پارتیشن شیشه ای و نمای شیشه ای برای خانه

 

پارتیشن شیشه ای و نمای شیشه ای برای خانه

پارتیشن شیشه ای و نمای شیشه ای برای خانه

امروز با هما رزیدنس همراه باشید تا یک راهنمای کامل درباره دکوراسیون خارجی و داخلی خانه را مطالعه کنید . در این مقاله سعی کرده ایم که اجزای مختلفی از دکوراسیون هر قسمت از خانه را مورد بررسی قرار دهیم.

نمای شیشه ای ساختمان

نمای شیشه ای جدا از اینکه به ساختمانی امروزی ظاهری معاصر و در عین حال کارا می‌بخشد، عایق صوتی و حرارتی نیز می‌باشد و نیز آنها را به سبک معماری‌های مورد پسند تبدیل می‌کند.  نمای سفارشی، طرح‌های چالش برانگیز هندسی و چشم اندازهای چشمگیر نمای شیشه‌ای ساختمان ، محافظت در برابر بادهای نامنظم و شرایط لرزه ای را نیز تضمین می کند. یکی از جذاب ترین های صنعت ساختمان طراحی شیشه ای نمای بیرونی ساختمان است. این ترند جهانی با توجه به شرایط محیطی پیاده سازی می شود. برای مثال هندریل های شیشه ای ممکن است با اسپیگات پیاده سازی شوند و در شرایط دیگر با فیکس پوینت. نمای اصلی ساختمان می تواند به صورت شیشه اسپایدر و یا کرتین وال پیاده سازی شود که هرکدام نیاز به یراق آلات مختلف دارند. یراق آلات شیشه با کیفیت و خاص ، کیفیت پیاده سازی شما را بالا خواهند برد.

قیمت اجرای نمای شیشه ای ساختمان

قیمت نمای شیشه ای ساختمان در موارد مختلف مانند نمای کرتین وال و نمای اسپایدر از هم متفاوت است. این موضوع باعث شده تا قیمت مشخصی تعیین نشود و این موضوع به عهده کارشناس باشد. کارشناسان هما رزیدنس به شما این موارد را از طریق تلفن اعلام میکنند. قیمت اجرای نمای شیشه ای ساختمان قیمت اجرای نمای شیشه ای ساختمان

پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای نظمی جذاب به فضاهای داخلی خانه می دهد. شما می توانید براساس متراژ ، معماری و سبک قسمت بندی خانه از پارتیشن شیشه ای استفاده کنید. علاوه بر انعطاف بالای طرح‌پذیری پارتیشن، هزینه اجرای انواع آن‌ها مانند پارتیشن شیشه‌ای کمتر از دیوار‌کشی هستند. نکته مهم دیگر قابلیت جابه‌جایی اتاقک‌های ساخته شده با پارتیشن است. اگر نیازهای اداری شما تغییری داشت، به‌سادگی می‌توان چیدمان جدیدی از خانه خود ارائه کنید. ارتیشن‌های فریم‌لس درواقع فریم دارد اما فریم آن بسیار نازک‌تر از فریم سایر پارتیشن‌های شیشه‌ای است. همچنین مابین شیشه‌ها در یک فریم کلی دیگر پروفیلی قرار نمیگیرد و شیشه‌ها چسبیده به یکدیگر اجرا می‌شوند. در این نوع پارتیشن پروفیل‌ها از آلومینیوم یا انواع فلزهای دیگر ساخته می‌شوند که شیشه سکوریت را نگه می‌دارد. مقاومت فریم آلومینیوم در مقابل خوردگی بالاست و استحکام خوبی دارد. سطح پروفیل‌های آلومینیومی معمولا آنودایز شده هستند و یا با رنگ‌ الکترواستاتیک پوشش داده می‌شود.

قیمت اجرای پارتیشن شیشه ای

تعیین مبلغ پروژه معیار های بسیاری چون حجم پروژه ، یراق استفاده شده ، مکان اجرای پروژه و .. بستگی دارد که باید در این مورد با کارشناسان هما رزیدنس صحبت کنید. پارتیشن فریم‌لس با درب چوبی در اجرای پارتیشن فریم‌لس شیشه‌ای، می‌توان از درب چوبی، چه با چارچوب و یا بدون چارچوب، بهره برد. این نوع پارتیشن، تنوع متریال بیشتری دارد و قابلیت هماهنگی با دکوراسیون داخلی و مبلمان چوبی را دارد.

