اگر کودکمان مشکوک به کرونا بود چکار کنیم؟

اگر کودکمان مشکوک به کرونا بود چکار کنیم؟

موج سوم کرونا که روزانه بسیاری از هموطنانمان را درگیر می‌کند، در میان کودکان نیز مبتلایانی داشته است. این موضوع در صورتی است که در ابتدا گمان می‌شد، کودکان و نوزادان در خطر انتقال ویروس کرونا نیستند. در حال حاضر تحقیقات نشان داده‌اند که علاوه بر کودکان، نوزادان نیز می‌توانند به ویروس کرونا مبتلا شوند. از آنجایی که کرونا در کودکان می‌تواند موجب انتقال به بزرگترها شود، باید از برخورد آن‌ها با بزرگسالان جلوگیری کرد و در صورت مشاهده‌ هرگونه علائم باید با متخصصین پزشکی در ارتباط بود. اگر کودکمان مشکوک به کرونا بود چکار کنیم؟ اگر کودکمان مشکوک به کرونا بود چکار کنیم؟ با توجه به این که مراجعه به مطب‌های پزشکی و مراکز سرپوشیده می‌تواند در انتقال کرونا در کودکان نقش داشته باشد پیشنهاد ما به شما مشاوره پزشکی از راه دور است. یکی از سامانه‌های معتبر برای این منظور دکتر ساینا است. برای دریافت مشاوره آنلاین کرونا از وبسایت دکتر ساینا، می‌توانید از طریق وبسایت یا اپلیکیشن اقدام کنید.

علائم کرونا در کودکان چیست؟

خوشبختانه تعداد مبتلایان کودک و نوزاد کمتر از بزرگسالان است و کرونا در کودکان آمار فوتی پایینی داشته است. اما نباید فراموش کنیم که این ویروس جهش یافته است و می‌تواند فرزندانمان را درگیر کند. کرونا در کودکان در فصول مختلف سال، متفاوت ثبت شده‌اند اما به طور خلاصه این نشانه‌ها می‌توانند زنگ خطری برای کرونا در کودکان باشند:
  • تب
  • سرفه
  • تنگی نفس
  • آبریزش بینی
  • گلودرد
  • اسهال
  • استفراغ
  • درد عضلانی
  • تغییر در رفتار
  • سر درد
  • خستگی
  • خارش
  • درد قفسه سینه
  • جوش و التهابات پوستی
  • مشکل در ادرار
از آنجایی که کرونا در هر فصل و هر زمان با علائمی متفاوت همراه بود، بهترین راه برای تشخیص آن، کمک گرفتن از یک پزشک است. چرا؟ چون ممکن است فرزند شما به این بیماری مبتلا نشده باشد و با حضور او در مراکز بهداشتی احتمال ابتلا بالاتر رود. در صورتی که اگر با یک مشاوره کرونا صحبت کنیم او به ما راهنمایی می‌کند در چه زمانی برای تست کرونا اقدام کنیم. اگر یکی از علائم بالا را در فرزند خود مشاهده می‌کنید همین حالا از پزشکان دکترساینا مشاوره کرونا دریافت کنید. درمان کرونا در کودکان به چه صورت است؟ درمان کرونا در کودکان به چه صورت است؟

درمان کرونا در کودکان به چه صورت است؟

متاسفانه شایعه درمان سه‌روزه کرونا در کودکان صحیح نیست و روند درمانی آن‌ها نیز مانند بزرگسالان است. در حال حاضر برنامه واکسیناسیون کرونا به صورت قطعی تایید نشده است پس در این شرایط بهترین راه درمان کرونا در کودکان، جلوگیری از ابتلای آن‌ها و در صورت مشاهده علائم کرونا در کودکان، استفاده از خدمات پزشکی است.
  1. مصرف مایعات برای تامین آب از دست رفته بدن، یکی از پیشنهادات برای تقویت سیستم دفاعی کودکان است. اگر فرزند دارید و نگران سلامتی او هستید موارد زیر را نیز فراموش نکنید.
  2. هر تب و گلو دردی را به پای سرماخوردگی نگذارید.
  3. از شرکت در تجمعات دوری کنید.
  4. کودکان در معرض دست زدن به سطوحند. پس حتی الامکان دستکش برای آن‌ها تهیه کنید
  5. در صورتی که خودتان به این بیماری مبتلا شدید، کودکانتان را نزد بزرگترها نفرستید.
در صورت مشاهده هر علائمی با سامانه دکتر ساینا در ارتباط باشید.

