پرداخت قسطی هزینه مزوتراپی

یکی از فاکتورهای تاثیرگذار بر سن هر فرد، سلامت و زیبائی پوست صورت است. امروزه به لطف روش های نوین پزشکی، می توانید گذر زمان را فقط در شناسنامه مشاهده کنید و جوانی را برای سال های بیشتری تجربه نمائید. البته بهره مندی از روش های جوانسازی پوست مستلزم پرداخت هزینه های مربوط به آن است و چه بهتر است که مشکل هزینه را بتوان با امکان پرداخت قسطی، برطرف نمود. اگر اسم مزوتراپی را در تبلیغات تلویزیونی شنیده اید و می خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید در ادامه این مقاله همراه ما باشید. همچنین ما شما را با یک روش منحصر بفرد برای پرداخت قسطی آشنا خواهیم کرد. پرداخت قسطی هزینه مزوتراپی پرداخت قسطی هزینه مزوتراپی

آشنایی با لایه های پوستی

قبل از اینکه با روش مزوتراپی آشنا شوید، بد نیست ابتدا لایه های پوستی را بشناسید. پوست از سه لایه تشکیل شده است. لایه های پوستی عبارتند از :
  • لایه ی اپی درم
  • لایه ی درم
  • لایه ی هیپودرم
لایه ی اپی درم، سطحی ترین لایه پوست است که مرتبا در حال تغییر و ریزش است و اصطلاحا به آن لایه شاخی پوست گفته می شود. لایه ی اپی درم، سطحی ترین لایه پوست است لایه ی اپی درم، سطحی ترین لایه پوست است لایه ی درم، لایه ی میانی پوست است که دارای یکسری بافت های پیوندی و انعطاف پذیرمی باشد و پروتئین های پوستی از جمله الاسیتن و کلاژن در این لایه از پوست قرار گرفته است. این پروتئین ها مسئول سلامتی، سفتی و شادابی پوست ما می باشد که به مرور زمان هر چه سن بالاتر می رود، عملکرد آن ها کند شده و به مرور شما شاهد بروز چین و چروک ها و شلی و افتادگی پوست خود می شوید. لایه هیپودرم ، لایه ی سوم پوستی است که مسئولیت اتصال پوست صورت به عضلات صورت را بر عهده دارد. در جوانسازی پوست به روش مزوتراپی ، عملیات جوانسازی روی لایه ی میانی پوست انجام می شود.

مزو تراپی چیست؟

به طور کلی می توان گفت مزوتراپی یکی از روش های تزریقی برای درمان مشکلات پوستی از جمله خشکی پوست، کم آبی، درمان چین و چروک و ... می باشد. کلمه ی مزوتراپی از دو کلمه ی "مزو"  و "تراپی" تشکیل شده است، که مزو به معنای میانی و تراپی به معنای درمان می باشد و کلا به معنای درمان لایه ی میانی پوست می باشد. برای انجام مزوتراپی از یک سری سوزن مخصوص برای انجام عملیات جوانسازی روی لایه میانی پوست، استفاده می شود و به کمک این سوزن ها، مواد مغذی پوست را به این لایه تزریق می کنند تا سلول های پوستی لایه میانی پوست مجددا برای ساخت کلاژن و الاستین تحریک شود.

فواید مزوتراپی چیست؟

  • در جوانسازی پوست به روش مزوتراپی ، بدون نیاز به جراحی و روش های تهاجمی برای جوانسازی پوست، از یکسری سوزن های بسیار ریز استفاده می شود که آسیب چندانی به پوست نمی رساند و تنها برای رساندن مواد مغذی جهت تقویت سلول های پوستی تا عمق مشخصی در لایه دوم پوست فرو می رود و با درد و آسیب پوستی محسوسی همراه نخواهد بود.
  • در جوانسازی به روش مزوتراپی ، مواد مغذی مورد نیاز پوست همراه با ویتامین ها، از طریق سوزن های مخصوص توسط متخصص به پوست تزریق می شود و عملیات جوانسازی پوست به طور طبیعی در آن بخش شروع می شود.
  • مزوتراپی به هیچ عنوان نیاز به بیهوشی ندارد و تنها از طریق یک بی حسی موضعی انجام می شود.
  • دوره ی ریکاوری و بهبود فرد، در جوانسازی پوست با مزوتراپی ، بسیار کوتاه است و شما پس از گذشت مدت زمانی کوتاه شاهد نتیجه ی کار خواهید بود.
حال که با مزایای مزوتراپی آشنا شدید، بد نیست اندکی در مورد معایب آن نیز بدانید. معایب مزوتراپی چیست؟ معایب مزوتراپی چیست؟

