تاثیر محصولات آرایشی بهداشتی تالگو نور در سلامت و زیبایی پوست

برای آشنایی بیشتر با محصولات آرایشی بهداشتی با کیفیت و حفظ سلامت و زیبایی پوست تان خواندن این مقاله را تا پایان به شما توصیه می کنیم. تاثیر محصولات آرایشی بهداشتی تالگو نور در سلامت و زیبایی پوست تاثیر محصولات آرایشی بهداشتی تالگو نور در سلامت و زیبایی پوست پوست شاداب و با طراوت نقش مهمی در زیبایی چهره دارد و از آنجا که پوست صورت اولین جایی است که در مرکز توجه قرار می گیرد لذا مراقبت صحیح و استفاده روزانه از محصولات مناسب و استاندارد که سازگار با پوست باشد اولویت اول برای حفظ سلامت و زیبایی پوست است. امروزه طیف وسیعی از کرم ها ، ماسک ها ، سرم های آبرسان، محصولات جوان کننده و غیره در داروخانه ها و فروشگاه های کشور وجود دارد که از بین آنها انتخاب یک محصول مناسب به دغدغه ای بزرگ برای خانم ها و البته بسیاری از آقایان تبدیل شده اما توجه به چند نکته در هنگام خرید محصول می تواند انتخاب را برای شما آسان تر کند. اول : کیفیت محصولات و عدم وجود مواد شیمیایی مضر در آن دوم : انتخاب محصولات بر اساس جنس و نیاز پوست باشد .

با محصولات مراقبت زیبایی برند تالگو بیشتر آشنا شوید :

محصولات تالگو تولید کشور فرانسه است و در لابراتوارهای پیشرفته، زیر نظر متخصصین تالگو و با برترین تکنولوژی های روز دنیا تولید می شود. مواد فعال موجود در کلیه محصولات تالگو در درجه اول از انواع گونه های متنوع جلبک های دریایی با خواص های درمانی متفاوت ، سپس عصاره گیاهان ، میوه ها و سایر مواد طبیعی است و از آنجا که آنزیم های موجود در جلبک های دریایی به آنزیم های بدن انسان بسیار شبیه است لذا سازگاری این محصولات با پوست انسان بسیار بالا است و بدلیل اثرات آب درمانی و جلبک درمانی این محصولات علاوه بر رفع کمبود انرژی و محافظت از پوست قادراست تمام نیازهای پوست را تامین کرده و به سرعت اثرات درمانی خود را بر پوست ظاهر سازد تا همیشه پوستی سالم ، شاداب و زیبا داشته باشید. معرفی انواع محصولات صورت ، بدن و مکمل های غذایی تالگو : معرفی انواع محصولات صورت ، بدن و مکمل های غذایی تالگو :

معرفی انواع محصولات صورت ، بدن و مکمل های غذایی تالگو :

  • محصولات اکسپشنال یا هورمون رسان تالگو :

شامل انواع سرم ، کرم های صورت و دورچشم برای درمان نهایی پیری پوست در افراد بالای 50 سال ، موثر در جوانسازی کلی پوست و روشن شدن و رفع لک های ناشی از افزایش سن محصولات ضد پیری تالگو در میان تمام برندهای مراقبت پوستی ، برنده جایزه اسکار، بهترین محصولات ضد پیری در طی سالهای 2014 تا 2016 شده است و همین امر محصولات تالگو را به یک برند بی بدیل تبدیل کرده که قابل مقایسه با سایر محصولات زیبایی موجود در بازار نیست. بهترین کرم ضد لک صورت و روشن کننده پوست و محو کننده لک تالگو نور
  • محصولات کلاژن دریایی تالگو :

در انواع کرم ، سرم و کنستانتره دور چشم موجود است که موثر در رفع چین و چروک های سطحی تا متوسط پوست صورت و رفع تیرگی ، چروک و پف زیر چشم است.
  • محصولات هیالورونیک دریایی :

در انواع کرم ، فیلر و ماسک صورت موجود است که علاوه بر جوانسازی کلی پوست باعث رفع خطوط خنده ، اخم ، پیشانی ، خطوط گردن و پنجه کلاغی چشمها می شود و اثر پر کننده گی بر صورت های لاغر و تکیده دارد.
  • محصولات سیلیسیوم دریایی :

شامل انواع کرمهای صورت ، دورچشم ، کنستانتره و سرم که موثر در لیفتینگ ، سفت شدن ، فرم دهی ، رفع غبغب و افتادگی صورت و دور چشم است.
  • محصولات آبرسان و اکسیژن رسان تالگو :

به شکل کرم ، سرم ، ژل کرم ، فلوئید و بالم دریایی است که برای انرژی بخشی ، بازسازی ، شفافیت ، درخشش و محافظت از انواع پوستهای چرب ، خشک ، نرمال ، مختلط و حساس بکار می رود.
  • ضد آفتاب های صورت و بدن تالگو :

دارای خاصیت ضد پیری و جوان کنندگی با SPF های 15 و 50 مناسب برای انواع گونه های پوستی
  • مکمل های سالم غذایی تالگو :

این محصولات 100% دریایی است و شامل انواع شربت و قرص برای سم زدایی بدن ، رفع سلولیت ، لاغری و کاهش سایز شکم و ران ، رفع خستگی های عضلانی پا ، قرص تقویت کننده مو و ناخن و شربت کلاژن بوستر 5000 یا اکسیر جوانی ، تهیه شده از پوست ماهی و ویتامین c موثر در حفظ سلامت بدن
  • محصولات صورت آقایان :

شامل انواع افتر شیو و بالم قبل و بعد از اصلاح ، کرم جوان کننده و مرطوب کننده صورت ، شامپو بدن، کنستانتره دور چشم برای رفع چین و چروک ، خستگی و تیرگی دور چشم آقایان
  • سایر محصولات صورت و بدن تالگو :

شامل انواع شوینده ها به اشکال کرم ، لوسیون ، فوم ، ژل ، شیر برای آبرسانی و رساندن مواد مغذی به پوست صورت و بدن ، انواع لایه بردار های صورت و بدن ، کرم ماساژ صورت و بدن ، کرم سفت کننده سینه ، انواع محصولات آفتاب برای محافظت و برنزه کردن پوست صورت و بدن . جوانسازی پوست صورت با بهترین کرم صورت تالگو نور از آنجا که محصولات تالگو در داروخانه ها و فروشگاه های کشور موجود نیست لذا در نمایندگی تالگو نور این امکان فراهم است تا با متخصصین تالگو فرانسه بصورت رایگان مشاوره نمائید و بهترین محصولات مراقبت زیبایی پوست را بر اساس ، سن ، جنس و نیاز سنجی پوست خود سفارش دهید.
نظرات: 0 مشاهده