معرفی صابون گیاهی برای پوست صورت خشک و حساس

امروزه بدلایل زیادی مردم پوستی خشک و حساس دارند و دنبال یک شوینده ماننده صابون گیاهی برای پوست خشک و حساس هستند. کسانی که این نوع پوست را دارند همیشه معضل انتخاب یک شوینده مناسب راهم دارند. فیس واش های مرغوب و صابون های گیاهی بدون عطر یکی از مناسب ترین شوینده برای این دسته افراد می باشد. البته در بازار بسیاری از عطاری ها صابون هایی را به اسم صابون گیاهی فروش می کنند که اصلا صابون گیاهی نبوده و تنها صابون رخشویی بوده که آنها را آب کرده و در آن مقداری زردچوبه یا سفیداب یا شیر و ... قاطی کرده و دوباره قالب ریزی کرده اند و به اسم صابون گیاهی فروش میکنند. اغلب این نوع صابون های تقلبی از بوی آن ها شباهتشان با صابون رخت شویی مشخص می شود. ما در ادامه بهترین صابون گیاهی برای پوست خشک و حساس را به شما معرفی می کنیم. معرفی صابون گیاهی برای پوست صورت خشک و حساس معرفی صابون گیاهی برای پوست صورت خشک و حساس

بهترین صابون گیاهی برای پوست صورت خشک و حساس

تنها صابون های گیاهی مناسب پوست خشک و حساس صابونهایی هستند که از پایه تولید آنها از روغن های گیاهی و یکسری عصاره گیاهان مخصوص استفاده شده باشد. این صابون ها بدلیل عدم مواد مضر برای پوست حتی دارای مجوز بهداشت و سیب سلامت و استاندارد ملی هستند. صابون هایی که به اسم گیاهی در بازار فروش می شود چنانچه دارای این  مجوز ها نبودند دلیل آن این است به روش فوق که توضیح دادیم ساخته شده اند و برای پوست بسیار مضر هستند. صابون گیاهی مناسب برای پوست خشک و حساس عبارتند از صابون زردچوبه، صابون لیموگلیسیرین، صابون اسطوخودوس، صابون عسل ، صابون آلوئه ورا و صابون ویتامینه . این صابون ها بدلیل وجود مقدار زیادی از روغن های گیاهی باعث خشک شدن پوست نمی شوند و حتی پوست را لطیف میکنند. ضمناً هرکدام از آنها خواص خاص دیگری را هم دارند. صابون گیاهی روشن کننده پوست صورت خشک و حساس صابون گیاهی روشن کننده پوست صورت خشک و حساس

صابون گیاهی روشن کننده پوست صورت خشک و حساس

خیلی می پرسند صابون گیاهی روشن کننده پوست خشک کدام است است. صابون گیاهی روشن کننده پوست خشک عبارت است از صابون زردچوبه و صابون عسل. شما باید هر روز از یکی از این صابون ها استفاده کنید. مثلا امروز از صابون زردچوبه و فردا از صابون عسل و به همین روال تکرار کنید. این صابون ها بدلیل وجود یکسری روغن های گیاهی مانند رون نارگیل و روغن بادام و روغن کرچک و وجود زردچوبه که دارای کورکومین می باشد و وجود عسل که باعث رفع تیرگی و روشن کنندگی است.

صابون مرطوب کننده پوست صورت

کسانی که پوست خشکی دارند همیشه به دنبال بهترین صابون مرطوب کننده پوست صورت هستند. صابون عسل و صابون ویتامینه باعث آبرسانی پوست و مرطوب کنندگی پوست می باشند. این 2 صابون هرکدام یکی از بهترین صابون ها برای آبرسانی پوست هستند.

صابون نرم کننده پوست خشک

چنچانچه شماهم دنبال صابون نرم کننده پوست خشک هستید میتوان به شما صابون لیموگلیسیرین و صابون ویتامینه را معرفی کنیم. این صابون ها را می توان بترتیب استفاده کرد . هربار با یکی بشورید. مخصوصا کسانی که بعد حتمام روی پوستشان سفیدک میزند، مانند گردی سفید که روی پوستشان است اگر از این صابون ها استفاده کنند دیگر دچار این سفیدک نمیشوند و ضمناً پوستشان نرم و لطیف می شود.

صابون برای پوست خشک و جوش دار

کسانی که پوست خشک و جوشدار دارند میتوانند از صابون زردچوبه و صابون عسل و صابون لیموگلیسرین استفاده کنند. این صابون ها هم خشکی پوست را کنترل کرده هم باعث ازبین رفتن جوش می شود و هم باعث روشن شدن پوست. شما می توانید هر روز از یکی از این صابون ها استفاده کنید.

صابون برای پوست حساس و جوش دار

اگر جزو کسانی هستید پوست حساس و جوشداری دارید میتوانید از صابون اسطوخودوس و صابون زردچوبه و صابون آلوئه ورا استفاده کنید. این صابون ها هم نمی گذارند پوستتان حساس یا ملطهب شود و هم اینکه باعث ازبین رفتن جوش ها هم میشوند. ضمنا بمرور متوجه روشن شدن پوستتان نیز می شوید.

بهترین صابون سفید کننده تضمینی

بیشتر مردم دنبال بهترین صابون سفید کننده تضمینی هستند. ما در اینجا صابون سفیداب و صابون زردچوبه و صابون قهوه و صابون عسل را پیشنهاد میدهیم. اگه می خواهید سریع پوستتان روشن شود بایستی از همه ی این صابون ها بترتیب استفاده کنید. هر روز باید از یکی استفاده شود. مثلا امروز صابون زردچوبه و فردا صابون سفیداب و پسفردا صابون عسل و روزآخر صابون قهوه و به همین ترتیب دوباره تکرار شود. چنانچه این روال رو پیش بگیرید سریع در عرض هفته اول یا دوم متوجه تغییر فراوان پوستتان می شوید. سخن پایانی: شما میتوانید از هر مارک و برندی برای تهیه صابون مد نظر خود انتخاب کنید، اما ما با تجربه ی خود تنها صابون های سیندرلا را که در دسته بندی " صابون های گیاهی " در سایت " سیندرلا کالا " موجود است را به شما پیشنهاد میدهیم که همه ی آنها اصل بوده و تمام مجوز های مربوطه را دارند.. خوبی خرید از آن این سایت این است که می توانید بصورت آنلاین از طریق واتساپ آنها ( 09193505809 ) با مشاور پوستشان در ارتباط باشید و کامل مشکلات پوست خود را توضیح دهید تا بهترین نوع محصول و راهکار را به شما پیشنهاد دهند.
نظرات: 2 مشاهده