بهترین تشک بادی داخل ماشین - راهنمای خرید بهترین تشک بادی

تشک بادی داخل ماشین تفاوت عمده ای با سایر تشک ها داشته و با توجه به طراحی متفاوتی که دارد ، برای استفاده در ماشین ساخته شده اند و به همین دلیل نیز با عنوان تشک بادی داخل ماشین شناخته می شود . این محصولات در واقع محصولات بادی مسافرتی هستند که برای سهولت در سفر و استراحت کردن در داخل ماشین ساخته شده اند . این تشک های بادی در بخش عقب اتومبیل راه اندازی می شوند و بدین ترتیب می تواند روی صندلی ها و زیرپایی ماشین را پر کرده و همسطح کند تا اینچنین فضای بسیار زیادی را برای نشستن و یا دراز کشیدن داشته باشید . بهترین تشک بادی داخل ماشین - راهنمای خرید بهترین تشک بادی بهترین تشک بادی داخل ماشین - راهنمای خرید بهترین تشک بادی کارایی تشک های بادی تنها برای نشستن نبوده و حتی می تواند برای دراز کشیدن دو نفر نیز مناسب باشد . البته تشک های بادی داخل ماشین مدل های مختلفی دارند که بر اساس ابعاد و طراحی که دارند ، برای برخی از ماشین ها قابل استفاده هستند . با توجه به این موضوع فروشگاه تهران اینتکس انواع تشک های بادی را برای تمامی ماشین های سواری و شاسی بلند شرکت های تولید کننده ماشین های ایرانی و خارجی موجود کرده است . اما برای اینکه بهتر بتوانید با بهترین تشک بادی داخل ماشین آشنا شوید ، این مطلب در اختیارتان قرار داده شده است تا با مطالعه آن با ویژگی ها و خصوصیات بهترین تشک بادی داخل ماشین آشنا شوید .

راهنمای خرید بهترین تشک بادی داخل ماشین

در ابتدا برای دسترسی و خرید بهترین تشک بادی داخل ماشین بایستی به یک سری از مسائل توجه داشته باشید و مدل های مختلفی از محصولات و تشک های بادی داخل ماشین را بشناسید تا بتوانید در خرید خود موفق شوید . قبل از خرید تشک بادی داخل ماشین ، بایستی مدلی را انتخاب کنید که مخصوص اتومبیل شما باشد ، زیرا سایر و ابعاد تشک های بادی داخل ماشین متفاوت است . همچنین در صورت نبود یک تشک بادی داخل ماشین مخصوص اتومبیل شما ، بهتر است که مدلی را انتخاب کنید که مشابه اتومبیل شما باشد . یعنی اگر به دنبال تشک بادی داخل ماشین کوئیک هستید ، در صورت نبود این تشک بادی می توانید از تشک بادی داخل ماشین ساینا یا تیبا استفاده کنید . از دیگر موارد مهمی که بایستی در خرید تشک بادی داخل ماشین دقت داشته باشید ، کیفیت ساخت محصول و همچنین نوع طراحی آن است . برخی از تشک های بادی داخل ماشین توسط تولیدی های متفرقه ساخته شده اند و به همین دلیل کاملا بی کیفیت هستند ، بنابراین بهتر است که بهترین برند تشک بادی داخل ماشین را بشناسید تا خریدی مطمعن را انجام بدهید . هر چند در ادامه مطلب به معرفی بهترین برند تشک بادی داخل ماشین خواهیم پرداخت . همواره در خرید تشک بادی داخل ماشین به تحمل وزن محصول نیز دقت داشته باشید و مدلی را انتخاب کنید که بتواند وزن های بالا را به خوبی تحمل کند .

ویژگی های بهترین تشک بادی داخل ماشین

از ویژگی های بسیار خوبی که می توان در رابطه با بهترین تشک های بادی داخل ماشین اشاره کنیم ، حجم بسته بندی کوچک آن ها در کنار داشتن حجم استاندارد و بزرگ در حالت راه اندازی شده اشاره کرد . تولید کنندگان مطرح که بهترین تشک بادی داخل ماشین را نیز تولید می کنند با هدف ثابت ماندن کیفیت تشک ها ، از لایه های نازک ولی قوی تر استفاده کرده و با طراحی بی نظیر محصولات سعی بر این دارند که تشک بادی در حالت جمع شده حجم بسیار کوچک و وزن سبکی را داشته باشد . از این رو یکی از ویژگی های خوب بهترین تشک بادی داخل ماشین ، سبک بودن آن و البته کم حجم بودنشان است ، تا اینچنین بتوانید به راحتی آن ها را با خود به مسافرت ها برده و در صورت عدم استفاده از محصول نیز ، بتوانید تشک را جمع کرده و در فضای بسیار کمی نگهداری کنید . از ویژگی های بسیار خوبی که می توان در رابطه با بهترین تشک های بادی مخصوص خودرو اشاره کنیم ، طراحی طبی و بی نظیر آن ها می باشد . این تشک ها ساختار طبی دارند و برای تولید آن ها از آرگونومی رویه مواج یا کامفورت استفاده شده است . این طراحی که در مشاهده ظاهری نیز مشخص است ، باعث افزایش انعطاف پذیری در تشک بادی شده و می تواند نرمی و راحتی را برای فرد استفاده کننده به ارمغان بیاورد ، از این رو به راحتی می توانید برای مدت های طولانی بدون اینکه فشاری به اندام ها وارد شود بر روی تشک نشسته و یا دراز بکشید . لایه های استفاده شده درونی در تشک بادی می تواند باعث شود که تشک های بادی وزن های بالا را به خوبی تحمل کنند . بهترین تشک بادی داخل ماشین می تواند تا 200 کیلوگرم وزن را به خوبی تحمل کند .

