در خرید کاندوم به چه نکاتی باید دقت کنیم ؟

در خرید کاندوم به چه نکاتی باید دقت کنیم ؟ در خرید کاندوم به چه نکاتی باید دقت کنیم ؟ در زمان خرید کاندوم خونسردی خود را حفظ کنید اصلی ترین مورد و مسئله ای که اغلب مردم همواره در خرید کاندوم با آن گریبان گیرند بیان کردن این است که کاندوم می خواهند. در بیشتر موارد خریداران کاندوم میزان قابل توجهی از سردرگمی و خجالتی را تجربه می کنند. برای کمک کردن به این مسئله در اینجا تلاش می کنیم تا برای تسهیل فرآیند خریدن کاندوم و نکاتی که باید در مواقع خرید به آن توجه داشت، مواردی را مورد اشاره قرار دهیم.

به دنبال خرید کاندوم در اندازه ای مناسب باشید

باید توجه داشته باشید که همه کاندوم ها به اندازه کافی دارای ظرفیت های کششی هستند و به اندازه قابل توجهی کش می آیند. از همین رو تعداد بسیار کمی از افراد وجود دارند که به کاندوم هایی با اندازه بزرگ نیاز دارند. اگرچه کسانی که به کاندوم بزرگ نیاز دارند نیز کار سختی برای تهیه کردن آن در پیش ندارند و به راحتی می توانند سایز مناسب خود را بیابند، اما افرادی که دارای سایز معمولی هستند باید در اندازه آن دقت لازم را به خرج دهند چرا که هر کاندومی که سایزش بزرگ تر از حالت استاندارد و مناسب باشد به راحتی کارایی خود را از دست می دهد و نمی تواند به درستی مورد استفاده قرار گیرد.

همه‌ی گزینه ها را در خرید کاندوم در نظر بگیرید

در حال حاضر باید حدود 7400 نوع کاندوم در بازار وجود داشته باشد، بنابراین اگر به یک داروخانه بزرگ مراجعه کنید ممکن است تعداد فراوانی از انواع گوناگون آن ها را برای انتخاب کردن در برابر خود ببینید.  کاندوم برقی، کاندوم ها با طعم، رنگ و بافت های متنوع و گوناگونی به فروش می رسند. اما در حقیقت باید عنوان کرد که آن ها در همه چیز نیز متفاوت نیستند. ممکن است افراد مختلف با گذشت زمان شرایط و ویژگی های مخصوص به خود را در خرید کاندوم در نظر بگیرند. بر همین اساس باید توجه داشته باشید که با گذشت زمان ممکن است کاندومی با ویژگی های خاص، نیازهای شما را بهتر از مدل های دیگر برطرف نماید، پس باید در انتخاب آن دقت به خرج داده و شرایط و ویژگی های متنوعی را در خریدن کاندوم مورد توجه قرار دهید. مواردی در خصوص خرید کاندوم مواردی در خصوص خرید کاندوم

خرید کاندوم اسپرم کش یا غیر اسپرم کش

یکی دیگر از انتخاب های موجود در تهیه کاندوم، کاندومی با لایه های ضخیم تر تحت عنوان اسپرم کش (spermicide) است. این کاندوم ها علاوه بر آن که دارای لایه ای اضافی برای جلوگیری مطمئن تر از بروز بارداری هستند، همچنین موجب تحریک بیشتر واژن نیز می شوند. بنابراین اگر جلوگیری قطعی و مطمئن تر از بارداری برایتان دارای اهمیت است خرید کاندوم اسپرم کش گزینه مناسبی به نظر می رسد.

