معجزه خودآموزی زبان با پکیج های زبان اکسیر!

معجزه خودآموزی زبان با پکیج های زبان اکسیر! معجزه خودآموزی زبان با پکیج های زبان اکسیر! دائما مشغول به کارید؟ درگیر پروژه های بینظم و زمان بندی های سخت و طاقت فرسائید؟ شیفت کاری شما متغیر است و نمی توانید در کلاس های زبان شرکت کنید و همزمان برای برنامه مهاجرتی تان نیاز به مدرک آیلتس دارید؟ اینترنت خوبی ندارید؟ جای مناسب و ساکتی برای شرکت در کلاس ندارید؟ دیگر با سبک جدید یادگیری زبان با اکسیر، فقط کافیست تصمیم گرفته و استارت کارتان را بزنید! هیچ مشکل زبانی ای ازین به بعد برایتان باقی نمی ماند.   بیایید ببینیم این روش آموزشی جدید اکسیر چیست و با ضمانت به علاوه هدایای بینظیر اکسیری وارد دنیای جذاب آموزش زبان با پکیج شویم.   پکیج های زبان اکسیر، ویدیوهای آموزشی را به صورت درس به درس در اختیارتان قرار می دهد. این ویدیوها در استودیو ضبط شده و دقیقا سیلابس آموزشی کلاس زبان های گروهی و خصوصی اکسیر است. با تهیه این پکیج ها، خیلی خوشحال خواهید شد! چرا؟  

مزایای یادگیری انگلیسی و آمادگی آیلتس با پکیج های اکسیر

  1. مشکلات رفت و آمدی حذف می شوند.
  2. درگیر رفت و آمدی و آلودگی و بیماری نمی شوید.
  3. مکان خاصی لازم ندارید. هرجای دنیا که هستید می توانید یاد بگیرید.
  4. محدودیت زمانی ندارید. نیاز نیست ساعت خاصی سرکلاس باشید.
  5. هر چند بار که میخواهید تماشا کنید. اگر مبحثی را متوجه نشدید، ویدیوی آن را چندین بار تماشا می کنید تا بالاخره کاملا یادش بگیرید.
  6. بدون استرس، با خیال راحت و با سرعت خود پیش بروید.
  7. میخواهید سریع تر، و یا کندتر پیش بروید؟. کاملا آزادی هستید! پس فشرده یا آهسته پیشروی کنید.
  8. بهترین اساتید معلم شما هستند! کیفیت آموزشی فوق العاده است!
  9. آموزشتان سیستم محور است و سلیقه ای نیست. چنانچه خواستید در میانه ی دوره وارد کلاس ها گروهی یا خصوصی شوید، ادامه همان طرح درس را پیش می روید.
  10. کتب را می توانید هم به صورت PDF یا به صورت فیزیکی داشته باشید.

چه پکیج هایی داریم؟

پکیج ها در حال حاضر در دو دسته پکیج های زبان عمومی و پکیج های آمادگی آیلتس اجرا می شوند. با ورود به صفحه پکیج ها (لینک پایین تر) آن ها را ببینید. پکیج های زبان عمومی و پکیج های آمادگی آیلتس پکیج های زبان عمومی و پکیج های آمادگی آیلتس هدف از استفاده ی این پکیج ها چیست؟ هدف از استفاده ی این پکیج ها چیست؟  

هدف از استفاده ی این پکیج ها چیست؟

این یک برنامه کامل و جامع است تا شما از سطح مبتدی (Hello, how are you)، به نمره 7 الی 7.5 آیلتس برساند. پس دیگر نگران نباشید. مشکل زبان شما حل شده است.  

مولفین دوره چه کسانی هستند؟

اساتید شما در دوره های فوق، آقایان سجاد حسینی و محمود مهرعلیان هستند. با ورود به صفحه پکیج ها (لینک ورود کمی پایین تر) می توانید رزومه این عزیزان را ببینید.  

هدایا و گارانتی

2 خبر فوق العاده!
  1. دو جلسه اول هر دوره را رایگان به عنوان هدیه اکسیر دریافت کنید. با ورود به صفحه هر محصول، دو جلسه اول را رایگان دریافت کنید تا دوره را ارزیابی دقیق تری کنید.
  2. گارانتی: همه ی محصولات اکسیر تا 30 روز مهلت تست داشته و اگر به هر دلیل نخواستید از آن استفاده کنید، بدون قید و شرط کل هزینه به شما عودت می شود.
  3. شش ماه پشتیبانی بینظیر اکسیر تضمین کننده ی موفقیت شما و کیفیت پکیج های اکسیر است. اگر از کیفیت محصول مطمئن نبودیم گارانتی نمیدادیم.

از کجا شروع کنم؟

برای شروع کافیست در تعیین سطح شرکت کنید یا اگر سطح خود را می دانید، با ورود به صفحه پکیج زبان، پکیج مورد نظر رو انتخاب کنید و بعد با کلیک/تپ روی اضافه به سبد خرید، میتوانید خرید خود را نهایی کنید.
ورود به صفحه تعیین سطح زبان
ورود به صفحه پکیج زبان اکسیر
نظرات: 0 مشاهده