تعبیر خواب گوشواره - لیست 49 معنی کامل گوشواره در خواب

دیدن گوشواره در خواب معمولا در بین خانم ها رایج است و در بین آقایان دیدن این خواب بسیار نادر است .این رویا معنی های بسیار مختلفی دارد و جزئیات خوابی که دیده اید می تواند معنی آن را کلا تغییر دهد. به همین دلیل توصیه می شود همیشه قبل از معنی کردن رویا ، تا جایی که می توانید جزئیات بیشتری از خوابتان را به یاد بیاورید . اگر خوابی دیده اید که بسیار برایتان مهم است ، به محض بیدار شدن ، هر آنچیزی که به یاد می آورید را یادداشت کنید چراکه با گذشت زمان ، میزان بیشتری از خواب را فراموش خواهید کرد.

تعبیر خواب گوشواره

این رویا در اکثر موارد نشانه رفاه ، ثروت ، مشکلات مالی ، جایگاه اجتماعی و اعتماد به نفس بیننده خواب در برخورد با دیگران است .دیدن این رویا در بسیاری از موارد خوب است . بسیاری از تعبیر کننده های اروپایی اعتقاد دارند که خواب گوشواره نماد ثروت است . اگر در رویا ببینید که گوشواره ای گران قیمت دارید به این معنی است که از لحاظ مالی به رفاه رسیده اید. بخوانید => تعبیر خواب پول

تعبیر خواب گوشواره طلا

اگر در خواب ببینید که گوشواره طلا دارید می تواند به این معنی باشد که در مسیری هستید که احساس می کنید انتهای آن ، رفاه مالی است. ذهن شما از موقعیت فعلیتان اینگونه برداشته کرده است که مشکلات مالی در حال پایان یافتن هستن و بزودی نگرانی از بابت پول نخواهید داشت .

تعبیر خواب گوشواره مروارید

اکثر تعبیر کننده های فعلی ، دیدن گوشواره در رویا را به بارداری و بچه دار شدن تعبیر می کنند.درست مثل مرواریدی که در دل رحم پنهان است ، ممکن است این خواب به این معنی باشد که جنینی در شکم دارید. بخصوص اگر این خواب را بیش از یک بار و در فواصل کوتاه دیده باشید احتمال حاملگی زیاد است :) در هر صورت اگر هم باردار نباشید و یا حتی اگر آقا هستید و این خواب را دیده اید ، به این معنی است که به بچه دار شدن فکر می کنید و دوست دارید که بچه داشته باشید. بخوانید => تعبیر خواب بارداری تعبیر خواب گوشواره - لیست 49 معنی کامل گوشواره در خواب تعبیر خواب گوشواره - لیست 49 معنی کامل گوشواره در خواب

تعبیر رویای گوشواره نقره ای

این خواب هم مثل موارد قبلی خوب و مثبت است . این رویا نشان می دهد که شما به موقعیت اجتماعی خودتان شدیدا اهمیت می دهید و دوست دارید دیگران در مورد شما خوب فکر کنند.دوست دارید رفاه و امکانات خود را به دیگران نشان دهید.می خواهید دیگران در مورد موفقیت های شما بیشتر بدانند. به ظاهر و لباستان اهمیت زیادی می دهید و اعتقاد دارید که عقل مردم به چشمشان است . خیلی دوست دارید که روزی کاری انجام دهید که فوق العاده مشهور شوید و همه در مورد شما حرف بزنند.

تعبیر رویای گوشواره الماس

دیدن گوشواره الماس در خواب معمولا نشانه احساس نیاز به ثروت و حمایت است . شما نیاز دارید که برای رفع یک مشکل خاص ، کسی از شما حمایت مالی یا فکری کند. این خواب در حالت کلی خوب است .

تعبیر خواب گوشواره مسی

یکی از مواردی که دیدن گوشواره در خواب ممکن است معنی بدی داشته باشد همین مورد است . اگر در رویا ببینید که گوشواره مسی دارید می تواند به این معنی باشد که احساس پوچی و ناتوانی می کنید . حس می کنید تمام تلاش هایتان بی نتیجه بوده است و چیزهایی که دارید کاملا بی ارزش هستند. نگران هستید که تصمیم اشتباهی بگیرید و مشکلات مالی برایتان بوجود بیاید . حس می کنید دیگران در مورد شما حرف هایی خوبی نمی زنند و تصور آنها از شما یک انسان شکست خورده و ناتوان است .

