5 نکته برای انتخاب بهترین آرایشگاه مردانه

5 نکته برای انتخاب بهترین آرایشگاه مردانه 5 نکته برای انتخاب بهترین آرایشگاه مردانه خانم­ها تمایل زیادی دارند که لباس، جواهرات، مدل مو و زیبایی‌های خود را به رخ بکشند، اما اشتباه است که فرض کنیم این کار فقط مختص خانم­ها است. مردها نیز دوست دارند که استایل یا دارایی‌های خود را به رخ بکشند. ترندی که این روزها بسیار در بین مردان رواج دارد، پز دادن با مدل موهایشان است. بسیاری از مردان مدل موهای خود را از بازیکنان فوتبال الهام می‌گیرند و موهای خود را مانند بازیکن مورد علاقیشان کوتاه می‌کنند، علاوه بر بازیکنان فوتبال بعضی نیز موهای خود را مانند سلبریتی‌ها کوتاه می‌کنند. حال اگر شما هم می‌خواهید مدل موهایتان به چشم بیاید، باید جنس موی خود را به خوبی بشناسید مانند اینکه موهایتان فر است یا لَخت و پس از آن مدل موی مناسب با شکل و اجزای صورت خود انتخاب کنید. اگر صورتتان بیضی شکل است، مدل موی معمولی با فرهای کوتاه انتخاب خوبی است یا برای شکل صورت مربعی مدل موی باز یا ارتشی مناسب است. برای انتخاب مناسب ترین مدل مو بهتر است با یک آرایشگر مجرب مشورت کنید تا بر اساس مشخصات فیزیکی و اجزای صورتتان مدل مناسب را به شما پیشنهاد دهد. در ادامه به 5 نکته مهم برای انتخاب بهترین آرایشگاه مردانه می‌پردازیم: همانطور که حتما خودتان می‌دانید آرایشگاه‌های زیادی در محل زندگی شما وجود دارد که طیف گسترده‌ای از خدمات مانند کوتاهی مو، سشوار و مدل دادن مو، کوتاهی ریش، زیبایی صورت و بسیاری از موارد دیگر را به شما ارائه دهند. اما اگر می‌خواهید مدل موهای خود را مانند افراد مشهور کوتاه کنید، باید بهترین آرایشگاه را انتخاب کنید و برای این انتخاب نکات زیر برای شما بسیار مفید خواهد بود:

1. مشورت گرفتن

به غیر از کوتاهی مو یا مدل دادن مو، اکثر سالن­های (آرایشگاه­ها) می توانند خدمات استانداردی مانند رنگ مو، تقویت مو و ...... را به شما ارائه دهند. برای انتخاب بهترین آرایشگاه­ در نزدیکی محل زندگی خود می توانید از دوستان و اقوام خود مشورت بخواهید و با اطمینان خاطر به کیفیت خدمات ارائه شده، آرایشگاه خود را انتخاب کنید.

2. بررسی آنلاین

اکثر آرایشگاه های مردانه معتبر دارای وب سایت هستند و نمونه کارهای خود را در وب سایت رسمی خود به اشتراک می­گذارند بنابراین شما می توانید خدماتی که ارائه می­دهند، قیمت و نظرات مشتری­های آنها را به صورت آنلاین بررسی کنید. علاوه بر این، می­توانید با استفاده از عکس ها و فیلم هایی که آرایشگرها در وب سایت قرار داده­اند مدل موی مورد علاقه خود را انتخاب کنید. همچنین با پیدا کردن شماره تماس در سایت، می­توانید با آرایشگاه تماس گرفته و نوبت خود را رزرو کنید و البته در صورتی که لیست قیمت خدمات خود را در سایتشان قرار نداده­اند می­توانید با ارسال یک ایمیل درباره­ی قیمت خدمات پرس­ و جو کنید.

3. بازدید از آرایشگاه

برخی از آرایشگاه ها وب سایت بسیار عالی­ای دارند اما خدماتی که در آن آرایشگاه دریافت می­کنید اصلا شبیه به وب سایتشان نیست، ممکن است آن­ها برای جذب مشتری بیشتر، طیف گسترده ای از خدمات و حتی چند نمونه کار جعلی را در وب سایت خود قرار داده باشند. پس بهتر است که به صورت حضوری به آرایشگاه مراجعه کنید و از خدمات و قیمت آنها نیز مطلع شوید. آرایشگرها باید همواره آرایشگاه خود را مرتب و تمیز نگه دارند چون شما به هیچ قیمتی نباید بهداشت شخصی خود را نادیده بگیرید. بعضی از آرایشگاه­ها ممکن است در اولین بازدید به مشتریان یک سرویس آزمایشی رایگان را ارائه دهند و تا اگر از سرویس ارائه شده راضی بودید از دیگر خدمات آن­ها نیز استفاده کنید.

4. نحوه ارائه خدمات

آرایشگرها باید خوش­رو و خوش پوش و موقر باشند، اگر متوجه شدید که آرایشگری خدمات درخوری را ارائه نمی­دهد، آرایشگاه خود را عوض کرده و به آرایشگاهی بروید که خدمات بهتر و درخورتری ارائه دهد.

5. مقرون به صرفه بودن

هر آرایشگر برای ارائه خدمات خود نرخ متفاوتی دارد که اکثراً این نرخ با توجه به میزان تجربه آن­ها تعیین می­شود. بنابراین باید هزینه­ی خدمات آنها را بپرسید و درصورتی که نرخ آن­ها برای خدماتی که به شما ارائه می­دهند مقرون به صرفه بود، آن آرایشگاه را انتخاب کنید. بهترین آرایشگاه مردانه بهترین آرایشگاه مردانه جنسیت هرگز نباید مانع این شود که شما به ظاهر خودتان برسید. همانطور که همه ما با این جمله آشنا هستیم که "شما فقط یک بار زندگی می کنید" ، پس هرگز نباید خود را از داشتن ظاهری آراسته و موقر محروم کنیم. اگر در محله های غرب و شمال غرب تهران هستید حتما یک بار هم شده پیشنهاد میکنیم از آرایشگاه سان بازدید و از خدمات آن استفاده کنید. این آرایشگاه با مدیریت احسان نجاریان به شیوه ای مدرن مدیریت شده و خدمات مدرنی در آن از جمله هیرکات، کراتینه، مانیکور و پدیکور آقایان ارائه می شود. جدیدترین خدمت سالن سان، ارائه سالن ماساژ برای آقایان در تهران به شیوه ای نوین است تا از استرس های روزمره خلاصی یابید.
نظرات: 0 مشاهده