با نرم افزار مدیریت رستوران سپند، پیشرفت را تجربه کنید

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی، صنایع غذایی هم از قافله عقب نمانده است. به لطف حضور مدیران و برنامه نویسان کامپیوتری، نرم افزار مدیریت رستوران سپند، به کمک صاحبان این صنایع آمده است. با نرم افزار مدیریت رستوران سپند، پیشرفت را تجربه کنید با نرم افزار مدیریت رستوران سپند، پیشرفت را تجربه کنید شرکت سپند شرکت سامان داده پرداز سپند با بیش از 17 سال سابقه در زمینه ی تولید نرم افزارهای رستورانی موفق شده است کمک شایان توجهی به مکانیزه کردن فرآیندهای تولید تا فروش مجموعه های غذایی نماید. این محصولات نرم افزاری به دلیل سهولت کاربری و امنیت بالا، مورد استقبال انواع رستوران ها قرار گرفته است. به طوری که در حال حاضر بیش از 15000  مجموعه ی غذایی، از رستوران ها و فست فودها گرفته تا کافی شاپ ها و فودکورت ها تحت پوشش این شرکت و پشتیبانی نرم افزاری آنان، به فعالیت خود ادامه می دهند. نرم افزار مدیریت رستوران سپند چگونه به شما کمک می کند؟ نرم افزار مدیریت رستوران سپند چگونه به شما کمک می کند؟ نرم افزار مدیریت رستوران سپند چگونه به شما کمک می کند؟ هدف، ایجاد شبکه ای از خدمات به هم پیوسته و سودمند در پروسه ی فعالیت های حوزه ی صنایع غذایی است. نرم افزار مدیریت رستوران سپند این نیاز را برآورده می کند. فرض کنید رستورانی دارید که سودآوری ندارد ولی هرچه حساب و کتاب می کنید مشکل را پیدا نمی کنید... به نظر خودتان همه چیز دارد درست می چرخد، اما.... یا زمانی را تصور کنید که  فعالیت تبلیغاتی سنتی زیاد و پرهزینه ی بیلبوردهای تبلیغاتی و تراکت های کاغذی انجام داده اید. اما مشتریانِ گوشی هوشمند به دست، به  سراغ رستورانی می روند که با استفاده از شبکه های اجتماعی مجازی، جذبشان کرده است... یا وقتی رستوران کوچک و بیرون بری که می شناسید، بدون این که متحمل هزینه های اجاره و نگهداری سالن غذاخوری بزرگ و دستمزد پرسنل متعدد برای سرویس دهی به مشتریان باشد، با کمک اپلیکیشن های فروش آنلاین، چند برابر بیشتر از شمایی که هنوز به روش های سنتی تجارت متعهد مانده اید، درآمدزایی دارد... همه ی این موفقیت ها، با نگرش متفاوت و به روزرسانی روش های خرید و فروش ممکن شده است. با وجود نرم افزار مدیریت رستوران سپند همه ی این تغییرات، برای شما هم دست یافتنی است. محصولات شرکت سامان داده پرداز سپند، محصولات و خدمات متنوعی مانند منوی دیجیتال، کیوسک سفارش گیر، راه اندازی و پشتیبانی باشگاه مشتریان، مدیریت جامع واحد تجاری شامل بخش های مختلف تهیه ی مواد اولیه، آماده سازی و تحویل، فروش و انبارداری، حسابداری و ده ها محصول و امکانات دیگر را در قالب نرم افزارهای رستورانی ارائه می کند. نرم افزار مدیریت رستوران سپند نرم افزار مدیریت رستوران سپند جلب رضایت مشتری جلب رضایت مشتری، یکی از مهم ترین اهدافی است که با ایجاد این تغییر و تحولات به دست می آید.  نظم و یکپارچگی متاثر از فعالیت نرم افزار مدیریت رستوران سپند، می تواند شبکه ای از اطلاعات مشتریان را نیز ایجاد کند. با استفاده از این اطلاعات بتوان آن ها را از مشتریانی گذری به مشتریان دائمی تبدیل کرد. برای داشتن یک کسب و کار موفق، رضایتمندی مشتری اهمیت زیادی دارد و با استفاده از دایره ی نفوذ هریک از آن ها و ارتباط مستمر با آن ها از راه ایجاد باشگاه مشتریان، می توان به این مهم دست یافت.

با استفاده از نرم افزار مدیریت رستوران سپند به چه مزایایی می توان دست یافت؟

افزایش سهم فروش در بازار

با به کارگیری نرم افزار فروشگاه آنلاین تعداد مشتریان رستوران تا حد قابل توجهی افزایش پیدا کرده که در نهایت باعث می شود میزان درآمد و سود کسب و کار افزایش پیدا کند. مورد استفاده قرار دادن نرم افزار به مدیران و صاحبان رستوران این امکان را می دهد تا به راحتی و آسانی به هدف مورد نظر دست یابند.

بهره بردن از درآمد شخصی

به عنوان صاحب کسب و کار، از میزان درآمد و سودی که به دست می آورید به صورت شخصی بهره مند خواهید شد. به طوری که دیگر نیازی نیست به وب سایت هایی که در زمینه فروش آنلاین فعالیت دارند درصد بسیار بالایی را پرداخت کنید.

