صدا طعم زندگی است، سمعک شنوایی نیک آوا

اگر از کم‌شنوایی یا ناشنوایی رنج می برید و از شنیدن آوای دلنشین عزیزان خود محروم شده‌اید یا در انجام کارهای روزانه با اختلال روبه‌رو هستید، حتما درک می‌کنید که شنوایی چه نعمت بزرگی است! ما در کلینیک شنوایی نیک‌ آوا برای حل این معضل همراه شما خواهیم بود.

کلینیک نیک آوا، کلینیکی معتبر و با تجربه‌ است که در سال ۱۳۸۹ توسط دکتر سهیلا رستمی افتتاح شد. این کلینیک به شما کمک می‌کند دوباره با شنیدن صداهای اطراف، لبخند بزنید. اگر به دنبال دریافت خدماتی از جمله ارزیابی شنوایی، آزمون الکتروفیزیولوژیک، درمان وزوز گوش، درمان سرگیجه، تجویز سمعک و غیره هستید، کلینیک شنوایی سنجی نیک آوا با کیفیت بسیار بالا و تجهیزات به‌روز آماده ارائه خدمات به شماست.

علاوه بر متخصصان کارآزموده و دستگاه‌های به‌روز، تمامی سمعک‌های ما از بهترین و معتبرترین برندهای دنیا هستند. به همین دلیل اگر به خرید سمعک با قیمت مناسب و کیفیت عالی فکر می‌کنید، همین حالا با ما تماس بگیرید. کلینیک شنوایی سنجی نیک‌ آوا دارای یک لابراتور مجهز با بروزترین تجهیزات مدرن برای ساخت سمعک نامرئی است.

بهترین برندهای سمعک در دنیا
بهترین برندهای سمعک در دنیا

بهترین برندهای سمعک در دنیا

برای راحتی شما هنگام خرید سمعک، در نظر داریم به چند نمونه از بهترین برندهای سمعک اشاره کنیم که در شنوایی سنجی نیک آوا وجود دارد و شما می‌توانید با خیال راحت از بین آنها مناسب‌ترین گزینه را برای خود انتخاب کنید.

سمعک فوناک

سمعک فوناک phonak یک برند سوئیسی است که با شعار «زندگی در جریان است» به طراحی سمعک‌های مختلف می‌پردازد. هدف اصلی این برند کمک به افراد ناشنوا و کم شنوا است و سعی دارد بهترین کیفیت را با مناسب‌ترین قیمت در اختیار مردم قرار دهد. همچنین سمعک فوناک کاملا متناسب با نیاز مردم طراحی شده است و در انواع مختلفی تولید می‌شود.

این کمپانی دارای کادر کاملا ماهر و مجربی است که جدیدترین تکنولوژی‌ها را در سمعک‌های مختلف خود قرار می‌دهند. سمعک فوناک معمولا در سه دسته مختلف مانند سمعک نامرئی، سمعک پشت گوش و سمعک داخل گوش یافت می‌شود.

سمعک نامرئی

اگر به دنبال سمعکی هستید که هیچ کسی متوجه وجود آن نباشد، می‌توانید از سمعک نامرئی استفاده کنید. این نوع سمعک می‌تواند صدایی کاملا طبیعی ایجاد کند و شما حتی حتی در حین صحبت کردن با تلفن مشکلی نداشته باشید.

مهم‌ترین ویژگی سمعک نامرئی این است که متناسب با تمام افراد در هر سنی است اما تنها مسئله‌ای که وجود دارد، این است که برای افراد کم شنوای ملایم تا متوسط طراحی شده است و دیگران نمی‌توانند از آن استفاده کنند. به همین دلیل باید ابتدا مشاوره دریافت کنید. همچنین قرار دادن و درآوردن سمعک نامرئی و تعویض باتری آن بسیار آسان است.

مشاهده انواع سمعک نامرئی (مخفی) با قیمت عالی

سمعک اتیکن

سمعک اتیکن یکی از بزرگترین و قدیمی‌ترین برندها در صنعت شنوایی است. این برند منابع مختلفی دارد و در نتیجه کیفیت بسیار عالی را در سمعک‌های خود به نمایش می‌گذارند. سمعک‌های این برند دوام و مقاومت بسیار خوبی در برابر گرد و غبار دارند و می‌توانند وزوز گوش را سرکوب کنند.

سمعک زیمنس

کلینیک سمعک نیک آوا به عنوان نمایندگی زیمنس در ایران فعالیت دارد و یک برند آلمانی معتبر در صنعت شنوایی است و سمعک‌های آن دارای کیفیت بسیار خوبی هستند. سمعک زیمنس دارای گارانتی و ضمانت پس از فروش است و با تمام بیمه‌ها همکاری دارد. این برند مدل‌های مختلفی دارد و در هر یک از آنها، از جدیدترین تکنولوژی‌ها استفاده می‌شود.

سمعک ویدکس

سمعک ویدکس در حقیقت یک برند دانمارکی است که در سال ۱۹۵۶ تاسیس شده است. این برند دارای مدل‌های مختلفی مانند سمعک نامرئی ، سمعک داخل گوش و سمعک پشت گوش است. معمولا سمعک ویدکس با سبک‌های مختلفی ساخته می‌شود که کیفیت بسیار خوبی دارد.

سمعک یونیترون

سمعک یونیترون توسط یک کمپانی کانادایی تاسیس شده است و یک شرکت با سمعک‌های خلاق با کادر مجرب و متخصص است. سمعک یونیترون دارای قابلیت افزایش کیفیت گفتار است و سرعت پردازشی به اندازه ۳۶ درصد بیشتر از سایر برندها دارد.

سمعک استارکی

هدف سمعک استارکی فراتر از شنیدن صداها است. هدف اصلی این برند این است که افراد کم شنوا بتوانند به راحتی با مردم ارتباط برقرار کنند. این برند آمریکایی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سمعک در صنعت شنوایی در جهان است.

خرید سمعک با قیمت مناسب و کیفیت خوب
خرید سمعک با قیمت مناسب و کیفیت خوب

در صورتی که به دنبال خرید سمعک با قیمت مناسب و کیفیت خوب هستید‌، کلینیک سمعک نیک آوا با ارائه معتبرترین و بهترین سمعک‌های دنیا آماده ارائه خدمات به شماست. کلینیک شنوایی نیک آوا به عنوان نمایندگی فروش سمعک در تهران می‌تواند پس از مشاوره با متخصصین باتجربه، بهترین و مناسب‌ترین سمعک رابرای شما تجویز کند که کلیه نیازهای ارتباطی شما را برطرف کند. خدمات ما علاوه بر ارائه سمعک‌های با کیفیت، شامل ارائه بررسی‌های دوره‌ای و سالانه نیز می‌شود. با استفاده از خدمات کلینیک شنوایی نیک آوا، ترنم دلپذیر آواها به زندگی شما بازمی‌گردد.

  • تلفن : ۸۸۷۸۰۶۱۲ - ۰۲۱
  • تلفن : ۸۸۷۹۴۳۷۴  - ۰۲۱
  • همراه: ۰۹۳۵۴۵۴۹۹۵۴
  • نشانی : تهران، میدان ونک، ابتدای خیابان ملاصدرا، پلاک ۳، ساختمان پزشکان ملاصدرا، طبقه چهارم، واحد ۲۳ (با پارکینگ)
  • ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۱۰ صبح تا ۷ عصر
  • ایمیل : info@nicava.ir
نظرات: 0 مشاهده