چگونه در تایم فور فان اتاق رزرو کنیم؟

در این مقاله میخواهیم به طور مفصل و کامل نحوه ثبت نام و رزرو اتاق در سایت تایم فور فان را به شما عزیزان شرح بدهیم، اما قبل از آن باید در مورد سایت تایم فور فان و حوزه فعالیتهایش به شما توضیحاتی ارائه بدهیم. چگونه در تایم فور فان اتاق رزرو کنیم؟ چگونه در تایم فور فان اتاق رزرو کنیم؟

تایم فور فان چه میکند؟

تایم فور فان اولین سایت نقد و بررسی تخصصی صدها اتاق فرار در سطح کشور است، و تا مدتها اولین و تنها سایت رزرو اتاق فرار در ایران نیز بود (در زمان نگارش این مقاله، تعداد کل اتاقهای موجود در سایت 272 اتاق است). همواره تلاش تیم ما بر این است که بتوانیم بر تعداد اتاقهای موجود در سایت بیفزاییم تا شما عزیزان بتوانید انتخاب دقیق تر و راحت تری در رزرو سانس بازیها داشته باشید و از زمان خود نهایت لذت را ببرید، چون همانطور که از اسم سایت ما مشخص است، ما برای زمان تفریح اهمیت زیادی قائل هستیم. اما هیچ کدام از این اتاقها متعلق به مجموعه تایم فورفان نبوده و یا از جانب تیم ما مدیریت نمیشوند، ما صرفا وظیفه گردآوری اطلاعات تمامی اتاقها در یک فضا را بر عهده گرفتیم تا شما عزیزان بتوانید از هرجا و در هر زمانی و فقط با چند کلیک ساده بازی مورد علاقه خود را رزرو کنید و در کنار دوستان و همراهانتان ساعات خوشی را سپری کنید.

چگونه میتوانم عضو سایت شوم؟

اگه دوست دارید می تونید قبل از رزرو عضو وبسایت تایم فور فان بشید٬ البته که این کار برای رزرو بازی شما الزامی نیست٬ و اگه تمایل داشتید بدون عضویت فقط می تونید اقدام به رزرو سانس مد نظرتون بکنید که توی قدم های بعدی بهتون توضیح می دیم.

چگونه عضو تایم فور فان بشم؟

برای عضویت در سایت کافیست روی دکمه قرمز رنگ "ثبت نام" در قسمت سمت چپ بالای سایت کلیک کنید، و با وارد کردن نام و شماره موبایل و انتخاب یک رمز برای خود، به همین سادگی حساب خود را بسازید. و حالا به خانواده تایم فور فان خوش آمدید.