معایب مزوتراپی چیست؟

  • ممکن است در برخی افراد واکنش های آلرژیک به داروها و مواد ویتامینه نشان داده شود
  • کمی التهاب و ورم موضعی ممکن است ایجاد شود
  • در محل تزریق کپسول های پوستی ممکن است لکه های تیره دیده شود
  • ایجاد التهاب بافت چربی زیر پوست
این موارد از مهم ترین عوارض مزوتراپی است که البته به ندرت دیده شده است.

هزینه ی مزوتراپی

به طور کلی هزینه ی مزوتراپی به فاکتورهایی بستگی دارد که عبارتند از : تعداد جلسات مورد نیاز، نوع کوکتل های تزریقی و ... که این مبلغ بسته به کلینیکی که مراجعه می کنید، برای هر جلسه از حداقل 500 هزار تومان آغاز می شود. با توجه به اینکه تعداد جلسات مورد نیاز برای انجام مزوتراپی بین 8 الی 15 جلسه می باشد، ممکن است تامین هزینه آن کمی دشوار باشد. اما دوستان عزیز اصلا بابت این مسئله نگران نباشید! مطمئنا عمل بینی قسطی یا کاشت موی قسطی را شنیده اید! شما می توانید از طریق پرداخت قسطی هزینه مزوتراپی ، عملیات جوانسازی پوست خود را در هر کلینیکی که مد نظر دارید انجام دهید. آیا می دانید چگونه؟ این کار از طریق روش های نوین اعطای امتیاز و تسهیلات به متقاضیان، میسر شده است. به راحتی می توانید کلیه هزینه های مربوط به زیبایی را به صورت قسطی پرداخت کنید.

پرداخت قسطی هزینه مزوتراپی

مجموعه ی قسطا امکان پرداخت قسطی هزینه مزوتراپی را از طریق اعطای امتیاز به شما عزیزان بدون نیاز به ضامن معتبر فراهم کرده است؛ البته نه فقط برای دریافت خدمات، بلکه می توانید کالاهای مورد نظر خود را نیز با خرید قسطی تهیه کنید. به این ترتیب که شما پس از مراجعه به وب سایت قسطا و تقاضا برای دریافت تسهیلات، مدارک خواسته شده را برای ما ارسال کرده و پس از انجام عملیات اعتبار سنجی، یک کارت اعتباری با نام قسطا کارت برای شما صادر می شود که می توانید با استفاده از آن هزینه مزوتراپی را پرداخت کنید و سپس آن هزینه را به صورت اقساطی به مجموعه قسطا بپردازید. توجه کنید که برای پرداخت قسطی هزینه مزوتراپی به واسطه قسطا ، هیچ نیازی به ضامن نیست و اعتبار خودتان ضامن دریافت امتیاز برای شما از این مجموعه می باشد.

سخن پایانی

یکی از روش های نوین جوانسازی پوست، استفاده از روش مزوتراپی است که در این روش با استفاده از یکسری سوزن های مخصوص کوکتل های پوستی به لایه میانی پوست تزریق می شود و سلول های تولید کننده ی کلاژن و الاستین در این لایه برای ساخت این دو پروتئین مورد نیاز برای شادابی و سفت شدن پوست تحریک خواهد شد و موجب از بین رفتن چین و چروک و شلی و افتادگی پوست می شود. شما دوست عزیز می توانید بدون هیچ گونه نگرانی در ارتباط با هزینه مزوتراپی، عملیات جوانسازی پوست را در هر کلینیک پوست و زیبائی از طریق پرداخت قسطی هزینه مزوتراپی توسط قسطا، انجام دهید. پس همین الان برای جوانسازی پوست خود اقدام کنید و هزینه آن را به صورت قسطی پرداخت کنید.
نظرات: 0 مشاهده