آیا عمل بیماری هموروئید دردناک است ؟

آیا عمل بیماری هموروئید دردناک است ؟

امروزه بسیاری از افراد به دلایل مختلفی امکان دارد به بیماری های مقعدی دچار شوند. یکی از بیماری ها بیماری هموروئید می باشد که بسیاری از افراد از عمل این بیماری می ترسند. آیا عمل بیماری هموروئید دردناک است ؟ آیا عمل بیماری هموروئید دردناک است ؟

اطلاعات کلی در مورد بیماری هموروئید

برای درمان هموروئید شما باید به پزشک مراجعه کنید تا نوع درمان بیماری شما را مشخص کند. یکی از مهمترین نکاتی که در مورد در درمان بیماری هموروئید وجود دارد این است که شدت آن باید به خوبی مورد بررسی قرار گیرد. برخی از آنها که شدت زیادی ندارند با استفاده از روش های خانگی به خوبی و به بهترین نحو ممکن درمان می شوند.

درمان بیماری هموروئید بدون درد به وسیله لیزر

اگر شما می خواهید بیماری هموروئید خود را بدون درد درمان سازید، بدون شک باید نزد یکی از بهترین و معتبرترین پزشک که در این زمینه تخصص دارد مراجعه کنید. پزشکانی که تجربه زیادی در زمینه درمان بیماری بواسیر دارند بدون شک درمان با لیزر را به شما پیشنهاد می دهند.

کاهش عارضه بی اختیاری مدفوع

بسیاری از افرادی که از روش های دیگری برای درمان بیماری هموروئید خود استفاده می کنند و روش های جراحی با قیچی را به لیزر ترجیح می دهند به بی اختیاری مدفوع دچار می شوند. این بیماری در صورتی که با چاقو و قیچی درمان شود شکاف زیادی در ناحیه مقعد ایجاد می سازد. به همین دلیل باید بدانید که شما باید روش دیگری را برای جراحی انتخاب کنید. جراحی هموروئید با لیزر به عنوان یکی از بهترین و مناسب ترین روش ها شناخته می شود که پزشکان به شما توصیه می کنند. شما با استفاده از این روش اصلا به بی اختیاری مدفوع دچار نمی شوید و همین مورد یکی از مهمترین مزیت های آن می باشد.

درمان بدون عفونت

برخی از روش های متنوعی که شما برای درمان بواسیر انتخاب می کنید امکان دارد بیماری و عفونت را به شما انتقال دهد. ولی باید بدانید با استفاده از روش درمانی لیزر هیچ بیماری و عفونتی به بدن شما وارد نمی شود. همین مورد یکی از مهمترین و اصلی ترین مزیت های درمان با لیزر می باشد و شما می توانید از آن نهایت استفاده را ببرید.

زمان درمان کم

طول دوره درمان با لیزر بسیار زمان کمی را به خود اختصاص می دهد. شما برای معاینه زخم خود باید به پزشک مراجعه کنید تا به خوبی زخم شما را مورد بررسی قرار دهد. بعد از آن در صورتی که نیاز باشد زمان درمان با لیزر را برای شما تعیین می کند. در آن زمان تعیین شده باید به کلینیک و یا مطب پزشک مراجعه کرده تا در کمترین زمان برای شما از این روش درمانی استفاده کند.

استفاده نکردن از پانسمان

برای درمان بیماری هموروئید با استفاده از لیزر پزشک برای شما از پانسمان استفاده نمی کند. شما نیازی نیست بعد از درمان زخم خود ار پانسمان سازید. در واقع برخی از مراقبت های کلی وجود دارد که باید تنها به آنها دقت داشته باشید و عمل کنید.

خونریزی کم

بسیار یاز افراد از خونریزی در هراس هستند و می خواهند روشی را برای درمان بیماری خود انتخاب کنند که در آن خونریزی وجود نداشته باشد. در واقع شما باید بدانید خونریزی زیاد برای درمان بیماری های مقعدی تنها در روش درمان با چاقو قیچی رخ می دهد. بنابراین نگران این مسئله نباشید، چرا که در طول درمان با لیزر هیچ گونه خونریزی و یا درد را تجربه نخواهید کرد.

به راحتی پیش رفتن درمان

از دیگر مزیت هایی که درمان بیماری هموروئید با لیزر دارد این است که سرعت پیش روی درمان بسیار کم است. بسیاری از افرادی که از بیمارستان می ترسند و نمی خواهند در بیمارستان بستری شوند، بدون شک این روش درمانی را برای خود انتخاب کنند. بیمارستان یکی از معضلاتی می باشد که امکان دارد برخی از افراد نخواهند برای درمان خود در بیمارستان بمانند.

بدون درد و بی حسی

بدون درد بودن درمان بیماری هموروئید با استفاده از لیزر یکی از مهمترین و اصلی ترین مزیت های این روش می باشد. بسیاری از افراد شاید بر این باور باشند که درمان بیماری شان با استفاده از لیزر درد زیادی را به دنبال دارد، ولی باید بدانید که با استفاده از لیزر شما هیچ دردی را احساس نخواهید کرد.

مشاوره در مرکز درمان بیماریهای کلورکتال

اگر شما هم به بیماری هموروئید دچار شده اید هیچ چیزی برای ترس یا مشکلات پس از عمل وجود ندارد . در مرکز درمان بیماری های کلروکتال تهران متخصصان ما وضعیت الان شما را ارزیابی خواهند کرد و بهترین روش درمان را پیش روی شما خواهند گذاشت . قبل از اینکه فکر کنید چه روش های دیگری هم وجود دارد از طریق روش های زیر با متخصصان ما در ارتباط باشید و یک وقت مشاوره رایگان دریافت کنید . برای گرفتتن وقت مشاوره یا وقت ویزیت برای درمان بیماری با شمارهای ۰۲۱۸۸۰۶۵۹۴۲ , ۰۲۱۸۸۲۱۶۳۴۰ و یا شماره موبایل: ۰۹۱۲۰۹۹۷۱۳۲ تماس بگیرید . متخصصان ما در کمترین زمان ممکن پاسخگوی شما هستند.
نظرات: 0 مشاهده