انواع تشک بادی داخل ماشین

تشک های بادی داخل ماشین به طور کلی به دو دسته سواری و ماشین های شاسی بلند تقسیم می شوند که تفاوت کلی میان آن دو وجود داشته و آن هم نوع طراحی آن دو بوده که تشک های بادی ساخته شده برای ماشین های شاسی بلند دارای طراحی صفحه ای بوده و ابعاد بزرگتری را دارند و می توانند تمامی بخش عقب اتومبیل را بخشی از صندوق را نیز پوشش دهند ، در حالی که تشک های بادی مخصوص ماشین های سواری دارای زیرپایی ها هستند و تنها صندلی های عقب ماشین و زیرپایی را پر کرده و مسطح می کند . تشک های بادی که برای ماشین های شاسی بلند ساخته شده اند ، همانطور که مشخص است دارای ابعاد بزرگ تری می باشند . البته هر اتومبیل ، تشک بادی داخل ماشین مخصوص خود را دارد که با توجه به نامگذاری آن ها می توانید به خوبی خریدتان را انجام دهید . از انواع تشک بادی داخل ماشین ایرانی می توان به تشک بادی داخل ماشین مخصوص پراید در مدل های مختلف ، تیبا معمولی و تیبا صندوق دار ، ساینا ، آریو ، تارا ، پژو 405 ، پزو 206 در تیپ های مختلف و مدل های اس دی ، سمند ، سورن ، دنا ، رانا ، پرشیا ، تندر 90 ، ریو و ... اشاره کنیم . همچنین از انواع تشک بادی داخل ماشین خارجی می توان به تشک بادی داخل ماشین کیا سراتو ، سورنتو ، چری آریزو ، انواع اتومبیل های پورشه همچون پورشه کاین ، پرادو ، ولستر ، مگان ، نیسان مورانو ، ماکسیما ، لیفان ، لندکروز ، لکسوس در مدل های شاسی بلند و کوتاه ، سوزوکی ویتارا ، سانتافه ، زانتیا ، رنو ، رونیز ، جک ، انواع ماشین های تویوتا یاریس و کمری ، تالیسمان ، برلیانس ، ماشین های سواری شرکت بنز ، اسپورتیج و سایر ماشین های شاسی بلند خارجی اشاره کرد .

جنس بدنه بهترین تشک بادی داخل ماشین

با بررسی های انجام شده در میان تشک های بادی داخل ماشین و جنس بدنه آن ها ، میتوان متوجه شد که جنس بهترین تشک بادی داخل ماشین از موادی به نام pvc یا وینیل می باشد که برای ساخت تشک های بادی داخل ماشین از طراحی چرمی این مواد استفاده شده است که علاوه بر زیبایی ظاهری ، از نظر ضخامت و کیفیت نیز بسیار عالی بوده و ویژگی های بسیار خوبی را نیز دارد . از جمله این ویژگی های بسیار خوب می توان به نرمی و انعطاف پذیری بسیار خوب آن در کنار دوام بالا در برابر وزن های بالا و فشار ها اشاره کرد . پی وی سی ها محصولاتی ضد حساسیت هستند و همچنین برای تولید آن از مواد شیمیایی استفاده نشده است . لایه های پی وی سی ضد آب هستند و در صورت خیس شدن صدمه ای نخواهند دید . همچنین در برابر نور خورشید نیز مقاوم بوده و در صورت قرار گیری در برابر نور خورشید در سفر ها نیز صدمه ای به آن وارد نمی شود . این جنس قابل تعمیر بوده و به راحتی با استفاده از برچسب های تعمیراتی تعمیر می شود . البته ناگفته نماند که بهترین تشک های بادی ساخته شده داخل ماشین ، دارای روکش هایی از جنس جیر هستند که لطافت خاصی را به تشک بادی داخل ماشین بخشیده و می تواند خاصیتی ضد تعریقی ایجاد کرده و البته تشک بادی را بسیار لوکس و زیبا نشان دهد . جنس بدنه بهترین تشک بادی داخل ماشین جنس بدنه بهترین تشک بادی داخل ماشین

بهترین برند های تشک بادی داخل ماشین

و اما در آخر می رسیم به بهترین برند های تشک بادی داخل ماشین ، چرا که برند تولیدی نقش بسیار مهمی در کیفیت محصولات داشته و دلیل اصلی با کیفیت بودن یک محصول ، شرکت تولید کننده آن است . بنابراین بهتر است که تشک بادی داخل ماشین خود را از برند های بزرگ خریداری کنید که به دلیل کیفیت بسیار خوب محصولات بادی خود اینچنین معروف و پر فروش شده اند . از برند های بزرگ و بهترین برند های تشک بادی داخل ماشین می توان به دو برند اینتکس و بست وی اشاره کنیم که به بدون شک با دوام ترین تشک ها را با ساختار استاندارد و ویژگی های عالی تولید کرده اند تا اینچنین بتوانید با خیالی راحت خرید های خود را انجام دهید . البته با توجه به تمامی مسائل گفته شده شما می توانید با مشاوره بهتر و مشورت با تیم فروش فروشگاه اینترنتی اینتکس بهترین مدل را برای خودرو خود انتخاب کنید .
نظرات: 1 مشاهده