مشتریان وفادار

راه اندازی و پشتیبانی باشگاه مشتریان، این امکان را فراهم می کند تا مدیران و صاحبان رستوران برای همیشه مشتریان ثابت خود را داشته باشند. این خدمات در نرم افزار مدیریت رستوران سپند ارائه می شوند. مشتریان وفادار جزو اموال هر مجموعه ای محسوب می شوند. سیستم خدمات مشتریان را با شبکه های فروش آنلاین رستوران سیستم خدمات مشتریان را با شبکه های فروش آنلاین رستوران

یکپارچه کردن سیستم ها

نرم افزار مدیریت رستوران سپند به گونه ای طراحی شده است که مدیران و صاحبان رستوران قادر هستند، سیستم خدمات مشتریان را با شبکه های فروش آنلاین رستوران خود یکپارچه کنند.

عدم نیاز به سرویس های فروش آنلاین

در صورت استفاده از این نرم افزار مدرن و پیشرفته، دیگر هیچ گونه وابستگی به سرویس دهنده های فروش آنلاین غذا نخواهید داشت.چرا که نرم افزار تمام نیازهای شما را برطرف خواهد کرد. به گونه ای که قادر به رسیدگی آنلاین به تمام کارها و فعالیت های مربوط به دریافت سفارش ها خواهید بود. از طرفی دیگر نرم افزار به شما این امکان را می دهد تا با نام برند کسب و کار خود یک فروشگاه اینترنتی را در اختیار داشته باشید و برای همیشه صاحب آن شوید. عدم وجود محدودیت در ارائه ی خدمات نکته ی قابل اشاره ی دیگر درباره ی مزایای استفاده از نرم افزار مدیریت رستوران سپند، مشابه بودن فرآیندهای تولید و ارائه ی محصولات مواد غذایی، در طیف گسترده ی این مراکز است.

فروشگاه اینترنتی سپند

یکی از خدماتی که در نرم افزار مدیریت رستوران سپند، ارائه می شود، فروشگاه اینترنتی است. به دلیل رواج فرهنگ خرید کالا به صورت مجازی، تعداد فروشگاه های اینترنتی در صنعت رستوران در حال افزایش است. تا حدود زیادی تجارت های الکترونیکی به جای تجارت های سنتی مورد استفاده قرار می گیرند. با استفاده از فروشگاه آنلاین می توان برند تجاری را در میان افراد جامعه، بهتر معرفی کرد. همچنین این روش در فروش بیشتر محصولات، تاثیر بسیار زیادی دارد. همزمان که دنیای دیجیتال در صنعت رستوران ارتقا یافته شرکت سپند برای مشتریان شرایطی را فراهم کرده است تا قادر باشند با نام تجاری خود یک وب سایت مخصوص را در اختیار داشته باشند. فروشگاه آنلاین سپند از چه قابلیت هایی برخوردار می باشد؟
  • نرم افزار فروشگاه اینترنتی در مجموعه ی نرم افزار مدیریت رستوران سپند،برای اینکه محصولات به صورت آنلاین به فروش برسند منوی غذایی ویژه را ایجاد خواهد کرد و منو نام محصول، قیمت، تخفیف و غیره را مشخص می کند.
  • محصولات منوی رستوران را معرفی و قیمت های متفاوت مختص به هر یک از محصولات را نیز تعیین خواهد کرد.
  • در منوی آنلاین انواع تخفیف ها ایجاد می شوند.
  • یکی دیگر از قابلیت های نرم افزار این است که می توان تعیین ساعت های فعالیت که محصولات به صورت آنلاین به فروش می رسند را فعال کرد.
  • در صورتی که یک یا چند محصول موجود نباشد نرم افزار به موقع آنها را اعلام خواهد کرد.
  • در صورت تمایل می توان فروش آنلاین را فعال و یا غیر فعال کرد.
  • کلیه سفارش های آنلاین با توجه به چگونگی پرداخت وجه را هم به صورت دستی و هم به صورت دستی تایید می کند.
  • کلیه سفارش های آنلاین در آشپزخانه رستوران به طور اتوماتیک چاپ خواهند شد.
  • صورت حساب ها را به صورت آنلاین پرداخت خواهد کرد.
  • بر روی نقشه ی گوگل شعبه ها و محدوده ای که از هر شعبه سفارش دریافت شده معرفی می گردد.
  • نرم افزار هزینه ی حمل و نقل محصول را با توجه به میزان مسافتی که مشتری تا شعبه موردنظر دارد به صورت اتوماتیک محاسبه می کند.

 

چه صاحب کافی شاپ کوچکی در کوچه ای خلوت باشید یا صاحب رستورانی در یکی از فودکورت های مرکز خرید پررفت و آمد یا رستورانی مجلل در مناطق اعیان نشین، ساختار کلی برنامه ها به رشد و توسعه ی تجارتتان کمک می کند. به خصوص که به گواهی تمامی کسانی که از این محصولات استفاده کرده اند، با پشتیبانی همه جانبه و بی وقفه ی این شرکت، با مشکلات رایج استفاده از مکانیزم های تکنولوژیک برخورد نخواهید کرد. شرکت سپند با استفاده از کادر مجرب و متبحر و نرم افزارهای رستورانی پیشرفته ی خود، به دنبال هرچه بالاتر بردن بازدهی فعالیت شما، در صنایع غذایی است.    
نظرات: 0 مشاهده