تعبیر خواب خرچنگ - لیست 91 معنی جدید و کامل دیدن خرچنگ در خواب

دیدن خواب خرچنگ معمولا برای کسی چندان خوشایند نیست و شاید حتی ناراحت کننده هم باشد. در حال کلی دیدن خرچنگ در خواب بر یک موضوع حل نشده و یکی از نگرانی های مهم شما دلالت دارد. با این وجود ، جزئیات خوابی که می بینید می تواند معنی آن را کلا تغییر دهد. به همین دلیل همیشه توصیه می شود قبل از اقدام به معنی کردن خواب ، تا جایی که می توانید سعی کنید جزئیات بیشتری از خوابتان را به یاد بیاورید. در صورتی که خوابی دیده اید و برایتان خیلی مهم است ، به محض بیدار شدن از خواب سریعا هر آن چیزی را که به خاطر دارید یادداشت کنید چرا که هر چقدر زمان بگذرد ، خوابتان را بیشتر فراموش خواهید کرد.

تعبیر خواب خرچنگ

دیدن خواب خرچنگ معمولا نشانه مشکلات و ناراحتی های حل نشده شماست. شما مشکلی دارید که به هیچ عنوان نمی توانید آن را حل کنید و ذهنتان شدیدا درگیر این مشکل است . احتمالا بی خوابی های زیادی را تجربه کرده اید. ذهن شما بسیار درگیر این موضوع است و مغرتان به وسیله دیدن خواب خرچنگ به شما این پیام را می دهد که هرچه سریع تر باید راه حلی برای این مشکل پیدا کنید چرا که زندگی روزمره شما و افکارتان را مختل کرده است . این مشکل مثل خوره به جان شما افتاده و تا زمانی که آن را حل نکرده باشید نمی توانید به آرامش روحی و ذهنی برسید.

تعبیر خواب حمله خرچنگ و گاز گرفتن

شما بیش از حد به جزئیات مسائل توجه می کنید . هر کاری که می خواهید شروع کنید ، قبل از شروع حسابی زیر و بم کار رو می سنجید و در مورد آن بیش از حد تحقیق و بررسی می کنید . با وجود اینکه تحقیق در مورد انجام هر کاری بسیار خوب است ولی زمانی که این تحقیق و بررسی حالت وسواس گونه به خود بگیرد می تواند تبدیل به یک نقطه ضعف شود. شما بسیاری از فرصت های زندگی را بخاطر همین وسواس از دست داده اید . بسیاری از کارها را نتوانستید انجام دهید چرا که زمان انجام کار محدود بود و شما آن زمان را فقط به تحقیق کردن گذراندید. تعبیر خواب خرچنگ - لیست 91 معنی جدید و کامل دیدن خرچنگ در خواب تعبیر خواب خرچنگ - لیست 91 معنی جدید و کامل دیدن خرچنگ در خواب شما به اطرافیانتان اعتماد ندارید . این نداشتن اعتماد فقط از این جهت است که حس می کنید برای انجام کارها نمی توانید رو آنها حساب کنید و تصور می کنید که همه کارها را باید خودتان شخصا انجام دهید تا درست انجام شود در حالی که هیچ کس نمی تواند بدون کمک گرفتن از دوستان مورد اعتمادش ، بخوبی و به سرعت به اهدافش برسد. کمی با افراد مورد اعتمادتان دردودل کنید و برخی از کارهایتان را به آنها بسپارید. مطمئن باشید که آنها هم به خوبی شما قادر به انجام کارها هستند. در این صورت فکر و ذهن شما بازتر شده و می توانید به اهدافتان بیشتر فکر کنید و راه های بهتری پیدا کنید.

تعبیر خواب گرفتن خرچنگ

اگر در خواب ببینید که در حال تلاش برای گرفتن خرچنگ هستید می تواند به این معنی باشد که شما فرد مصممی هستید. شما از مشکلات فرار نمی کنید و به راحتی دل را به دریا زده و برای حل مشکلات اقدام می کنید . فردی هستید که اگر کاری به شما سپرده شود ، با تمام توان تلاش می کنید که آن کار را به بهترین شکل ممکن انجام دهید و کارها را نیمه کاره رها نمی کنید. از این بابت به خودتان افتخار می کنید و ضمیر ناخودآگاه شما هم به شکل این خواب ، رضایت خودش را از این بابت نشان می دهد. همچنین بخوانید : تعبیر خواب آهو