تعبیر رویای گوشواره تقلبی و بدلی

اگر در خواب ببینید که گوشواره تقلبی و بدلی دارید می تواند به این معنی باشد که سعی می کنید دیگران را فریب دهید. شما خودتان را بسیار بهتر از آنی که هستید به دیگران نشان داده اید . شما خودِ واقعیتان را مخفی کرده اید چون فکر می کنید کسی برای خود واقعیِ شما ارزشی قائل نیست .اعتماد به نفس پایینی دارید و احتمالا خودتان را به هیچ عنوان دوست ندارید. ممکن است افسرده شده اید و یا بیش از حد به دیگران شک دارید.

تعبیر خواب هدیه دادن و یا هدیه گرفتن گوشواره

اگر در خواب ببینید که به کسی گوشواره هدیه دادید می تواند به این معنی باشد که به کسی برای رسیدن به رفاه مالی و یا ارزش اجتماعی کمک کرده اید و یا تصمیم دارید مشکل مالی کسی را حل کنید. اگر ببینید که کسی به شما گوشواره هدیه داد معنی آن می تواند برعکس مورد بالا باشد.

دیدن رویای گوشواره مشکی

دیدن این رویا معمولا معنی خاصی ندارد . می تواند نشانه این باشد که شما چیزی را از کسی پنهان کرده اید فقط بخاطر اینکه ممکن بود به شما ضرر مالی برسد. احتمالا در محیط کار و یا در شراکتتان رو راست نیستید و گاهی برای مسائل مالی ، دروغ می گویید.

دیدن گوشواره کریستالی و شیشه ای

این خواب معمولا به این معنی است که برای رسیدن به رفاه مالی و یا یکی از آرزوهای بزرگتان تصمیماتی گرفته اید ولی حالا متوجه شده اید که این تصمیمات کاملا غلط و بیهوده بودند و فقط وقتتان را هدر داده اید و نتیجه خاصی نگرفته اید.

تعبیر خواب گوشواره شکسته

دیدن این خواب معمولا نشانه خوبی نیست و نشان دهنده احساسات منفی شماست . شما احساس می کنید جایگاه اجتماعیتان را از دست داده اید و دیگران برای شما احترام زیاد قائل نیستند. ممکن است ورشکست شده اید و یا در کارتان به مشکل خوردهاید و کمی اعتماد به نفستان را از دست داده اید. مدام به این فکر می کند که دیگران پشت سر شما غیب می کنند و از شما بدگویی می شود. به همین دلیل بسیار حساس شده اید و کوچکترین موردی باعث ناراحتی و عصبانیت شما می شود.

دیدن خواب گوشواره برای دختر مجرد

معمولا زمانی که دختر مجردی این خواب را می بیند به این معنی است که احساس می کند به محبت و حمایت کسی احتیاج دارد .این حس نیاز مخصوصا نسبت به حمایت از طرف جنس مخالف است . شاید نیاز به عشق و عاشق شدن باشد . و یا حتی ممکن است به دلیل تمایل زیاد به ازدواج بوده باشد.

دیدن گوشواره سنگین

اگر در خواب ببینید که گوشواره بسیار سنگینی به گوش انداخته اید می تواند به این معنی باشد که مسئولیت بسیار بزرگی را قبول کرده اید ولی احساس می کنید که قادر به انجام درست این مسئولیت نیستید و نگران هستید که نتوانید آن را به سرانجام برسانید . ممکن است کار جدیدی شروع کرده اید تا به رفاه مالی بیشتری برسید ولی حالا احساس می کنید که این تصمیم بسیار بزرگ بوده و از قدرت شما خارج است و به تنهایی قادر به انجام این کار نیستید . یا ممکن است مثلا ازدواح کرده اید ولی کمی نگران هستید که آیا این ازدواج انتخاب درستی بوده است یا خیر. به شدت احساس استرس و اضطراب می کنید و شاید کمی هم خسته شده اید. مدام تصمیم می گیرید که کار را نیمه کاره رها کرده و خودتان را خلاص کنید ولی به هر دلیلی نمی توانید این تصمیم را عملی کنید بخوانید=> تعبیر خواب ازدواج کردن

