کاشت ابروی تضمینی به همراه بیمه

در هر دهه از تاریخ یک مدل ابرو مد می‌شود. زمانی ابروهای پیوندی مد بود. زمانی ابروهای بسیار نازک هشت یا کمانی طرفدار داشت. زمانی هم همه افراد به ابروهای پهن علاقه داشتند. اما امروزه ابروهای طبیعی، خوش حالت، پر و سالم زیبا به نظر می‌رسد. پس برای داشتن ابروهای زیبا نباید حتما ابروهای بسیار پهن یا بسیار نازک، هشت، کمان یا صاف داشته باشید. هر مدل ابرویی که سالم، پر و خوش حالت باشد زیباست. کاشت ابروی تضمینی به همراه بیمه کاشت ابروی تضمینی به همراه بیمه به همین دلیل بسیاری از افراد برای رفع عیوب ابروهای خود و رسیدن به فرم دلخواه ابروها به انواع روش‌هایی مثل تتو، میکروبلیدینگ یا آرایش روی می‌آورند. متاسفانه هیچکدام از این روش‌ها دائمی نیست. اما بهترین روش که هم دائمی بوده و هم ظاهری بسیار طبیعی به صورت فرد می‌بخشد کاشت ابرو است. در این مقاله قصد داریم به بررسی روش کاشت ابرو به صورت تضمینی به همراه بیمه بپردازیم پس با ماه همراه باشید.

روش‌های مختلف ترمیم ابرو

اگر دچار ریزش ابرو شده‌اید، ابروهای متقارن یا خوش حالتی ندارید یا ابروهای شما کم پشت است از چه روشی برای زیبایی ابروهای خود استفاده می‌کنید؟ در ادامه متداولترین روش‌ها را معرفی می‌کنیم.

آرایش ابرو

آرایش ابرو یک روش با ماندگاری بسیار کم است. شما باید مداوم برای مواد آرایشی هزینه کنید. با این حال حتی بهترین مواد آرایشی ابرو نیز در طولانی مدت باعث ریزش بیشتر ابروهای شما خواهد شد. از طرف دیگری هر وقت که بخواهید ابروهای خود را مرتب کنید باید زمان زیادی را برای آرایش ابروها بگذارید. در انتها نیز ممکن است نتیجه طبیعی و متقارن نباشد و با عرق صورت، باران یا یک شستشوی ساده همه آرایش ابرو پاک شود.

تتو

تتو روشی قدیمی برای اصلاح فرم ابروهاست. اما این روش به هیچ عنوان طبیعی نیست. در ابتدا تتو بسیار تیره است. بعد از گذشت مدتی نیز رنگ تتو به قهوه‌ای یا قرمز متمایل شده و پاک کردن آن نیز بسیار مشکل است. از طرفی مشکلات عفونت در مراکز غیر معتبر نیز وجود دارد.

میکروبلیدینگ

میکروبلیدینگ روشی جدید است که نسبت به تتو طبیعی تر بوده و عوارض کمتری دارد. اما ماندگاری این روش پایین است و به طور مستمر نیاز به ترمیم دارد. هزینه‌های بالای مراکز معتبر نیز باعث می‌شود طی 3 یا 4 سال شما هزینه‌ای معادل کاشت ابرو را پرداخت کرده باشید. به علاوه خراش پوست توسط تیغ ممکن است به ریشه‌های ابرو در دراز مدت آسیب برساند. مزوتراپی مزوتراپی

مزوتراپی

مزوتراپی روشی است که در آن ویتامین‌ها به صورت مستقیم به ناحیه مورد نظر تزریق می‌شوند. این روش برای درمان ریزش ابرو به دلیل کمبود ویتامین‌ها یا مصرف بیش از حد مواد آرایشی می‌تواند مفید باشد. اما در موارد ژنتیکی و ... تاثیری ندارد. بهتر است قبل از انجام این درمان با پزشک مشورت کنید.

کاشت ابرو

کاشت ابرو یک روش دائمی و کاملا طبیعی است که احتمال گرفتن نتیجه خوب در آن بسیار زیاد است. هزینه  این روش نسبت به دائمی بودن آن کم است و عوارض زیادی ندارد. کاشت ابرو به روش sut ، fit و fut و ... بسیار رایج است.

