بهترین رنگ برای رنگ آمیزی درب حیاط استفاده کنیم؟

  بهترین رنگ برای رنگ آمیزی درب حیاط استفاده کنیم? بهترین رنگ برای رنگ آمیزی درب حیاط استفاده کنیم? رنگ آمیزی درب حیاط به صورت اصولی همراه با انتخاب طبق روانشناسی رنگ ها می تواند حال خوب را به شما و میهمانانتان هدیه بدهید چرا که رنگ درب حیاط از جمله اولین المان های طراحی و  رنگ آمیزی به محض ورود به آپارتمان و منزل شما خواهد بود به همین خاطر به دلیل اهمیت زیاد این موضوع می خواهیم به بحث خدمات نقاشی ساختمان و در وهله ی بعدی به بهترین رنگ برای نقاشی درب حیاط بپردازیم. با ما همراه شوید تا اطلاعات کامل تری نسبت به خدمات نقاشی ساختمان به خصوص نقاشی درب حیاط به دست آورید. می‌توانید در سایت استاده لیست نقاشان ساختمانی تهران را مشاهده کنید. خدمات نقاشی ساختمان یکی از مهم ترین قسمت های خدمات نقاشی ساختمان، نقاشی درب حیاط است چرا که با توجه به انتخاب رنگ دلخواه مهم ترین قسمت کار به حساب می آید چرا که شما با انتخاب یک رنگ شاد از یک درب حیاط قدیمی، یک درب زیبا بسازید که از دیدن آن همواره لذت ببرید. قیمت نقاشی ساختمان
نوع خدمات قیمت هر متر مربع (تومان)
رنگ روغنی 28.000 تا 37.000
رنگ پلاستیک 29.000 تا 33.000
رنگ مولتی کالر 22.000 تا 37.000
رنگ اکریلیک 28.000 تا 35.000
رنگ بلکا 22.000 تا 30.000
رنگ کنیتکس 25.000 تا 35.000
رنگ آمیزی درب آهنی حیاط ساده رنگ آمیزی درب آهنی حیاط ساده رنگ آمیزی درب آهنی حیاط ساده برای اینکه رنگ آمیزی درب آهنی حیاط ساده به بهترین حالت ممکن انجام شود باید به یکسری نکات توجه کرد تا با انتخاب بهترین رنگ بتوانید نقاشی درب حیاط با بهترین کیفیت اجرا شود.
  • روانشناسی رنگ ها برای انتخاب بهتر
قبل اینکه به روانشناسی رنگ ها بپردازیم به این موضوع فکر کنید که رنگ درب حیاط چقدر می تواند روی احساسات و حال خوب شما اثر گذار باشد؟ با این مقدمه به سراع روانشناسی رنگ ها می رویم تا آگاهی بیشتری نسبت به حس و حال هر رنگ پیدا کنیم.
  1. نقاشی درب حیاط با رنگ سرمه ی
با توجه به ماهیت رنگ سرمه ی که سرد است اما در روانشناسی رنگ ها، رنگ سرمه ی نشانه ی اعتماد و احساس صمیمیت است و با ترکیب رنگ سرمه ی و طلایی می توانید یک هارمونی زیبا بین رنگ آمیزی درب حیاط خود ایجاد کنید و حس هم نوع دوستی را به وجود بیاورید.
  • نقاشی درب حیاط با رنگ مشکی
در روانشناسی رنگ ها، استفاده از رنگ مشکی برای رنگ آمیزی درب حیاط نشان از احساس امنیت توام با تجربه است که می توانید از رنگ مشکی براق و مات استفاده کنید که برای زیباتر دیده شدن درب حیاط می توانید از رنگ مشکی مات استفاده نمایید.
  • نقاشی درب حیاط با رنگ قهوه ی
با تکیه بر روانشناسی رنگ ها، رنگ قهوه ی به مزنله تواضع و فروتنی است که با رنگ آمیزی درب حیاط با رنگ قهوه ی، شما احساس دوستی و محبت را به افراد پیرامون خود انتقال خواهید داد. برای گرفتن نتیجه بهتر می توانید با رنگ های مکمل همچون رنگ قهوه ی طلایی یا کرم قهوه ی احساس سر زندگی را به خود هدیه دهید.
  • نقاشی درب حیاط با رنگ طوسی
رنگ آمیزی درب حیاط با رنگ طوسی نشانه ثبات شخصیتی و مسئولیت پذیر بودن شماست به همین خاطر از این رنگ برای رنگ آمیزی درب حیاط مدرسه استفاده می شود، چرا که روی احساس ارزشمندی تاثیر بسزایی می گذارد پس اگر میخواهید احساس لیاقت و ارزشمندی همراه با مسئولیت پذیر بودن را در خود و میهمانانتان تقویت کنید برای رنگ آمیزی درب حیاط از رنگ طوسی براق یا مات استفاده کنید.
  • نقاشی درب حیاط با رنگ سبز
به کار بردن رنگ سبز در درب حیاط آهنی به منزله یادآوری طبیعت می باشد و همانطور که می دانید رنگ طبیعت باعث ایجاد حس سلامتی و انرژی مثبت خواهد بود و علاوه بر آن رنگ سبز می تواند تداعی کننده فصل بهار نیز باشد که با استفاده از رنگ سبز می توانید حس و حال بهاری را همراه با پیام خوشامدگویی را به خود و میهمانانتان هدیه کنید.
  • نقاشی درب حیاط با رنگ قرمز
در روانشناسی رنگ ها استفاده از رنگ قرمز  به معنی شور و شوق و انرژی به همراه عشق است که اگر با حاشیه های مشکی همراه شود می تواند زیبایی خاصی را به درب حیاط شما هدیه دهد، البته باور غلطی که وجود دارد این است که بسیاری از افراد رنگ قرمز را برای درب حیاط و درب ورودی خوش یمن نمی دانند که هیچ پایه و اساس علمی این باور ندارد. ابزارهای مورد نیاز برای رنگ آمیزی درب حیاط عبارتند از: ابزارهای مورد نیاز برای رنگ آمیزی درب حیاط عبارتند از: ابزارهای مورد نیاز برای رنگ آمیزی درب حیاط عبارتند از: بعد از اینکه رنگ مورد نظر خود را با استفاده از روانشناسی رنگ ها انتخاب کردید برای رنگ کاری درب حیاط خود نیاز به یکسری آبزارالات رنگ آمیزی خواهید داشت که با مراجعه به فروشگاه های مجاز رنگ فروشی می توانید این ابزارالات را تهیه کنید:
  • قوطی رنگ (روغنی یا ...)
  • دستکش
  • ماسک
  • تینر مخصوص رنگ
  • قلمو یا غلتک
  • ضد زنگ
  • کاردک و لیسه برای بتونه کاری
  • گل بتونه
  • کاغذ سمباده
جمع بندی و کلام پایانی در این مطلب به بررسی خدمات نقاشی ساختمان به ویژه نقاشی درب حیاط با استفاده از روانشناسی رنگ ها پرداختیم. در پایان خوشحال خواهیم شد نظرات و تجارب خود را درباره تاثیر خدمات نقاشی ساختمان با ما و دیگر دوستانتان در میان بگذارید، شاد و پیروز باشید.
نظرات: 0 مشاهده