بالکن شیشه ای

چه کسی را میشناسید که طرفدار یک بالکن دنج نباشد؟ صبح ها می توانید در یک فضای کاملا روشن و هوای تازه چای بنوشید و عصر ها به تماشای غروب. با توجه به نوع زندگی بشر و وسعت آپارتمان نشینی تغییراتی در معماری و طراحی خانه ها ایجاد شده است.  جهت استفاده بهینه از تمامی قسمتهای ساختمان و فضاها خلاقیت های زیادی در طراحی خرج شده است . همچنین برای جلوگیری از ورود حشرات، صدای مزاحم و  هدر رفتن انرژی، استفاده چند گانه از فضاهای موجود به یک ضرورت تبدیل شده است. شیشه جمع شدنی پانل های شیشه ای با دسته ای که شبیه دسته درب اتومبیل است باز می شوند. به محض باز شدن شیشه ، به راحتی در محل خود قرار میگیرند. همه شیشه ها را می توان کنار زد ، یا برخی را می توان برای محافظت جزئی باز گذاشت.

قیمت بالکن شیشه ای

قیمت بالکن شیشه ای قیمت بالکن شیشه ای یکی از مهم ترین دغدغه های هر شخص درباره پیاده سزای بالکن شیشه ای قیمت و زمان انجام آن است. این مورد به تیم اجرایی و بودجه شما بستگی دارد. شما باید متریال های مختلف این پروژه را به خوبی بشناسید

جان پناه شیشه ای استخر

اگر شما هم ویلایی با استخر روباز دارید قطعا به زیبایی آن می اندیشید. یکی از مهم ترین مواردی که می توانید هم برای امنیت و هم برای زیبایی به استخر خوب اضافه کنید نرده شیشه ای است. نرده یا جان پناه شیشه ای دور تا دور استخر پیاده سازی می شود تا از وقوع حوادث جلوگیری کنید.

جان پناه و هندریل شیشه ای

یکی از مهم ترین موارد دکوراسیون داخلی که می تواند بسیار دیده شود پله ها و طبقات بالایی خانه هاست. اگر خانه دوبلکس دارید برای طبقه فوقانی باید نرده طراحی کنید. نرده شیشه ای یا جان پناه شیشه ای با یراق آلاتی مانند فیکس پوینت و اسپیگات پیاده سازی می شود. برای راه پله ها نیز طرایحی بسیار مهم است. چرا که راه ارتباطی هر طبقه است و در نمای خانه تاثیر می گذارد. پروژه های هما رزیدنس نشان دهند پیاده سازی با کیفیت ترین و بهترین هندریل های شیشه برای راه پله ها هستند. پیشنهاد ما بازدید از پروژه های هما رزیدنس است.

حمام شیشه ای

سرویس بهداشتی و حمام پتانسیل ایجاد یک فضای متفاوت را دارند. فقط کافیست به یکی از طراحان هما رزیدنس اطمینان کنید تا بهترین و مناسب ترین حمام شیشه ای را تحویل شما دهند. حمام شیشه ای یکی از مدرن ترین و شیک ترین قسمت های هر خانه است. طراحی این قسمت از خانه باید مطابق معماری و دکوراسیون داخلی خانه باشد.

در و پنجره

در و پنجره ها در هر دکوراسیونی لحاظ می شوند. هارمونی رنگ ف تابش نور و عایق حرارتی و صوتی از مهم ترین معیار های یک در یا پنجره خوب است. پس حواستان به این موضوع باشد! واحد پروژه شرکت هما رزیدنس علاوه بر نمای شیشه‌ای، در انجام پروژه‌های در و پنجره UPVC وآلومینیومی نیز فعال است. همکاری با برندهای مختلف تولید کننده پروفیل و شیشه‌ دوجداره، باعث شده است تا هما رزیدنس انتخاب گروه مختلف مشتریان باشد. شما می توانید برای پیاده سازی این موارد با کارشناسان هما رزیدنس در تماس باشید.

نظرات: 0 مشاهده