مدافون از نگاه کاربران - چه چیزی می تواند مهم تر از رضایت کاربران باشد؟

برای ما در اپلیکیشن مدافون، چه چیزی می تواند مهم تر از رضایت کاربران باشد؟ ما همواره سعی کرده ایم که بهترین خدمات مشاوره پزشکی آنلاین را برای کاربران خود فراهم کنیم. پزشکان اینترنتی مدافون نیز همواره در تلاشند که بهترین پاسخ های پزشکی را در اختیار کاربران قرار دهند. به همین دلیل به بهانه سومین سالگرد تاسیس اپلیکیشن دکتر اینترنتی مدافون، با برخی از کاربران تماس گرفتیم و نظرات آنها را جویا شدیم. مدافون از نگاه کاربران - چه چیزی می تواند مهم تر از رضایت کاربران باشد؟ مدافون از نگاه کاربران - چه چیزی می تواند مهم تر از رضایت کاربران باشد؟

مادربزرگ دوست داشتنی

اولین کاربری که با وی تماس گرفتیم، خانم مهدی بود. از خانم مهدی که به نوعی مادربزرگ دوست داشتنی مدافون هست  می پرسیم تجربه کار با مدافون چگونه بود. او می گوید: «می دونید که برای ما که سن مون بالاست، استفاده از موبایل و اپلیکیشن خیلی سخته. من برای یک مشکل پزشکی که داشتم باید یک متخصص غدد مشورت می کردم. دخترم شما رو به من معرفی کرد. من بهش گفتم مادر جون، من که بلد نیستم باهاش کار کنم. دخترم گفت مامان کار کردن با این اپلیکیشن اصلا کاری نداره و ساده است. خلاصه من هم امتحان کردم و دیدم که واقعا سوالم برای دکتر فرستاده شد و دکتر هم به من جواب داد. خدا خیرتون بده.»

یک مهندس IT

کاربر بعدی که به سراغش رفتیم، آقا نیما است، مهندس IT و دوستدار طبیعت و محیط زیست. از او می پرسیم که چرا در نظرسنجی ها، رضایت زیادی از مدافون نداشتید و او توضیح می دهد که در روزهای اول تاسیس مدافون، هزینه ای را پرداخت کرده و متاسفانه مبلغ از حساب وی کسر شده و به حساب مدافون نیز واریز نشده بوده و به همین دلیل دچار دردسر زیادی شده است. از او به خاطر این مشکل عذرخواهی می کنیم و آقا نیما می گوید: «اشکالی ندارد. الان که فکر می کنم می بینم که اپلیکیشن شما در کنار انتقاداتی که من  بهش دارم، به حفظ محیط زیست هم خیلی کمک می کنه و به همین خاطر می تونم از دردسرهایی که اول کار ایجاد شده بود، صرف نظر کنم.»

یک مادر مهربان

نفر بعدی به سراغ خانم لیلا می رویم که از طریق یکی از اقوام با مدافون آشنا شده و از دکتر کودکان و زنان، مشاوره پزشکی گرفته است. خانم لیلا می گوید که از طریق مدافون با مشاوره پزشکی آنلاین آشنا شده و ادامه می دهد: «به نظر من هیچ ایرادی در اپلیکیشن وجود نداره و به دلیل هزینه پایین درمان در این اپلیکیشن، از شما سپاسگزارم.» اپلیکیشن دکتر اینترنتی مدافون، اپلیکیشن دکتر اینترنتی مدافون،

یک ایرانی در غربت

تا اینجای کار نفس راحتی می کشیم که توانسته ایم به وظیفه خود به خوبی عمل کنیم و از کاربران مدافون نمره قبولی کسب کنیم. به سراغ نظرات کاربرانی می رویم که برایشان پیغام داده بودیم که اگر نظر یا انتقادی درباره مدافون دارند، با ما درمیان بگذارند. در میان این نظرات، یکی از کامنت ها نظرمان را جلب می کند. هیراد از آلمان. او برایمان نوشته است: «من حدود 3 ماه است که به آلمان اومدم. غربت و تنهایی خیلی اذیتم می کنه. متاسفانه اینجا دچار افسردگی شده ام و به زبان آلمانی هم در آن حد تسلط ندارم که احساسات واقعی ام رو با مشاور درمیون بذارم. از طریق اینترنت با شما آشنا شدم و با یکی از روانشناس هاتون مشاوره کردم. درسته که به اندازه مشاوره حضوری، نمی تونستم حرف بزنم اما نمی دونید که چه قدر حالم بهتر شد. ازتون ممنونم.»

یک کاربر دوست داشتنی

آخرین نفری که به سراغش می رویم پریسا خانم است. او می گوید: « چند وقتیست که از طریق اپلیکیشن مدافون با دکتر اشرفی در تماس هستم و در این  دوران کرونا کودکم را برای درمان، از خانه بیرون نمی برم. من غیر از این اپلیکیشن یا چند اپلیکیشن مشاوره آنلاین پزشکی نیز در ارتباط هستم. در واقع سرعت پاسخگویی بالاتر در اپلیکیشن مدافون و نحوه سوال پرسیدن به صورت متنی، ملاک انتخاب من برای این اپلیکیشن می باشد.» او درباره اینکه آیا این اپلیکیشن را به دیگران هم توصیه می کند یا خیر، می گوید: «حتما. به تمامی اطرافیانم مدافون را معرفی کرده ام و در دوران کرونا این اپلیکیشن را بسیار کارآمد می بینم. از اونجایی که اکثر پزشکان مدافون، پزشکان معتبری هستن، به راحتی میشه به این مجموعه اعتماد کرد.» اگر تا به حال تجربه مشاوره با پزشکان آنلاین را نداشته اید، حتما به مدافون سر بزنید و به سادگی و با صرف هزینه ای کمتر، این امکان ارزشمند را تجربه کنید. در ضمن مشاوره پزشکی در خصوص کرونا در مدافون رایگان است.  
نظرات: 1 مشاهده