تعبیر خواب کفش - لیست 69 معنی خواب کفش

دیدن خواب کفش در سراسر جهان بسیار رایج است .این خواب در بین زنان بسیار بیشتر از مردان است . دیدن خواب کفش در بسیاری از موارد اشاره به راهی دارد که برای رسیدن به موفقیت در پیش گرفته اید . با این حال برخی از جزئیات می توانند معنی این خواب را کلا تغییر دهند. به همین دلیل همیشه توصیه می کنیم قبل از اقدام به معنی کردن خواب ، تلاش کنید تا جایی که می توانید جزئیات بیشتری از خوابتان را به خازر بیاورید. در حالت کلی دیدن کفش در خواب نشانه تصمیم شما برای شروع یک مسیر جدید است . خریدن کفش نو نماد تصمیم شما برای شروع دوباره است .فروختن کفش می تواند نشانه تمایل شما به تغییر شغل باشد . استفاده از کفش های قدیمی نشانه این است که شما به دوستان قدیمان بیشتر از دیگران اعتماد دارید. پوشیدن کفش پاشنه بلند نشانه آشنایی شما با یک فرد جدید است . پوشیدن کفش قدیمی نشانه این است که شما درگیر حل یک مشکل قدیمی هستید .

تعبیر خواب کفش قدیمی

اگر در خواب ببینید که کفش قدیمی پوشیده اید به این معنی است که در حال ترمیم یک رابطه قدیمی و خوب هستید.دوران سختی را پشت سر می گذارید و به هیچ عنوان دوست ندارید این رابطه قدیمی به دوری و قهر ختم شود. اگر این کفش های قدیمی ، پاشنه بلند هستند به این معنی است که این رابطه قدیمی ، یک رابطه جنسی است . تعبیر خواب کفش - لیست 69 معنی خواب کفش تعبیر خواب کفش - لیست 69 معنی خواب کفش

دیدن مغازه کفش فروشی در خواب

دیدن این خواب دو حالت دارد . اگر در خواب ببینید که مغازه کفش فروشی دارید و به دیگران کفش می فروشید می تواند به این معنی باشد که در یک دوراهی گیر کرده اید . با وجود اینکه برای حل مشکلات دیگران  مشاور خوبی هستید ولی خودتان مشکلی دارید که نمی توانید آن را حل کنید. ولی اگر وارد مغازه کفش فروشی شدید که برای خودتان یا کس دیگری کفش بخرید به این معنی است که برای انجام کاری مهم ، به دنبال راه حل خوب می گردید.

تعبیر خواب تعمیر کفش و کفاشی

اگر در خواب ببینید که در حال تعمیر کردن کفش هستید می تواند به این معنی باشد که شما یک اشتباه را مدام تکرار می کنید . مشکلی در زندگی شما وجود دارد که برای حل آن مدام از یک روش اشتباه استفاده می کنید و نتیجه خوبی نمی گیرید . به احتمال زیاد از تغییر روش می ترسید و ریسک نمی کنید . نگران هستید که اگر از راه دیگری این مشکل را حل کنید ، ممکن است به دردسر بیافتید.

تعبیر خواب پا برهنه بودن و کفش نپوشیدن

اگر در خواب ببینید که بدون پوشیدن کفش و به صورت پا برهنه در حال راه رفتنن هستید نشان دهنده کمبود اعتماد بنفس شماست . شما قادر به تصمیم گیری درست نیستید و حس می کنید هر تصمیمی که برای رفع مشکلات می گیرید اشتباه هستند و باعث بدتر شدن اوضاع می شوند. به تنهایی قادر به تصمیم گیری نیستید و نیاز دارید که برای انجام هرکاری ، با کسی مشورت کنید. این کار به مرور باعث می شود اختیار زندگیتان را از دست بدهید و به خواسته ها و آرزوهایتان نرسید .

تعبیر خواب لنگه به لنگه پوشیدن کفش

اگر در خواب ببینید که کفش هایتان را لنگه به لنگه پوشیده اید به این معنی است که احساس می کنید مسیر زندگیتان اصلا درست نیست و اشتباهات زیادی دارید . خودتان به خوبی می دانید که ادامه این راه اصلا درست نیست و هر چه سریع تر باید فکری به حال خوتان بکنید . باید تصمیم های مهمی در زندگی بگیرید . معمولا کسانی که احساس می کنند ازدواج درستی نداشته اند و مدام در حال فکر کردن به طلاق و جدایی هستند ، در خواب می بینند که کفش ها را لنگه به لنگه پوشیده اند. اگر در خواب ببینید که کفش ها را اشتباه پوشیده اید و در حال دویدن هستید به این معنی است که حس می کنید هر چه سریع تر باید از این مشکلات خلاص شوید و فرار کنید. دیگر تحمل این سبک زندگی را ندارید و شدیدا به فکر تغییر هستید . مطلب پیشنهادی : تعبیر خواب دویدن

تعبیر خواب کهنه و پاره شدن کفش

اگر در خواب ببینی که کفش هایت پاره و کهنه شده اند معمول به این معنی است که احساس می کنید زندگی مشترک و یا رابطه جنسی و عاطفی تو دچار مشکل شده است و تحمل کردن این رابطه برای تو رنج آور است . شدیدا به فکر تغییر هستی و دوست داری در کنار کسی باشی که حس آرامش بیشتری به تو بدهد. ادامه این راه نه تنها باعث ایجاد مشکلات روحی برای شما خواهد شد بلکه ممکن است باعث مشکلات مالی و شغلی شود.

اگر در خواب ببینی که کفش ها را فراموش کرده ای

اگر در خواب ببینی که جایی رفتی و ناگهان متوجه شدی که کفش هایت را فراموش کرده ای می تواند به این معنی باشد که احساس می کنید که اهداف و آرزوهایت نرسیده ای و خیلی از آنها را فراموش کرده ای . احساس می کنی جایی که الان در آن هستی ، آن چیزی نیست که قبلا آرزویش را داشتی .

تعبیر خواب کفش نوزاد

اگر در خواب ببینید که کفش کوچک و بچگانه به پا کردی و برای شما کوچک بود به این معنی است که احساس بیچارگی و بی پناه بودن می کنی و نیاز داری کسی به شما کمک کند . حس می کن به تنهایی قادر به حل مشکلات نیستی و توانایی لازم را برای این کار نداری . تعبیر خواب مرده تعبیر خواب دندان تعبیر خواب بارداری تعبیر خواب نوزاد تعبیر خواب گل
نظرات: 0 مشاهده