ویژگی سینک ظرفشویی سنگی (آیا سینک سنگی خوبه؟)

آشپزخانه یکی از مهم ترین بخش های خانه و سینک ظرفشویی نیز یکی از مهم ترین تجهیزات آن به حساب می آید. سینک های ظرفشویی به دلیل کاربرد های بسیار زیادی که در آشپزخانه دارند و در زیبایی آشپزخانه نیز بسیار موثر هستند و این موضوع باعث می شود که سینک های ظرفشویی، مهم ترین عضو آشپزخانه شما باشند. همه افراد خانواده روزانه بار ها وارد آشپزخانه می شود و با سینک های ظرفشویی کار های مختلفی از قبیل شستن ظرف های کثیف، شستشو و ضد عفونی مواد غذایی مختلف مثل میوه ها و سبزجات، شستن دست ها یا حتی آب کردن کتری و پارچ را در سینک های ظرفشویی انجام می دهیم این موضوع نشان دهنده کارایی بسیار زیادی است که سینک های ظرفشویی دارند و روزانه از آنها بار ها استفاده می کنیم. تاثیر سینک ظرفشویی در آشپزخانه نیز به این شکل است که اگر خوب دقت کنید، بعد از کابینت های آشپزخانه شما، سینک ظرفشویی یکی از مهم ترین چیز هایی است که با زیبایی اش می تواند آشپزخانه شما را زیبا تر کند. انواع بسیار زیاد و متنوعی از سینک های ظرفشویی نیز داریم که هر کدام از آنها زیبایی خاص خودشان را دارند. در ادامه قصد داریم درباره یکی از بهترین و زیبا ترین انواع جنس سینک ظرفشویی برای شما بگوییم.

سینک ظرفشویی سنگی

در بین انواع دسته بندی های مختلف سینک های ظرفشویی، انواع متريال های سینک ظرفشویی، یکی از مهم ترین دسته بندی ها است و این دسته بندی است که در ویژگی های سینک ظرفشویی، تاثیر بسیار زیادی دارد. یکی از محبوب ترین انواع سینک های ظرفشویی، سینک های سنگی هستند. سینگ های گرانیتی، سینک های سرامیکی و سینک های کورینی نیز در دسته سینک های سنگی قرار می گیرند اما از آنجایی دسته های محبوبی هستند، از این دسته جدا شده اند. دیگر سینک هایی که از سنگ های مختلفی همچون سنگ مرمر تولید می شوند، سینک های ظرفشویی سنگی می باشند. این سینک ها هم ویژگی های بسیار خاص و محبوبی دارند و هم با ظاهر های زیبا و دیدنی شان، همه را به خود جذب می کنند و این موضوع باعث می شود که سینک های سنگی به محبوب ترین نوع سینک تبدیل شوند

ویژگی های سینک ظرفشویی سنگی

  1. مقاوم در برابر ضربه: سینک های سنگی، به دلیل مقاومت بسیار زیادی که دارند، در برابر انواع ضربه و عواقب آن مثل خط و خش افتادن در سینک، شکستن سینک یا حتی در آمدن آن دارند و این اتفاقات هیچ گاه برای سینک های سنگی رخ نمی دهد. البته باید مواظب باشید زیرا اگر شیشه در سینگ های سنگی بیفتد، معمولا ترک بر میدارد و می شکند.
  2. مقاومت در برابر گرمای زیاد: برخی از انواع سینک های ظرفشویی هستند که اگر قابلمه ها و ماهیتابه های داغ را در آنها قرار دهید، باعث می شود که این سینک ها، ذوب شوند و کارایی خود را از دست بدهند و در بسیاری از مواقع خراب شوند، اما سینک های سنگی، در برابر گرما مقاومند و بسیاری از آنها مثل سینک های گرانیتی، از سنگ های آذرین هستند و شما میتوانید از مقاومت آنها در برابر ذوب شدن مطمئن باشید.
  3. ضد زنگ: یکی از مشکلاتی که بسیاری از سینک های استیل دارند این است که اگر از آنها به خوبی مراقبت نشود و بعد از هر استفاده خشک نشوند، ممکن است که زنگ بزنند و خراب شوند. اما سینک های سنگی زنگ نمی زنند و دچار خوردگی نمی شوند و این موضوع یکی از مهم ترین ویژگی های سینک های سنگی نسبت به سینک های استیل است.
  4. عدم آلودگی: این سینک ها به آسانی آلوده نمی شوند.در واقع میکروب ها و باکتری ها توانایی زنده ماندن در سطوح این سینک ها را ندارند و نمی توانند در سینک های سنگی باقی بمانند. این ویژگی برای آنهایی که سلامت خانواده برایشان اهمیت خاصی دارد، ویژگی بسیار مهمی است.
  5. بسیار شیک و زیبا: سینک های ظرفشویی سنگی، از دسته زیبا ترین انواع سینک های ظرفشویی هستند و با زیبایی بی بدیلشان می توانند آشپزخانه شما را به شدت زیبا کنند. از سینک های گرانیتی که طرح های ساده و زیبایی دارند، تا سینک های مرمر که با طرح های بی نظیرشان همه را جذب می کنند و سینک های کورینی که به صورت مصنوعی با طرح های بینظیری تولید می شوند و می توان آنها را دقیقا با طرح کابینت درست کرد تا سینک آشپزخانه شما، در زیبا ترین حالت ممکن قرار بگیرد.

سیلور یراق؛ وب سایت خرید انواع سینک ظرفشویی سنگی

خرید اینترنتی امروزه به یکی از مهم ترین کار هایی تبدیل شده است که همه ما به آن نیاز داریم و به وسیله آن، در زمان و هزینه بسیار زیادی، صرفه جویی می کنیم. وب سایت سیلور یراق، این امکان را برای شما فراهم کرده است که تجهیزات مختلف آشپزخانه را به صورت اینترنتی و خیلی راحت خریداری فرمایید. سیلور یراق، اولین شعبه از شعبه های خود را در سال 1385 افتتاح کرد. سیلور یراق در طی 15 سال تجربه، به کامل ترین مرجع خرید انواع سینک ظرفشویی و لوازم آشپزخانه تبدیل شده است و در حال حاضر، وب سایت سیلور یراق نیز یکی از کامل ترین مراجع خرید اینترنتی سینک ظرفشویی در ایران می باشد و شما میتوانید خرید سینک ظرفشویی خود را در این وب سایت انجام دهید. سینک های ظرفشویی سنگی، از آنجایی که در دسته سینک های لوکس و شیک قرار می گیرند، معمولا قیمت های بالایی دارند و جزو محصولات لاکچری به حساب می آیند. قیمت محصولاتی که قصد خرید آن را داریم نیز یکی از مهم ترین معیار هایی است که در خرید باید به آن دقت کنیم و خرید خود را با قیمت مناسب انجام دهیم. اما لازم نیست برای خرید سینک آشپزخانه سنگی، نگران قیمت بالایش باشید! شما میتوانید انواع سینک های ظرفشویی سنگی را با بهترین کیفیت و البته با مناسب ترین قیمت در سیلور یراق؛ وب سایت فروش اینترنتی انواع تجهیزات آشپزخانه، خریداری فرمایید و سینک مورد علاقه و مورد نظر خودتان را درب منزل تحویل بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت انواع سینک های آشپزخانه سنگ مصنوعی، مرمر و کورین و همچنین خرید سینک ظرفشویی سنگی، می توانید اینجا کلیک کنید.  
نظرات: 0 مشاهده