معرفی وسایل استراحت و خواب مقرون به صرفه

استراحت و خواب نیاز هر روزه ی ما می باشد، برای شروع روز کاری خوب و پر انرژی باید به میزان کافی استراحت کرده باشیم تا بتوانیم انرژی خوبی را برای انجام کار های روزمره داشته باشیم از همین رو نیاز به یک سری وسایل نظیر تخت خواب، تشک خواب، کاناپه به امری بسیار مهم تبدیل شده است. تهیه کردن و خرید این وسایل نیازمند هزینه ی بسیار زیاد می باشد البته مهیا کردن فضای مورد نیاز هر یک از این وسایل نیز یک مشکل دیگر می باشد. فضاهای اشغال شده توسط این وسایل بسیار زیاد می باشد. در نظر داشته باشید که شما فقط در زمان استراحت کردن به این وسایل نیاز دارید و این محصولات در طول تمام روز باید در یک مکان قرار بگیرند و نمیتوانید در صورت عدم نیاز در طول روز آن ها را جمع آوری کنید. با وجود محصولاتی نظیر، تخت بادی، تشک بادی، کاناپه بادی و مبل بادی این مشکل کاملا برطرف شده. این محصولات به شما امکان جمع کردن بعد از استفاده را میدهد که یک مزیت بی نظیر برای این نوع محصولات محسوب می شود. در ادامه توضیحات مختصر و مفیدی را راجع به هر کدام از این محصولات را بیان میکنیم.

تخت بادی:

یک از محبوب ترین و پرفروش ترین محصولات بادی می باشد. این محصول در ابعاد، رنگ و متریال مختلفی وابسته به نیاز شما ساخته شده است. که رایج ترین این تخت بادی ها در ابعاد یک نفره و دو نفره تولید شده اند که مرتفع ترین آن 56 سانتی متر می می باشد. شایان ذکر است که هر چقدر ارتفاع تخت بادی بیشتر باشد خواب راحتی را برای شما به ارمغان می آورد. نکته حائز اهمیت دیگر این است که، همانطور که گفته شده این تخت باد شو می باشد و برای راه اندازی آن نیاز به پمپ باد بوده که روی تخت های بادی این پمپ به صورت پیش فرض قرار گرفته است که قابلیت دمش و مکش را دارد. از دیگر مزایای این محصول می توان به قابلیت جا بجایی آن اشاره کرد و اینکه بعد از استفاده می توانید آن را جمع آوری کنید. فضای اشغال شده پس از بسته بندی این محصول بسیار کم و ناچیز می باشد که در هر مکانی می توانید آن را قرار دهید. از این محصول می توانید در منزل، محل کار و یا مسافرت نیز استفاده کنید. اگر شما در خانه تان فضای کمی دارید تخت بادی بهترین گزینه برای شما می باشد. برای مشاهده مشخصات دقیق و خرید انواع تخت بادی می توانید از نمایندگی اینتکس اقدام به عمل آورید. معرفی وسایل استراحت و خواب مقرون به صرفه معرفی وسایل استراحت و خواب مقرون به صرفه

تشک بادی:

یک محصول دیگر مناسب برای خواب و استراحت می باشد یک سری ویژگی های خاصی را به همراه دارد که نسبت به تشک های سنتی و متمایز شده است. تشک بادی همانند تخت بادی در ابعاد و متریال های مختلفی ساخته شده است که رایج ترین ابعاد در بین این محصولات تشک بادی یک نفره  و تشک بادی دو نفره می باشد. تشک بادی همانند تخت بادی قابلیت جا به جایی آسانی دارد و پس از هر بار استفاده می توانید آن را جمع آوری کنید. ابعاد بسته بندی و جمع شده ی این محصول بسیار کم می باشد که پس از جمع آورید می توانید آن را در هر مکانی آن را قرار دهید که مزیت قابل توجهی نسبت به تشک خواب سنتی می باشد و دیگر نیازی به کمد برای رخت خواب نخواهید داشت این تشک را می توانید در یک کشو کوچک نیز قرار دهید. از تشک بادی می توانید در منزل، ویلا، داخل چادر و مسافرت استفاده کنید. بسیاری از عزیزان تشک بادی را برای خرید انتخاب نکرده زیرا بر این باورند که این محصولات به راحتی آسیب میبیند و قابل تعمیر نیستند که این سخن کاملا اشتباه و غلط می باشد زیرا مقاومت این محصولات به دلیل استفاده از بهترین مواد اولیه بالا بوده و همچنین کاملا قابل تعمیر می باشند.برای خرید انواع تشک بادی اینتکس و بست وی می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. شایان ذکر است که در این فروشگاه انواع پمپ باد مخصوص تشک بادی نیز بفروش می رسد. کاناپه بادی و مبل بادی: کاناپه بادی و مبل بادی:

کاناپه بادی و مبل بادی:

استراحت بر روی مبل و کاناپه و تماشای تلویزیون یک عادت بسیار لذت بخش برای عموم مردم می باشد پس از این رو انتخاب یک کاناپه بادی و یا مبل بادی مناسب و راحت یک امری بسیار مهم می باشد. اغلب مردم به سراغ مبل و کاناپه های ثابت که از چوب و فلز ساخته شده اند می روند، اما ما میخواهیم یک محصول متفاوت با به شما معرفی کنیم، کاناپه بادی و مبل بادی، با استفاده از این محصول می توانید بر روی کاناپه و مبل بادی بشینید و استراحت کنید و از تماشای تلویزیون لذت ببرید. این محصولات توسط پمپ انواع پمپ باد، باد می شوند و می توانید از آن استفاده کنید و یا در صورت عدم استفاده باد آن را خالی کنید و آن را جمع آوری کنید. کاناپه بادی یک مزیتی که نسبت به مبل بادی و تشک بادی دارد آن هم این است که در می توانید از آن هم به عنوان مبل و هم به عنوان تشک بادی استفاده کنید. کاناپه بادی در دو ابعاد یک نفره و دو نفره ساخته شده است. این محصولات توسط برند های نظیر اینتکس و بست وی تولید می شوند که مستر اینتکس نمایندگی اینتکس در ایران انواع کاناپه تخت شو بادی و مبل بادی را بفروش می رساند. فروشگاه مستر اینتکس، نمایندگی اینتکس در ایران می باشد که انواع محصولات بادی اینتکس را بفروش می رساند که فروش محصولات خود را دو قالب فروش حضوری و فروش اینترنتی به شما عزیزان ارائه میدهد. برای ثبت سفارش و مشاهده انواع محصولات مستر اینتکس می توانید با مراجعت به سایت https://mrintex.com محصول مورد نظر خود را خریداری کنید.
نظرات: 0 مشاهده