تعبیر خواب گوشواره انداختن مرد

اگر مرد هستید و در خواب ببینید که گوشواره انداخته اید معمولا خوب نیست . چیزی و یا کسی احساسات شما را جریحه دار کرده است . ممکن است کسی غرور شما را خورد کرده است یا کاری انجام داده است که احساس کوچک بودن می کنید. معمولا زمانی که به یک مرد خیانت می شود ممکن است این خواب را چندین بار ببیند. بخوانید=> تعبیر خواب خیانت کردن

درآوردن گوشواره

اگر در خواب ببینید که گوشواره را از گوش درآوردید می تواند به این معنی باشد که هدف بزرگی را رها کرده اید . دیگر انگیزه لازم برای ادامه مسیر را ندارید و دوست دارید آزاد باشید . شاید فشار کاری بسیاری روی شما بود که دیگر تحمل آن را نداشته اید . ممکن است با کمی دوری از استرس و با کمی استراحت کردن و یا مسافرت رفتن ، دوباره انرژی لازم را به دست بیاورید و دوباره این مسیر را با قدرت بیشتری ادامه دهید.

شکستن گوشواره

اگر در خواب ببینید که گوشواره شما شکست می تواند نشانه این باشد که از ادامه راه ناامید شده اید.ممکن است تمام برنامه هایتان به هر دلیلی با شکست مواجه شده است . در هر صورت دیدن این خواب نشانه نوعی ناامیدی از ادامه راه برای رسیدن به آزروها و اهداف است .

نگاه کردن به گوشواره دیگران

اگر در رویا ببینید که در حال تماشا و نگاه کردن به گوشواره کس دیگری هستید می تواند به این دلیل باشد که شما به موفقیت ها و رفاه کسی یا کسانی حسادت می کنید . بسیار دوست داشتید که شما به جای او بودید و حس می کنید که حق شما بود که در آن جایگاه قرار داشته باشید.

خریدن گوشواره در خواب

این رویا معمولا به این معنی است که کسی به شما  وعده ای داده است که در صورت عملی شدن آن وعده ، شما از مشکلات رها خواهید شد و از لحاظ مالی و موقعیت اجتماعی جایگاهی بهتری کسب خواهید کرد. شما از این بابت بسیار خوشحال هستید و احساس می کنید که مشکلات در حال تمام شدن هستند و به رفاه بیشتری خواهید رسید

فروختن گوشواره

احساس می کنید کار اشتباهی انجام داده اید که باعث شده است آینده شما تباه شود. فکر می کنید این تصمیم اشتباه کل آرزوهای شما را به باد داده است و خودتان باعث شکستان شده اید .

دزدیده شدن گوشواره

اگر در خواب ببینید که گوشواره شما را دزدیده اند می تواند به این معنی باشد که شکست خورده اید و اعتقاد دارید که کسی یا کسانی باعث و بانی این شکست شما هستند.فکر می کنید دیگران برای اینکه شما به اهدافتان نرسید نقشه کشیده اند و جلوی پایتان سنگ اندازی می کنند. اگر شما گوشواره کسی را دزدیدید می تواند به این معنی باشد که نسبت به کسی حسادت دارید و دوست دارید به هر طریقی که ممکن است جلوی پیشرفت او را بگیرید و برای او دردسر درست کنید. بخوانید => تعبیر خواب دزد
خلاصه : به صورت خلاصه دیدن این خواب می تواند نشانه ای از موفقیت ها ، شکست ها ، رفاه مالی ، آرزوها و اهداف خوب و بد شما باشد.
اگر زیبا باشد اهداف و آرزوهای خوبی دارید
خریدن گوشواره در حال تلاش برای رسیدن به اهدافتان هستید
فروختن گوشواره ناامید شده اید
گوشواره طلا به ثروت و رفاه مالی خواهید رسید
گوشواره مسی اهداف پوچی دارید
گوشواره نقره ای به ظاهرتان توجه ویژه ای دارید
نظرات: 2 مشاهده