دستگاه بخور دو لول لمسی حرفه ای ازون برند سایان 

دستگاه بخور دو لول لمسی حرفه ای ازون برند سایان یکی از ابزارهای اصلی و اولیه جهت پاکسازی پوست می باشد، استفاده دستگاه بخور لمسی حرفه ای این امکان را به شما می دهد که هم بخور سرد و هم بخور گرم را با هم داشته باشید. از قابلیتهای دستگاه دستگاه بخور دو لول لمسی حرفه ای ازون دار می توان به لمسی و دیجیتال بودن آن اشاره کرد. ماهیت اصلی دستگاه بخور ایجاد رطوبت است که در سلامت و زیبایی پوست بسیار موثر می باشد و از چین و چروک و پیری زودرس جوگیری می نماید.

شرکت سایان سنتر این دستگاه را به شما پیشنهاد می کند.

دستگاه بخور دو لول لمسی حرفه ای ازون برند سایان دستگاه بخور دو لول لمسی حرفه ای ازون برند سایان

معرفی دستگاه بخور دو لول لمسی حرفه ای ازون دار  برند سایان

با تغییرات آب و هوایی و رو به سردی گذاشتن هوا پوست، دچار خشکی و زبری می شود و ممکن است شاهد ترک خوردگی یا پوسته پوسته شدن پوست باشید. بروز خشکی و زبری در پوست، صورت را به سوی چروک ها و در نتیجه پیری هدایت می کند. برای جلوگیری از خشکی پوست و یا مبارزه با آن راه های متعددی وجود دارد. مانند انواع کرم های آبرسان و مرطوب کننده پوست که ممکن است استفاده از این کرم ها به صورت روزانه و در دراز مدت خسته کننده باشد و یا ممکن است ترکیبات شیمیایی این مرطوب کننده ها برای مصرف کنندگان چندان قابل اطمینان نباشد. احتمالا بسیاری از افراد به دنبال روش های طبیعی و بدون عوارض می گردند که بتوانند بر این مشکل فائق آیند. بخور یک روش کاملا کارساز، بدون عوارض و عاری از هرگونه مواد شیمیایی است. دستگاه بخور دو لول لمسی در پاکسازی پوست باعث باز شدن منافذ پوست شده که بهترین روش برای از بین بردن آلودگی و شادابی می باشد و با باز شدن منافذ پوست باعث تغذیه بهتر پوست صورت می گردد و بعد از بخور بهترین زمان برای بیرون آوردن جوش های سرسیاه و برجستگی های زیر پوست می باشد. بعد از بخور به صورت خود کمی آب سرد بپاشید و صورت را با یک حوله تمیز خشک نمائید و پس از این کار از یک آبرسان و یا ماسک مناسب برای پوست استفاده کنید. دستگاه بخور دو لول برند سایان دارای ۲ بازوی جدا و متحرک که یکی برای بخار گرم ویژگی های دستگاه بخور دو لول لمسی حرفه ای ازون دار برند سایان ویژگی های دستگاه بخور دو لول لمسی حرفه ای ازون دار برند سایان و دیگری برای تولید بخار سرد می باشد که می توان از هر دو باهم نیز استفاده نمود و با استفاده از این بازویی ها می توانید بخار را دقیقا بر صورت و مکان مورد نظر هدایت نمایید.

ویژگی های دستگاه بخور دو لول لمسی حرفه ای ازون دار برند سایان

  • درخشان و شادابتر شدن پوست
  • جلوگیری از پیری زودرس
  • جداسازی سلول های مرده پوست
  • تسریع جریان خون
  • جبران کمبود آب پوست
  • بهبود آکنه و جوشهای سرسیاه
  • پاکسازی عمیق پوست
  • از بین رفتن خطوط ریز پوست
  • افزایش نرمی و لطافت پوست
  • مناسب برای استفاده آرایشگاهی و سالنی
  • دارای بخور سرد و گرم
  • دارای بازویی جهت هدایت بخار بر صورت
  • دارای پایه چرخی جهت جابجایی آسان و راحت
  • دارای دکمه های دیجیتال و لمسی
  • ارتفاع قابل تنظیم
دستگاه بخور دو لول – پایه دار دستگاه بخور دو لول – پایه دار

دستگاه بخور دو لول – پایه دار

دستگاه بخور دو لول دارای خصوصیت های متفاوت و خاصی است که از می شود به دارا بودن مخزن جدای آب سرد از مخزن آب گرم اشاره نمود. ویژگی بارز این دستگاه این است که منشا پخش کردن آب سرد و گرم از هم جدا می باشد. نکته بعد داشتن لوله های ضد زنگ دستگاه بخور دو لول است که از جنس فولاد گرم می باشند. ویژگی منحصر به فرد دیگر این دستگاه این است که می توان هم به صورت جدا و هم با هم از اسپری های سرد و گرم استفاده کرد و ویژگی مهم دیگری که در این قسمت قصد داریم آن را بگوییم کاربری راحت و آسان دستگاه، دستگاه بخور دو لول لمسی حرفه ای ازون دار  برند سایان می باشد.

روش استفاده از دستگاه  بخور لمسی حرفه ای ازون دار سایان

روش استفاده بخور لمسی دو لول ازون دار سایان صورت به این صورت می باشد که باید ابتدا پنج پایه را در محل مناسب خود قرار داد. سپس میله بزرگتر را به قسمت نگهدارنده پنج پایه متصل نمود. سپس یک آهن که همراه دستگاه می باشد در زیر محل نگهداری پنج پایه می باشد قرار داده و آن را با پیچی که در انتهای میله می باشد محکم نماید. سپس دستگاه و لوله های بخور را در جای مناسب خود طبق دفترچه راهنما قرار داد. بعد از اینکه دستگاه لمسی حرفه ای ازون دار را به هم متصل کردیم می توانیم داخل محفظه آن را پر از آب کنیم و دستگاه را روشن نماییم تا شروع به کار کند. می توانیم با استفاده از دکمه های تعبیه شده بر روی دستگاه قدرت پاشش را تغییر دهیم.
نظرات: 0 مشاهده