فرار کردن از دست خرچنگ

شما از چیزی یا کسی ضربه بدی خورده اید. روح شما صدمه دیده است . نمی توانید احساساتتان را بازگو کنید چون حس می کنید که کسی شما را درک نمی کند. ممکن است مورد خیانت جنسی قرار گرفته اید .(تعبیر خواب خیانت) شما احساساتتان را پشت چهره خندانتان مخفی کرده اید ولی روحتان زخمی است و آسیب دیده است . در صورتی که این کار را ادامه دهید می تواند باعث افسردگی شود . بهتر است با کسی که به او اعتماد دارید درددل کنید و یا به روانشناس مراجعه کنید. مغزتان به این طریق به شما هشدار می دهد که دیگر قادر به تحمل این اوضاع نیست و هرچه سریع تر باید فکری کرده و این مشکل را رفع کنید وگرنه به این زودی نمی توانید به آرامش برسید.

تعبیر خواب خرچنگ قرمز

شما فردی ریسک پذیر هستید. خیلی ریسک پذیر .خیلی خیلی ریسک پذیر :) در حدی که ممکن است حتی به قمار علاقه زیادی داشته باشید .این ریسک پذیر بودن شما باعث شده است خودتان و اطرافیانتان را به خطر بیاندازید. این میزان از ریسک پذیری بیشتر شبیه به بیفکری و بی کله بودن است تا ریسک پذیری . شما مدام دست به کارهایی می زنید که در نهایت باعث ضررهای مالی و یا جانی به خودتان یا اطرافیانتان می شود. عادت دارید بودن فکر و مشورت وارد کاری شوید و به آخر و عاقبت انجام این کارها هیچ توجهی ندارید. همچنین بخوانید : تعبیر خواب گل

تعبیر خواب له کردن خرچنگ

اگر در خواب ببینید که خرچنگی را له کرده و کشتید می تواند به این معنی باشد که در حال آزار و اذیت کردن یکی از عزیزانتان هستید . شما مدام نمک روی زحم او می پاشید و اتفاقات گذشته را مدام مرور کرده و از نو بر سر او می کوبید . آدم بسیار کینه ای و نامهربانی هستید و دوست دارید با استفاده از اشتباهات دیگران آنها را تحقیر کنید. ادامه این رفتار می تواند باعث از هم پاشیدن روابط شما شده و شما را به کنج تنهایی بکشاند . دایره دوستان شما به شدت در حال کوچکتر شده است ولی در مقابل ، دشمنان زیادی برای خودتان دست و پا کرده اید. خودتان هم از این موضوع خسته شده اید. ضمیر ناخودآگاه شما شدیدا تحت فشار است و تمایل دارد که سریعا رفتارتان را عوض کنید تا به آرامش برسید. از طرفی عذاب وجدان هم گرفته اید.

تعبیر خواب بریدن پوست خرچنگ

اگر در خواب ببینید که در حال شکست و بریدن پوست خرچنگ هستید می تواند به این معنی باشد که در حال برنامه ریزی برای باز کردن مچ کسی هستید . شما می خواهید چهره واقعی کسی را فاش کنید و او را در بین اطرافیان و دوستانتان رسو کنید. (همچنین بخوانید => مچ گیری در واتساپ) اعتقاد دارید که او باید جزای کارهایی که با شما کرده است را بدهد و عدالت در مورد او اجرا شود. ولی به نظر می رسد شواهد محکمی برای محکوم کردن او ندارید و ممکن است این موضوع به ضرر خودتان تمام شود.

تعبیر دیدن خرچنگ در لباس

اگر در خواب ببینید که در لباستان خرچنگ بود می تواند به این معنی باشد که احساس می کنید دیگران به شما حسادت می کنند و در صورتی که قدرت لازم را داشته باشند حتما به شما صدمه وارد خواهند کرد. حس می کنید پیشرفت ، شادی و خوشبختی شما باعث حسادت دیگران شده است و نگران هستید که آنها برایتان نقشه کشیده باشند و نتوانید با حیله و نیرنگ آنها مقابله کنید. شما فکر می کنید آنها پشت سر شما حرف می زنند و می خواهند با دروغ و کلک ، چهره شما را بد نشان دهند و با آبروی شما بازی کنند.

تعبیر خواب خوردن خرچنگ

خوردن خرچنگ در خواب بیانگر آرامش روحی و روانی شماست و شما حس می کنید به راحتی می توانید  مشکلاتتان را حل کنید و در این راه کسی جلودار شما نیست . اعتمادبنفس بسیار خوبی دارید و در راه رسیدن به اهدافتان خسته نمی شوید. به احتمال زیاد این رفتار شما باعث شده است که از لحاظ مالی ، رفاه نسبتا خوبی داشته باشید و از عملکرد خودتان در این مورد احساس رضایت می کنید.