خرید کاندوم روان شده و روان نشده

امروزه تعداد زیادی از کاندوم ها با موادی (روغن، لوسیون و ... ) روان می شوند که ادعا می کنند توان جنسی شما را با این کار افزایش می دهند یا باعث یک رابطه جنسی گرم می شوند. اما همه‌ی اینها بیش از هر چیز ترفندهای بازاریابی هستند و حتی برخی از این روان کننده ها ممکن است موجب گیجی شوند و آسیب هایی را برای شما به همراه داشته باشند. شاید چنین چیزی جز مواردی باشد که بخواهید یک بار آن را امتحان کنید، اما برای حفظ ایمنی خود بهتر است که از خرید کاندوم روان کننده پرهیز کنید. در هر صورت اگر تمایل دارید از روان کننده استفاده کنید، همواره این امکان وجود دارد که به دنبال روان کننده ای ساده بر پایه آب باشید ، چرا که روغن، لوسیون بدن و هر مورد روان کننده ای بر پایه روغن احتمال شکستن و از بین بردن کارایی کاندوم ها را به همراه دارند. خرید کاندوم روان کننده خرید کاندوم روان کننده  

آرامش و خونسردی خود را در خرید کاندوم حفظ کنید

در شرایطی که کاندوم در دست دارید و می روید تا هزینه اش را پرداخت کنید اغلب ممکن است عصبی و نگران باشید که صندوقدار در مورد شما چه فکری می کند؟ آیا قضاوتی در خصوص شما انجام می دهند؟ آیا قرار است آن ها آنچه را که شما خریده اید به همه اعلام کنند؟ پاسخی که می توان به همه این نگرانی ها داد در بیشتر مواقع خیر است.  شاید در اولین بارهایی که کسی کاندوم خریداری کرده است، آن را ناخوشایند یا خنده دار می داند، اما در این مرحله باید متمرکز باشید که هیچ تهدیدی نسبت به شما وجود ندارد و سایر اعضای حاضر در داروخانه سرشان در کار خودشان است. و باید بدانید که آن ها خرید کاندوم توسط بسیاری را دیده اند و خرید شما در چشم آن ها خیلی برجسته نخواهد شد. بنابراین عرق نکنید، خجالت نکشید، عصبی نشوید و در کمال خونسردی خرید خود را انجام دهید.

بهترین زمان برای خرید کاندوم

بهترین زمان برای خرید کاندوم زمانی است که نیاز فوری و مبرم به کاندوم ندارید، در چنین زمانی شما با میزان استرس و فشار ذهنی کمتری وارد داروخانه می شوید و درخواست خود را با خونسردی بیشتری مطرح می کنید. در چنین شرایطی اگر فروشگاه مورد نظرتان زودتر از آن زمانی که فکر می کردید تعطیل شده باشد یا دچار اضطراب های لحظه‌ی آخری شوید، می توانید زمان دیگری را به خریدن کاندوم اختصاص دهید و بدین شکل فرصتی را از دست نداده اید.  اگر نگران برخورد با شخصی هستید که می شناسید، می توانید صبح اول وقت یا در زمان هایی از شب که به خانه بر می گردید به داروخانه مراجعه نمایید. برای خرید کاندوم نیازی به مجوز ندارید شاید این سوال برایتان پیش بیاید که فروش کاندوم دارای محدودیت است و باید شرایط خاصی را برای خرید آن دارا بود. برای خرید محصولات دخانیات یا پورنوگرافی باید 18 سال داشته باشید. اما برای خرید کاندوم لازم نیست 18 ساله باشید در فضای بازاریابی امروزه در شبکه های وب امکان تهیه کاندوم به وجود آمده است و شما می توانید از این طریق خرید خود را انجام دهید. اما باید شبکه های وب و سایت هایی که برای خرید انتخاب می کنید قابل اطمینان باشند و اطلاعات خوب و مناسبی را برای خرید در اختیار شما بگذارند. سایت kamesh.net با ارائه توضیحات و شرح دقیق محصولات و همچنین ارائه مشاوره و راهنمایی های مشخص شما را در انتخابی مناسب و متناسب با آنچه که نیازهای شما را به طور کامل و مناسب برطرف می نماید یاری می کند.  
نظرات: 0 مشاهده