آیا به اندازه کافی مراقب سلامتی‌تان هستید؟

آیا به دنبال راهی برای رشد هوش و حافظه‌ی خود هستید؟ می‌خواهید از راه‌های طبیعی به زیبایی و نشاط برسید؟ علاقه‌مند هستید بدانید طب سنتی چه فوایدی دارد؟ آیا تمایل دارید تغذیه‌ای سالم در پیش بگیرید؟ به دنبال راهی برای داشتن زندگی سالم‌تر هستید؟ در چنین شرایطی فروشگاه کتابراه با کتاب‌های سلامت و بهداشت به شما کمک می‌کند تا به جواب تمامی این دغدغه‌های خود برسید. آیا به اندازه کافی مراقب سلامتی‌تان هستید؟ آیا به اندازه کافی مراقب سلامتی‌تان هستید؟

معرفی کتاب چربی سوزی برای همیشه

کاهش وزن ماندگار تا روز قیامت! هدف کتاب چربی سوزی برای همیشه نوشته‌ی لین نورتون و پیتر بیکر، صحبت کردن درباره‌ی همه‌ی چیزهایی است که به کاهش، افزایش و بازگشت وزن مربوط می‌شود تا با دانستن این نکات، به کاهش وزن همیشگی دست پیدا کنید. این اثر علت شکست رژیم‌های غذایی را می‌یابد و راه صحیح و اصولی کاهش وزن و حفظ آن را برایتان روشن می‌کند.

درباره‌ی کتاب چربی سوزی برای همیشه:

همه‌ی رژیم‌ها اثر مشابهی بر سازوکار تدافعی بدن ما نخواهند داشت. لازم نیست تلاش برای کاهش وزن مایه‌ی وحشتتان شود یا تصور کنید هرگونه اقدامی در این زمینه بیهوده است؛ زیرا این‌طور نیست، فقط لازم است رژیمتان درست برنامه‌ریزی و اجرا شود. اگر چنین نباشد، بعید نیست در پایان رژیم، حال‌وروزتان وخیم‌تر شود؛ حتی بدتر از روز اول. تفاوت کتاب چربی سوزی برای همیشه (Fat Loss Forever) با دیگر کتاب‌های مربوط به این حوزه در این است که لین نورتون (Layne Norton) و پیتر بیکر (Peter Baker) بر این موضوع واقف هستند که چاقی مفرط یک بیماری چندوجهی است که عوامل مختلفی از جمله ژنتیک، فیزیولوژی، عوامل روان‌شناختی، جامعه‌شناختی و بسیاری عوامل در بروز آن دخیل هستند. هیچ‌یک از کتاب‌هایی که تا به حال نوشته شده‌اند، همه‌ی این عوامل را لحاظ نکرده‌اند. به‌ علاوه، آن‌ها به یکی از اصلی‌ترین خلأ‌های موجود در ادبیات علمی مربوط به چربی‌سوزی پرداخته‌اند: اِقرار به مشکل بازگشت وزن پس از کاهش آن و نحوه‌ی مقابله با این مشکل. پلتفرم کتابراه با بیش از هزاران کتاب صوتی و کتاب الکترونیک در حوزه سلامتی و تندرستی، مرجعی معتبر جهت دانلود کتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام و بهترین کتاب‌های سلامت و بهداشت به شمار می‌رود. دانلود کتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام دانلود کتاب‌های تغذیه، رژیم و تناسب اندام اگر نوشتن این کتاب سبب هیچ تغییری نشود جز این‌که نیمی از افرادی که وزن کم می‌کنند موفق شوند از بازگشت آن جلوگیری کنند، بدین معنا خواهد بود که نویسندگان کتاب موفق شده‌اند تا میزان چاقی مرضی را از یک‌ سوم تا یک‌ دوم کاهش دهند. بحث کتاب حاضر راجع به ترغیب افراد بیش‌تری به تلاش برای کاهش وزن نیست؛ بلکه راجع به ترغیب نیمی از افرادی است که موفق به کاهش وزن شده‌اند تا از بازگشت آن جلوگیری کنند. با این‌که کار ساده‌ای به نظر می‌آید در عمل بسیار دشوار است.

معرفی کتاب بهترین دارو خود شما هستید‍!

کتاب بهترین دارو خود شما هستید! به قلم فردریک سالدمان مجموعه‌ای از راهکارهای سودمند و عملی برای پیشگیری و همچنین درمان بسیاری از بیماری‌های شایع همچون فشار خون، اضافه وزن، مشکلات گوارشی و... است. این پزشک متخصص قلب و عروق راه‌حل‌هایی شگفت‌انگیز برای بهبود وضعیت جسمانی و سلامتی‌تان ارائه می‌دهد که با درمان‌های شیمیایی و مضر بسیار متفاوت است. هم‌اکنون با مراجعه و عضویت در اپلیکیشن کتابراه، برای دانلود کتاب‌های رایگان اقدام نمایید و روزانه با دسترسی به هزاران خلاصه کتاب صوتی و متنی، اوقات فراغت‌تان را سپری کنید. همچنین برای خرید و دانلود کتاب به صورت قانونی از تخفیفات ویژه مناسبتی و آخر هفته با کتابراه بهرمند شوید و به جمع میلیونی‌ کاربران اپلیکیشن کتابراه بپیوندید.

درباره کتاب بهترین دارو خود شما هستید:

ما نیروهاى بى‌کرانى در وجود خویش داریم که حتى تصور آن را نیز نمى‌کنیم. مغز و بدن انسان‌ها قابلیت‌هایى باور نکردنى دارند که احتمالاً هرگز از آن‌ها استفاده نمى‌کنیم، حال یا از آن‌ها بى‌خبریم، یا نمى‌دانیم چطور باید آن‌ها را پیدا و شناسایى کرد، رشد داد و به کار انداخت. فردریک سالدمان (Frederic Saldmann) پزشک فرانسوی تبار در کتاب بهترین دارو خود شما هستید (You Are Your Own Best Medicine) شما را با حقیقت شگفت‌انگیزی آشنا می‌سازد که در درونتان است و درمانی برای تمام بیماری‌های روحی و جسمی به حساب می‌آید. قابلیت‌هاى فیزیکى، حسى و ذهنى در کدام جهت باید گسترش داده شوند قابلیت‌هاى فیزیکى، حسى و ذهنى در کدام جهت باید گسترش داده شوند در این کتاب خواهید آموخت که قابلیت‌هاى فیزیکى، حسى و ذهنى در کدام جهت باید گسترش داده شوند. سالدمان تأکید می‌کند که این امر بسیار مهم است زیرا حوزه کاربرد این قابلیت‌ها به قدرى وسیع می‌باشد که امکان دارد انسان گمراه شود و زندگى خود را بى‌هیچ توفیقى، به پریدن از این شاخه به آن شاخه به منظور تحقق بخشیدن به استعدادهاى خود بگذراند. هدف دکتر سالدمان از نوشتن کتاب بهترین دارو خود شما هستید، چنان‌که خود صراحتا اعلام می‌دارد، ارائه روشی ساده و در عین حال جامع است که ما را در بهترین وضعیت سلامت قرار دهد. او حقیقتا باور دارد که با استفاده از روش‌هاى طبیعى، مى‌توانیم به دست خود، دربرابر بسیارى از بیمارى‌ها از خود محافظت کنیم.
نظرات: 0 مشاهده