اگر خرچنگ شما را زخمی کند

اگر در خواب ببینید که خرچنگ به شما حمله کرد و زخمی شدید می تواند به این معنی باشد که احساس می کنید افرادی با نیت بسیار بد شما را احاطه کرده اند. احساس می کنید کسی در اطرافیانتان از شما کینه به دل دارد و منتظر فرصتی است که به شما لطمه وارد کند. حس می کنید او به جایگاه شما حسادت می کند و در اولین فرصت ممکن شما را پایین خواهد کشید. از طرفی حس می کنید که فرصت های بسیار زیادی را برای پیشرفت کردن از دست داده اید و باعث ضعیف شدن شما شده است و شما در برابر حیله ها و اقدامات خرابکارانه دیگران بی دفاع و ضعیف شده اید.

تعبیر خواب خرچنگ آبی

دیدن خرچنگ آبی در خواب معمولا به این معنی است که اشتباهات زیادی در زندگی کرده اید و همین اشتباهات در حال حاضر باعث احتیاط کردن وسواس گونه شما شده است . از تکرار اشتباهات می ترسید و نگران هستید که کارها را به درستی انجام نداده و دوباره مرتکب همان اشتباههات گذشته شوید. این نگرانی باعث شده است که تحرک شما کم شده و از کارهای روزمره زندگی عقب بیافتید . جرات انجام کارهای جدید و مهم را ندارید و بسیاری از کارهای مهم را به فردا موکول کرده و در نهایت پشت گوش انداخته و انجام نمی دهید.

تعبیر خواب خرچنگ سفید

اگر در خواب خرچنگ سفید را در هر حالتی ببینید نشانه آرامش روحی شماست .این آرامش مخصوصا می تواند از بابت مالی باشد. شما از بابت مالی احساس رضایت نسبی می کنید و حس می کنید تلاش های شما در جهت درستی بوده و به خوبی نتیجه داده است و آینده شما تضمین شده است . (همچنین بخوانید => تعبیر خواب پول)

تعبیر خواب خرچنگ سیاه

شما در مسیر نادرستی هستید و خودتان هم به خوبی میدانید که ادامه این مسیر آخر و عاقبت خوشی برای شما ندارد. ولی به دلیل حس لذتی که در این مسیر است ، نمی توانید جلوی خودتان را بگیرید و به این مسیر ادامه می دهید. مغز شما آخرین هشدارها را به شکل خواب خرچنگ سیاه به شما می دهد. برای مثال ممکن است در حال برنامه ریزی کردن برای یک خیانت جنسی به همسرتان و یا شریک جنسیتان هستید . با وجود اینکه می دانید این خیانت جنسی کار خوبی نیست و ممکن است باعث دردسر برایتان شود ، ولی لذتی که در این رابطه جنسی هست باعث می شود دردسرهای آن را نادیده گرفته و به کارتان ادامه دهید. بخوانید => تعبیر خواب دندان

تعبیر خواب شکار خرچنگ

روابط اجتماعی خوبی ندارید. رفتار شما با دیگران زننده و غیر قابل تحمل است . همین رفتار باعث شده است که دوستان بسیار کمی داشته باشید و اطرافیانتان همیشه به دنبال راهی باشند که از شر شما خلاص شوند.

تعبیر خواب گرفتن خرچنگ با دست

شما برای رسیدن به اهدافتان بسیار خطر کرده اید .تمام تلاشتان را برای رسیدن به رفاه و آسایش انجام داده اید و به احتمال زیاد به رفاه مالی و روحی رسیده اید . در این راه عذاب بسیار زیادی کشیده اید و آسیب دیده اید ولی هدفی که برای خود تعیین کرده بودید برایتان به قدری مهم بوده است که هیچ مشکلی توان ناامید کردن شما را نداشته است. آرامش و رفاهی که به دست آورده اید را با چنگ و دندان نگه داشته اید و اجازه نمی دهید کسی کوچکترین آسیبی به آرامش شما و عزیزانتان وارد کند.

تعبیر خواب چنگال خرچنگ

شما نگران هستید . احساس ناتوانی و ناامیدی میکنید . حس می کنید مشکلاتی که پیش رو دارید بزرگتر از آن هستند که بتوانید آنها را حل کنید. حس می کنید توان کافی برای رویارویی با مشکلات زندگی را ندارید . حس می کنید شکست خورده اید و ناتوان هستید . برای رهایی از این حالت باید با کسی مشورت کنید. اگر فرد قابل اعتمادی در اطرافیانتان ندارید می توانید به یک روانشناس مراجعه کنید. بخوانید => تعبیر خواب مرده
نظرات: 2 مشاهده