یک برند باکیفیت و خوب ماندگاری بیشتری دارد و دوره ترمیم آن طولانی تر خواهد بود. برند های خوب قطعا قیمت بیشتری هم دارند اما این قضیه کاملا ارزش کمی هزینه بیشتر را دارد.  یکی از نکات بسیار مهم دیگری که در ماندگاری ژل لب تأثیر دارد، ترمیم و تکرار ژل است. اگر شما هر سال ژل لب خود را تمدید کنید، آن گاه بعد از گذشت دو الی سه سال، فرم لب های شما ماندگار خواهد بود و ممکن است دوره های ترمیم طولانی تر شود.

مزایای تزریق ژل لب با متد روسی چیست؟

امروزه زیبایی طبیعی بسیار ترند است و افراد به دنبال آن هستند که تزریقات انجام شده بر روی صورت، در طبیعی ترین حالت ممکن خود باشد و کسی متوجه آن نشود. به طور قطع شما هم به دنبال یک چهره‌ زیبا و طبیعی هستید و دلتان نمی ‌خواهد ظاهر چهره شما غیر استاندارد باشد. در این حالت تزریق ژل لب روسی برای شما عزیزان بسیار مفید خواهد بود. مدلی روسی با حجم و ظاهر دلخواه لب کمک می ‌کند که یک زیبایی منحصر به فرد را به شما هدیه دهد فرم لب هایتان بسیار خاص تر از گذشته باشد. همان گونه که می دانید، لب های بسیار بزرگ و غیر طبیعی ممکن است با چهره شما سازگار نباشد و البته دمده شده اند و این احتمال نیز وجود دارد که در اعتماد به نفس شما تاثیر بگذارد و چهره ای غیر استاندارد برای شما بسازد. اما در این روش زیبایی را کاملا نامحسوس در چهره خواهید دید. مدل روسی بیشتر به فرم لب متمرکز است و کیفیت را فدای کمیت نمی‌ کند. اگر برای بار اول است که به سراغ تزریق آمده ‌اید، مدل روسی یکی از بهترین گزینه‌های برای شما به شمار می آید.

اقدامات قبل از تزریق ژل لب:

اقدامات خاصی برای انجام تزریق ژل لب وجود ندارد، اما قبل از تزریق ممکن است کلینیک ها این موارد را از شما بخواهند و بر طبق آن به تزریق ژل لب بپردازند:
  • هدف و سلیقه‌ی شما از تزریق ژل لب
  • پرس و جو درباره داروهایی که مصرف می کنید
  • هزینه ای که برای این کار در نظر گرفته اید
  • زیبایی شناسی چهره توسط پزشک و ....

دلیل تزریق ژل لب چیست؟

از جمله دلایل تزریق ژل لب، می توان به موارد زیر اشاره داشت:
  • همان گونه که می دانید با افزایش سن فرم لب ‌ها تغییر می‌ کند و حتی ممکن است ظاهری افتاده پیدا کند با تزریق ژل به راحتی می ‌توانید این مشکلات را بر طرف کرده و ظاهری زیبا را برای خود به ارمغان بیاورید.
  • گاهی هم مشکلاتی مانند دیده شدن لثه در هنگام خنده، شما را حسابی کلافه می ‌کند، با تزریق ژل لب و حجیم کردن لب‌ها این مشکل برطرف خواهد شد و دیگر لثه ‌ها در دیده نمی ‌شوند و این یک شاهکار و راه حلی بی ‌نظیر برای پوشاندن لثه است که توسط تزریق ژل لب فراهم شده است.
تزریق ژل لب تزریق ژل لب

تغییر گودی بالای لب در تزریق ژل لب روسی:

لازم به ذکر می باشد که گودی بالای لب نقطه ‌ای است که در این مدل توجه زیادی به آن می ‌شود و تمرکز بر رویس آن صورت می گیرد. این کار باعث برجسته شدن طبیعی لب ها خواهد شد و به گونه ‌ای باعث زیبایی و لیفت لب شما شده و خطوط لب را بسیار طبیعی تر و زیباتر نشان می دهد. معمولا تزریق ژل لب روسی ۱۲ ماه ماندگاری دارد اما اگر به هر دلیلی این ماندگاری کمتر شد، می ‌توانید برای ترمیم به پزشک معالج خود مراجعه فرمایید.

مراقبت ‌های بعد از تزریق ژل لب چیست؟

از جمله مراقبت هایی که پس از تزریق ژل لب باید انجام دهید، به شرح زیر می باشد:
  • به طور قطع پس از تزریق، خون رسانی در لب شما افزایش می ‌یابد و چند روز قبل از انجام ژل لب باید از کمپرس یخ استفاده کنید و داروهایی مانند ویتامین D و داروهای ضد انعقاد خون و… استفاده نمایید.
  • تا زمانی که بی حسی از بین نرفته است از خوردن و آشامیدن پرهیز کنید، به دلیل آن که لب های شما حسی ندارند و ممکن است در هنگام غذا خوردن لب‌ های شما دچار گاز گرفتگی شده و به لب آسیب برساند.
  • در همان روز تزریق از انجام دادن ورزش ‌های سنگین بپرهیزید و در گرمای شدید و سوزان هم قرار نگیرید. فراموش نکنید که نوشیدنی ‌های الکلی باعث التهاب و تورم لب ‌های شما خواهد شد.
نکته بسیار مهمی که باید بدانید، این است که پس از دو تا سه هفته فرم واقعی لب‌ های خود را خواهید دید و قطعا آن روز خوشحال ‌تر و شاداب ‌تر به نظر می‌ رسید. به دلیل آن که هم لب ‌های شما فرم واقعی خود را پیدا کرده است و هم خود شما از نتیجه رضایت خواهید داشت.

آیا تزریق ژل لب با درد همراه است؟

اگر تا به حال تزریق ژل لب انجام نداده‌ و به تازگی تصمیم به انجام این کار گرفته ‌اید، ممکن است کمی نگران شدت درد تزریق ژل لب باشید. مهراز کلینیک به شما این اطمینان خاطر را می دهد هیچ نگرانی وجود ندارد و شما در کمال آرامش زیبایی لب های خود را بیشتر خواهید کرد. باید بدانید که برای تزریق ژل معمولا از بی ‌حسی ‌های مختلف و قوی استفاده می‌ شود و شما متوجه درد تزریق ژل لب نخواهید شد و می توانید به راحتی این کار را انجام دهید. در تزریق ژل لب به دلیل این که از نقاط ورود کمتری استفاده می‌شود، کار بسیار آسان ‌تر است. حتی زمانی که سرنگ بر لب ‌های شما وارد می ‌شود احساس خاصی نخواهید داشت. به همین دلیل با اطمینان خاطر می توانید لبان خود را به دست پزشکان ماهر مهراز کلینیک بسپارید. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت مهراز کلینیک مراجعه کرده و با پزشکان و کارشناسان این مجموعه مشورت نمایید.
نظرات: 0 مشاهده