چرا مشاوره کرونا دکتر ساینا؟

دکتر ساینا یک سامانه مشاوره آنلاین پزشکی است. خدمات مشاوره‌ پزشکی در این مجموعه به صورت آنلاین یا تلفنی انجام می‌شود. بیش از 450 پزشک در 44 تخصص با سامانه دکتر ساینا همکاری می‌کنند. پشتیبانی این وبسایت 24 ساعته است و از همه مهم‌تر کیفیت مکالمه پزشکان با شما تضمین می‌شود. چگونه؟ در صورت عدم رضایت شما از مشاوره پزشکی، مبلغ پرداختی شما عودت داده خواهد شد اما مطمئن باشید از این مکالمه با پزشک ناراضی نخواهید بود. نظرات کاربران در این سامانه گواهی این ادعاست. پس نه تنها برای تشخیص و درمان کرونا در کودکان، که برای درمان هر بیماری یا حتی حل مشکل روانشناسی  روی این سامانه حساب کنید. چطور احتمال کرونا در کودکان را با پزشکان دکتر ساینا در میان بگذاریم؟ چطور احتمال کرونا در کودکان را با پزشکان دکتر ساینا در میان بگذاریم؟

چطور احتمال کرونا در کودکان را با پزشکان دکتر ساینا در میان بگذاریم؟

دریافت خدمات مشاوره‌ای با دکتر ساینا، مثل نوشیدن یک لیوان آب راحت و بدون دردسر است. کافی است وارد وبسایت www.drsaina.com شوید یا اپلیکیشن دکتر ساینا را روی گوشی تلفن همراهتان نصب کنید. به این ترتیب یک ساختمان پزشکان آنلاین همراه شما خواهد بود. با جستجوی تخصص مورد نظر لیست پزشکان برای شما قابل مشاهده خواهد بود. در میان این لیست فرد مورد نظر و نوع مشاوره را انتخاب کرده، مبلغ مشاوره را از درگاه اینترنتی به صورت آنلاین واریز نمایید و با بهترین مشاور پزشکی صحبت کنید. از چه طریقی  پزشک را در میان این لیست بلند بالا برای درمان و تشخیص کرونا در کودکانتان انتخاب کنید؟ رزومه، تعداد مشاوره، سابقه کاری و نظرات کاربران در سامانه قابل مشاهده است. با بررسی این فاکتورها بهترین پزشک را انتخاب کنید.

سامانه‌های مشاوره از راه دور چه خدمتی می‌رسانند؟

حتما برای شما هم پیش آمده که برای مراجعه به مطب پزشک در ترافیک‌های درون شهری، ساعت‌های زیادی را سپری کرده باشید. در حال حاضر که این سفرهای درون شهری می‌تواند خطر ابتلا به کرونا را افزایش دهد، سامانه‌های مشاوره پزشکی آنلاین خدمات بزرگی محسوب می‌شوند. استفاده از حمل و نقل عمومی در حال حاضر خطرناک و استفاده از حمل و نقل شخصی با هزینه همراه است. پس با استفاده از خدمات مشاوره آنلاین پزشکی می‌توان در زمان و هزینه صرفه‌جویی کرد. به این ترتیب اگر نیاز به مراجعه حضوری بود، با تشخیص پزشک اقدام می‌کنید. اگر نگران کرونا در کودکانتان هستید، می‌توانید روی سامانه مشاوره پزشکی دکتر ساینا حساب باز کنید.
نظرات: 0 مشاهده