مزایای کاشت ابرو چیست؟

کاشت ابرو یک روش دائمی و طبیعی است که یکبار برای همیشه و بدون درد و عوارض جدی توسط پزشک متخصص انجام می‌شود. هزینه این عمل نسبت به سال‌های طولانی ابروهای پرپشتی که دارید بسیار پایین است و اگر بعد از کاشت درست از ابروهای خود مراقبت کنید نیازی به ترمیم ندارد. کاشت ابرو برای همه افراد حتی کسانی که دچار سوختگی یا شکستگی ابرو شده‌اند اگر ناحیه مد نظر هنوز خون رسانی داشته باشد ممکن است. این روش برای آقایان که نسبت به طبیعی بودن ابروهای خودحساس‌تر هستند بسیار مناسب است. به علاوه عمل بدون بیهوشی و با بی حسی انجام شده و فرد هیچگونه درد و سوزشی حس نخواهد کرد.

بهترین روش کاشت ابرو کدام است؟

بهترین روش کاشت ابرو برای هر شخص متفاوت است. به همین دلیل به طور قطعی نمی‌توان گفت کدام روش بهتر است. پزشک متخصص بعد از معاینه بهترین روش ممکن با توجه به وضعیت هر فرد را انتخاب می‌کند در مقاله کاشت ابرو به روش  fut سایت صدف می‌خوانیم : " کاشت ابرو به روش FUT یکی از روش‌های سنتی کاشت ابرو طبیعی است که برای پر کردن قسمت‌های خالی ابرو یا بهبود ظاهر آن انجام می‌شود. در این روش متخصص نواری از مو را از بانک مو (معمولا پشت سر) برداشته و فولیکول‌های آن را زیر میکروسکوپ جدا می‌کند. از این فولیکول‌ها برای پیوند مو به ناحیه ابرو استفاده می‌شود. نوع برداشت مو در روش FUT با سایر روش‌های کاشت ابرو متفاوت است. سرعت برداشت در این روش از سایر روش‌ها بالاتر است؛ اما باعث ایجاد زخم‌های خطی در ناحیه اهداکننده می‌شود و به دوره نقاهت طولانی‌تری نیاز دارد."  

اهمیت کاشت ابرو تضمینی به همراه بیمه

نتیجه کاشت ابرو تا حد زیادی به پزشک و کلینیک انتخابی شما بستگی دارد. کلینیک‌های معتبری که دارای تیم پزشکی باتجربه و متخصص، تکنولوژی‌های روز دنیا و مجوز وزارت بهداشت هستند از ارائه ضمانت نامه بیمی ندارند. به همین دلیل بهتر است گول قیمت‌های بسیار پایین برخی کلینیک‌ها را نخورید و خوب تحقیق کنید تا مرکزی را پیدا کنید که خدمات کاشت ابرو تضمینی انجام دهد. در این صورت اگر از نتیجه عمل خود رضایت نداشته باشید با ترمیم رایگان یا پس گرفتن هزینه خیال راحتتری خواهید داشت.

معرفی کلینیک صدف

کلینیک تخصصی پوست و موی صدف از سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرده و امروزه پس از سال‌ها تجربه و فعالیت به یکی از مدرنترین و مجهزترین کلینیک‌های جراحی زیبایی کشور تبدیل شده است. معرفی کلینیک صدف معرفی کلینیک صدف شما می‌توانید پیوند کاشت ابرو را با خیال راحت همراه با ارائه ضمانت نامه در کلینیک صدف انجام دهید. اصولا عمل‌های زیبایی شامل بیمه نمی‌شوند ولی پیوند مو و ابرو در کلینیک صدف تحت پوشش بیمه ایران است. به علاوه شما می‌توانید هزینه کاشت ابرو را به صورت اقساط پرداخت کنید. برای مشاوره با پزشکان کلینیک صدف به سایت صدف به آدرس https://clinicsadaf.com/  مراجعه کنید.
نظرات: 0 مشاهده