استفاده از پارتیشن های شیشه ای فریم لس و قاب دار در دفاتر کاری

با توجه به مکانی که می خواهید برای آن پارتیشن نصب کنید و البته مطابق با سلیقه شخصی خودتان می توانید از انواع پارتیشن های قاب دار و یا فریم لس استفاده نمایید.

استفاده از پارتیشن های شیشه ای فریم لس و قاب دار در دفاتر کاری
استفاده از پارتیشن های شیشه ای فریم لس و قاب دار در دفاتر کاری

پارتیشن های قاب دار از شیشه هایی با قاب های آلومینیومی ساخته شده اند که بسیار محکم و استوار بر جای خود قرار می گیرند. نوع مقابل این پارتیشن ها پارتیشن هایی هستند که بدون قاب نصب می شوند و به پارتیشن های فریم لس معروف می باشند. از لحاظ ظاهری بخواهید مقایسه کنید صد در صد پارتیشن های فریم لس زیباتر هستند و جلوه مدرن تری دارند. این پارتیشن ها از انواع پارتیشن های بسیار کارآمد هستند. پارتیشن های شیشه ای یا به صورت تمام قد یا نیمه قد ساخته می شوند. این پارتیشن های فریم لس از صفحات شیشه ای بزرگی تشکیل می شوند که نور طبیعی را به میزان حداکثری به فضا می رسانند و با استفاده از این پارتیشن ها اصلا به نور مصنوعی زیادی احتیاج نخواهید داشت. اما با توجه به اینکه پارتیشن های قاب دار توسط قاب های آلومینیومی احاطه می شوند می توان گفت که محکم تر از نوع فریم لس هستند. چون شیشه عایق صدا است استفاده از این پارتیشن ها می تواند سر و صدا را کاهش دهد. بسیاری از ویژگی های مهم دیگری وجود دارد که با استفاده از این پارتیشن ها به وجود می آیند به عبارتی زمانی که شما از پارتیشن شیشه ای استفاده می کنید از ویژگی هایی همچون دوام و ماندگاری بالا، روشنایی بیشتر، زیباسازی، احتباس گرما و کاهش مصرف انرژی، کاهش انواع هزینه ها، ایجاد حریم خصوصی و.... که با این پارتیشن ها به وجود می آیند بهره مند شوید.

مزیت درب های اتوماتیک شیشه ای در فضاهای تجاری

تا کنون به این فکر کرده اید که چه چیزی ابتدا از بازدیدکنندگان شما هنگام ورود به ساختمان دفتر کار یا انواع فروشگاه ها و مکان های تجاری استقبال می کند؟ بله این ورودی مکان مورد نظر است که می تواند شوق ورود افراد را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. بنابراین اگر شما به فکر سود و منفعت بیشتر هستید بهتر است برای دسترسی راحت تر مشتریان و ارباب رجوعان به اداره و مکان تجاری خود فکری اساسی کنید. امروزه در بسیاری از فضاهای تجاری برای ایجاد تأثیر مثبت در مشتریان، ترجیح می دهند درب های اتوماتیک شیشه ای را در ورودی مکان مورد نظر خود نصب کنند. درب های شیشه ای اتوماتیک به دلیل مزایای متعددی که دارند، محبوبیت فراوانی پیدا کرده اند. آن ها نه تنها راحتی عبور و مرور و دسترسی آسان تر به محیط داخلی را فراهم می کنند، بلکه جلوه ای مدرن و مشتری پسند به ساختمان شما می بخشند. درب های اتوماتیک شیشه ای از بسیاری جنبه ها سودمند هستند. اگر تا کنون در مجتمع تجاری خود ورودی شیشه ای اتوماتیک نصب نکرده اید، در اینجا چند دلیل وجود دارد که نشان می دهد بهتر است شما در تصمیم خود تجدید نظر کنید. هنگام انتخاب درب اتوماتیک برای ورودی های عابرین پیاده، مهم است که آن ها تمام نیازهای شما را برآورده کنند. بنابراین، در اینجا به مزایای انتخاب سیستم درب کشویی اتوماتیک نگاهی داریم.

  • راحتی

دربی که به طور خودکار باز می شود مشکل نیاز به باز کردن دستی درب سنگین را به خوبی حل می کند. این راهکاری، راحت و آسان برای استفاده از ورودی و رفت و آمد است. از طرفی درب اتوماتیک شیشه ای یک ورودی بدون دردسر برای مشتریان مسن و نا توان و معلول شما و افرادی که وسایل سنگین حمل می کنند و یا کودکان را در آغوش دارند فراهم می کند.

ایجاد دید خوب در میان مراجعین
ایجاد دید خوب در میان مراجعین
  • ایجاد دید خوب در میان مراجعین

جدا از راحتی، ایمنی و بهره وری انرژی، درب های اتوماتیک شیشه ای نیز تصویری بهتر از تجارت شما ارائه می دهند. این درب ها این تصور را ایجاد می کنند که شما به مشتریان خود اهمیت می دهید و آن ها خدماتی بسیار عالی به مشتری ارائه می دهند.

  • قابلیت به کار بردن برای مکان های مختلف

می توانید برای هر مکانی از این درب های اتوماتیک استفاده کنید. بنابراین چه در بیمارستان، فروشگاه های مواد غذایی و خرده فروشی، اداره یا ساختمان های عمومی، هتل یا هر جای دیگر، درب های شیشه ای اتوماتیک همیشه قابل تأمل هستند زیرا تقریباً برای هر محیطی می توانند مزایای زیادی به همراه داشته باشند.

پارتیشن های شیشه ای طرح دار برای ساخت پارتیشن و حمام و کابین دوش

پارتیشن های شیشه ای و محفظه های شیشه ای دوش از جدیدترین کاربردهای شیشه در حمام می باشند. شیشه ماده ای صیقلی و بسیار زیبا است که می توان با استفاده از آن به راحتی ارزش ملک خود را افزایش داد زیرا هر کس با دیدن آن علاقمند می شود که سازه ای با کاربرد فراوان شیشه در آن داشته باشد. حال برخی افراد دوست ندارند شیشه هایی که در فضای حمام به کار می برند از نوع شیشه های ساده و شفاف باشند. به گونه ای می توان گفت با کابین های دوش و پارتیشن های شفاف به نوعی احساس می کنند که فضای خصوصی از آن ها سلب شده است. حال استفاده از پارتیشن های مات و رنگی می توانند به راحتی این افراد را از نگرانی خارج کنند. اما در موارد اگر نمی خواهید در پارتیشن یا محفظه دوش شیشه ای خود از شیشه های رنگی استفاد کنید، شیشه های طرح دار بهترین گزینه برای شما خواهند بود. متخصصان چاپ های مختلف بر روی شیشه این امکان را به شما می دهند تا بتوانید انواع طراحی ها بر روی صفحات شیشه ای با سبک خود را انتخاب کنید. در این صورت شما شیشه حمام کاملا ویژه و منحصر به فرد خواهید داشت. حال هر کس با توجه به سلیقه خود می تواند انواع طرح های فانتزی و کلاسیک و سنتی را بر روی شیشه حمام مورد نظر خود سفارش دهد. محفظه های دوش را به هر طرح هندسی که مایل باشید و در هر اندازه ای می توانید طراحی کنید. این امر موجب شده است که خواهان استفاده از این سازه های شیشه ای روز به روز بیشتر شود.

پارتیشن های شیشه ای طرح دار برای ساخت پارتیشن و حمام و کابین دوش
پارتیشن های شیشه ای طرح دار برای ساخت پارتیشن و حمام و کابین دوش
نظرات: 0 مشاهده