چگونه اتاق انتخاب کنیم؟

بعد از ثبت نام میتوانید با استفاده از قسمتهای مختلف سایت (پیشنهاد ویژه، جستجو، پیشنهاد تایم فور فان و...) و مطالعه نقد تخصصی تیم ما، و نظرات بقیه کاربران اتاق فرار خود را انتخاب کنید. اتاقهایی که در قسمت پیشنهاد ویژه قرا دارند بازیهایی هستند که برای مدت محدود با تخفیف قابل توجهی که به طور اختصاصی برای کاربران سایت ما در نظر گرفته شده، قرار دارند. چگونه عضو تایم فور فان بشم؟ چگونه عضو تایم فور فان بشم؟ اگر اسم اتاقی را از دوست و یا مجموعه دار دیگر و یا حتی هنگام گشت و گذار در اینترنت شنیده اید و حالا میخواهید آن را رزرو کنید، کافیست نام بازی را در قسمت جستجو وارد کنید، با تقریب خوبی میتوانید مطمئن باشید که اتاق مورد نظر شما در سایت ما ثبت شده و به راحتی میتوانید آن را رزرو کنید. همچنین در قسمت اتاق فرارهای محبوب میتوانید اتاقهایی که بیشترین نظر مثبت و امتیاز را از کاربران دریافت کرده اند ببینید تا بتوانید از بین آنها و بر حسب تجربه بقیه کاربران انتخاب کنید. تمامی اتاقهایی که به تازگی به خانواده بزرگ تایم فور فان پیوسته اند را هم میتوانید در قسمت اتاقهای جدید پیدا کنید. علاوه بر این، مطالعه نقد تخصصی بازیها (که مطمئن باشید حاوی سناریو بازی و برملا کردن آن نخواهد بود) و همچنین نظرات سایر کاربران، که برای هر اتاق در صفحه اختصاصی خود بازی قرار گرفته، میتواند کمک بزرگی برای انتخاب بازی مناسب شما باشد. پیشنهاد میکنیم قبل از رزرو کردن اتاق فرار یا اسکیپ روم مورد نظر خود، قسمت سوالهای متداول سایت را نیز مطالعه کنید و باز هم اگر برای انتخاب اتاق مناسب خود دچار شک و تردید بودید، همواره میتوانید با قسمت پشتیبانی و مشاوره سایت تماس بگیرید تا همکاران ما به بهترین نحو شما را برای انتخاب بازی راهنمایی کنند. چگونه اتاق رزرو کنیم؟ چگونه اتاق رزرو کنیم؟

چگونه اتاق رزرو کنیم؟

بعد از انتخاب بازی مورد نظر روی دکمه "اتاق فرار رو رزرو کن!" در نوار سمت راست و پایین پوستر اتاق کلیک کنید، حالا از روی تقویم مقابلتان ابتدا روز و سپس سانس مورد نظر را انتخاب کرده، و تعداد نفرات و اسامی و شماره موبایلشان را وارد کنید. در صورت مغایرت تعداد نفرات انتخابی در سایت و افراد مراجعه کننده به مجموعه، مابه التفاوت مبلغ از شما دریافت خواهد شد. فراموش نکنید، با توجه به شیوع بیماری کرونا٬ جهت حفظ سلامت شما و عزیزان شما٬ استفاده از ماست در طول بازی اجباری هستش٬ اگر به ماسک نیاز دارید حتما در قسمت سمت چپ گزینه "ماسک استاندارد" را تیک بزنید تا هنگام ورود شما مجموعه به تعداد نفرات به شما ماسک در اختیار قرار بدهد. همچنین اگر کد تخفیف دارید در قسمت پایینی میتوانید آنرا وارد کرده و روی دکمه "اعمال" کلیک کنید. وقتی از تکمیل تمام فیلدها مطمئن شدید روی "مرور نهایی و پرداخت کلیک کنید" تا به سایت بانک هدایت شوید و بعد از پرداخت و دریافت تایید نهایی خرید خود را انجام داده باشید. به همین سادگی، امیدواریم از بازی خود لذت ببرید و در پایان با نظر دادن در صفحه بازیها، انگیزه مجموعه داران را برای ساختن بازیهای بیشتر و بهتر افزایش بدهید. لطفا حتما به این نکته توجه کنید که پس از پرداخت نهایی در وبسایت بانک٬ میبایست منتظرم بمونید تا بانک شما رو به سایت تایم فور فان هدایت کنه تا نتیجه نهایی پرداخت شما در صفحه نمایش داده بشه. در غیر اینصورت و عدم بازگشت مجدد به سایت تایم فور فان٬ پرداخت شما در سایت به ثبت نمی رسه و بانک موظف هستش تا ظرف مدت ۷۲ ساعت مبلغ واریزی شما رو به حسابتون برگردونه. در صورتی که توی فرآیند بازگشت از بانک به سایت تایم فور فان مشکلی برای شما پیش اومد٬ می تونید با تیم پشتیبانی ما که شماره اون در صفحه تماس با ما ذکر شده تماس بگیرید و مشکل رو با آنها در میون بذارید تا بتونیم موضوع رو در اسرع وقت برطرف کنیم.
نظرات: 0 مشاهده