امن ترین روش درمان بیماری های نشیمنگاه

مراکز زیادی برای درمان بیماری های مقعدی در تهران وجود دارند که هر کدام از آنها از یک روش استفاده می کنند.اما ما در این مقاله می خواهیم نگاهی به این بیماری های و روش های از بین بردن آنها بیاندازیم و ببینیم که این موارد چه تفاوتی با یکدیگر دارند.البته ما در مرکز درمان بیماری های نشیمنگاه از تجهیزات لیزری پیشرفته استفاده می کنیم که برای هر سن و جنسیتی مناسب است. اولین موردی که باید به آن اشاره داشته باشیم این است که این بیماری های مقعدی می توانند به مرور زمان پیشرفت کنند و باعث بروز یک سری مشکلات دیگر شوند که متاسفانه بسیاری از افراد آنها را جدی نمی گیرند.برای مثال اگر شما کاری برای شقاق یا کیست مویی انجام ندهید,ممکن است باعث بروز عفونت و در نتیجه درگیر شد کل بدن شود که درمان کردن آن کار بسیار سختی خواهد بود.خب قبل از اینکه بخواهیم روش های درمان را بررسی کنیم,باید کمی با خود بیماری ها و نحوه عملکرد آنها آشنا شویم! امن ترین روش درمان بیماری های نشیمنگاه امن ترین روش درمان بیماری های نشیمنگاه

معرفی بیماری شقاق یا همان فیشر

اگر تا به حال اسم این بیماری را نشنیده اید,باید بگوییم که شقاق یعنی ایجاد زخم یا خراش در ناحیه حساس سلولی مقعد که به راحتی قابل دیدن بوده و معمولا بیمار درد زیادی را تحمل می کند.در نظر داشته باشید که زخم می تواند بسیار عمیق باشد و اگر کاری برای بهبود ان انجام ندهید,به مرور زمان میزان و درد و خونریزی بیمار افزایش پیدا خواهد کرد و به جایی می رسد که هیچ کاری نمی تواند انجام دهد.البته همین درد باعث شده است که اغلب افراد سریعا به پزشک مراجعه کنند که نکته مثبت این بیماری به حساب می آید.برای درمان بیماری شقاق و از بین بردن جای زخم در حال حاظر بهترین روش لیزر و جراحی سنتی می باشد که در جراحی سنتی دوره نقاهت به نسبت بالا بوده و به همین خاطر برای بسیاری از افراد مناسب نیست (شاغلین).

بواسیر (هموروئید) شایع ترین بیماری نشیمنگاه

قطعا بسیاری از شما با این بیماری آشنایی دارید و یکی از نزدیکانتان آن را تجربه کرده است.هموروئید که با نام بواسیر شناخته می شود به دلیل فشار بیش از حد به رگ های اطراف ناحیه مقعدی به وجود می آید که این رگ ها متورم بعد از مدتی باعث افتادگی بافت خواهند شد که به آن بیرون زدگی بواسیر گفته می شود.البته خود بیماری به دو نوع داخلی و خارجی تقسیم شده که در نوع خارجی معمولا بیمار درد دارد و خونریزی آن در حد صفر است.اما در نوع داخلی اغلب برعکس ای قضیه اتفاق می افتد و بیمار خونریزی به نسبت شدیدی خواهد داشت. متاسفانه این بیماری در جوامع امروزه گسترش زیادی داشته است و تقریبا از هر 10 نفر,6 نفر در طول زندگی خود یکبار آن را تجربه می کنند.البته تعداد زیادی از افراد حتی متوجه بیماری خود نشده و بعد از مدتی همه چیز به حالت عادی باز می گردد و تعدادی دیگر هم با روش های خانگی و رعایت یک سری نکات درمانش می کنند.اما عده ای نیاز دارند که جراحی و لیزر شوند که خوشبختانه تعدادشان اندک است.برای شروع درمان بیماری هموروئید کافیست با کارشناسان مرکز درمان بیماری های نشیمنگاه تماس گرفته و از مشاوره رایگان خود استفاده کنید.

کیست مویی چیست؟

کیست مویی از ان دسته مواردی است که ممکن است دردسرهای زیادی برایتان ایجاد کند (برعکس اسم ساده ای که دارد).زمانی که یک تار مو نتواند از پوست خارج شود و درون آن گیر کند.اگر این مشکل را بتوانید در روزهای ابتدایی درمان کنید,نیازی به نگرانی نیست و همه چیز تمام خواهد شد.اما اگر محل کیست عفونت کرده و بزرگ شود,برای درمان آن می بایست از روش های تهاجمی تر مانند لیزر و جراحی کمک بگیرید. کیست مویی چیست؟ کیست مویی چیست؟ متاسفانه بسیاری از افراد سعی می کنند تا با روش های قدیمی و خانگی,حالت شدید کیست مویی را از بین ببرند که اصلا کارساز نیست و بهتر است وقت خودتان را تلف نکنید.منظور ما از روش های خانگی,مواد خوراکی و پمادهای مختلف هستند که اگر هم بتوانند کیست مویی را درمان کنند قطعا این بیماری بعد از مدتی باز خواهد گشت و همینطور تا آخر باید ادامه دهید که کار عاقلانه ای به نظر نمی رسد.

فیستول

زمانی که یک منفذ و سوراخ بین دو نقطه از بدن ایجاد می شود که به شکل طبیعی نباید وجود داشته باشد,به آن فیستول گفته می شود که این مشکل می تواند بین پوست و اندامی رخ دهد.در نظر داشته باشید که بعد از خالی کردن آبسه و مواد چرکی از یک ناحیه,معمولا فیستول به وجود می آید که برای رفع این بیماری هیچ راهی به جز جراحی و لیزر وجود نخواهد داشت و اصلا نمی توانید با خوردن یک سری مواد غذایی یا استفاده از دارو یک منفذ را ناپدید کنید!

روش های درمان بیماری های آنورکتال

برای درمان این موارد از بیماری های شما سه راه بیشتر ندارید! روش اول که سنتی به حساب می اید و معمولا برای کنترل یا درمان بیماری در حالت ضعیف استفاده می شوند و نمی توان خیلی به آنها تکیه کرد.از آن طرف زمان زیادی مورد نیاز است تا به طور کامل اثر کنند و برای افراد شاغل چندان خوشایند نیست. روش دوم که در حال حاظر بهترین هم است,استفاده از لیزر می باشد که حدود 20 الی 30 دقیقه زمان خواهد برد و با کمک داروی بی حسی موضعی,فرد هیچگونه دردی نخواهد داشت و از آن طرف محل زخم بسیار کوچک بوده و تنها می بایست یک یا دو روز استراحت داشته باشید و سپس به کارهای روزمره خود برگردید.
نظرات: 0 مشاهده